Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Rover 75: příběh dobrého auta předem odsouzeného k neúspěchu

Rover 75 se představil v roce 1998 a v Evropě se prodával následujících sedm let. Nebylo to špatné auto, vždyť se v Číně dodnes vyrábí v modifikovaném provedení. Ve skutečnosti byl však propadákem, který přispěl ke krachu Roveru.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K47a69r69e57l 29N89e65d92o22p98i57l 7728666269384

Rover by sel ke dnu bez ohledu na obsah projevu pri predstaveni modelu 75. Nekolik mesicu jsem s tim jezdil a byl to vuz co se tyce kvality zpracovani podprumerny. Nefunkcni navigace, rozbite otvirani dveri ze vnitr ( muselo se stahnout okno a otevrit venkem) a jedno okno se nestahovalo vubec. To vse u tri mesice stareho vozu.

+1/0
2.10.2015 5:33

R65i82c95h16a40r37d 95L14e22s95k35l43ý 6428295447337

A teď ještě tu o Karkulce.

0/−1
2.10.2015 8:09

J13i69ř58í 93S35c36h43w17a44c21h 8158844378276

má pravdu předsedo, to auto spolehlivostí zrovna neoplývalo. Jako nové ho měl můj šéf (majitel firmy) a dost si stěžoval, i v servisu nějaký čas strávilo (už nevím proč).

..... a třeba benzínové šestiválce co se do nich montovaly (obecně motory zde vždy uváděné jako vzor spolehlivosti a výdrže), tak ty měly (mají) více neduhů jak čtyřválce.....;-)

....já bych ho tedy jako ojetinu nikomu moc nedoporučoval....

+1/0
2.10.2015 21:08


L43u77k30á11š 32N97e87m41e14č47e51k 5653561602923

Ešte dodám, že práva na značku Rover sa cez Ford-a dostali k Tata Motors, čím sa Rover a Land Rover dostali znova pod jednu strechu. Ale komu patrí MG neviem...

0/0
1.10.2015 21:55

L55u32k73á76š 75N54e13m18e32č13e38k 5493871712283

Tak MG sa dostalo cez Nanjing do SAIC.

0/0
1.10.2015 21:59

J31a20k75u94b 61F57e22i41f95a45r 7459719656209

Pravda pravda, kdysi jsem o něm uvažoval avšak po zmiňovaných úvahách a spekulacích jsem koupil něco jiného. Doteď to auto má švih a šarm.

+2/0
1.10.2015 18:09

I51v68a78n81a 23K87a87d41l17e61c72o40v68á 7977965932579

Nádherné auto, nedám na něj dopustit......

0/−1
1.10.2015 15:54
Foto

D75a31n89a 92H70a27n62g43e89b34r84a54u35k 7371759392779

My jsme ho meli. Vevnitr kuze a drevo, nadherna sedadla. Zvenku nadherna anglicka elegance. To nebylo Auto, ale basen. Nejkrasnejsi ato, co jsme kdy meli.

+5/0
1.10.2015 13:02

V57i28k56y74r 53B93o79h65u13m69i64l 41S83t95r38a42n35s36k91y 9417368266959

Ano, míra pohledové unifikace současných plasťáků již překročila únosnou míru a tak se jeden s potěchou ohlédne za křivkami vozů, které ještě nemalovaly - při stále stejných zadání - počítače. Připomeňme si dobu Peugeotů 505, pián, Opelů Ascon a dalších. Dobu, kdy se ještě z dálky dalo poznat co přijíždí za vůz v protisměru.

+10/0
1.10.2015 11:05

J80i67ř96í 21E26r35b67e82n 1133874146307

Nonono, zdálky v protisměru od sebe nerozeznáte VW Golfa a užovku Š 105, například (oboje karosoval Giugiaro) :-)

0/0
1.10.2015 20:51

J35i50ř88í 32S36c19h36w67a56c96h 8128154378556

tvůj příspěvek je nostalgií motivovaný nesmysl, deformovaný pohled na minulost. To že dnes něco vzniká na počítači rozhodně neznamená, že to "nakreslil počítač"....

Samozřejmě, že v dřívějších dobách taky vznikala auta ve stejném stylu, byla doba "hranatá", byla doba "oblin". To že se dnes subjektivně vytrhneš jen několik aut je naprostá deformace průměru výroby. Dělala se i auta naprosto průměrná, fádní až hnusná.....ale dnes jejich fandové o nich sveřepě hlásají jaká je to nádhera.... Já si naopak myslím, že průměrná auta "pro masy" jsou dnes mnohem hezčí, než auta z 60-80 let minulého století.... 

A za 50 let samozřejmě zase někdo o dnešní době prohlásí něco podobného: ....připomeňme si dobu Mazd 6, Civiců  a  Roomsterů ;-),  dobu kdy auta měla ještě duši ne jako ty dnešní plechovky....;-)

+1/0
1.10.2015 22:28

L21u10m10í82r 96V50i40t31h74a 2177557826632

Krásný auto, pořád na něj mám pifku. Vím o jednom pěkným kombíku... :-)

+5/0
1.10.2015 10:41
Foto

D40a45n86a 61H53a79n75g13e91b46r14a64u32k 7981579492829

My jsme meli kobbik Celest. Ale uz nedostanete dily a opravny nejsou;-(

0/0
1.10.2015 13:03

M65a90r82e69k 24J66a81n29e90č62k88a 1137746803751

V tom případě bych doporučil koupit hned dva. Druhý na ND ;-)

+1/0
1.10.2015 15:15

J32i69ř44í 58K35o61c52u28r63e95k 6275744505818

Občas je k zahlédnutí. Mezi tím vším "čím víc křivka tím víc dizajn" to auto vypadá jako z jiného vesmíru ... asi jako když člověk potká Piáno.

+2/0
1.10.2015 10:37

J90a51n 64K10o92n25v77a15l42i61n26k85a 5980271641375

Je to stále krásné auto.

+5/0
1.10.2015 9:43

V21i76k13y35r 78B47o16h64u30m27i94l 13S84t11r26a21n16s30k82y 9397218536629

Tiše závidím příteli, který jedním denně jezdí v super stavu, druhého má jako vetoše a dalšího ve stodole na díly.....

0/0
1.10.2015 8:53

P79e54t64r 12H95r19u75b53ý 9111971682168

Já to auto měl a doteď lituji toho, že jsem jej prodal. Luxusní, nádherné, pohodlné auto, se kterým jsem jezdil do 7 litrů nafty na 100 km. Teď se z toho auta pomalu stává velmi dobrá investice jakožto do budoucího veterána...

+1/−2
1.10.2015 7:58

R96a47d56i13m 52D44r10b78o74h29l73a29v 5401456143787

Já zas doteď lituji, že jsem ho před pěti lety, když jsem kupoval auto, nekoupil. Vždycky se za ním na cestě ohlédnu. Parádní auto.

+1/0
1.10.2015 8:46

J77i43ř34í 26E67r24b32e80n 1243454206557

Dokonalý případ toho, jak jeden aktivní pitomec na dobře placené manažerské pozici dokáže svou nadutostí a bohorovností zničit léta snahy a práce mnoha tisíc lidí...

I když možná to byl úmysl, jinak by se o pár let později nedostal do Volkswagenu.

+4/0
1.10.2015 7:51

K54a73r93e15l 26H94o28r73á59k 2278409943203

Chybí mi tam zmínka jak ten nadutec dopadl, jestli zaplatil škodu do výše 4,5 násobku platu nebo co?

0/0
1.10.2015 9:22

Z73d86e59n80ě44k 70H59a14n95z74l 1661726512484

Šel do VW a dostal zlatej padák

0/0
4.10.2015 13:35

M82a25r75e88k 17H34r53u34b11y 6357672131458

Jeho uspech o par let pozdeji zopakoval jiny manazer v Nokii ;-)

0/0
4.10.2015 12:17





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.