Diskuze

Konec zelených koulí. Citroën se loučí s podvozkem, který uměl zázraky

Citroën se po šedesáti letech rozloučí s unikátním hydropneumatickým odpružením dnes nazývaným Hydractive. Superpohodlné podvozky, které dávaly velkým korábům francouzské značky charakter, to mají spočítané. Technologie je moc drahá. Navíc se hodí jen do velkých aut, která se značce zrovna nedaří prodávat.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JM

Ředitelka Linda Jackson je určitě typická Francouzka s úctou k rodinnému stříbru...

1 0
možnosti

10. 8. 2015 5:21

Marián Štiavnický

Priatelia,

pripomína mi to odstrel Concorde. Excelentné lietadlo, 27 rokov bez havárie, bez náhrady a alternatívy odpísali, pretože nebolo vraj ekonomické. A Citroen v ich stopách. Dúfajme, že takto funguje aj vývoj vo farmaceutických firmách!

1 1
možnosti
Foto

M81a38r93e43k 23T58o38n

9. 8. 2015 12:19

Problém bude asi v marketingu.Já o tomhle slyším poprvé

0 0
možnosti
RK

To je spise chyba ve vas. Toto opravdu zna kazdy, kdo se alespon zcela minimalne zajima o auta.

2 0
možnosti
JK

Hydractive si vybere "jenom" 55% zákazníků, kteří mají tu možnost? Jasně, takovou zbytečnost musíme zrušit ;-D

6 0
možnosti
ŠT

Jenze cetl si ty cisla?? Prodali 18k z toho jen 10k s hydractivem... to neni nic svetoborneho na to, aby to udrzovalo system prodeje, servisu, vyvoje... automobilky jedou na minimalne rad nahoru. Proti tomu ma oktavka za lonsky rok 380k. Tech 15-18k ma v jednotlivych statech Evropy... Takze 55% je hezky... ale celkovy cislo je mizerie.

0 0
možnosti
PO

Velká auta se především nedaří značce vyrábět. Co už já slyšel nadávání na C5...

3 0
možnosti
PVČ

Něco podobného - vzduchové měchy, jsem měl kdysi v Subaru Legacy z roku 1996. Mělo to nějakou řídicí jednotku a každý (4) měl svůj kompresor. Vyrovnávalo to náklony, jak příčný, tak podélný a ve sněhu nebo v terénu to šlo o hodně zvednout. Neuvěřitelně to vyrovnávalo rozflákané silnice. Na dálnicích se to příliš nepozná.

Blbé ovšem bylo, když mi praskl - rána jako z děla, sice se okamžitě automaticky snížily i ty 3 ostatní, lehlo si to na dorazy a dalo se dál jet. Jenže v podběhu centimetr prostoru nad gumou a auto tvrdý jako žebřiňák. Jel jsem s tím domu asi jen 30 kilometrů, ale byla to jízda. A to i oprava - jeden stál 17tKč a musely se měnit na nápravě v páru. Za rok mi praskl jeden i na zadní nápravě a přestal jsem tomu fandit.:-/

0 0
možnosti
PH

P95e37t80r 57H96á19j52e54k

10. 8. 2015 11:19

Neslysel jsem o nikom, komu by to na citroenu prasklo. Tedy pokud delal udrzbu a pravidelne si doplnoval plyn do zasobniku.

0 0
možnosti
LV

Jak potopit dalsi automobilku. Proste uz Citroën nebude Citroën. Bude to tuctove nezajimave auto. Kamarad mel BX a pak XM a obe auta byla uzasna. Pak mel Ranault a ted ma Peugeot a oboje dost bida.

5 0
možnosti
PO

No vidíte, kdyby si koupil další nový citroen s měchy, nemuseli s tím končit.

4 0
možnosti
JH

J16a50n 38H38u71r11k77a

8. 8. 2015 2:52

proč to dobrý ze světa mizí a ty s...zůstávají a rychle se množí CX a Xantie nebo Fantomasův Doutník ty se jen tak z automobilových celebrit vymazat nepodaří o Kačeně nemluvě...

4 0
možnosti
JN

Že ony ty zelené koule nebývají tak úplně zelené?

0 0
možnosti
DP

Však oni na to přijdou a zase se k tomu vrátěj.

2 0
možnosti