- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zeleznice ma budoucnost, ale je potreba rovne a rychle trate. A zvysit myto na silnicich. Uz ted je tam kamionu moc. A hlavne to chce myto na vsech silnicich, nejen na dalnicich.
Jedine reaeni je na takto vyznamnych tratich zrusit prejezdy a pro chodce udelat podchod ci nadchod. A treba zrovna ve Studence je hned na druhe strane nadrazi nadjezd. Tak proc se silnice nenavedla na nadjezd a zavory se nezrusily?
Nedávno se mi stalo na přejezdu:
Dojižděl jsem k závorám, byly už dole, světla blikala. Za mnou se udělala fronta. Vlak projel a závory se začaly zveda, a světla pořád blikala. Auto za mnou zuřivě troubilo a řidič mě začal objíždět. V okamžiku kdy byl vedle mě šly zase závory dolu a profrčel vlak...
To je to věčné upravování zákonů / předpisů adhoc.
Např i ve zúženích na D1 "Sice je tady 80tka, ale je to tu dost široký, tak můžu jet rychleji, tady policajti nebudou".
Ano, můžeme se bavit o konkrétních případech nesmyslného značení, kdy je třeba 70tka daná na 100m a pak je hned zase 50tka, ale tohle je zkrátka něco jiného.
Zdá se, že auto na přejezdu u Otrokovic má pražskou SPZ, což napovídá mnohé.
V dnesni dobe to muze byt klidne mistni pracujici u prazske firmy. Nasi technici take maji prazske SPZ a pritom ziji a pracuji mimo Prahu.
Někdy by se dalo lidem psychicky i časově na přenezdech ulevit. U nás začne přejezd blikat, pak se přiblíží vlak, zastaví ve stanici, lidé vystupují a nastupují, vlak se rozjede a teprve jede přes přejezd. Z chodců tam v podstatě nikdo od začátku do konce nečeká. Lidé si tak pěstují zlozvyk a potom někdo nepočká s autem v místě, kde taková pauza není.
no tam je to dáno vzdáleností vlaku ve stanici od přejezdu.
nikdy nevíte, zda bude vystupovat jeden a hned jede, nebo ne. Také pokud je to větší stanice, může to blikat, protože jede něco z druhé strany... Takže na to je jednoduchá léčba zlozvyku: pokud svítí výstražná světla, nemají si co pěstovat a nejezdit a nechodit tam. A případný postih ostatní nesmí brát jako buzeraci. ne i chodec tam nemá co dělat, a není to buzerace.
Tím je řečeno vše a více než rozumně. Polákům a jim podobným by jsem zakázal vjezd kamiony na území republiky a kamionistům taktéž, dokud Polsko a jiní nedoloží že jejich řidiči bezpečně ovládají evropská pravidla provozu po pozemních komunikacích a pak ochrannou dobu třiceti let. Z obou stran každého přejezdu umístit kamery a likvidovat každého, kdo se pokusí o masakr na civilistech. Nic jiného toto není.
Zatimco cesi jsou uplni svatousci, ze?
Paragraf 29, bod c. Ten by meli v autoskole vtloukat uchazecum do hlavy kladivem. Hlavne posledni cast.
Dvacet sekund na opuštění přejezdu? Na to si vzpomenu, až zase někdy budu stát dvacet minut před závorami.
co je těch tvých "20 minut" (a ještě zřejmě hodně přifouknutých) proti "věčnosti" těch dnešních mrtvých nebo třeba proti těm dvěma ufiknutým nohám strojvůdce....
Nechápu proč se někteří navážejí do Poláků obecně. Ve vlaku u Studénky zemřely i 3 mladé Polky. Stalo se to v roce 2008. Kolik viníků již bylo pravomocně odsouzeno? Nejprve si zameťme před vlastním prahem.