- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Právě jsme se odtamtud vrátili, je to nádhera
Jo hezký,akorát dávno přežitek.Docela chápu úpadek US automobilek když stále montují motory pro náklaďáky a autobusy do osobních aut.A pro novináře-trochu zlepšit pravopis neuškodí.Velkým písmenem nezačíná jen věta,ale i vlastní jméno,navíc třeba Ford a Chevrolet se skloňuje podle vzoru pán-oni totiž byli páni a továrníci.Henry Ford a Louis Chevrolet.A mnozí další taky,např.Dodge-prozradí mr.Google.
tak zrovna díky motorům ten úpadek nebyl.za tím stály odbory a jistá unifikace aut, která jim pomohla nastartovat poválečný automobilový boom, něco o co se teď pokouší koncern
Jsem si jist, ze mas predstavu, kolik to muzeum plne americkych bouraku musi stat?
Pardon, chyba v prvnim slove a jeste spatne umistena odpoved.
Nádhera. Něco takovýho si jednou koupím
Jses si jist, ze mas predstavu, kolik to muzeum plne americkych bouraku musi stat?
Cool. Super cool.
Už vím, kam půjdu krast.
Ty popelnice nemely cenu ani kdyz je vyrabeli. Fakt, ze i v roce 2015 stale jezdime na benzin a naftu je jen politika.
No já vám nevím. Nejsem žádný obdivovatel aut, ale některé vozy z těch fotografií u mě vzbuzují respekt, zatímco dneska se dělají výhradně jen popelnice, navíc obvykle ty z plastu .
Byli jsme se tam podívat před týdnem. Bohužel zážitek zcela zkazili rodiče s nevychovanými dětmi, které je tam nechávali pobíhat mezi auty, bušit do aut a řvát na celou halu. Když si chce člověk auta pořádně prohlídnout a užít, tak má smůlu.
Na to že je zákaz dotyku, je bušení docela drsný, no.
A jak se říká obdivovatelům automobilů? Žrouti konzerv? Myslím, že žádný šotouš nemá na typického milovníka svého milášššššššššška .
Jinak:
a) snímek 8/53: Současná cena cca tři čtvrtě milionu Kč. To snad ani nedorovnalo inflaci, ne? Dneska za tu cenu člověk dostane nějaký ubohý čtyřváleček s hromadou plastů. Akorát se tomu říká "vyšší třída" nebo "manažerský vůz", aby si jeho majitel připadal důležitý .
b) snímek 29/53: Chudáček, krvácí .
Nesrovnávej nesrovnatelné. Vystavené vozy byly vyráběny za dob, kdy jenom ti nejsmělejší manažeři automobilek vůbec mohli tušit, že ježdění autem bude jednak pruda a druhak problém. Kritika motorizace je imho něco jiného než kritika technického a designového pokroku.
Krásné exponáty. Moře práce a mraky peněz, ale výsledek stojí za to!
na prvni pohled dobre ulozeny prachy...
Ty taky musíš myslet jen na to jedno, co?