Diskuze

Bertoneho skvosty míří do aukce, je mezi nimi i favorit

Více než 79 prototypů a vzácných produkčních modelů zkrachovalé karosárny Bertone se na konci září objeví v aukci. Vyvolávací cena je překvapivě nízká, pohybuje se kolem jednoho a půl milionu eur, to je asi 41 milionů korun.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nejsem si jistej, jestli se jedná o plnohodnotná auta, nebo pouze prototypy které měly sloužit především kvůli designu a řada věcí je nedodělaných, nefunkčních. Řekl bych, že proto je cena tak nízká.

0 0
možnosti

Připadá mi, že ty modely z posledních let jaksi postrádají "šťávu".

2 0
možnosti

Nejen přiblížila, v době svého vzniku byl Favorit automobilem evropské úrovně (bez nadsázky a ironie). Bohužel ho srážela nekvalitní výroba a některé kompromisy, např. byl sice k dispozici zcela nový motor, jenže ten se do sériové výroby nakonec nedostal, jiné světlomety (oproti návrhu Bertoneho) atd. Kvalita výroby se zlepšila až se vstupem skopčáků do Škodovky (a přechodem na výrobu Felicií) a prvním modelem, který opravdu snesl srovnání se západní konkurencí byla Octavia.

8 1
možnosti

J84i32ř42í 72Z46ý44k42a

3. 9. 2015 8:03

vypadlo Vám tam slůvko "východo", tedy "v době svého vzniku byl Favorit automobilem východoevropské úrovně".

Protože pokud bych jej měl srovnat třeba s Kadettem, nebo Escortem, tak Favorit nemá šanci. Ať co do motorizací, výbavy, bezpečnosti ...

1 3
možnosti

Odporné. Jeden se mi nelíbí.

0 2
možnosti

Použít v jedné větě "Bertoneho skvosty" a "Favorit" je malinko troufalé, né?

Limity které při jeho návrhu měl, z něj žádný skvost udělat nedovolili.

0 3
možnosti

Limity sice měl, ale i tak byl Favorit v Československu po Š120 obrovská změna k lepšímu a skok o nejméně 3 generace. Rozhodně se tímto modelem škodovka značně přiblížila západní konkurenci, které byla do té doby na míle vzdálena.

6 0
možnosti