- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
autor článku si to trošku plete, lahev od coca-coly se říkalo corvette macoshark, která tu lahev tvarem opravdu připomínala.ten tvar dokonce měla schválně, aby se při bočním nárazu do svodidel roztočila jako ta láhev a pasažér zůstal chráněn
Vtipné je, že v tom čase "športové" auto si vystačilo s diskami 5Jx13 a pneu 165x13. A jazdné vlastnosti autor testu chváli. Len pripomeniem, že Trabant jazdil na rovnakých diskoch, s pneu 145x13 a štvrtinovým výkonom oproti GT.
Dnes majú športiaky minimálne 17" ráfy, gumy s profilom 55 a šírkou 225. A komfort kočiara z 19. storočia
Pělné pěkné, škoda že "naše" GT se do výroby nedostalo a zůstalo jen u nějakých 5-6ti kousků.
mám pocit, že snad jenom tři a všechny šli do soukromých rukou a jezdili snad rallye.jedna určitě ještě někde je
Moc pěkný článek i auto, jen mě trochu udivuje, že u vozu zapůjčeného ze sbírky je neseštelovaný karburátor a celkově spousta nedodělků ( dřevo v interieru, orezlý spodek, neošetřený výfuk po opravě...atd ).
Jen nevím, co si představit pod pojmem "oranžový mor", na který údajně dojeli mnoho těchto aut. Že by básnický výraz pro rez?