Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nahá učitelka motoškoly je mrštná a přátelská, zrazují ji čínské gumy

Nejmenší z rodiny naháčů od Hondy své příbuzné nezapře. Základní proporce a zejména výraz přední kapotáže nenechají nikoho na pochybách, že tahle muší váha náleží do rozvětvené rodiny cestovních motocyklů označených písmeny CBF. Ideálně se hodí pro výuku nových motorkářů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K22a71r96e86l 85H77o28r98á78k 2198989693173

Taková modernější Čezeta, no.

0/0
23.7.2015 8:57

M25a18r50t85i23n 41V98e65l34í63š56e57k 9849606117456

To nemá chybu, myslím ten titulek článku;-D, sice nevím jak moc jsou spolehlivé čínské "gumy", ale jinak dávám autorovy výbornou;-D;-D;-DR^

+4/0
22.7.2015 11:15

J89a30n 73K32o76n68v25a32l74i67n27k17a 5120651511215

Autor bez autora jako pán bez pána - autorovi, pánovi. Tvrdé Y ve slově autorovy by bylo pouze v případě, že by se mu přivlastňovalo něco ženského rodu.

+2/−2
22.7.2015 14:00

L40u91k89á37š 79M35a67l44v31i91n55s47k42y 2398374913678

Titulek;-D. Ten mi nasvítil den. Gratulace titulkářovi :-)R^

+6/0
22.7.2015 9:45

P97e42t28r 78N94ě84m48e48č35e63k 1472734802573

Mně se to nelíbí....v téhle kubatuře je třeba KTM úplně jiná liga.

0/−1
22.7.2015 8:05

J31i97ř14í 46J54u68r20á18š19e94k 8167865540767

Ale stojí skoro jednou tolik. ;-)

+3/0
22.7.2015 8:34

P68a83t42r37i88k 25K44o66v19a92ř60í95k 6157886410986

hlavne cenove ..

+2/0
22.7.2015 12:22

M13a95r56t20i96n 26M44u35s90í46l97e87k 5348184834872

Za tu cenu bych si koupil Yamahu MT-125

0/0
24.7.2015 12:37

D97a93v70i66d 78J15i46n90d42r85a 6400944526924

Sice opět hezká reklama na nějakou značku, äle jinak to nevypadá to hrozně. Sice se designově ani konstrukčně skoro nikam neposunulo s touto třídou moto za minimálně 10 let, ale to nevadí. trochu bych změnil posez, aby nebyl úplně tak pohodlný, aby se ten mladý človíček na tom trochu hýbal a neseděl na tom jak na goldwingovi. Byť je to zbytečný, ale v zadu bych radši viděl kotouč než bubínek. K tomu mohli dát i žtulou pružinu zadný vidlice (to je jak pěst na oko). Jinak, jestli to je opravdu obuté číňanem, tak to to degradovali fakt hodně. Kluk (holka) na tom bude zajíždět první kilometry, bude zkoušet co to umí víc a víc, a pak to uklouozne, protože chtěli ušetřit na gumě? Radši bych přihodil 8 tisíc, a měl tam pirelku, dunlop nebo avonku.

+3/0
22.7.2015 7:27

L71u15b29o77m94í12r 89H97r66a70c67h96o12v97i77n46a 6788842836760

V podstatě souhlas, jen k brzdám, píšou tam že i bubínek gumuje.

+1/0
22.7.2015 8:10

M18a16r93t70i41n 34L90a19c28o 7643396138

Zadná brzda na motorke z princípu moc nebrzdí... Bubon úplne stačí. Preto aj na supersportoch sú vpredu 2 kotúče okolo 300mm a vzadu úplne postačuje jeden s priemerom okolo 220mm. Ak sa však dá posledná rýchlosť (5) vytočiť do obmedzovača, niečo nie je v poriadku. Buď sa v Honde zbláznili a navrhli zlú prevodovku (tomu neverím), alebo to autor doplietol. Ani predposledná rýchlosť na motorke sa nedá vytočiť do obmedzovača, jedine pri podradení.;-)

0/0
22.7.2015 12:48

J39i47ř53í 35S82c15h40w87a84c17h 8948144958216

a proč by nejvyšší stupeň nemohl jít do omezovače a byla to špatná převodovka? 

Je to evidentně zpřevodováno více "na krátko", aby se to i s těmi pouhými 10 koníky "relativně svižně" hýbalo a není to žádná honička za maximální rychlostí....

+1/0
22.7.2015 19:27

M44a92r63t49i61n 19L68a25c63o 7973346168

Pretože, ak by sa dal posledný stupeň vytočiť do obmedzovača, chýbal by tam ďalší a to nie je dobrá prevodovka. Viete si predstaviť, že na tej CBFke predbiehate a zrazu vám vypne motor?

Mal som veľa motoriek (teraz CB600), ale na posledný "kvalt" sa žiadna ani nepriblížila max. otáčkam. CB600 má pri max. rýchlosti (cca 200tacho) asi 10tisíc, obmedzovač začína u 12500.

Obmedzovač slúži proti poškodeniu motora pri vytáčaní  na voľnobeh a pri podradení. Určite nie na to, aby vypol motor vtedy, keď ho najviac potrebujete...

0/−1
22.7.2015 22:58

J63i77ř98í 87S47c15h37w93a71c59h 8348204948796

takto tedy nee.... 

omezovač otáčky omezuje (nikoliv vypíná), majitel svůj stroj zná, tedy měl by znát, je jedno jestli se jedná o motorku nebo auto a prostě by měl poznat, kdy se už blíží k omezovači nebo to prostě uvidí na otáčkoměru! A jestli se k omezovači dostane na 1, 2, 3, 4 tak proč by se proboha nemohl dostat k omezovači i na poslední stupeň ??? Pětka je tu prostě dostatečně krátká, aby se ten slabý motor dal vytočit až k omezovači a trochu to ještě akcelerovalo a to není nic proti ničemu. A pokud by byla pětka uměle dlouhá, aby maximálka byla pod omezovačem, tak by prostě byla v celém svém rozsahu línější a žádné zrychlení by se nekonalo už někde pod omezovačem! Tak k čemu by to asi tak mohlo být dobrý??? Jestli narazím na omezovač nebo nedostatek výkonu je prostě úplně jedno.

Silný mašiny (i auta) s přebytkem výkonu můžou mít delší šestku, sedmičku.... proto, aby při ustálené rychlosti někde na dálnici méně žraly,  ale při potřebě výkonu se prostě vždy musí podřadit a ejhle, omezovač se opět může dostat do akce ;-)

0/0
22.7.2015 23:45

M52a88r32t98i98n 66L45a22c82o 7743356108

Takto tiež niee.. ;-)

S posledným odstavcom súhlasím, píšem to aj vyššie, pri podradení môže zasiahnuť obmedzovač. Na to tam je. Mne sa to stáva občas pri radení 3-2, alebo 2-1.

Ak ale maličká CBF dokáže na poslednú rýchlosť (je úplne jedno, či je to 5,6,7...) naozaj dosiahnuť do obmedzovača, je tá prevodovka nanič. Myslím si, že to by v Honde neurobili. Proste by tam pridali šestku, keď motor stále ťahá. Aj amatér, ktorý si zmení prevody výmenou primáru (za menšie), alebo sekundáru (za väčšie), rýchlo pochopí, že má "krátku" poslednú rýchlosť. Že by to v Honde nevedeli?

Jazdím na motorkách 35 rokov a prešli mi ich rukami desiatky. S krátkym prevodom som sa stretol raz, keď som ČZ 125 prevŕtal na obsah 220ccm a nechal som staré prevody. Nedalo sa na tom jazdiť. Ale po výmene primáru to šlo. 

Mne to vychádza tak, že autor článku je úplne mimo.

+1/0
23.7.2015 14:23

P88e50t30r 77N37ě71m83e80c 4345342172177

Nahou mrštnou a přátelskou učitelku si předstvuju úplně jinak :-(

+18/0
22.7.2015 6:45

M17a65r89t82i22n 72K42a39r39á65s39e26k 1368414989344

Že by druhé vozidlo na ježdění pro rohlíky? Něco jako je kompaktní foťák pro fotografy se zrcadlovkou? No čekal bych u toho startpáku. Myslím že by jednoduchosti a nenáročnosti celého fechtla výrazně přispěla možnost provozovat to bez baterie, jen s kondenzátorem na živení vstřikování při startu. I když "motorkářský potěr" určitě kvůli pocitu že je to fakt motorka bude preferovat startér.

0/0
22.7.2015 4:30

L49u27b64o26m23í22r 14H47r53a51c80h95o48v21i98n28a 6648252906900

Proč skákat minutu na s-páce, když to můžu roztlačit. Baterka se může hodit, slyšel jsem, že někde i na fechtlu používají parkovačky.

0/−1
22.7.2015 8:14







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.