Diskuze

Důstojné loučení: Toyota Avensis má po velkém vylepšování motor BMW

Dealeři Toyoty jí říkají rozlučková. Klasicky střižená auta této velikosti totiž dnes umí v objemech, které dávají ekonomický smysl, prodávat asi jen německé značky. Pragmatičtí Japonci si spočítali, že se jim vyplatí vyrábět místo Avensise nějakého křížence.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PM

Avensis nikdy moc krásy nepobral , ale působí solidně.

0 0
možnosti
AL

Krása není vše,hlavně ne u aut...

0 0
možnosti
JJ

J51a37n 86J98e74m54e86l31k68a

19. 8. 2015 13:27

Stejne by bylo nejlepsi, kdyby se vykaslali na evropsky Auris (ikdyz ten soucasny konecne vypada lepe) a konecne zacali prodavat poradne globalni vychytanou Corolu s upravou na Combi nebo 5. dvere. A taky Camry za rozumne penize s diselem a manualem.. Nebylo by co resit.

0 0
možnosti
JJ

J10a81n 25J70e47m66e88l91k93a

19. 8. 2015 12:53

Pouzivam Avensis predchozi generace a tak poctive navrzene a udelane auto jsem uz dlouho nevidel. Skoda sla bohuzel niz. Jedinou nevyhodou jsou nahradni dily v pripade nehody - to pak za prispeni poklesu ceny, ceskemu systemu likvidace jde auto casto na totalku, ikdyz lze v pohode opravit. Za tim bych videl i importera, protoze jsem slysel, ze v Asii nahradni dily Toyoty drahe nejsou. Bohuzel si nedovedu predstavit auto stredni tridy s jinym motorem nez 2.0 tdi a jeste navic D4D od Toyoty, ktery s 6st. prevodovkou funguje naprosto perfektne. Bmw at si strci ..

2 0
možnosti
PD

P82e97t61r 19D50o83k35t48o87r

19. 8. 2015 11:58

dnešní auta? každej dělá všechno a všechno na jedno kopyto, zlaté staré časy.

0 0
možnosti
TV

Jezdím 2 roky předchozím modelem (kombi) s motorem 2,0D-4D 125HP - ano je hlučnější od kol ale motor není slyšet ani ve 150km/h, je to hlavně dálniční kráječ km, okresky už ho tolik nebavěj. Spotřeba 5,7 až 6,7 podle stylu a kde. Zatím 1 destičky a oleje s filtry. Jen pro představu minulý týden jsem v něm vezl 5 lidí a 100kg v kufru a zrychlovalo to na dálnici na 5° i ve 150km/h! Co mi chybí je zavírání kufru na tlačítko jinak cenový úlet byla navigace - chtěli za ní 30k a aktualizace za 15k tak jsem si tam nechal dát radši nezávislé topení...

Minulý týden jsem testoval model který je v článku - nesouhlasím s článkem, že je slyšet hluk od kol - na tom zapracovali vskutku hodně včetně kompletního odhlučnění podvozku a ona se situace obrátila - ve vasokých dálničních rychlostech kola neslyšíte ale slišíte ten bavorácký motor který má navíc drsnější zvuk než předchozí Toyoťácký. Nicméně celková hlučnost je na stejné spíš nižší úrovni. Též nesouhlasím s výtkou, že startovací tlačítko není vidět - spínací skříňka v jiných autech taky ne a strkáme klíč po paměti a většinou je okolí odřené od klíče což tady nehrozí a navíc se mi nestalo, že bych tlačítko netrefil. Proč BMW motory? Je totiž velmi pravděpodobné, že v případě nové emisní normy (euro7) dieslové motory nevyhoví na vypouštěné pevné částice (PM) a tím pádem se nebudou prodávat, proto asi tohle rozhodnutí Toyoty. Jinak nový model má určitě hezčí interiér (nejhezčí je asi kožená verze s doplňky v koňakové barvě), opět chybí otvírání kufru na tlačítko, přístrojovka se mi líbí. Je pravděpodobné že až Avensis skončí čeká nás buď futuristická Miura nebo spíš asi Avalon což je taky pěkný auto.

4 0
možnosti
TV
LK

Naftový motor z BMW  2,0 D je tou nejhorší volbou, jakou mohli udělat.

Stěna hliníkového bloku motoru má jen 4 mm a je v něm ještě díra pro chlazení kapalinou. Je to jedna z nejvážnějších konstrukčních chyb na této řadě motorů.Proto je životnost tohoto motoru nízká.

0 2
možnosti
DT

D37e62j21a33n 30T75a74d65i41c

19. 8. 2015 12:25

E46 360000 km bez zavad, E90 238000 km bez zavad, ted mam F30 s 58000km bez zavad, jsou to hrozne motory, spousta konstrukcnich chyb a nizka zivotnost. Ano vsechny modely jsem mel 320d, jen pro upresneni ;-D

1 0
možnosti
AK

Ano, právě vidíte další značku, která se loučí s evropským trhem. Po Hondě nyní Toyota. Přitom na příkladu Mazdy je vidět, že krok s evropskou a nyní už i korejskou konkurencí úplně v pohodě lze.

A pokud jde o to, že lidi nechtějí kupovat auta ve střední třídě, to je bohužel smutný fakt. Osobně to nechápu. U těch různých SUV a crossoverů je zpravidla cena stejná, jízdní vlastnosti horší a technika o třídu níž (a většina navíc s FWD).

5 0
možnosti
RK

720 000 Kč? - pokud se bude opravdu prodávat za tuto cenu, tak je neprodejná.

3 2
možnosti
AK

To je základní cena. Ve slušné výbavě klidně přes 900k. Soudruzi se asi pokakali v kině.

0 0
možnosti
JB

J51a82n 47B23a34r13t96o26š

19. 8. 2015 9:22

Na Toyotu Avensis stačí zcela pohodově 1,8 benzín, nechápu, proč se lidé tolik ženou do nafty. Design vypadá velmi dobře, těším se, až nový Avensis uvidím u prodejce.

5 0
možnosti
AK

To je motorizace vyloženě pro důchodcovskou jízdu. Na dálnici to v prvním dlouhým táhlým ztratí dech. U atmosfér prostě platí objem ničím nenahradíš, takže atmosférické benzíny samozřejmě ano, ale pro tuto třídu se zcela jinou kubaturou. Alespoň 2,5 a nejlépe šestiválec.

2 1
možnosti
Foto

P59a49v81l21a 91N64o29v68á

19. 8. 2015 9:13

Je to veliká škoda, že Avensis končí, ale na druhou stranu je to pochopitelné. Evropský trh není pro Toyotu tolik zásadní (za rok 2012 celosvětové prodeje 8 717 300  aut, z toho 817 700 v Evropě), aby investovala do vývoje motorů malých chcípáků s hromadou "kurvítek", které by plnili emisní normy. 

Máme Avensise druhé generace, 2.2 D-4D a v průměru se spotřeba pohybuje okolo 6,5 l, na dálnici jde pod 5l. Za 8 let, co ho máme, se měnilo akorát spotřební zboží...

Bohužel éra těchto aut "držáků" nenávratně končí.

3 0
možnosti
RH

Právě. Současná Toyota už není co bývala...je to škoda.

0 0
možnosti