Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nahá učitelka motoškoly je mrštná a přátelská, zrazují ji čínské gumy

Nejmenší z rodiny naháčů od Hondy své příbuzné nezapře. Základní proporce a zejména výraz přední kapotáže nenechají nikoho na pochybách, že tahle muší váha náleží do rozvětvené rodiny cestovních motocyklů označených písmeny CBF. Ideálně se hodí pro výuku nových motorkářů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K26a49r72e35l 44H23o59r17á64k 2508589313643

Taková modernější Čezeta, no.

0/0
23.7.2015 8:57

M35a93r63t28i16n 35V21e18l27í71š17e44k 9929606937726

To nemá chybu, myslím ten titulek článku;-D, sice nevím jak moc jsou spolehlivé čínské "gumy", ale jinak dávám autorovy výbornou;-D;-D;-DR^

+4/0
22.7.2015 11:15

J27a66n 15K18o55n79v24a71l80i47n44k82a 5440211481715

Autor bez autora jako pán bez pána - autorovi, pánovi. Tvrdé Y ve slově autorovy by bylo pouze v případě, že by se mu přivlastňovalo něco ženského rodu.

+2/−2
22.7.2015 14:00


L32u71k98á58š 69M77a26l73v46i74n97s77k65y 2908504623648

Titulek;-D. Ten mi nasvítil den. Gratulace titulkářovi :-)R^

+6/0
22.7.2015 9:45

P44e46t83r 52N23ě19m54e79č90e47k 1672904372733

Mně se to nelíbí....v téhle kubatuře je třeba KTM úplně jiná liga.

0/−1
22.7.2015 8:05

J15i32ř45í 22J31u61r44á12š49e49k 8417705800807

Ale stojí skoro jednou tolik. ;-)

+3/0
22.7.2015 8:34

P46a16t89r95i81k 27K10o73v64a28ř19í61k 6537786770406

hlavne cenove ..

+2/0
22.7.2015 12:22

M57a82r19t11i92n 54M29u77s29í10l30e41k 5968434214512

Za tu cenu bych si koupil Yamahu MT-125

0/0
24.7.2015 12:37

D84a56v71i18d 20J72i40n67d26r13a 6690174656344

Sice opět hezká reklama na nějakou značku, äle jinak to nevypadá to hrozně. Sice se designově ani konstrukčně skoro nikam neposunulo s touto třídou moto za minimálně 10 let, ale to nevadí. trochu bych změnil posez, aby nebyl úplně tak pohodlný, aby se ten mladý človíček na tom trochu hýbal a neseděl na tom jak na goldwingovi. Byť je to zbytečný, ale v zadu bych radši viděl kotouč než bubínek. K tomu mohli dát i žtulou pružinu zadný vidlice (to je jak pěst na oko). Jinak, jestli to je opravdu obuté číňanem, tak to to degradovali fakt hodně. Kluk (holka) na tom bude zajíždět první kilometry, bude zkoušet co to umí víc a víc, a pak to uklouozne, protože chtěli ušetřit na gumě? Radši bych přihodil 8 tisíc, a měl tam pirelku, dunlop nebo avonku.

+3/0
22.7.2015 7:27

L19u91b57o61m79í87r 90H85r21a76c80h96o68v76i31n17a 6668332806450

V podstatě souhlas, jen k brzdám, píšou tam že i bubínek gumuje.

+1/0
22.7.2015 8:10

M92a82r84t73i98n 37L61a85c13o 7743596928

Zadná brzda na motorke z princípu moc nebrzdí... Bubon úplne stačí. Preto aj na supersportoch sú vpredu 2 kotúče okolo 300mm a vzadu úplne postačuje jeden s priemerom okolo 220mm. Ak sa však dá posledná rýchlosť (5) vytočiť do obmedzovača, niečo nie je v poriadku. Buď sa v Honde zbláznili a navrhli zlú prevodovku (tomu neverím), alebo to autor doplietol. Ani predposledná rýchlosť na motorke sa nedá vytočiť do obmedzovača, jedine pri podradení.;-)

0/0
22.7.2015 12:48

J64i17ř87í 50S62c88h57w83a51c97h 8448934368236

a proč by nejvyšší stupeň nemohl jít do omezovače a byla to špatná převodovka? 

Je to evidentně zpřevodováno více "na krátko", aby se to i s těmi pouhými 10 koníky "relativně svižně" hýbalo a není to žádná honička za maximální rychlostí....

+1/0
22.7.2015 19:27

M14a62r45t19i45n 45L36a30c40o 7353166838

Pretože, ak by sa dal posledný stupeň vytočiť do obmedzovača, chýbal by tam ďalší a to nie je dobrá prevodovka. Viete si predstaviť, že na tej CBFke predbiehate a zrazu vám vypne motor?

Mal som veľa motoriek (teraz CB600), ale na posledný "kvalt" sa žiadna ani nepriblížila max. otáčkam. CB600 má pri max. rýchlosti (cca 200tacho) asi 10tisíc, obmedzovač začína u 12500.

Obmedzovač slúži proti poškodeniu motora pri vytáčaní  na voľnobeh a pri podradení. Určite nie na to, aby vypol motor vtedy, keď ho najviac potrebujete...

0/−1
22.7.2015 22:58

J62i51ř36í 14S82c46h27w87a41c60h 8888794538766

takto tedy nee.... 

omezovač otáčky omezuje (nikoliv vypíná), majitel svůj stroj zná, tedy měl by znát, je jedno jestli se jedná o motorku nebo auto a prostě by měl poznat, kdy se už blíží k omezovači nebo to prostě uvidí na otáčkoměru! A jestli se k omezovači dostane na 1, 2, 3, 4 tak proč by se proboha nemohl dostat k omezovači i na poslední stupeň ??? Pětka je tu prostě dostatečně krátká, aby se ten slabý motor dal vytočit až k omezovači a trochu to ještě akcelerovalo a to není nic proti ničemu. A pokud by byla pětka uměle dlouhá, aby maximálka byla pod omezovačem, tak by prostě byla v celém svém rozsahu línější a žádné zrychlení by se nekonalo už někde pod omezovačem! Tak k čemu by to asi tak mohlo být dobrý??? Jestli narazím na omezovač nebo nedostatek výkonu je prostě úplně jedno.

Silný mašiny (i auta) s přebytkem výkonu můžou mít delší šestku, sedmičku.... proto, aby při ustálené rychlosti někde na dálnici méně žraly,  ale při potřebě výkonu se prostě vždy musí podřadit a ejhle, omezovač se opět může dostat do akce ;-)

0/0
22.7.2015 23:45

M74a95r92t93i48n 90L46a85c32o 7973496928

Takto tiež niee.. ;-)

S posledným odstavcom súhlasím, píšem to aj vyššie, pri podradení môže zasiahnuť obmedzovač. Na to tam je. Mne sa to stáva občas pri radení 3-2, alebo 2-1.

Ak ale maličká CBF dokáže na poslednú rýchlosť (je úplne jedno, či je to 5,6,7...) naozaj dosiahnuť do obmedzovača, je tá prevodovka nanič. Myslím si, že to by v Honde neurobili. Proste by tam pridali šestku, keď motor stále ťahá. Aj amatér, ktorý si zmení prevody výmenou primáru (za menšie), alebo sekundáru (za väčšie), rýchlo pochopí, že má "krátku" poslednú rýchlosť. Že by to v Honde nevedeli?

Jazdím na motorkách 35 rokov a prešli mi ich rukami desiatky. S krátkym prevodom som sa stretol raz, keď som ČZ 125 prevŕtal na obsah 220ccm a nechal som staré prevody. Nedalo sa na tom jazdiť. Ale po výmene primáru to šlo. 

Mne to vychádza tak, že autor článku je úplne mimo.

+1/0
23.7.2015 14:23

P39e23t65r 44N75ě61m44e78c 4365162572467

Nahou mrštnou a přátelskou učitelku si předstvuju úplně jinak :-(

+18/0
22.7.2015 6:45

M25a97r76t48i80n 52K73a65r65á67s69e40k 1368464869254

Že by druhé vozidlo na ježdění pro rohlíky? Něco jako je kompaktní foťák pro fotografy se zrcadlovkou? No čekal bych u toho startpáku. Myslím že by jednoduchosti a nenáročnosti celého fechtla výrazně přispěla možnost provozovat to bez baterie, jen s kondenzátorem na živení vstřikování při startu. I když "motorkářský potěr" určitě kvůli pocitu že je to fakt motorka bude preferovat startér.

0/0
22.7.2015 4:30

L47u76b28o37m63í88r 16H13r32a96c84h36o45v74i50n68a 6478562786490

Proč skákat minutu na s-páce, když to můžu roztlačit. Baterka se může hodit, slyšel jsem, že někde i na fechtlu používají parkovačky.

0/−1
22.7.2015 8:14





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.