Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

OBRAZEM: Škodovky pro frajery, od MBX po MTX

Už klasické "MBčko" patří k nejkrásnějším autům, která se v Československu vyráběla. Dvoudveřová Škoda MBX měla být trhákem, jenže jich nakonec vzniklo jen dva a půl tisíce. Podívejte se na jejich sraz objektivem fotografa Lukáše Hrona. Dorazily i další parádní škodovky, třeba Favorit Roadster.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

sověti to neschválili

:-(

0 1
možnosti
PB

P52e18t51r 73B33á41č73a

28. 7. 2015 14:30

Skodovky pro frajery ;-D

0 0
možnosti
PV

nejhorsi je, ze nektere kousky byly naprosto bezne v dobe kdy jsem byl malej kluk, coz znamena, ze uz jsem vlastne taky veteran ;-(

3 0
možnosti

schovej to parte co ti kouka z kapsy ;-D

0 0
možnosti

Š1000 MB byla v německého časopisu porovnána s R8 a vyšla velmi dobře, na body prohrála o fous. Ale v té době už bylo jasné, že motory vzadu jsou nahrazovány koncepcí motoru vpředu a pohonem přední nápravy. VW na to málem dojel, až vyhodili ředitele a uvedli Golf. V RVHP byla Š1000 ještě docela dobrá, ale zázrak to nebyl, v té době jsem v ní jezdil (jako pasažér:-) a také v R8 a ta R8 byla jiné kafe.

A to, co přišlo poté, Š105/120, to už byla tragédie, to už jsem Š120L vlastnil. To nebylo 1000 malých bolestí, zato ale 10 naprogramovaných problémů. Vodní čerpadlo, oba termostaty, palivové hadičky, zkroucené zadní bubny, tekoucí simeringy v zadní nápravě, po trochu delším stání se musel ručním čerpadlem dopumpovat benzín a.t.d.

0 0
možnosti
JK

Nejlepší bylo to ucpávání hadiček chlazení při velkém mrazu a mizerné kvalitě fridexu. ;-)

0 0
možnosti
VF

Tyto hýčkané  Škodovky jsou opravdu pro frajery. Jsou ozdobou, ale ne vhodným dopravním prostředkem dnešní doby.

Co se technických parametrů týká, tak pánové srovnáváte kosy, srpy a kombajny.

3 0
možnosti
KE

K59a25r26e64l 74E36h71l

27. 7. 2015 21:42

Je srandovní poslouchat nadšence kteří tyto auta opečovávají jako zlato a jezdí s nimi jen když je dobré počasí.

Když mi můj osmdesátiletý kolega vyprávěl jak byl rád když koupil Felicii a jak byl ještě raději, že se jí po dvou letech zbavil...

Jezdil s ní totiž jako svým jediným autem a potřeboval aby sloužila dobře ve všech běžných ohledech.

2 2
možnosti
JL

J95i18r92k52a 89L64i69š80k59a

27. 7. 2015 19:11

Tak to kabrio 1000 MB jsem přednedávnem potkal na STK v Turnově - kdyby tam přijelo Ferarri (nebo jak se to píše... ) tak by nezpůsobilo takový pozdvižení - naprostá bomba....  !!!!!!!

9 0
možnosti
ML

To by me zajimalo jak mohla tou technickou projit s volantem vpravo na normalnich RZ.

0 0
možnosti
DW

oslavný článek na tento křáp, jehož vývoj trval 10 let, až se stal zastaralým ještě dřív než ho vyrobili, tu dlouho nebyl

6 16
možnosti
MK

M32a59r21t55i22n 23K77y22p59r

27. 7. 2015 20:03

Tak zrovna tisícovka a její odvozeniny jsou ukázkou toho, že československý průmysl byl ještě začátkem šedesátých let na úrovni. 1000MB bylo auto jednoznačně srovnatelné s tehdejší západní produkcí - samonosná karoserie, celohliníkový motor uložený vzadu (tehdy módní řešení) a ani design nezaostával. Bohužel už tehdy se začaly ukazovat problémy v dílenském zpracování (co to znamená 1000MB? - tisíc malých bolestí). Ale pak už to šlo z kopce až k 105/120, technicky v podstatě stále 1000MB, což znamenalo přelomu sedmdesátých a osmdesátých let být cca 10 let za vývojem na západě.

7 0
možnosti
  • Nejčtenější

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily

27. dubna 2024

Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...

Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování

27. dubna 2024

Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...

Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí

26. dubna 2024

V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?

Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...