Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Autofotka týdne: Elektrický osel je mikrokamion do úzkých uliček

Historická centra středomořských měst vybízejí k nákupům, a to nejen turisty - drahé butiky a obchůdky se suvenýry se zde střídají se známými módními značkami. Na jejich zásobování ale architekti středověkých labyrintů z romantických uliček nemysleli. V překrásné jihošpanělské Malaze teď rozváží v centru města balíkové zásilky mikrokamionek El Carrito.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

L59u18k32á36š 66M59e79i17s24t50n33e95r 5315542279465

Toto vozítko jezdí v dětské nemocnici v Brně. Tahne za sebou tři vozíky prádla. Podle toho jak to vypadá, tak to je tak 10-20 let starý :)

0/0
7.9.2015 12:41

M93i50l97a32n 21Č32e79r19n86ý 5923649169642

Jestli to neumí jezdit po schodech, tak je to na nic.

0/0
6.9.2015 10:08

J64a69n 83P33a20v58e88l21k48a 3627711844681

Dachser budou pokrývači. Dach je střecha a zbytek je jasný.

0/0
6.9.2015 9:55


Foto

R77i40c10h85a83r24d 36P69o37l24á92š34e48k 9844523260789

takovejch ještěrek byly u nás plný nádraží už před víc než čtyřiceti lety (dál si moc nepamatuju)

+4/0
6.9.2015 7:42

V66á24c11l58a85v 63P22o96u43s68t57k43a 3550861362

Dokonce vozily i několik "vagonků" za sebou.

+2/0
6.9.2015 12:20

J47a51n 54F49r18o11l19í50k 6786940365544

A možná jely i víc jak 7 km/hod.:-P

+1/0
6.9.2015 15:59

P93a68v95e56l 83J20e91ř75á87b87e49k 7541782354817

Místo přívěsu by byl lepší návěs. Lépe se s ním couvá, otáčí apod. Pokud se s návěsem popojíždí ručně ve skladu, tak stačí opěrné kolečko.

+2/0
6.9.2015 1:41

L18i32b97o71r 94F21i49l85á90k 3790635403613

Přívěs vás kopíruje, s návěsem je potřeba najíždět. Tohle zvládne i osel.:-)

+3/0
6.9.2015 9:05

P72a30v22e68l 94J98e68ř54á27b32e21k 7731412424857

Obávám se, že přívěs podjíždí víc než návěs pokud vezmeme stejnou délku

0/0
6.9.2015 11:05

V89á48c82l61a56v 41P67o64u89s76t59k67a 3850941462

Předpokládám, že je to vlečka, to drží stopu jak přibité.

0/0
6.9.2015 12:22

P85a33v65e77l 40J86e65ř87á77b31e93k 7151892984857

Rozdíl poznáte když si vezmete za sebe vlečku (přívěs) a návěs se stejně vzdáleností zadní nápravy od závěsu na tažném vozidle a stejnou délkou korby a zkusíte prokličkovat v lese mezi běžně zakmeněným mýtním porostem.

0/0
7.9.2015 1:01

A97l62e77š 63J95a51n96á11č83e30k 3143654326913

Podobnej vehikl řídím v práci. El. vláček jungheinrich, používá se v lecjakých firmách, tady se z podobnýho vehiklu dělá výkřik techniky.

+7/0
6.9.2015 0:13

S45t41a82n58i80s46l87a17v 62R12o98s34e60c15k39ý 9615369761649

A nejen Jungheinrich, ve výrobním programu to má každý výrobce VZV.

0/0
6.9.2015 6:50

S13t77a95n88i31s98l93a88v 31R81o57s35e31c43k94ý 9415899211559

A takovéto tahače se ve firmách používali již v 60. a 70. letech 20. století a určitě i dříve. Mé první setkání s ním bylo v roce 1979 ( výrobek DESTA).

+3/0
6.9.2015 6:55





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.