- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pane Blažek asi jste koupil nějakej zmetek.
Padesát vyrobených exemplářů je hromadná výroba ? KOlik se jich asi zachovalo ?
A čím je ten hromadně vyráběnej křáp!!!... (měl jsem ho tak vím...) vzácný???
Nostalgie??? My jsme měli taky tisícovku embaso Barču - ale křápem bych ji rozhodně nenazval. Při delších jízdách jezdila i tenkrát pod šest litrů.
embéčko jsme ve školce říkali škodě 100. škodě 1000 jsme říkali tisícovka. nejrychlejší byla vždy ta škodovka, která měla motor z erka...to byl trumf, když šlo o to, co by kdo chtěl za auto. Narodil jsem se po roce 78 a jsem z hlavního města, takže veškerý jiný označování považuju za buranský...
"My" jsme říkali eMBéčko právě Škodě 1000! To proto, že celý název byl Škoda 1000MB!!! A Škodě 100 jsem pak říkali jen krátce: "Stofka" "Dojedu stofkou"
Také jsme se škodolibě bavili, že je to stovka proto, že jede max stovkou ... (jela ale "až" 120kmh, ale jak která a né o ani mírného stoupání nebo proti i mírnému větru Jela 120kmh, ale kazovala 130kmh..., neb proměřovala i o víc jak +10kmh...)
Jako rodák z Kvasin bych hlavně rád aby už soudruzi novináři přestali používat nadávky,urážky a deformace a tím je slovo škodovka.Na žádné fotografii takové slovo není vidět-myslím tím v emblému,znaku-logu.A rád bych kdyby soudruzi novináři v souladu s pravopisem psali velké písmeno u vlastního jména Škoda i typových jmen-Octavia,Garde,Favorit atd... Děkuji.PS.Plzeňáci-vám všem nevadí jak média urážejí jméno vašeho rodáka?
Ta modrá octavie je spíše spartak s vyměněnou přední maskou. Mimimálně octavie měly křidýlka, našel bych více detailů.
Taky jsem si to myslel, dokud jsem se trochu nepodíval do materiálů. Křidýlka Octavia v prvních letech neměla, až v pozdější době.
Sorry, ale na tom videu ten "favorit" vypadá jako sériové MB. Pokud vím, tak favorit měl jiná světla, blinkry, nárazník...
Jo táááák. Taky jsem si musel ten článek přečíst trochu pozorněji, abych ze sebe neudělal trubku.
Nejhezčí škodovka byla Felicie, ta stará samozřejmě.
české Porsche.
Ale nejhezčí MB 1000 byla dvoudveřová verze. Oktávka měla otevírání nádrže lankem od spolujezdce. Tehdy se té hlouposti všichni smáli. Dnes je dálkové otevírání víčka slušný standart.
Zrovna předevčírem jsem ji viděl. Krásně zrenovovanou, šedé barvy. Nádhera.
nikdy ma tento skodovkarsky gang neuchytil.... mne tie auta prisli tak isto zle ako bola doba v ktorej boli montovane... hold sudruzi robili co mohli. Ale nepride mi to ani obdivuhodne ani pekne. Pride mi to ako nemila spomienka toho ako sa v ceskoslovensku zilo kde aj vedla skodovky bol zigul uplna automobilova modla :)
no, ještě, že to teď máte na Slovensku tak libový