- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Já taky nemůžu říct nic jiného,než,že kabina je šíleně šeredná.
Máte sice pravdu, nicméně u užitkového vozidla je to to nejméně důležité
Jiri. Každý výrobek musí splňovat nějaké požadavky. To se nevylučuje s tím, že ten výrobek nejen že sloůží svému účelu,ale také že musí nějak vypadat.
Juro!!!! Není to osobák kde se maska a tvar karoserie musí líbit, je to kabina která musí splňovat nějaké požadavky a z toho vychází ten tvar :)
Tatro!!! Největší český vůz historie s nejškaredější kabinou historie.
pěkné, ale ruku na srdce... to český člověk je opravdu takový chudák, že nedokáže dílo dokončit a zkazí ho designem kabiny poplatné tak možná poválečné době
Teda ta kabina je fakt šílená! Co si pamatuju, tak přece Tatra dělala budky mnohem hezčí a to i na takovýchto tahačích.
Kabina je z 815-7, takže dělaná tak, aby šla snadno opancéřovat a místo skel dát neprůstřelná (+ výška, aby se to vešlo bez demontáže do Herculesa).
Souhlasím, že budka z autojeřábu vypadala líp, ale ty už dneska nedělají (navíc si nejsem jistý, jestli se u té verze podvozku počítalo s možností ho libovolně prodlužovat).
Důležitý je design kabiny. Heh, kdyby to nebylo tady, tak to většina "designérů" v životě neuvidí. Tahle Tatra se spíš bude pohybovat mezi takovýmto "nářadím". Vrtná souprava taky může vrtat díry pro nálože a náledný odstřel v dole, nejen ropu.
http://www.911metallurgist.com/blog/wp-content/uploads/2014/01/PC8000-6-FSE.jpg
To jo. Akorát by si musel fest utěsnit okna, protože do písku na poušti by se s těma 90 tunama ponořil jak ponorka.