Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Autofotka týdne: Elektrický osel je mikrokamion do úzkých uliček

Historická centra středomořských měst vybízejí k nákupům, a to nejen turisty - drahé butiky a obchůdky se suvenýry se zde střídají se známými módními značkami. Na jejich zásobování ale architekti středověkých labyrintů z romantických uliček nemysleli. V překrásné jihošpanělské Malaze teď rozváží v centru města balíkové zásilky mikrokamionek El Carrito.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

L56u62k10á46š 29M70e80i66s97t12n86e46r 5745142369585

Toto vozítko jezdí v dětské nemocnici v Brně. Tahne za sebou tři vozíky prádla. Podle toho jak to vypadá, tak to je tak 10-20 let starý :)

0/0
7.9.2015 12:41

M30i21l90a74n 69Č46e21r22n81ý 5123919599762

Jestli to neumí jezdit po schodech, tak je to na nic.

0/0
6.9.2015 10:08

J45a37n 65P80a82v70e62l96k19a 3237481224941

Dachser budou pokrývači. Dach je střecha a zbytek je jasný.

0/0
6.9.2015 9:55
Foto

R38i88c73h66a73r89d 33P42o44l72á74š30e89k 9204503870639

takovejch ještěrek byly u nás plný nádraží už před víc než čtyřiceti lety (dál si moc nepamatuju)

+4/0
6.9.2015 7:42

V27á77c30l88a62v 73P31o64u91s42t73k61a 3200961522

Dokonce vozily i několik "vagonků" za sebou.

+2/0
6.9.2015 12:20

J62a74n 17F31r47o24l37í12k 6356440105644

A možná jely i víc jak 7 km/hod.:-P

+1/0
6.9.2015 15:59

P90a60v92e60l 21J18e55ř95á69b90e15k 7741252524127

Místo přívěsu by byl lepší návěs. Lépe se s ním couvá, otáčí apod. Pokud se s návěsem popojíždí ručně ve skladu, tak stačí opěrné kolečko.

+2/0
6.9.2015 1:41

L81i56b59o79r 34F74i31l67á24k 3120295493483

Přívěs vás kopíruje, s návěsem je potřeba najíždět. Tohle zvládne i osel.:-)

+3/0
6.9.2015 9:05

P88a75v93e54l 61J18e40ř14á98b81e62k 7521632114817

Obávám se, že přívěs podjíždí víc než návěs pokud vezmeme stejnou délku

0/0
6.9.2015 11:05

V70á69c41l16a94v 22P54o55u75s63t75k88a 3680921772

Předpokládám, že je to vlečka, to drží stopu jak přibité.

0/0
6.9.2015 12:22

P57a90v68e16l 16J93e96ř59á22b16e22k 7971822734957

Rozdíl poznáte když si vezmete za sebe vlečku (přívěs) a návěs se stejně vzdáleností zadní nápravy od závěsu na tažném vozidle a stejnou délkou korby a zkusíte prokličkovat v lese mezi běžně zakmeněným mýtním porostem.

0/0
7.9.2015 1:01

A37l69e73š 49J95a54n69á22č53e36k 3443294276903

Podobnej vehikl řídím v práci. El. vláček jungheinrich, používá se v lecjakých firmách, tady se z podobnýho vehiklu dělá výkřik techniky.

+7/0
6.9.2015 0:13

S85t29a70n21i30s33l70a83v 57R93o86s73e19c29k10ý 9825239701809

A nejen Jungheinrich, ve výrobním programu to má každý výrobce VZV.

0/0
6.9.2015 6:50

S79t35a16n25i28s95l32a87v 78R24o79s70e74c78k68ý 9365869501869

A takovéto tahače se ve firmách používali již v 60. a 70. letech 20. století a určitě i dříve. Mé první setkání s ním bylo v roce 1979 ( výrobek DESTA).

+3/0
6.9.2015 6:55







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.