- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Mám PCX a popravdě neměnil bych. Když už povýšit, tak SH 300i nebo ob "třídu" na Integru - ale to PCX je geniální jak spotřebou, tak váhou, prostě to byla a je povedená kombinace dobrých vlastností. Jen ta síla někdy chybí, jen ta síla. ...
Za ty peníze to nestojí ! Na popojíždění po městě a okolí za polovinu ceny 125 ccm PCX,popř SYM ! Stále se jedná o skútr s nízkým obsahem,větší hmotnost a rozměry jsou nesrovnatelné výkonem se skutry 300-500 ccm ,které stojí stejně, ale dá se na nich bez problému i cestovat na větší vzdálenosti .
A kde má ta manažerská limuzína internet, držák na whisky a další nezbytnosti?
tvl. už vidím ty zástupy manažerů na skůtrech
Pokud bude mít manažer motorkářské srdce, pořídí si pořádnou mašinu. Pokud ne, zůstane v autě.
U nás je to výjmečný, ale na západě kde mají větší platy si to kupce najde (i mimo manažery). Představte si že by to stálo 30-40 tis., to už by se našlo dost lidí kteří by to chtěli zkusit.
Byla by to zajímavá elektromotorka, takhle je to jen maskovaná stará doba.
Hodne odvazna cenovka na to, ze jde o 125 skutr.
Nezapomeňte, že dokud nepřišlo PCX za 60 tisíc, všechny Yamahy a další konkurence stály 100.
Ale ano, taky bych si to nekoupil, 2x lepší než PCX to není.