Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vytlač ho! Jak výtečníci od Audi udělali značce špatnou reklamu

„Timo, vytlač ho!“ šéf závodního týmu ve sledovaném německém mistrovství okruhových vozů zapomněl, že komunikaci pilotů s týmem neslyší jen oni. Anebo neudržel nervy na uzdě. Motorsport má novou kauzu. Není to poprvé, co se v DTM namísto předjíždění vystrkovalo z dráhy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L26i24b18o87r 92N17e50v39r82k66l97a 7792851459734

S ohledem na to co predvadeji muzu s klidnym svedomim rict, ze si Audi rozhodne nekoupim ;-).

0/0
22.9.2015 14:10

B21l44a77h38o27m60í50r 40S20k18o20u51p56ý 8467240888101

Marge Simpsonová: "Barte, kdo mluví německy, nemůže být špatný člověk..."

0/0
6.8.2015 16:25

R65a57d79o61m42í37r 50A56l14b82e24r68t 1436581672299

Jistě, že se to nemělo stát. Ale stejně je pro mne DTM jedničkou. ;-)

+1/0
5.8.2015 11:43

F78i94l51i14p 57T75ř24e86b96a 6563460628966

Tak o peníze jde vždycky až na prvním místě, ne?

0/0
5.8.2015 11:35

J41a28n 40H19o60l65a95n45i18k 8627631259946

Zdravím všechny příznivce motorsportu.

Chtěl bych napsat, že autor článku zřejmě motorsportu mocnerozumí, a neměl by takhle psát.  Protože pokud bylo předjetí Tima Wehrleinemčisté, tak bylo čisté jako křišťálové Grossovy ulité prachy, ale o mrtvých jendobře.

Každý kdo se o DTM zajímá tak ví, že šlo ojednoznačnou týmovou režii. To se dělá běžně a kdyby byly před Wehrleinem v pořadítřeba čtyři Mercedesy, tak by jej všichni v posledním kole nechali předjet.Mercedes prostě potřeboval dostat Wehrleina co nejvýše na body, jelikož bojujes Matiasem Ekstremem o titul a Matias závod s přehledem vyhrál. Problémbyl pouze v tom, že před Wehrleinem bylo v pořadí Audi, kterénedokázal předjet. Proto mu musel R. Wickens s dalším Mercedesem , kterýjezdil do posledního kola daleko před Timem pomoci tím, že najednou zpomalil, počkalsi na Tima, aby ho jednoduchým manévrem zpomalil na výjezdu ze zatáčky aumožnil tak Wehrleinovi bezproblémové předjetí (samozřejmě i své). Protitomuhle mohl Timo udělat jen to co udělal a já bych to udělal taky, ani by mito nemuseli říkat do vysílačky. A to bylo jediné co Audi udělalo špatně – říct tonahlas do vysílačky. Každopádně tu hru rozehrál Mercedes. Více to komentovatnebudu.

+2/−1
5.8.2015 10:50

T88o20m93á35š 37M92a51t18ě97j 9775948193142

Je mi jedno jak moc sportovně nesportovní to bylo... vypadalo to dooost dobře ;-D

0/0
5.8.2015 10:45

M23i52c31h85a28l 50F52r98ý67d29a 1272369243272

Pokud dostane pan Ulrich navrhovaný zákaz, tak jsem zvědavý na působení Audi ve WEC ;-)

0/0
5.8.2015 10:27

J57a67n 23P97e16t95r 7949211973904

Autor článku by se na poslední závod STW roku 1999 měl podívat ještě jednou. Audi sice nehrálo zcela čistě, ale kolizi Alzen vs. Nissen nelze 100% připisovat pilotovi Audi (Alzen najel zezadu do Nissena). Zato kolize Abt vs. Asch v následující zatáčce byla jednoznačná. Titul na body vyhrál sice Alzen (Opel), ale pro nesportovní chování Rolanda Asche v tomto závodě byl udělen Abtovi.

0/0
5.8.2015 9:37

L18u46k51á36š 69R48y76c32h21t81á70ř 1867403933190

jj, Audi je Audi. Samý kretén za volantem. I na normálních cestách.

+1/−1
5.8.2015 9:26

J41a38n 76M47a66l94ý 9678177752247

Musí se ale nechat, že to provedl opravdu pěkně. Oba vyvezl ze zatáčky a sám zůstal pěkně vklídku na trati.

+3/0
5.8.2015 9:08

M92i80c29h36a95l 16F17r56ý36d74a 1292589443622

No moc v klídku to nebylo, ale ubrzdil to.

0/0
5.8.2015 10:25

M25a92r56t87i47n 93H46u84d51e21c74e12k 3853789699243

No ja nevim, ale kvuli tomuto chodime na ty okruhy, nebo ne? :) Nejake vzruso, jezdci co si nedaruji ani cm a nemaji daleko k nejakemu tvrdsimu zakroku. Kdyz to srovnam s F1 tak se to daleko zivejsi a aspon pro me libivejsi.

+1/0
5.8.2015 7:23

T69o78m56á68š 61R71i62c39h40t62r 3433896340857

Wehrlein, for example, was very outspoken when he met the media. He said: "I would say Audi have started a big war. I hope they will have big consequences. I hope everyone is writing about this situation and I hope that no one is buying an Audi next week."

Muhehe. A u toho by to mělo zůstat ;)

0/0
4.8.2015 23:21

T62o15m63á56š 87V32a42l51d24e28r 7353540859

Podobně má nekalé praktiky na triku i Toyota. Zvláště její německá divize sportu. Ta podváděla v technice.:-(

0/0
4.8.2015 22:19

P82e51t53r 93U41r53a50m 1942590443737

v devadesatych letech se podvadelo uplne vsude

0/0
4.8.2015 22:28

P82e68t33r 94U25r84a63m 1152320183307

V letech pred navratem BMW serie rozhodne neskomirala, lidi tehda chodilo jak na F1 a ve zpravach byly reportaze jeste pred F1. Pravda, kdyz jsem videl, co tam provadely Mercedes a Audi za sachy, tak jsem to moc nechapal.

0/0
4.8.2015 21:49

P50e25t32r 73K15o66l80á56ř 2248277474531

Podle článku se zdá, že Audi je takové "bratrstvo kočičí packy" ... :-P

+2/0
4.8.2015 21:49

M36i84c53h79a91l 46B39e53d18n63á67ř 6965531578584

DTM neni žádný měkký nó :)

0/0
4.8.2015 20:34

J82a89n 33M20a69z32ů76r28e45k 2738904388275

DTM mám moc rád....rozhodně víc než trapnou F1, ale toto je teda průser a trest by měl být tvrdý a nekompromisní.

+11/−1
4.8.2015 20:13

D31a53v76i91d 36R53y16c56h71e57t78s61k52ý 9266831200700

Nebyl bych tak rychlý.. Není jasné co se stalo a jestli to skutečně nebyla náhoda. Člověk taky řekne "no já tě zabiju" a nemyslí to vážně..

0/−1
5.8.2015 9:28

L24u19b46o69m37í97r 64O43b56r 8301265244315

Podle telemetrie se dá celkem spolehlivě zjistit, jak zatáčku Scheider projížděl předtím, resp. kde brzdil.

+1/0
5.8.2015 10:23







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.