Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

V Česku je kolem 700 000 aut bez katalyzátoru

V Česku jezdí stále téměř osobních 700 000 aut bez katalyzátoru, jsou to tedy vozy vyrobené přibližně do roku 1993. Z tohoto počtu je 365 000 vozů starších 30 let. Počet vyřazovaných vozů, které neplní ani emisní normu Euro I, se přitom v posledních dvou letech zpomalil téměř na polovinu. Vyplývá to z dnešní analýzy TÜV SÜD Czech.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J20a72n 72M42a50l41ý

15. 8. 2015 18:53

Když ten katalyzátor budu vozit alespoň v kufru, stačí to?

0 0
možnosti

P12e56t57r 64M26o23o10s

13. 8. 2015 21:21

A jéje...to vypadá jako dělostřelecká příprava k honu na veteránisty - neboť ti jsou v drtivé většině majiteli vozů, o nichž je v článku zmínka.

Musím ještě rychle navštívit pár veteránských srazů, než je vláda Sobofertu v rámci páchání dobra zakáže.Rv:-/[>-]

0 0
možnosti

J15a66n 47F21r66o31l27í19k

12. 8. 2015 7:49

Je zde hodně starých aut, které sloužií jen pro dovoz sena z pole nebo chrastí z lesa. Také veteráni, kteří jezdí jen na srazy a podobné akce. No a pak fajnšmekři se staršími amerikami. Kdo zaplatil 10 litrů ekodaně nebude svého miláška dávat do šrotu jen aby splnil směrnice strany a vlády.

0 0
možnosti

J88a74n 30D47l85o15u60h41ý

12. 8. 2015 7:41

To je zase blbost! Jak muze auto co najede 4% delat znecisteni 40%?! Vetsina tech aut jsou stejne young timery na klasickem technicaku a takova auta se drzi kvuli budouci vyssi cene a ne kvuli tomu, ze s tim nekdo bude bafat po meste.

2 0
možnosti

M44a48r81e36k 61H42r15u23b18y

12. 8. 2015 11:08

Ekohumanisti se preci nenechaji rozptylovat nejakymi cisly - ale sem tam tam nejaka daji, protoze vypadaji seriozne;-)

0 0
možnosti

Co se chystá a nemine nas to je každoroční stk u starších vozu. A to by bylo aby si každej nemusel koupit nějakou novou plinu.

Místo aby byli lide omezení počtem aut a resila se spotřeba tak se resi obsah valcu a starší vozy s minimálním najezdem km

1 0
možnosti

Dovezl jsem si auto z USA a nechtěli mi dát homologaci, protože nemá sklopná vnější zrcátka...

Elekroinstalace v pořádku dle EU a přitom ještě plní emisní normu EURO 7....:-/

1 1
možnosti

J36a50n 24D22l25o43u85h47ý

12. 8. 2015 7:42

Je to chujovina, pak auto ktere v usa stoji nove 600000kc u nas i s homologaci vyjde na milion!

0 0
možnosti

Statistika. Ukazuje jen to, že naše kupní síla je v porovnání s jinými zeměmi EU velmi nízká. Každý by si asi rád dopřál nové auto ne po 15 letech, ale dříve. Bohužel  českých daní se krmí darmožrouti, tuneláři a vykukové. Pak lidem nezbývá na nová auta a někteří jsou rádi že přežijí od výplaty k výplatě a nemusí krást.

10 0
možnosti

všechno to jsou jen tabulkové teorie a snaha co nejvíce lidem řídit životy. Ale skutečný krok k ochraně našeho zdraví jako například znevýhodnění rakoviňáků (rozuměj dieslů)  se nekoná

7 0
možnosti

Co letadla ? co lodě ? co střílení ze zbraní? výbuchy bomb? vlaky? to se neřeší ? tak ať neřešej ani auta

5 2
možnosti

Pravda....  Lodě a lokomotivy na celém světě vyprodukují 1000x více škodlivých emisí než všechna auta na světě....

3 0
možnosti

Moje Honda je sice "az" z roku 2001, ale take uz ho fyzicky nema, ale papirove samozrejme ano. Vlk se nazral a koza zustala cela :-)

2 1
možnosti

P64e51t45r 76M96i64c70h86a80l

11. 8. 2015 16:24

Neber si to osobně, ale všechna auta, která mají vykuchané katalyzátory, DPF apod. by měla na místě přijít o techničák. Bohužel vím, že na STK pořád vládnou peníze a udělat jde všechno.

4 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí

26. dubna 2024

V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...