Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Celoroční dálniční známka už se v září nevyplatí

Pokud jste si pořídili nové auto, nebo potřebujete z jiného důvodu koupit novou dálniční známku, roční už si nekupujte. Nevyplatí se to.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A83n32d97r89e70j 77O79l63e29k15s21a 3785581497841

Ušaby.

0/0
2.9.2015 10:31

T39o22m93á54š 30V94a67l64d31e52r 7803220509

Až se bude platit klasické výkonné mýto, budou všichni rádi vzpomínat na dálniční známky. Platit za rozbité úseky, které vám prověří každý spoj na vozidle. Uzavírky způsobené opravami od těžkých kamionů, které nikdo nekontroluje. Samozřejmě, že to vše zaplatíme ještě jednou všichni z našich daní.Chybějící R35 od Liberce do Mohelnice na kterou měli papaláši 25 let a ostatní významné tahy, by měl stát dávat na mýtné 90% slevy:-). Myslím, že na klasické výkonné mýto nemáme kupní sílu občanů. 80% možná 85% lidí je pod průměrným platem.Dost jich pracuje v blízkosti minimální mzdy. A R7 nemá žádnou paralelní silnici , jako nyní upravovaná R48, která se také zpoplatní.

+1/0
2.9.2015 6:49

P12e51t27r 58B64á78č13a 8745426925485

Myslim, ze zaklady matematiky zna snad kazdy ne.

0/0
1.9.2015 15:38

P73e27t73r 76M22a63r86š35o18u86n 5215958456276

;-D i vy optimisto (na to auto přece nejezdí)

0/0
2.9.2015 10:13

M13i95c25h67a75l 47S88t64r38a61k76a 5861611248787

Celoroční dálniční známka se nevyplatí už v prosinci předchozího roku. Za to, čemu tady místní ouřadové říkají dálnice, by měl řidičům platit a ne od nich vymáhat peníze za jízdu po všem možném jenom ne po dálnici.

0/0
1.9.2015 13:56

P45e20t95r 28B54á79č12a 8315906515675

Je videt, ze toho moc nenajezdite.

0/0
1.9.2015 15:38

J65a54n 13U63l89m 7550809416602

Stačí koupit při první cestě po dálnici desetidenní a dojezdit jí do prosince. Když koukaji benga dalekohledem, stačí jim, že jí tak uviději nalepenou (ale nesmí se zastavovat na odpočívadlech ;-D)

0/0
1.9.2015 10:37

R82o87b17e66r55t 58G18o87r22c 6982343113

Já myslím že celoroční dálniční známka se u nás nevyplatí v jakémkoliv měsíci nejen v září, když máme i měsíční známky :-)

+1/0
1.9.2015 10:05

J56a72n 76K25o76n89v46a10l74i33n25k17a 5800441601745

Ve vší úctě k autorovi, to si může spočítat snad každý, kdo vychodil ZŠ, ne? :-)

+4/−1
1.9.2015 7:14

J70a31n 15U30l62m 7950579126382

to by zas ale neměl čárku za článek...

+1/0
1.9.2015 10:38

M72a94r70e23k 18Š91t26ě65t92k97a 4401858742783

Zase se můžeme pochlubit několika těžko překonatelnými rekordy. Tak například D8 z Ústí do Prahy se začala stavět už za minulého režimu a její první úsek Trmice - Řehlovice byl dán do provozu před více než 25 lety. Řeknete si, nic moc, ale u dálnice dlouhé ani ne 100 kilometrů je to skutečně na pováženou. Kdy se D8 opravdu zprovozní v celé své délce je ve hvězdách, na rozdíl od siláckých prohlášení Sobotky, Ťoka a dalších papalášů, není nic co by dávalo důvod k nějakému přehnanému optimismu. Dostat tihle komici naší zemi do rukou po válce, tak tady ještě dneska lezeme po stromech - obrazně řečeno. Čeština má pro takové lidi krásné pojmenování - hochštapleřiRv

+8/0
1.9.2015 6:54

P59e18t63r 91S59p73á24l57e23n51ý 3765287809188

Platit zrovna za české dálnice mi přijde směšné. Konkrétně jezdím 90% po D1, už několik let si nepamatuju, že bych dojel včas. Neustálé uzavírky, zúžení, kolony, letošní léto naprosté peklo, Praha-OV7h, zpět 6,5h. A to nezminuju stav některých useků a kamiony na cestě v době, kdy to mají zakázané. Opravdu je D1 ostuda naší země. Přemýšlel jsem nad tím, co si v létě myslí cizinci jedoucí na jih, když si vystojí 2x hodinovou kolonu způsobenou prácemi na dálnici a nevidí nikoho pracovat, jen kužely zúžený průjezd, nikde nikdo.

+9/0
1.9.2015 6:09

R60o25b74e85r13t 93M74a86c65h41a97l50a 8861461296884

Přesně tak, ale jen doplním - na začátku omezení cedule "Musíme to opravit" a  na konci "Děkujeme", jenomže oni neděkují za pochopení oprav, ale za ten vývar, který za to mají

+7/0
1.9.2015 6:41

M94a52r24e34k 12Š86t92ě20t78k97a 4801238102663

Tak nejhorší je, že ty kamiony potkáte i na některých úsecích silnic nižších tříd (tam kde nemusí platit mýtné), kde ale opravdu nemají, nejen ve špičkách (pátek odpoledne), co dělat. Ptáte se, kde je policie? Podívejte se ve městech, kde mladí příslušníci pořádají divoké honičky ve služebních Oktávkách, nebo vás nechají se přiblížit po hlavní, a pak ve chvíli, kdy už to načekáte, vyrazí z vedlejší (nadají vám přednost) a řidič se na vás posměšně dívá, co uděláte. A taková policie má mít respekt lidí?

+2/0
1.9.2015 7:16

L97i84b84o47r 25M21o88u74č95k30a 1728517315922

tak me staci, jak se vubec neresi traktory na silnicich prvni trid. tyhle stroje tam nemaji co delat, ale toto uz vubec nikdo neresi ... a bahno , co tam po nich zustane, dokud ho nesplachne dest , se s nim nikdo zabyvat nebude ...

+1/0
1.9.2015 9:53

R18a86d77k37o 34S55k34a14l56i15c72k31y 8646160151231

Zkuste to přes HK, je to kratší, teoreticky "jen" o 30 minut delší. Z HK do OC není dálnice, ale pěkně se tam jede. (Cesta zpět je nyní blbá kvůli opravě v Litomyšli)

+1/−1
1.9.2015 8:40

P86e98t27r 10S65p12á98l14e76n16ý 3765287149398

Občas tak jedu, v 50% rychlejší než D1.

+1/0
1.9.2015 9:56

P45e70t26r 70B21á12č84a 8745206885925

Pekne se tam jede? Dyt je tam vic kamionu jak osobaku, ta trasa je naprosto priserna a pretizena, to si radsi pul hodiny postojim na dalnici.

0/−1
1.9.2015 15:40

R38a78d73k92o 55S81k69a81l68i85c51k14y 8926520831781

Možná máte pravdu, ale kolony tam nejsou (občas Litomyšl a Vysoké Mýto na křižovatkách) Rozhodně tam neudělám 2 hodiny navíc jako na D1

0/0
2.9.2015 8:17







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.