- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ředitelka Linda Jackson je určitě typická Francouzka s úctou k rodinnému stříbru...
Marián Štiavnický
Priatelia,
pripomína mi to odstrel Concorde. Excelentné lietadlo, 27 rokov bez havárie, bez náhrady a alternatívy odpísali, pretože nebolo vraj ekonomické. A Citroen v ich stopách. Dúfajme, že takto funguje aj vývoj vo farmaceutických firmách!
Problém bude asi v marketingu.Já o tomhle slyším poprvé
To je spise chyba ve vas. Toto opravdu zna kazdy, kdo se alespon zcela minimalne zajima o auta.
Hydractive si vybere "jenom" 55% zákazníků, kteří mají tu možnost? Jasně, takovou zbytečnost musíme zrušit
Jenze cetl si ty cisla?? Prodali 18k z toho jen 10k s hydractivem... to neni nic svetoborneho na to, aby to udrzovalo system prodeje, servisu, vyvoje... automobilky jedou na minimalne rad nahoru. Proti tomu ma oktavka za lonsky rok 380k. Tech 15-18k ma v jednotlivych statech Evropy... Takze 55% je hezky... ale celkovy cislo je mizerie.
Velká auta se především nedaří značce vyrábět. Co už já slyšel nadávání na C5...
Něco podobného - vzduchové měchy, jsem měl kdysi v Subaru Legacy z roku 1996. Mělo to nějakou řídicí jednotku a každý (4) měl svůj kompresor. Vyrovnávalo to náklony, jak příčný, tak podélný a ve sněhu nebo v terénu to šlo o hodně zvednout. Neuvěřitelně to vyrovnávalo rozflákané silnice. Na dálnicích se to příliš nepozná.
Blbé ovšem bylo, když mi praskl - rána jako z děla, sice se okamžitě automaticky snížily i ty 3 ostatní, lehlo si to na dorazy a dalo se dál jet. Jenže v podběhu centimetr prostoru nad gumou a auto tvrdý jako žebřiňák. Jel jsem s tím domu asi jen 30 kilometrů, ale byla to jízda. A to i oprava - jeden stál 17tKč a musely se měnit na nápravě v páru. Za rok mi praskl jeden i na zadní nápravě a přestal jsem tomu fandit.
Neslysel jsem o nikom, komu by to na citroenu prasklo. Tedy pokud delal udrzbu a pravidelne si doplnoval plyn do zasobniku.
Jak potopit dalsi automobilku. Proste uz Citroën nebude Citroën. Bude to tuctove nezajimave auto. Kamarad mel BX a pak XM a obe auta byla uzasna. Pak mel Ranault a ted ma Peugeot a oboje dost bida.
No vidíte, kdyby si koupil další nový citroen s měchy, nemuseli s tím končit.
proč to dobrý ze světa mizí a ty s...zůstávají a rychle se množí CX a Xantie nebo Fantomasův Doutník ty se jen tak z automobilových celebrit vymazat nepodaří o Kačeně nemluvě...
Že ony ty zelené koule nebývají tak úplně zelené?
Však oni na to přijdou a zase se k tomu vrátěj.