Diskuze
Tatra vyrobila největší český vůz historie. Má 18 metrů a 90 tun
Děkujeme za pochopení.
V70á29c50l69a51v 12S46v77o55b79o23d53a
Já taky nemůžu říct nic jiného,než,že kabina je šíleně šeredná.
J32i96ř31í 12V48o95n45d42r10á28č88e86k
Máte sice pravdu, nicméně u užitkového vozidla je to to nejméně důležité
J27u69r82a 10D57z12u55r34i19k
Jiri. Každý výrobek musí splňovat nějaké požadavky. To se nevylučuje s tím, že ten výrobek nejen že sloůží svému účelu,ale také že musí nějak vypadat.
J95i45r81i 84O15s94v51a67l51d
Juro!!!! Není to osobák kde se maska a tvar karoserie musí líbit, je to kabina která musí splňovat nějaké požadavky a z toho vychází ten tvar :)
J43u46r76a 18D54z51u40r63i11k
Tatro!!! Největší český vůz historie s nejškaredější kabinou historie.
J17a88r85o48s62l69a17v 35K62a24d30l54e46c
pěkné, ale ruku na srdce... to český člověk je opravdu takový chudák, že nedokáže dílo dokončit a zkazí ho designem kabiny poplatné tak možná poválečné době
L49u20k33á14š 81V17a12ň62u47r70a
Teda ta kabina je fakt šílená! Co si pamatuju, tak přece Tatra dělala budky mnohem hezčí a to i na takovýchto tahačích.
O91n87d58ř73e38j 18Č24a40p69k93a
Kabina je z 815-7, takže dělaná tak, aby šla snadno opancéřovat a místo skel dát neprůstřelná (+ výška, aby se to vešlo bez demontáže do Herculesa).
Souhlasím, že budka z autojeřábu vypadala líp, ale ty už dneska nedělají (navíc si nejsem jistý, jestli se u té verze podvozku počítalo s možností ho libovolně prodlužovat).
J10i47ř44í 33K56o82c21u76r78e42k
Důležitý je design kabiny. Heh, kdyby to nebylo tady, tak to většina "designérů" v životě neuvidí. Tahle Tatra se spíš bude pohybovat mezi takovýmto "nářadím". Vrtná souprava taky může vrtat díry pro nálože a náledný odstřel v dole, nejen ropu.
http://www.911metallurgist.com/blog/wp-content/uploads/2014/01/PC8000-6-FSE.jpg
P60e47t69r 28S92c60h13ö95n
To jo. Akorát by si musel fest utěsnit okna, protože do písku na poušti by se s těma 90 tunama ponořil jak ponorka.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!