Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Autofotka týdne: Elektrický osel je mikrokamion do úzkých uliček

Historická centra středomořských měst vybízejí k nákupům, a to nejen turisty - drahé butiky a obchůdky se suvenýry se zde střídají se známými módními značkami. Na jejich zásobování ale architekti středověkých labyrintů z romantických uliček nemysleli. V překrásné jihošpanělské Malaze teď rozváží v centru města balíkové zásilky mikrokamionek El Carrito.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

L41u48k89á29š 54M29e75i26s34t12n19e10r 5585612379645

Toto vozítko jezdí v dětské nemocnici v Brně. Tahne za sebou tři vozíky prádla. Podle toho jak to vypadá, tak to je tak 10-20 let starý :)

0/0
7.9.2015 12:41

M80i74l67a61n 57Č74e51r94n26ý 5133289529352

Jestli to neumí jezdit po schodech, tak je to na nic.

0/0
6.9.2015 10:08

J82a82n 71P32a93v60e11l61k14a 3407381594501

Dachser budou pokrývači. Dach je střecha a zbytek je jasný.

0/0
6.9.2015 9:55
Foto

R66i10c33h29a43r84d 86P50o19l88á22š55e46k 9714563520329

takovejch ještěrek byly u nás plný nádraží už před víc než čtyřiceti lety (dál si moc nepamatuju)

+4/0
6.9.2015 7:42

V73á10c56l94a27v 33P77o23u61s35t69k60a 3410811732

Dokonce vozily i několik "vagonků" za sebou.

+2/0
6.9.2015 12:20

J16a64n 62F82r69o66l56í94k 6826210195814

A možná jely i víc jak 7 km/hod.:-P

+1/0
6.9.2015 15:59

P25a37v75e37l 33J48e52ř14á67b97e19k 7831362274637

Místo přívěsu by byl lepší návěs. Lépe se s ním couvá, otáčí apod. Pokud se s návěsem popojíždí ručně ve skladu, tak stačí opěrné kolečko.

+2/0
6.9.2015 1:41

L80i12b26o83r 62F92i39l44á37k 3880415253563

Přívěs vás kopíruje, s návěsem je potřeba najíždět. Tohle zvládne i osel.:-)

+3/0
6.9.2015 9:05

P46a76v18e52l 23J64e78ř14á76b98e52k 7961592784577

Obávám se, že přívěs podjíždí víc než návěs pokud vezmeme stejnou délku

0/0
6.9.2015 11:05

V31á12c68l52a35v 39P66o63u66s63t72k15a 3160831612

Předpokládám, že je to vlečka, to drží stopu jak přibité.

0/0
6.9.2015 12:22

P71a53v43e74l 15J24e11ř58á14b77e94k 7611212594907

Rozdíl poznáte když si vezmete za sebe vlečku (přívěs) a návěs se stejně vzdáleností zadní nápravy od závěsu na tažném vozidle a stejnou délkou korby a zkusíte prokličkovat v lese mezi běžně zakmeněným mýtním porostem.

0/0
7.9.2015 1:01

A54l94e39š 71J80a64n83á35č40e94k 3733324736763

Podobnej vehikl řídím v práci. El. vláček jungheinrich, používá se v lecjakých firmách, tady se z podobnýho vehiklu dělá výkřik techniky.

+7/0
6.9.2015 0:13

S18t49a77n54i72s30l57a44v 47R29o66s76e17c38k79ý 9545739821379

A nejen Jungheinrich, ve výrobním programu to má každý výrobce VZV.

0/0
6.9.2015 6:50

S35t68a97n81i41s16l53a31v 74R88o12s83e66c65k20ý 9835219271539

A takovéto tahače se ve firmách používali již v 60. a 70. letech 20. století a určitě i dříve. Mé první setkání s ním bylo v roce 1979 ( výrobek DESTA).

+3/0
6.9.2015 6:55







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.