Diskuze

Indicko-britská klasika Royal Enfield: stylovějšího dinosaura nekoupíte

Royal Enfield Continental GT je nádherný kousek od tradičního britského výrobce, který v posledních letech pořádně zainvestoval do budoucnosti a je pevně rozhodnutý obhájit svoji historickou kvalitu. Nádherný Café racer GT určitě není pro každého, ale skalní fanoušky si na tuzemských silnicích rozhodně najde.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

Je to moc pěkný retroR^ale cena je trochu mimoRv,ale pravda fanda na cenu nehledí a praktik si koupí jinou;-D

0 0
možnosti
VZ

Cena je mimo? Neřekl bych - v běžně prodávané verzi kolem 170 tis. Kč (a jak červená, tak žlutá verze jsou fakt pěkné) toho mnoho jiného nekoupíte (s čínou nesrovnávám). U jiných modelů značky jsou ceny od cca 140 tisíc. A hliníková úprava je masivní přestavba dělaná až tady u nás a to holt něco stojí. Všechno na Enfieldech je poctivý masivní plech, žádné plasty, takže i případné karamboly vyřeší gumová palička, kladivo a stříkací pistole :-))

0 0
možnosti
DJ

Upřímně, moc motorek s ručně dělanou hliníkovou nádrží neznám (když tedy opominu závodní veterány) a ten kdo to umí dobře udělat je pan řemeslník. Vím co to znamená udělat takovou nádrž doma, to jsou desítky ba stovky hodin práce, aby byl dobrý výsledek.

Jinak motorka fakt krásná. Pletený kola, vzducháč, jednoválec i s nakopávačkou. Je to prostě krásný. Ale karburátor tam patří... i tohle nám ti pitomci z unie sebrali!

0 0
možnosti
JV

Pitomci z EU se dozivaji o 10let delsiho veku, nez pitomci z Vychodu s jejich olovnatym benzinem a karbecy. Vychodni pitomci ani tu elektroniku jeste nezvladli!

1 0
možnosti
VC

A vie ta motorka aj lietat ? Niektore vedeli .

0 0
možnosti
TK

Líbí, ale říká si to o dodělání.

Že už tam nemůže být karburátor chápu, ale nesedí mi tam ty žluté křičící pružící jednotky a taky ty levné plastové přepínače na řidítkách. To mi přijde jak řídítka dětského horského kola z Tesco.

0 0
možnosti

Ty přepínače mi dost připomínají ty, co mám na 13 let starém Burgmanu.

0 0
možnosti
JD

Motka je fakt pěkná, škoda že cena je stejná jako u moderních strojů.

0 0
možnosti
VZ

Kafíčko vypadá pěkně i v základu, ale tenhle styl není pro každého. Já jsem propadl klasičtějším motorkám a tak jsem zvolil model RE Classic 500 - to je úplné retro a otázky na stáří jsou opravdu na denním pořádku :-). Zvuk motoru je úžasný, zátah od volnoběhu také. Taky můžu napsat, že si užívám každý ujetý kilometr a spotřeba při normální jízdě (80 -100 km/h) je ještě lepší - 3,2 l/100 km R^...

0 0
možnosti
OS

Naporosto boží..R^ Jo a kdo neumí nakopnout mašinu, není chlap....;-D

0 0
možnosti
ZW

A kdo neměl modřiny na lýtku nebo omlácené holeně od rány nakopávačkou, není správný motorkář...

0 0
možnosti
JV

Jen nevim jak jste mohli prehlednout to, co indicky Royal Enfield proslavilo nejvice ! Dyt je to jedinny vyrobce dieselovych motorek na svete!

1 0
možnosti