Diskuze

Tatra vyrobila největší český vůz historie. Má 18 metrů a 90 tun

Má osm náprav, z toho je šest řiditelných. Podle mluvčí automobilky Kateřiny Navarové to je největší nákladní vozidlo vyrobené v historii českého automobilového průmyslu. Auto, jehož cena přesahuje deset milionů korun, je určeno pro německou firmu, která na podvozek namontuje vrtnou soupravu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VS

Já taky nemůžu říct nic jiného,než,že kabina je šíleně šeredná.:-(

0 0
možnosti
JV

Máte sice pravdu, nicméně u užitkového vozidla je to to nejméně důležité;-)

0 0
možnosti
Foto

J92i34ř36í 58L37i29b62e55r

23. 8. 2015 20:44

Tatrováci, držím Vám palce! R^

1 0
možnosti
JD

J23u98r35a 91D80z75u31r22i88k

23. 8. 2015 15:21

Jiri. Každý výrobek musí splňovat nějaké požadavky. To se nevylučuje s tím, že ten výrobek nejen že sloůží svému účelu,ale také že musí nějak vypadat.

0 0
možnosti
JO

J73i81r57i 25O73s35v22a44l49d

23. 8. 2015 13:59

Juro!!!! Není to osobák kde se maska a tvar karoserie musí líbit, je to kabina která musí splňovat nějaké požadavky a z toho vychází ten tvar :)

0 0
možnosti
JD

J95u83r81a 46D30z35u39r38i91k

23. 8. 2015 13:11

Tatro!!! Největší český vůz historie s nejškaredější kabinou historie.

0 1
možnosti
JK

R^R^R^ pěkné, ale ruku na srdce... to český člověk je opravdu takový chudák, že nedokáže dílo dokončit a zkazí ho designem kabiny poplatné tak možná poválečné době?

0 0
možnosti
LV

Teda ta kabina je fakt šílená! Co si pamatuju, tak přece Tatra dělala budky mnohem hezčí a to i na takovýchto tahačích. 

http://galerie.autorevue.cz/data/539/medium/DSC04527.jpg

0 0
možnosti

Kabina je z 815-7, takže dělaná tak, aby šla snadno opancéřovat a místo skel dát neprůstřelná (+ výška, aby se to vešlo bez demontáže do Herculesa). 

Souhlasím, že budka z autojeřábu vypadala líp, ale ty už dneska nedělají (navíc si nejsem jistý, jestli se u té verze podvozku počítalo s možností ho libovolně prodlužovat).

0 0
možnosti
JK

Důležitý je design kabiny. Heh, kdyby to nebylo tady, tak to většina "designérů" v životě neuvidí. Tahle Tatra se spíš bude pohybovat mezi takovýmto "nářadím". Vrtná souprava taky může vrtat díry pro nálože a náledný odstřel v dole, nejen ropu.

http://www.911metallurgist.com/blog/wp-content/uploads/2014/01/PC8000-6-FSE.jpg

1 0
možnosti
MV

S tímhle by mohl Loprais na DAKAR ;-D

1 0
možnosti
PS

P90e20t40r 98S30c35h25ö68n

19. 8. 2015 18:38

To jo. Akorát by si musel fest utěsnit okna, protože do písku na poušti by se s těma 90 tunama ponořil jak ponorka.

2 0
možnosti
JH

J77a48n 45H23á59l14a

19. 8. 2015 9:24

Snad to bude brzy i v modelu:-)

0 0
možnosti