- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Je to moc pěkný retroale cena je trochu mimo,ale pravda fanda na cenu nehledí a praktik si koupí jinou
Cena je mimo? Neřekl bych - v běžně prodávané verzi kolem 170 tis. Kč (a jak červená, tak žlutá verze jsou fakt pěkné) toho mnoho jiného nekoupíte (s čínou nesrovnávám). U jiných modelů značky jsou ceny od cca 140 tisíc. A hliníková úprava je masivní přestavba dělaná až tady u nás a to holt něco stojí. Všechno na Enfieldech je poctivý masivní plech, žádné plasty, takže i případné karamboly vyřeší gumová palička, kladivo a stříkací pistole :-))
Upřímně, moc motorek s ručně dělanou hliníkovou nádrží neznám (když tedy opominu závodní veterány) a ten kdo to umí dobře udělat je pan řemeslník. Vím co to znamená udělat takovou nádrž doma, to jsou desítky ba stovky hodin práce, aby byl dobrý výsledek.
Jinak motorka fakt krásná. Pletený kola, vzducháč, jednoválec i s nakopávačkou. Je to prostě krásný. Ale karburátor tam patří... i tohle nám ti pitomci z unie sebrali!
Pitomci z EU se dozivaji o 10let delsiho veku, nez pitomci z Vychodu s jejich olovnatym benzinem a karbecy. Vychodni pitomci ani tu elektroniku jeste nezvladli
A vie ta motorka aj lietat ? Niektore vedeli .
Líbí, ale říká si to o dodělání.
Že už tam nemůže být karburátor chápu, ale nesedí mi tam ty žluté křičící pružící jednotky a taky ty levné plastové přepínače na řidítkách. To mi přijde jak řídítka dětského horského kola z Tesco.
Ty přepínače mi dost připomínají ty, co mám na 13 let starém Burgmanu.
Motka je fakt pěkná, škoda že cena je stejná jako u moderních strojů.
Kafíčko vypadá pěkně i v základu, ale tenhle styl není pro každého. Já jsem propadl klasičtějším motorkám a tak jsem zvolil model RE Classic 500 - to je úplné retro a otázky na stáří jsou opravdu na denním pořádku :-). Zvuk motoru je úžasný, zátah od volnoběhu také. Taky můžu napsat, že si užívám každý ujetý kilometr a spotřeba při normální jízdě (80 -100 km/h) je ještě lepší - 3,2 l/100 km ...
Naporosto boží.. Jo a kdo neumí nakopnout mašinu, není chlap....
A kdo neměl modřiny na lýtku nebo omlácené holeně od rány nakopávačkou, není správný motorkář...
Jen nevim jak jste mohli prehlednout to, co indicky Royal Enfield proslavilo nejvice ! Dyt je to jedinny vyrobce dieselovych motorek na svete