Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nahá učitelka motoškoly je mrštná a přátelská, zrazují ji čínské gumy

Nejmenší z rodiny naháčů od Hondy své příbuzné nezapře. Základní proporce a zejména výraz přední kapotáže nenechají nikoho na pochybách, že tahle muší váha náleží do rozvětvené rodiny cestovních motocyklů označených písmeny CBF. Ideálně se hodí pro výuku nových motorkářů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K12a90r69e58l 78H96o61r23á98k 2788739273283

Taková modernější Čezeta, no.

0/0
23.7.2015 8:57

M11a89r45t75i21n 79V76e56l77í71š49e52k 9669936237406

To nemá chybu, myslím ten titulek článku;-D, sice nevím jak moc jsou spolehlivé čínské "gumy", ale jinak dávám autorovy výbornou;-D;-D;-DR^

+4/0
22.7.2015 11:15

J77a82n 67K60o38n12v28a64l90i88n53k62a 5960391101975

Autor bez autora jako pán bez pána - autorovi, pánovi. Tvrdé Y ve slově autorovy by bylo pouze v případě, že by se mu přivlastňovalo něco ženského rodu.

+2/−2
22.7.2015 14:00

L32u64k75á55š 38M32a95l65v86i27n83s89k78y 2228134853808

Titulek;-D. Ten mi nasvítil den. Gratulace titulkářovi :-)R^

+6/0
22.7.2015 9:45

P45e52t10r 12N76ě75m43e95č31e45k 1432954192943

Mně se to nelíbí....v téhle kubatuře je třeba KTM úplně jiná liga.

0/−1
22.7.2015 8:05

J48i68ř30í 87J75u15r69á76š79e53k 8667615160477

Ale stojí skoro jednou tolik. ;-)

+3/0
22.7.2015 8:34

P51a18t62r65i57k 96K20o21v26a18ř53í52k 6727696560866

hlavne cenove ..

+2/0
22.7.2015 12:22

M53a64r84t50i18n 56M82u89s66í52l83e35k 5568604424552

Za tu cenu bych si koupil Yamahu MT-125

0/0
24.7.2015 12:37

D86a66v89i61d 68J62i52n52d42r42a 6310784786234

Sice opět hezká reklama na nějakou značku, äle jinak to nevypadá to hrozně. Sice se designově ani konstrukčně skoro nikam neposunulo s touto třídou moto za minimálně 10 let, ale to nevadí. trochu bych změnil posez, aby nebyl úplně tak pohodlný, aby se ten mladý človíček na tom trochu hýbal a neseděl na tom jak na goldwingovi. Byť je to zbytečný, ale v zadu bych radši viděl kotouč než bubínek. K tomu mohli dát i žtulou pružinu zadný vidlice (to je jak pěst na oko). Jinak, jestli to je opravdu obuté číňanem, tak to to degradovali fakt hodně. Kluk (holka) na tom bude zajíždět první kilometry, bude zkoušet co to umí víc a víc, a pak to uklouozne, protože chtěli ušetřit na gumě? Radši bych přihodil 8 tisíc, a měl tam pirelku, dunlop nebo avonku.

+3/0
22.7.2015 7:27

L48u22b79o68m42í50r 53H62r93a78c48h15o78v13i41n35a 6698172606690

V podstatě souhlas, jen k brzdám, píšou tam že i bubínek gumuje.

+1/0
22.7.2015 8:10

M61a16r26t72i61n 95L13a51c94o 7303896918

Zadná brzda na motorke z princípu moc nebrzdí... Bubon úplne stačí. Preto aj na supersportoch sú vpredu 2 kotúče okolo 300mm a vzadu úplne postačuje jeden s priemerom okolo 220mm. Ak sa však dá posledná rýchlosť (5) vytočiť do obmedzovača, niečo nie je v poriadku. Buď sa v Honde zbláznili a navrhli zlú prevodovku (tomu neverím), alebo to autor doplietol. Ani predposledná rýchlosť na motorke sa nedá vytočiť do obmedzovača, jedine pri podradení.;-)

0/0
22.7.2015 12:48

J37i97ř88í 41S82c24h28w21a76c18h 8538514498886

a proč by nejvyšší stupeň nemohl jít do omezovače a byla to špatná převodovka? 

Je to evidentně zpřevodováno více "na krátko", aby se to i s těmi pouhými 10 koníky "relativně svižně" hýbalo a není to žádná honička za maximální rychlostí....

+1/0
22.7.2015 19:27

M92a20r11t87i79n 36L98a40c18o 7693186478

Pretože, ak by sa dal posledný stupeň vytočiť do obmedzovača, chýbal by tam ďalší a to nie je dobrá prevodovka. Viete si predstaviť, že na tej CBFke predbiehate a zrazu vám vypne motor?

Mal som veľa motoriek (teraz CB600), ale na posledný "kvalt" sa žiadna ani nepriblížila max. otáčkam. CB600 má pri max. rýchlosti (cca 200tacho) asi 10tisíc, obmedzovač začína u 12500.

Obmedzovač slúži proti poškodeniu motora pri vytáčaní  na voľnobeh a pri podradení. Určite nie na to, aby vypol motor vtedy, keď ho najviac potrebujete...

0/−1
22.7.2015 22:58

J43i71ř42í 92S91c41h71w31a41c26h 8178374838746

takto tedy nee.... 

omezovač otáčky omezuje (nikoliv vypíná), majitel svůj stroj zná, tedy měl by znát, je jedno jestli se jedná o motorku nebo auto a prostě by měl poznat, kdy se už blíží k omezovači nebo to prostě uvidí na otáčkoměru! A jestli se k omezovači dostane na 1, 2, 3, 4 tak proč by se proboha nemohl dostat k omezovači i na poslední stupeň ??? Pětka je tu prostě dostatečně krátká, aby se ten slabý motor dal vytočit až k omezovači a trochu to ještě akcelerovalo a to není nic proti ničemu. A pokud by byla pětka uměle dlouhá, aby maximálka byla pod omezovačem, tak by prostě byla v celém svém rozsahu línější a žádné zrychlení by se nekonalo už někde pod omezovačem! Tak k čemu by to asi tak mohlo být dobrý??? Jestli narazím na omezovač nebo nedostatek výkonu je prostě úplně jedno.

Silný mašiny (i auta) s přebytkem výkonu můžou mít delší šestku, sedmičku.... proto, aby při ustálené rychlosti někde na dálnici méně žraly,  ale při potřebě výkonu se prostě vždy musí podřadit a ejhle, omezovač se opět může dostat do akce ;-)

0/0
22.7.2015 23:45

M86a70r77t33i18n 37L41a77c81o 7843396288

Takto tiež niee.. ;-)

S posledným odstavcom súhlasím, píšem to aj vyššie, pri podradení môže zasiahnuť obmedzovač. Na to tam je. Mne sa to stáva občas pri radení 3-2, alebo 2-1.

Ak ale maličká CBF dokáže na poslednú rýchlosť (je úplne jedno, či je to 5,6,7...) naozaj dosiahnuť do obmedzovača, je tá prevodovka nanič. Myslím si, že to by v Honde neurobili. Proste by tam pridali šestku, keď motor stále ťahá. Aj amatér, ktorý si zmení prevody výmenou primáru (za menšie), alebo sekundáru (za väčšie), rýchlo pochopí, že má "krátku" poslednú rýchlosť. Že by to v Honde nevedeli?

Jazdím na motorkách 35 rokov a prešli mi ich rukami desiatky. S krátkym prevodom som sa stretol raz, keď som ČZ 125 prevŕtal na obsah 220ccm a nechal som staré prevody. Nedalo sa na tom jazdiť. Ale po výmene primáru to šlo. 

Mne to vychádza tak, že autor článku je úplne mimo.

+1/0
23.7.2015 14:23

P22e45t49r 87N19ě94m31e80c 4355482832767

Nahou mrštnou a přátelskou učitelku si předstvuju úplně jinak :-(

+18/0
22.7.2015 6:45

M76a45r81t40i50n 59K47a68r94á86s93e37k 1198754529114

Že by druhé vozidlo na ježdění pro rohlíky? Něco jako je kompaktní foťák pro fotografy se zrcadlovkou? No čekal bych u toho startpáku. Myslím že by jednoduchosti a nenáročnosti celého fechtla výrazně přispěla možnost provozovat to bez baterie, jen s kondenzátorem na živení vstřikování při startu. I když "motorkářský potěr" určitě kvůli pocitu že je to fakt motorka bude preferovat startér.

0/0
22.7.2015 4:30

L19u59b96o54m32í23r 17H63r92a10c47h34o52v53i55n74a 6348382456980

Proč skákat minutu na s-páce, když to můžu roztlačit. Baterka se může hodit, slyšel jsem, že někde i na fechtlu používají parkovačky.

0/−1
22.7.2015 8:14







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.