Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Vytlač ho! Jak výtečníci od Audi udělali značce špatnou reklamu

„Timo, vytlač ho!“ šéf závodního týmu ve sledovaném německém mistrovství okruhových vozů zapomněl, že komunikaci pilotů s týmem neslyší jen oni. Anebo neudržel nervy na uzdě. Motorsport má novou kauzu. Není to poprvé, co se v DTM namísto předjíždění vystrkovalo z dráhy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L92i84b75o34r 77N37e19v53r24k82l86a 7222841359494

S ohledem na to co predvadeji muzu s klidnym svedomim rict, ze si Audi rozhodne nekoupim ;-).

0/0
22.9.2015 14:10

B44l29a24h53o72m27í83r 88S15k43o38u60p91ý 8787310568661

Marge Simpsonová: "Barte, kdo mluví německy, nemůže být špatný člověk..."

0/0
6.8.2015 16:25

R16a58d13o63m44í19r 19A69l61b73e41r91t 1966701382369

Jistě, že se to nemělo stát. Ale stejně je pro mne DTM jedničkou. ;-)

+1/0
5.8.2015 11:43


F61i21l50i75p 37T34ř21e60b90a 6333780618196

Tak o peníze jde vždycky až na prvním místě, ne?

0/0
5.8.2015 11:35

J69a50n 48H96o78l63a85n36i39k 8107191159826

Zdravím všechny příznivce motorsportu.

Chtěl bych napsat, že autor článku zřejmě motorsportu mocnerozumí, a neměl by takhle psát.  Protože pokud bylo předjetí Tima Wehrleinemčisté, tak bylo čisté jako křišťálové Grossovy ulité prachy, ale o mrtvých jendobře.

Každý kdo se o DTM zajímá tak ví, že šlo ojednoznačnou týmovou režii. To se dělá běžně a kdyby byly před Wehrleinem v pořadítřeba čtyři Mercedesy, tak by jej všichni v posledním kole nechali předjet.Mercedes prostě potřeboval dostat Wehrleina co nejvýše na body, jelikož bojujes Matiasem Ekstremem o titul a Matias závod s přehledem vyhrál. Problémbyl pouze v tom, že před Wehrleinem bylo v pořadí Audi, kterénedokázal předjet. Proto mu musel R. Wickens s dalším Mercedesem , kterýjezdil do posledního kola daleko před Timem pomoci tím, že najednou zpomalil, počkalsi na Tima, aby ho jednoduchým manévrem zpomalil na výjezdu ze zatáčky aumožnil tak Wehrleinovi bezproblémové předjetí (samozřejmě i své). Protitomuhle mohl Timo udělat jen to co udělal a já bych to udělal taky, ani by mito nemuseli říkat do vysílačky. A to bylo jediné co Audi udělalo špatně – říct tonahlas do vysílačky. Každopádně tu hru rozehrál Mercedes. Více to komentovatnebudu.

+2/−1
5.8.2015 10:50

T20o52m51á95š 17M72a98t33ě40j 9665798803392

Je mi jedno jak moc sportovně nesportovní to bylo... vypadalo to dooost dobře ;-D

0/0
5.8.2015 10:45

M81i46c51h72a21l 39F56r60ý91d33a 1922939273162

Pokud dostane pan Ulrich navrhovaný zákaz, tak jsem zvědavý na působení Audi ve WEC ;-)

0/0
5.8.2015 10:27

J52a98n 31P21e40t69r 7539241673194

Autor článku by se na poslední závod STW roku 1999 měl podívat ještě jednou. Audi sice nehrálo zcela čistě, ale kolizi Alzen vs. Nissen nelze 100% připisovat pilotovi Audi (Alzen najel zezadu do Nissena). Zato kolize Abt vs. Asch v následující zatáčce byla jednoznačná. Titul na body vyhrál sice Alzen (Opel), ale pro nesportovní chování Rolanda Asche v tomto závodě byl udělen Abtovi.

0/0
5.8.2015 9:37

L93u25k16á61š 84R38y82c67h25t49á81ř 1487843653870

jj, Audi je Audi. Samý kretén za volantem. I na normálních cestách.

+1/−1
5.8.2015 9:26

J89a65n 56M33a18l54ý 9498217852677

Musí se ale nechat, že to provedl opravdu pěkně. Oba vyvezl ze zatáčky a sám zůstal pěkně vklídku na trati.

+3/0
5.8.2015 9:08

M77i41c77h94a33l 94F74r63ý49d34a 1772779343132

No moc v klídku to nebylo, ale ubrzdil to.

0/0
5.8.2015 10:25

M24a64r33t60i21n 31H95u48d59e91c35e49k 3143619309383

No ja nevim, ale kvuli tomuto chodime na ty okruhy, nebo ne? :) Nejake vzruso, jezdci co si nedaruji ani cm a nemaji daleko k nejakemu tvrdsimu zakroku. Kdyz to srovnam s F1 tak se to daleko zivejsi a aspon pro me libivejsi.

+1/0
5.8.2015 7:23

T27o14m62á24š 69R52i87c91h55t62r 3573636780337

Wehrlein, for example, was very outspoken when he met the media. He said: "I would say Audi have started a big war. I hope they will have big consequences. I hope everyone is writing about this situation and I hope that no one is buying an Audi next week."

Muhehe. A u toho by to mělo zůstat ;)

0/0
4.8.2015 23:21

T33o22m41á52š 19V52a31l88d98e64r 7703390819

Podobně má nekalé praktiky na triku i Toyota. Zvláště její německá divize sportu. Ta podváděla v technice.:-(

0/0
4.8.2015 22:19

P85e69t82r 89U22r43a21m 1172730243207

v devadesatych letech se podvadelo uplne vsude

0/0
4.8.2015 22:28

P43e70t76r 40U14r58a73m 1422680353677

V letech pred navratem BMW serie rozhodne neskomirala, lidi tehda chodilo jak na F1 a ve zpravach byly reportaze jeste pred F1. Pravda, kdyz jsem videl, co tam provadely Mercedes a Audi za sachy, tak jsem to moc nechapal.

0/0
4.8.2015 21:49

P22e18t60r 52K76o17l38á15ř 2978527404701

Podle článku se zdá, že Audi je takové "bratrstvo kočičí packy" ... :-P

+2/0
4.8.2015 21:49

M11i31c72h71a44l 30B67e26d59n96á30ř 6195471748894

DTM neni žádný měkký nó :)

0/0
4.8.2015 20:34

J83a49n 90M38a69z55ů28r56e73k 2388694658145

DTM mám moc rád....rozhodně víc než trapnou F1, ale toto je teda průser a trest by měl být tvrdý a nekompromisní.

+11/−1
4.8.2015 20:13

D67a25v67i12d 98R75y18c41h86e38t21s10k19ý 9186241870510

Nebyl bych tak rychlý.. Není jasné co se stalo a jestli to skutečně nebyla náhoda. Člověk taky řekne "no já tě zabiju" a nemyslí to vážně..

0/−1
5.8.2015 9:28

L14u11b26o53m64í17r 24O69b25r 8821735974425

Podle telemetrie se dá celkem spolehlivě zjistit, jak zatáčku Scheider projížděl předtím, resp. kde brzdil.

+1/0
5.8.2015 10:23





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.