- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To nemá chybu, myslím ten titulek článku, sice nevím jak moc jsou spolehlivé čínské "gumy", ale jinak dávám autorovy výbornou
Autor bez autora jako pán bez pána - autorovi, pánovi. Tvrdé Y ve slově autorovy by bylo pouze v případě, že by se mu přivlastňovalo něco ženského rodu.
Titulek. Ten mi nasvítil den. Gratulace titulkářovi
Mně se to nelíbí....v téhle kubatuře je třeba KTM úplně jiná liga.
Sice opět hezká reklama na nějakou značku, äle jinak to nevypadá to hrozně. Sice se designově ani konstrukčně skoro nikam neposunulo s touto třídou moto za minimálně 10 let, ale to nevadí. trochu bych změnil posez, aby nebyl úplně tak pohodlný, aby se ten mladý človíček na tom trochu hýbal a neseděl na tom jak na goldwingovi. Byť je to zbytečný, ale v zadu bych radši viděl kotouč než bubínek. K tomu mohli dát i žtulou pružinu zadný vidlice (to je jak pěst na oko). Jinak, jestli to je opravdu obuté číňanem, tak to to degradovali fakt hodně. Kluk (holka) na tom bude zajíždět první kilometry, bude zkoušet co to umí víc a víc, a pak to uklouozne, protože chtěli ušetřit na gumě? Radši bych přihodil 8 tisíc, a měl tam pirelku, dunlop nebo avonku.
V podstatě souhlas, jen k brzdám, píšou tam že i bubínek gumuje.
Nahou mrštnou a přátelskou učitelku si předstvuju úplně jinak
Že by druhé vozidlo na ježdění pro rohlíky? Něco jako je kompaktní foťák pro fotografy se zrcadlovkou? No čekal bych u toho startpáku. Myslím že by jednoduchosti a nenáročnosti celého fechtla výrazně přispěla možnost provozovat to bez baterie, jen s kondenzátorem na živení vstřikování při startu. I když "motorkářský potěr" určitě kvůli pocitu že je to fakt motorka bude preferovat startér.
Proč skákat minutu na s-páce, když to můžu roztlačit. Baterka se může hodit, slyšel jsem, že někde i na fechtlu používají parkovačky.