Diskuze
Důstojné loučení: Toyota Avensis má po velkém vylepšování motor BMW
Děkujeme za pochopení.
P72e32t25r 41M97a51r33e11č87e49k
Avensis nikdy moc krásy nepobral , ale působí solidně.
J48a75n 86J55e33m21e48l44k83a
Stejne by bylo nejlepsi, kdyby se vykaslali na evropsky Auris (ikdyz ten soucasny konecne vypada lepe) a konecne zacali prodavat poradne globalni vychytanou Corolu s upravou na Combi nebo 5. dvere. A taky Camry za rozumne penize s diselem a manualem.. Nebylo by co resit.
J26a98n 32J69e19m33e88l44k20a
Pouzivam Avensis predchozi generace a tak poctive navrzene a udelane auto jsem uz dlouho nevidel. Skoda sla bohuzel niz. Jedinou nevyhodou jsou nahradni dily v pripade nehody - to pak za prispeni poklesu ceny, ceskemu systemu likvidace jde auto casto na totalku, ikdyz lze v pohode opravit. Za tim bych videl i importera, protoze jsem slysel, ze v Asii nahradni dily Toyoty drahe nejsou. Bohuzel si nedovedu predstavit auto stredni tridy s jinym motorem nez 2.0 tdi a jeste navic D4D od Toyoty, ktery s 6st. prevodovkou funguje naprosto perfektne. Bmw at si strci ..
P79e63t96r 55D85o26k54t88o33r
dnešní auta? každej dělá všechno a všechno na jedno kopyto, zlaté staré časy.
T20o73m60á43š 12V56a24v42e26r33k63a
Jezdím 2 roky předchozím modelem (kombi) s motorem 2,0D-4D 125HP - ano je hlučnější od kol ale motor není slyšet ani ve 150km/h, je to hlavně dálniční kráječ km, okresky už ho tolik nebavěj. Spotřeba 5,7 až 6,7 podle stylu a kde. Zatím 1 destičky a oleje s filtry. Jen pro představu minulý týden jsem v něm vezl 5 lidí a 100kg v kufru a zrychlovalo to na dálnici na 5° i ve 150km/h! Co mi chybí je zavírání kufru na tlačítko jinak cenový úlet byla navigace - chtěli za ní 30k a aktualizace za 15k tak jsem si tam nechal dát radši nezávislé topení...
Minulý týden jsem testoval model který je v článku - nesouhlasím s článkem, že je slyšet hluk od kol - na tom zapracovali vskutku hodně včetně kompletního odhlučnění podvozku a ona se situace obrátila - ve vasokých dálničních rychlostech kola neslyšíte ale slišíte ten bavorácký motor který má navíc drsnější zvuk než předchozí Toyoťácký. Nicméně celková hlučnost je na stejné spíš nižší úrovni. Též nesouhlasím s výtkou, že startovací tlačítko není vidět - spínací skříňka v jiných autech taky ne a strkáme klíč po paměti a většinou je okolí odřené od klíče což tady nehrozí a navíc se mi nestalo, že bych tlačítko netrefil. Proč BMW motory? Je totiž velmi pravděpodobné, že v případě nové emisní normy (euro7) dieslové motory nevyhoví na vypouštěné pevné částice (PM) a tím pádem se nebudou prodávat, proto asi tohle rozhodnutí Toyoty. Jinak nový model má určitě hezčí interiér (nejhezčí je asi kožená verze s doplňky v koňakové barvě), opět chybí otvírání kufru na tlačítko, přístrojovka se mi líbí. Je pravděpodobné že až Avensis skončí čeká nás buď futuristická Miura nebo spíš asi Avalon což je taky pěkný auto.
L69a78d67i21s89l10a46v 93K92a54l60o15u50s
Naftový motor z BMW 2,0 D je tou nejhorší volbou, jakou mohli udělat.
Stěna hliníkového bloku motoru má jen 4 mm a je v něm ještě díra pro chlazení kapalinou. Je to jedna z nejvážnějších konstrukčních chyb na této řadě motorů.Proto je životnost tohoto motoru nízká.
D22e94j90a72n 21T55a37d41i15c
E46 360000 km bez zavad, E90 238000 km bez zavad, ted mam F30 s 58000km bez zavad, jsou to hrozne motory, spousta konstrukcnich chyb a nizka zivotnost. Ano vsechny modely jsem mel 320d, jen pro upresneni
A39l65e92š 97K85o17f87r68á89n63e43k
Ano, právě vidíte další značku, která se loučí s evropským trhem. Po Hondě nyní Toyota. Přitom na příkladu Mazdy je vidět, že krok s evropskou a nyní už i korejskou konkurencí úplně v pohodě lze.
A pokud jde o to, že lidi nechtějí kupovat auta ve střední třídě, to je bohužel smutný fakt. Osobně to nechápu. U těch různých SUV a crossoverů je zpravidla cena stejná, jízdní vlastnosti horší a technika o třídu níž (a většina navíc s FWD).
R44o33m41a78n 38K69r11a86t53o95c59h64v13í44l
720 000 Kč? - pokud se bude opravdu prodávat za tuto cenu, tak je neprodejná.
A18l34e57š 93K23o50f36r16á39n70e79k
To je základní cena. Ve slušné výbavě klidně přes 900k. Soudruzi se asi pokakali v kině.
J11a94n 68B52a26r81t74o11š
Na Toyotu Avensis stačí zcela pohodově 1,8 benzín, nechápu, proč se lidé tolik ženou do nafty. Design vypadá velmi dobře, těším se, až nový Avensis uvidím u prodejce.
A85l76e70š 58K93o82f84r35á53n60e63k
To je motorizace vyloženě pro důchodcovskou jízdu. Na dálnici to v prvním dlouhým táhlým ztratí dech. U atmosfér prostě platí objem ničím nenahradíš, takže atmosférické benzíny samozřejmě ano, ale pro tuto třídu se zcela jinou kubaturou. Alespoň 2,5 a nejlépe šestiválec.
P78a11v89l62a 77N82o39v73á
Je to veliká škoda, že Avensis končí, ale na druhou stranu je to pochopitelné. Evropský trh není pro Toyotu tolik zásadní (za rok 2012 celosvětové prodeje 8 717 300 aut, z toho 817 700 v Evropě), aby investovala do vývoje motorů malých chcípáků s hromadou "kurvítek", které by plnili emisní normy.
Máme Avensise druhé generace, 2.2 D-4D a v průměru se spotřeba pohybuje okolo 6,5 l, na dálnici jde pod 5l. Za 8 let, co ho máme, se měnilo akorát spotřební zboží...
Bohužel éra těchto aut "držáků" nenávratně končí.
R75u23d17o37l92f 70H98r36a74z42d43í37r23a
Právě. Současná Toyota už není co bývala...je to škoda.
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...