Diskuze

Darebák proti mazánkovi: Opel Corsa OPC kontra Volkswagen Polo GTI

Kůň je tak dobrý, jak udatného má jezdce, o tomhle rozdováděném duu to platí taky. Oba vozy jsou pekelně rychlé, ale odlišnější charaktery jen těžko najdete. Polo GTI je na čistou, chirurgicky přesnou profesorskou jízdu. Do Corsy OPC potřebujete sedativa, je to neurvalec. Chuligán, kterému se zdráháte svěřit manželku.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J89o45s18e45f 10N91o38v35á27k

29. 8. 2015 18:47

Kdysi jsem jezdil s Kadety. Motory od 1,3 po1,6. Spotřeba max. 5,5 litru spíš níže. EU norma asi 2. Může mi někdo vysvětlit proč když auta žerou o litr víc jsou méně ekologicky závadná? To se ten litr benzínu navíc odpaří a není spálen?

0 0
možnosti

J44o49s12e21f 69N75o15v18á62k

29. 8. 2015 18:51

Omlouvám se, tohle patřilo pod jiný článek. Ale kdyby někdo znal odpověď....

0 0
možnosti

J64a15k57u43b 52K61o70s

29. 8. 2015 0:16

Trochu nechápu to nadšení z auta které blbě zatáčí, na rovince nedrží směr a nepohodlně se v něm sedí. Polo by z toho mělo vyjít o koňskou délku napřed.

1 0
možnosti

D56e25j61a93n 80T13a71d96i37c

28. 8. 2015 15:47

0-100 za 6.8 mne to prijde strasne line na to, ze to jsou "sportovne ladena" auta. Jinak kdybych si mel vybrat, tak zvolim VW i kdyz koncern nemusim.

0 0
možnosti

bohužel to nejsou žádné lehké váhy, jsou to normální auta se spoustou těžké výbavy s trošku vyšším výkonem....kdyby měli pod tunu, bylo by to o něčem jiném.

0 0
možnosti

"A vítěz? Rozum velí GTI, cit OPC." Zajímavé je, že takto dopadá jakékoliv srovnání auta od koncernu VW, proti autu mimo tento koncern a to napříč magazíny. Např. Audi TT RS vs BMW M1 coupe, či Golf GTI vs Ford Focus RS. Vždy autor popíše koncernové auto, jako auto technicky a jízdními vlastnostmi dokonalé, ale absolutně bez citu. Kdy s tím konečně začně koncern něco dělat?

0 0
možnosti

a proč by s tím měl něco dělat? Asi tak třetině potencionálních zákazníků ta "vyváženost", kterou tedy někdo nazývá "nuda" vyhovuje. Z těch zbývajících 2/3 osloví nějaká "odchylka od nudy" 10% ale zbývajícím se to nelíbí protože "tato odchylka" zase přináší nějakou nerovnováhu či vlastnost, kterou zrovna oni preferují, takže z nich dalších 20% by raději jinou "odchylku z nudy", která se nelíbí těm zbývajícím atd atd. Takže ve výsledku si zbývajících 66% trhu rozdělí 10-20 "nenudných chuligánů" ;-)

Výše uvedená čísla jsem si vymyslel jen jako příklad....

0 0
možnosti

Na mne jsou tato auta příliš malá, ale už jenom kvůli vzoru sedadel "babiččcin ubrus" u VW bych šel raději do Opelu. Celkově na mne působí interiérem ten Opel mnohem lépe.

0 0
možnosti

už jenom kvůli vzoru "kilt skotského bojovníka" ;-) a vlastnosti, že auto jede tam, kam já chci, raději Polo.....

1 1
možnosti

ježiš jak já bych se je chtěl oba dva vyzkoušet.......

1 0
možnosti

Za mě Opel i když vím jaký je to neřád. Ale Polo GTI je fakt nuda. Už jenom ty sesle a volant u Opla jsou bomba....

5 0
možnosti

J44i96ř43í 35Z45ý77k95a

28. 8. 2015 12:41

včera jsem to Polo GTI viděl v TV pořadu Autosalon ... když ukázali záběr na motor, který trošku protočili, tak mě polil studený pot. Horší zvuk motoru jsem ještě neslyšel. To i můj jednoválcový zahradní rotavátor s Honďáckým motorem má ve vyšších otáčkách hezčí zvuk.

Holt se to pak dohání vrčením reproduktorku Rv

0 0
možnosti

tak samozřejmě, vždyť je to přece atmosféra (ten rotavátor).....;-)

0 0
možnosti

"Nemá hlas, výbušnost, ani dramatický vzhled. I když zrovna kola a propracované přední lampy s červenými prvky,..." srandovni marketingovy kecy. Hazu bobek na to jaky ma auto hlas a jestli pusobi dramaticky nebo lyricky. Todle jsou reci jak u hracek pro velky kluky.

1 0
možnosti

A co tato dvě auta jsou?

0 0
možnosti

Údaj výkonu a hlavně kroutícího momentu bez otáček při jakých je dosahován má (tedy alespoň pro mne) velmi omezenou informační hodnotu....Rv

4 0
možnosti