- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
nejhorsi je, ze nektere kousky byly naprosto bezne v dobe kdy jsem byl malej kluk, coz znamena, ze uz jsem vlastne taky veteran
schovej to parte co ti kouka z kapsy
Š1000 MB byla v německého časopisu porovnána s R8 a vyšla velmi dobře, na body prohrála o fous. Ale v té době už bylo jasné, že motory vzadu jsou nahrazovány koncepcí motoru vpředu a pohonem přední nápravy. VW na to málem dojel, až vyhodili ředitele a uvedli Golf. V RVHP byla Š1000 ještě docela dobrá, ale zázrak to nebyl, v té době jsem v ní jezdil (jako pasažér:-) a také v R8 a ta R8 byla jiné kafe.
A to, co přišlo poté, Š105/120, to už byla tragédie, to už jsem Š120L vlastnil. To nebylo 1000 malých bolestí, zato ale 10 naprogramovaných problémů. Vodní čerpadlo, oba termostaty, palivové hadičky, zkroucené zadní bubny, tekoucí simeringy v zadní nápravě, po trochu delším stání se musel ručním čerpadlem dopumpovat benzín a.t.d.
Nejlepší bylo to ucpávání hadiček chlazení při velkém mrazu a mizerné kvalitě fridexu.
Tyto hýčkané Škodovky jsou opravdu pro frajery. Jsou ozdobou, ale ne vhodným dopravním prostředkem dnešní doby.
Co se technických parametrů týká, tak pánové srovnáváte kosy, srpy a kombajny.
Je srandovní poslouchat nadšence kteří tyto auta opečovávají jako zlato a jezdí s nimi jen když je dobré počasí.
Když mi můj osmdesátiletý kolega vyprávěl jak byl rád když koupil Felicii a jak byl ještě raději, že se jí po dvou letech zbavil...
Jezdil s ní totiž jako svým jediným autem a potřeboval aby sloužila dobře ve všech běžných ohledech.
Tak to kabrio 1000 MB jsem přednedávnem potkal na STK v Turnově - kdyby tam přijelo Ferarri (nebo jak se to píše... ) tak by nezpůsobilo takový pozdvižení - naprostá bomba.... !!!!!!!
To by me zajimalo jak mohla tou technickou projit s volantem vpravo na normalnich RZ.
oslavný článek na tento křáp, jehož vývoj trval 10 let, až se stal zastaralým ještě dřív než ho vyrobili, tu dlouho nebyl
Tak zrovna tisícovka a její odvozeniny jsou ukázkou toho, že československý průmysl byl ještě začátkem šedesátých let na úrovni. 1000MB bylo auto jednoznačně srovnatelné s tehdejší západní produkcí - samonosná karoserie, celohliníkový motor uložený vzadu (tehdy módní řešení) a ani design nezaostával. Bohužel už tehdy se začaly ukazovat problémy v dílenském zpracování (co to znamená 1000MB? - tisíc malých bolestí). Ale pak už to šlo z kopce až k 105/120, technicky v podstatě stále 1000MB, což znamenalo přelomu sedmdesátých a osmdesátých let být cca 10 let za vývojem na západě.