Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Celoroční dálniční známka už se v září nevyplatí

Pokud jste si pořídili nové auto, nebo potřebujete z jiného důvodu koupit novou dálniční známku, roční už si nekupujte. Nevyplatí se to.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A46n39d45r62e93j 48O40l34e97k12s29a 3655831777731

Ušaby.

0/0
2.9.2015 10:31

T26o89m39á79š 44V22a92l56d35e62r 7883240749

Až se bude platit klasické výkonné mýto, budou všichni rádi vzpomínat na dálniční známky. Platit za rozbité úseky, které vám prověří každý spoj na vozidle. Uzavírky způsobené opravami od těžkých kamionů, které nikdo nekontroluje. Samozřejmě, že to vše zaplatíme ještě jednou všichni z našich daní.Chybějící R35 od Liberce do Mohelnice na kterou měli papaláši 25 let a ostatní významné tahy, by měl stát dávat na mýtné 90% slevy:-). Myslím, že na klasické výkonné mýto nemáme kupní sílu občanů. 80% možná 85% lidí je pod průměrným platem.Dost jich pracuje v blízkosti minimální mzdy. A R7 nemá žádnou paralelní silnici , jako nyní upravovaná R48, která se také zpoplatní.

+1/0
2.9.2015 6:49

P35e15t69r 63B59á54č84a 8955406695605

Myslim, ze zaklady matematiky zna snad kazdy ne.

0/0
1.9.2015 15:38

P15e79t41r 93M12a77r53š64o20u79n 5315188866926

;-D i vy optimisto (na to auto přece nejezdí)

0/0
2.9.2015 10:13

M41i26c70h14a39l 91S39t88r85a48k12a 5701581148787

Celoroční dálniční známka se nevyplatí už v prosinci předchozího roku. Za to, čemu tady místní ouřadové říkají dálnice, by měl řidičům platit a ne od nich vymáhat peníze za jízdu po všem možném jenom ne po dálnici.

0/0
1.9.2015 13:56

P96e42t31r 87B60á35č79a 8115236345265

Je videt, ze toho moc nenajezdite.

0/0
1.9.2015 15:38

J75a95n 82U57l63m 7110399716302

Stačí koupit při první cestě po dálnici desetidenní a dojezdit jí do prosince. Když koukaji benga dalekohledem, stačí jim, že jí tak uviději nalepenou (ale nesmí se zastavovat na odpočívadlech ;-D)

0/0
1.9.2015 10:37

R65o98b56e37r97t 11G10o11r43c 6612793893

Já myslím že celoroční dálniční známka se u nás nevyplatí v jakémkoliv měsíci nejen v září, když máme i měsíční známky :-)

+1/0
1.9.2015 10:05

J92a38n 40K78o18n83v69a27l44i43n23k49a 5380621671675

Ve vší úctě k autorovi, to si může spočítat snad každý, kdo vychodil ZŠ, ne? :-)

+4/−1
1.9.2015 7:14

J29a49n 55U42l59m 7120779956972

to by zas ale neměl čárku za článek...

+1/0
1.9.2015 10:38

M69a17r70e42k 51Š69t43ě25t42k15a 4781488242503

Zase se můžeme pochlubit několika těžko překonatelnými rekordy. Tak například D8 z Ústí do Prahy se začala stavět už za minulého režimu a její první úsek Trmice - Řehlovice byl dán do provozu před více než 25 lety. Řeknete si, nic moc, ale u dálnice dlouhé ani ne 100 kilometrů je to skutečně na pováženou. Kdy se D8 opravdu zprovozní v celé své délce je ve hvězdách, na rozdíl od siláckých prohlášení Sobotky, Ťoka a dalších papalášů, není nic co by dávalo důvod k nějakému přehnanému optimismu. Dostat tihle komici naší zemi do rukou po válce, tak tady ještě dneska lezeme po stromech - obrazně řečeno. Čeština má pro takové lidi krásné pojmenování - hochštapleřiRv

+8/0
1.9.2015 6:54

P60e11t19r 62S96p78á17l81e64n50ý 3965327479628

Platit zrovna za české dálnice mi přijde směšné. Konkrétně jezdím 90% po D1, už několik let si nepamatuju, že bych dojel včas. Neustálé uzavírky, zúžení, kolony, letošní léto naprosté peklo, Praha-OV7h, zpět 6,5h. A to nezminuju stav některých useků a kamiony na cestě v době, kdy to mají zakázané. Opravdu je D1 ostuda naší země. Přemýšlel jsem nad tím, co si v létě myslí cizinci jedoucí na jih, když si vystojí 2x hodinovou kolonu způsobenou prácemi na dálnici a nevidí nikoho pracovat, jen kužely zúžený průjezd, nikde nikdo.

+9/0
1.9.2015 6:09

R20o81b31e94r87t 18M74a67c37h21a64l93a 8971971766604

Přesně tak, ale jen doplním - na začátku omezení cedule "Musíme to opravit" a  na konci "Děkujeme", jenomže oni neděkují za pochopení oprav, ale za ten vývar, který za to mají

+7/0
1.9.2015 6:41

M58a15r32e69k 48Š60t94ě61t80k72a 4601178952873

Tak nejhorší je, že ty kamiony potkáte i na některých úsecích silnic nižších tříd (tam kde nemusí platit mýtné), kde ale opravdu nemají, nejen ve špičkách (pátek odpoledne), co dělat. Ptáte se, kde je policie? Podívejte se ve městech, kde mladí příslušníci pořádají divoké honičky ve služebních Oktávkách, nebo vás nechají se přiblížit po hlavní, a pak ve chvíli, kdy už to načekáte, vyrazí z vedlejší (nadají vám přednost) a řidič se na vás posměšně dívá, co uděláte. A taková policie má mít respekt lidí?

+2/0
1.9.2015 7:16

L20i55b81o34r 50M73o76u66č82k29a 1528617335572

tak me staci, jak se vubec neresi traktory na silnicich prvni trid. tyhle stroje tam nemaji co delat, ale toto uz vubec nikdo neresi ... a bahno , co tam po nich zustane, dokud ho nesplachne dest , se s nim nikdo zabyvat nebude ...

+1/0
1.9.2015 9:53

R13a90d56k46o 43S14k55a45l51i74c11k13y 8846430841411

Zkuste to přes HK, je to kratší, teoreticky "jen" o 30 minut delší. Z HK do OC není dálnice, ale pěkně se tam jede. (Cesta zpět je nyní blbá kvůli opravě v Litomyšli)

+1/−1
1.9.2015 8:40

P36e49t27r 63S44p96á21l77e55n24ý 3375107119408

Občas tak jedu, v 50% rychlejší než D1.

+1/0
1.9.2015 9:56

P22e11t27r 89B15á45č30a 8845156925125

Pekne se tam jede? Dyt je tam vic kamionu jak osobaku, ta trasa je naprosto priserna a pretizena, to si radsi pul hodiny postojim na dalnici.

0/−1
1.9.2015 15:40

R76a70d49k97o 10S55k22a32l84i18c73k16y 8186290121881

Možná máte pravdu, ale kolony tam nejsou (občas Litomyšl a Vysoké Mýto na křižovatkách) Rozhodně tam neudělám 2 hodiny navíc jako na D1

0/0
2.9.2015 8:17







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.