- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Až se bude platit klasické výkonné mýto, budou všichni rádi vzpomínat na dálniční známky. Platit za rozbité úseky, které vám prověří každý spoj na vozidle. Uzavírky způsobené opravami od těžkých kamionů, které nikdo nekontroluje. Samozřejmě, že to vše zaplatíme ještě jednou všichni z našich daní.Chybějící R35 od Liberce do Mohelnice na kterou měli papaláši 25 let a ostatní významné tahy, by měl stát dávat na mýtné 90% slevy. Myslím, že na klasické výkonné mýto nemáme kupní sílu občanů. 80% možná 85% lidí je pod průměrným platem.Dost jich pracuje v blízkosti minimální mzdy. A R7 nemá žádnou paralelní silnici , jako nyní upravovaná R48, která se také zpoplatní.
Myslim, ze zaklady matematiky zna snad kazdy ne.
i vy optimisto (na to auto přece nejezdí)
Celoroční dálniční známka se nevyplatí už v prosinci předchozího roku. Za to, čemu tady místní ouřadové říkají dálnice, by měl řidičům platit a ne od nich vymáhat peníze za jízdu po všem možném jenom ne po dálnici.
Stačí koupit při první cestě po dálnici desetidenní a dojezdit jí do prosince. Když koukaji benga dalekohledem, stačí jim, že jí tak uviději nalepenou (ale nesmí se zastavovat na odpočívadlech )
Já myslím že celoroční dálniční známka se u nás nevyplatí v jakémkoliv měsíci nejen v září, když máme i měsíční známky
Ve vší úctě k autorovi, to si může spočítat snad každý, kdo vychodil ZŠ, ne?
Zase se můžeme pochlubit několika těžko překonatelnými rekordy. Tak například D8 z Ústí do Prahy se začala stavět už za minulého režimu a její první úsek Trmice - Řehlovice byl dán do provozu před více než 25 lety. Řeknete si, nic moc, ale u dálnice dlouhé ani ne 100 kilometrů je to skutečně na pováženou. Kdy se D8 opravdu zprovozní v celé své délce je ve hvězdách, na rozdíl od siláckých prohlášení Sobotky, Ťoka a dalších papalášů, není nic co by dávalo důvod k nějakému přehnanému optimismu. Dostat tihle komici naší zemi do rukou po válce, tak tady ještě dneska lezeme po stromech - obrazně řečeno. Čeština má pro takové lidi krásné pojmenování - hochštapleři
Platit zrovna za české dálnice mi přijde směšné. Konkrétně jezdím 90% po D1, už několik let si nepamatuju, že bych dojel včas. Neustálé uzavírky, zúžení, kolony, letošní léto naprosté peklo, Praha-OV7h, zpět 6,5h. A to nezminuju stav některých useků a kamiony na cestě v době, kdy to mají zakázané. Opravdu je D1 ostuda naší země. Přemýšlel jsem nad tím, co si v létě myslí cizinci jedoucí na jih, když si vystojí 2x hodinovou kolonu způsobenou prácemi na dálnici a nevidí nikoho pracovat, jen kužely zúžený průjezd, nikde nikdo.
Přesně tak, ale jen doplním - na začátku omezení cedule "Musíme to opravit" a na konci "Děkujeme", jenomže oni neděkují za pochopení oprav, ale za ten vývar, který za to mají