Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Celoroční dálniční známka už se v září nevyplatí

Pokud jste si pořídili nové auto, nebo potřebujete z jiného důvodu koupit novou dálniční známku, roční už si nekupujte. Nevyplatí se to.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A90n47d59r48e18j 48O35l57e37k24s19a 3665111437431

Ušaby.

0/0
2.9.2015 10:31

T41o72m47á60š 40V98a72l60d36e19r 7323780629

Až se bude platit klasické výkonné mýto, budou všichni rádi vzpomínat na dálniční známky. Platit za rozbité úseky, které vám prověří každý spoj na vozidle. Uzavírky způsobené opravami od těžkých kamionů, které nikdo nekontroluje. Samozřejmě, že to vše zaplatíme ještě jednou všichni z našich daní.Chybějící R35 od Liberce do Mohelnice na kterou měli papaláši 25 let a ostatní významné tahy, by měl stát dávat na mýtné 90% slevy:-). Myslím, že na klasické výkonné mýto nemáme kupní sílu občanů. 80% možná 85% lidí je pod průměrným platem.Dost jich pracuje v blízkosti minimální mzdy. A R7 nemá žádnou paralelní silnici , jako nyní upravovaná R48, která se také zpoplatní.

+1/0
2.9.2015 6:49

P90e70t41r 33B35á86č21a 8445556165515

Myslim, ze zaklady matematiky zna snad kazdy ne.

0/0
1.9.2015 15:38


P97e44t56r 89M92a93r77š68o39u27n 5885118836466

;-D i vy optimisto (na to auto přece nejezdí)

0/0
2.9.2015 10:13

M26i52c69h20a20l 85S18t80r31a42k58a 5431271228597

Celoroční dálniční známka se nevyplatí už v prosinci předchozího roku. Za to, čemu tady místní ouřadové říkají dálnice, by měl řidičům platit a ne od nich vymáhat peníze za jízdu po všem možném jenom ne po dálnici.

0/0
1.9.2015 13:56

P20e66t63r 82B44á41č20a 8815286205205

Je videt, ze toho moc nenajezdite.

0/0
1.9.2015 15:38

J28a22n 95U55l58m 7100499126682

Stačí koupit při první cestě po dálnici desetidenní a dojezdit jí do prosince. Když koukaji benga dalekohledem, stačí jim, že jí tak uviději nalepenou (ale nesmí se zastavovat na odpočívadlech ;-D)

0/0
1.9.2015 10:37

R57o27b40e92r67t 82G56o31r47c 6772293663

Já myslím že celoroční dálniční známka se u nás nevyplatí v jakémkoliv měsíci nejen v září, když máme i měsíční známky :-)

+1/0
1.9.2015 10:05

J81a66n 40K96o82n80v77a20l19i44n74k46a 5800881641765

Ve vší úctě k autorovi, to si může spočítat snad každý, kdo vychodil ZŠ, ne? :-)

+4/−1
1.9.2015 7:14

J10a95n 20U23l32m 7900959456722

to by zas ale neměl čárku za článek...

+1/0
1.9.2015 10:38

M73a84r20e61k 48Š29t54ě27t92k53a 4411208312223

Zase se můžeme pochlubit několika těžko překonatelnými rekordy. Tak například D8 z Ústí do Prahy se začala stavět už za minulého režimu a její první úsek Trmice - Řehlovice byl dán do provozu před více než 25 lety. Řeknete si, nic moc, ale u dálnice dlouhé ani ne 100 kilometrů je to skutečně na pováženou. Kdy se D8 opravdu zprovozní v celé své délce je ve hvězdách, na rozdíl od siláckých prohlášení Sobotky, Ťoka a dalších papalášů, není nic co by dávalo důvod k nějakému přehnanému optimismu. Dostat tihle komici naší zemi do rukou po válce, tak tady ještě dneska lezeme po stromech - obrazně řečeno. Čeština má pro takové lidi krásné pojmenování - hochštapleřiRv

+8/0
1.9.2015 6:54

P97e28t20r 23S72p64á34l94e45n67ý 3805147789428

Platit zrovna za české dálnice mi přijde směšné. Konkrétně jezdím 90% po D1, už několik let si nepamatuju, že bych dojel včas. Neustálé uzavírky, zúžení, kolony, letošní léto naprosté peklo, Praha-OV7h, zpět 6,5h. A to nezminuju stav některých useků a kamiony na cestě v době, kdy to mají zakázané. Opravdu je D1 ostuda naší země. Přemýšlel jsem nad tím, co si v létě myslí cizinci jedoucí na jih, když si vystojí 2x hodinovou kolonu způsobenou prácemi na dálnici a nevidí nikoho pracovat, jen kužely zúžený průjezd, nikde nikdo.

+9/0
1.9.2015 6:09

R83o90b42e26r71t 56M76a39c79h23a94l70a 8141131876454

Přesně tak, ale jen doplním - na začátku omezení cedule "Musíme to opravit" a  na konci "Děkujeme", jenomže oni neděkují za pochopení oprav, ale za ten vývar, který za to mají

+7/0
1.9.2015 6:41

M39a38r41e40k 44Š93t43ě29t26k86a 4481888762353

Tak nejhorší je, že ty kamiony potkáte i na některých úsecích silnic nižších tříd (tam kde nemusí platit mýtné), kde ale opravdu nemají, nejen ve špičkách (pátek odpoledne), co dělat. Ptáte se, kde je policie? Podívejte se ve městech, kde mladí příslušníci pořádají divoké honičky ve služebních Oktávkách, nebo vás nechají se přiblížit po hlavní, a pak ve chvíli, kdy už to načekáte, vyrazí z vedlejší (nadají vám přednost) a řidič se na vás posměšně dívá, co uděláte. A taková policie má mít respekt lidí?

+2/0
1.9.2015 7:16

L84i74b38o66r 18M75o37u43č25k10a 1138577595372

tak me staci, jak se vubec neresi traktory na silnicich prvni trid. tyhle stroje tam nemaji co delat, ale toto uz vubec nikdo neresi ... a bahno , co tam po nich zustane, dokud ho nesplachne dest , se s nim nikdo zabyvat nebude ...

+1/0
1.9.2015 9:53

R89a18d49k58o 32S25k26a70l69i59c14k24y 8266340751201

Zkuste to přes HK, je to kratší, teoreticky "jen" o 30 minut delší. Z HK do OC není dálnice, ale pěkně se tam jede. (Cesta zpět je nyní blbá kvůli opravě v Litomyšli)

+1/−1
1.9.2015 8:40

P36e74t31r 84S87p82á56l26e87n79ý 3775607919518

Občas tak jedu, v 50% rychlejší než D1.

+1/0
1.9.2015 9:56

P72e74t43r 11B39á69č89a 8495406825705

Pekne se tam jede? Dyt je tam vic kamionu jak osobaku, ta trasa je naprosto priserna a pretizena, to si radsi pul hodiny postojim na dalnici.

0/−1
1.9.2015 15:40

R44a48d24k77o 61S69k19a94l35i43c96k81y 8806640351291

Možná máte pravdu, ale kolony tam nejsou (občas Litomyšl a Vysoké Mýto na křižovatkách) Rozhodně tam neudělám 2 hodiny navíc jako na D1

0/0
2.9.2015 8:17





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.