- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
a jaky to ma prakticky smysl? Ctyrlkolka ma vyuziti nekde na venkove, da se pouzit jako maly tahac nebo doprava na vzdalenejsi mista do lesa. Da se predelat i na malou rolbu (pasy) a pak jezdi i na snehu. Cili tady je jasne pozitivni duvod, proc si ji koupit : vyuziti. Dvoukolovy skutr je do mesta, lehce se zaparkuje a lehce se projede uzkymi ulickami nebo zacpou. Navic v cizine na nektere typy nemusi byt ridicak a teenageri na nich dojizdeji do skoly.... Skutr s dvojkolem vepredu uz moc nechapu, jedina skutecna vyhoda je, ze na krizovatce stoji sam od sebe a ze clovek se nemusi opirat o nohy (pomer cena za vychytavku/vyuziti v tomto pripade je silne v minusu). proc si u certa jeste poridit to same na zadni osu ?
takže vlastně čtyřkolce můžu začít říkat také skůtr
Už se těším na auto se dvěma koly s propagačním nápisem "ušetříte za gumy"
Zajímavé:-) jsem zvědavý, jestli nějakou uvidím někdy na vlastní oči v provozu:-)...třeba jednou...
To je hnus, velebnosti... Na to bych si teda nesedl. Všichni motorkáři by se mi určitě smáli.
viděl jsem na vlastní oči a pěkný to teda není.seděl na tom pán asi tak 70 let, mašinu už asi neudržel, takže u něj to využití chápu
Když chci blbnout, tak si pořídím čtyřkolku.Tohle není ani skutr ani čtyřkolka.Pokud na dvou kolech jezdit neumím, tak jezdím autem, MHD, nebo chodím pěšky.
tohle je imho stroj primárně pro ty co nevlastní ŘP skupiny A, ale "jenom" B a přitom chtějí do města malý mrštný samohyb.
na blbnutí asi dobrý, ale za cenu fabie?
jj, fabie je etalon ceny, objemu, délky atd.
Určitě, člověk si zablbne i na kole či koloběžce