Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vytlač ho! Jak výtečníci od Audi udělali značce špatnou reklamu

„Timo, vytlač ho!“ šéf závodního týmu ve sledovaném německém mistrovství okruhových vozů zapomněl, že komunikaci pilotů s týmem neslyší jen oni. Anebo neudržel nervy na uzdě. Motorsport má novou kauzu. Není to poprvé, co se v DTM namísto předjíždění vystrkovalo z dráhy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L92i10b97o55r 45N50e59v35r90k51l41a 7422511769444

S ohledem na to co predvadeji muzu s klidnym svedomim rict, ze si Audi rozhodne nekoupim ;-).

0/0
22.9.2015 14:10

B35l88a80h71o98m65í36r 19S92k12o36u74p53ý 8107560318731

Marge Simpsonová: "Barte, kdo mluví německy, nemůže být špatný člověk..."

0/0
6.8.2015 16:25

R34a12d93o29m18í70r 52A20l31b11e27r36t 1196141772599

Jistě, že se to nemělo stát. Ale stejně je pro mne DTM jedničkou. ;-)

+1/0
5.8.2015 11:43

F82i41l78i66p 80T97ř67e31b11a 6423280368566

Tak o peníze jde vždycky až na prvním místě, ne?

0/0
5.8.2015 11:35

J57a98n 25H97o41l85a30n13i19k 8337931619626

Zdravím všechny příznivce motorsportu.

Chtěl bych napsat, že autor článku zřejmě motorsportu mocnerozumí, a neměl by takhle psát.  Protože pokud bylo předjetí Tima Wehrleinemčisté, tak bylo čisté jako křišťálové Grossovy ulité prachy, ale o mrtvých jendobře.

Každý kdo se o DTM zajímá tak ví, že šlo ojednoznačnou týmovou režii. To se dělá běžně a kdyby byly před Wehrleinem v pořadítřeba čtyři Mercedesy, tak by jej všichni v posledním kole nechali předjet.Mercedes prostě potřeboval dostat Wehrleina co nejvýše na body, jelikož bojujes Matiasem Ekstremem o titul a Matias závod s přehledem vyhrál. Problémbyl pouze v tom, že před Wehrleinem bylo v pořadí Audi, kterénedokázal předjet. Proto mu musel R. Wickens s dalším Mercedesem , kterýjezdil do posledního kola daleko před Timem pomoci tím, že najednou zpomalil, počkalsi na Tima, aby ho jednoduchým manévrem zpomalil na výjezdu ze zatáčky aumožnil tak Wehrleinovi bezproblémové předjetí (samozřejmě i své). Protitomuhle mohl Timo udělat jen to co udělal a já bych to udělal taky, ani by mito nemuseli říkat do vysílačky. A to bylo jediné co Audi udělalo špatně – říct tonahlas do vysílačky. Každopádně tu hru rozehrál Mercedes. Více to komentovatnebudu.

+2/−1
5.8.2015 10:50

T37o23m26á86š 90M83a98t65ě49j 9325958483422

Je mi jedno jak moc sportovně nesportovní to bylo... vypadalo to dooost dobře ;-D

0/0
5.8.2015 10:45

M54i45c23h30a50l 49F50r76ý13d74a 1692789203872

Pokud dostane pan Ulrich navrhovaný zákaz, tak jsem zvědavý na působení Audi ve WEC ;-)

0/0
5.8.2015 10:27

J78a28n 95P21e75t56r 7579141163674

Autor článku by se na poslední závod STW roku 1999 měl podívat ještě jednou. Audi sice nehrálo zcela čistě, ale kolizi Alzen vs. Nissen nelze 100% připisovat pilotovi Audi (Alzen najel zezadu do Nissena). Zato kolize Abt vs. Asch v následující zatáčce byla jednoznačná. Titul na body vyhrál sice Alzen (Opel), ale pro nesportovní chování Rolanda Asche v tomto závodě byl udělen Abtovi.

0/0
5.8.2015 9:37

L72u29k12á49š 64R72y98c59h58t19á88ř 1817693643860

jj, Audi je Audi. Samý kretén za volantem. I na normálních cestách.

+1/−1
5.8.2015 9:26

J80a40n 21M87a71l48ý 9838267232297

Musí se ale nechat, že to provedl opravdu pěkně. Oba vyvezl ze zatáčky a sám zůstal pěkně vklídku na trati.

+3/0
5.8.2015 9:08

M54i60c52h77a51l 31F78r88ý64d26a 1442809773572

No moc v klídku to nebylo, ale ubrzdil to.

0/0
5.8.2015 10:25

M11a35r15t15i20n 37H30u19d16e38c15e90k 3693339749553

No ja nevim, ale kvuli tomuto chodime na ty okruhy, nebo ne? :) Nejake vzruso, jezdci co si nedaruji ani cm a nemaji daleko k nejakemu tvrdsimu zakroku. Kdyz to srovnam s F1 tak se to daleko zivejsi a aspon pro me libivejsi.

+1/0
5.8.2015 7:23

T84o57m62á64š 48R59i78c15h96t66r 3213396480857

Wehrlein, for example, was very outspoken when he met the media. He said: "I would say Audi have started a big war. I hope they will have big consequences. I hope everyone is writing about this situation and I hope that no one is buying an Audi next week."

Muhehe. A u toho by to mělo zůstat ;)

0/0
4.8.2015 23:21

T97o25m24á76š 16V92a90l82d90e18r 7243430329

Podobně má nekalé praktiky na triku i Toyota. Zvláště její německá divize sportu. Ta podváděla v technice.:-(

0/0
4.8.2015 22:19

P31e67t44r 91U72r96a94m 1922680353927

v devadesatych letech se podvadelo uplne vsude

0/0
4.8.2015 22:28

P10e48t69r 65U55r41a32m 1332520933987

V letech pred navratem BMW serie rozhodne neskomirala, lidi tehda chodilo jak na F1 a ve zpravach byly reportaze jeste pred F1. Pravda, kdyz jsem videl, co tam provadely Mercedes a Audi za sachy, tak jsem to moc nechapal.

0/0
4.8.2015 21:49

P65e15t70r 17K59o78l77á63ř 2708817574501

Podle článku se zdá, že Audi je takové "bratrstvo kočičí packy" ... :-P

+2/0
4.8.2015 21:49

M64i70c73h44a53l 93B56e22d11n30á31ř 6175801108904

DTM neni žádný měkký nó :)

0/0
4.8.2015 20:34

J44a30n 51M67a12z98ů97r25e49k 2918164908335

DTM mám moc rád....rozhodně víc než trapnou F1, ale toto je teda průser a trest by měl být tvrdý a nekompromisní.

+11/−1
4.8.2015 20:13

D84a19v55i24d 46R76y86c18h15e75t61s58k17ý 9506141190910

Nebyl bych tak rychlý.. Není jasné co se stalo a jestli to skutečně nebyla náhoda. Člověk taky řekne "no já tě zabiju" a nemyslí to vážně..

0/−1
5.8.2015 9:28

L68u86b38o70m96í62r 79O47b36r 8971965674745

Podle telemetrie se dá celkem spolehlivě zjistit, jak zatáčku Scheider projížděl předtím, resp. kde brzdil.

+1/0
5.8.2015 10:23







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.