- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nejsem si jistej, jestli se jedná o plnohodnotná auta, nebo pouze prototypy které měly sloužit především kvůli designu a řada věcí je nedodělaných, nefunkčních. Řekl bych, že proto je cena tak nízká.
Připadá mi, že ty modely z posledních let jaksi postrádají "šťávu".
Nejen přiblížila, v době svého vzniku byl Favorit automobilem evropské úrovně (bez nadsázky a ironie). Bohužel ho srážela nekvalitní výroba a některé kompromisy, např. byl sice k dispozici zcela nový motor, jenže ten se do sériové výroby nakonec nedostal, jiné světlomety (oproti návrhu Bertoneho) atd. Kvalita výroby se zlepšila až se vstupem skopčáků do Škodovky (a přechodem na výrobu Felicií) a prvním modelem, který opravdu snesl srovnání se západní konkurencí byla Octavia.
vypadlo Vám tam slůvko "východo", tedy "v době svého vzniku byl Favorit automobilem východoevropské úrovně".
Protože pokud bych jej měl srovnat třeba s Kadettem, nebo Escortem, tak Favorit nemá šanci. Ať co do motorizací, výbavy, bezpečnosti ...
Použít v jedné větě "Bertoneho skvosty" a "Favorit" je malinko troufalé, né?
Limity které při jeho návrhu měl, z něj žádný skvost udělat nedovolili.
Limity sice měl, ale i tak byl Favorit v Československu po Š120 obrovská změna k lepšímu a skok o nejméně 3 generace. Rozhodně se tímto modelem škodovka značně přiblížila západní konkurenci, které byla do té doby na míle vzdálena.