Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Rover 75: příběh dobrého auta předem odsouzeného k neúspěchu

Rover 75 se představil v roce 1998 a v Evropě se prodával následujících sedm let. Nebylo to špatné auto, vždyť se v Číně dodnes vyrábí v modifikovaném provedení. Ve skutečnosti byl však propadákem, který přispěl ke krachu Roveru.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K57a66r37e19l 80N41e45d36o94p37i97l 7798526509944

Rover by sel ke dnu bez ohledu na obsah projevu pri predstaveni modelu 75. Nekolik mesicu jsem s tim jezdil a byl to vuz co se tyce kvality zpracovani podprumerny. Nefunkcni navigace, rozbite otvirani dveri ze vnitr ( muselo se stahnout okno a otevrit venkem) a jedno okno se nestahovalo vubec. To vse u tri mesice stareho vozu.

+1/0
2.10.2015 5:33

R65i74c68h96a77r27d 27L45e21s16k43l84ý 6828525197827

A teď ještě tu o Karkulce.

0/−1
2.10.2015 8:09

J11i85ř94í 23S29c82h66w13a66c96h 8458294288306

má pravdu předsedo, to auto spolehlivostí zrovna neoplývalo. Jako nové ho měl můj šéf (majitel firmy) a dost si stěžoval, i v servisu nějaký čas strávilo (už nevím proč).

..... a třeba benzínové šestiválce co se do nich montovaly (obecně motory zde vždy uváděné jako vzor spolehlivosti a výdrže), tak ty měly (mají) více neduhů jak čtyřválce.....;-)

....já bych ho tedy jako ojetinu nikomu moc nedoporučoval....

+1/0
2.10.2015 21:08

L44u72k42á45š 12N80e47m45e71č52e40k 5313261122473

Ešte dodám, že práva na značku Rover sa cez Ford-a dostali k Tata Motors, čím sa Rover a Land Rover dostali znova pod jednu strechu. Ale komu patrí MG neviem...

0/0
1.10.2015 21:55

L55u61k82á85š 54N96e92m57e36č75e81k 5173651402793

Tak MG sa dostalo cez Nanjing do SAIC.

0/0
1.10.2015 21:59

J81a96k26u89b 71F69e52i46f50a38r 7459649246519

Pravda pravda, kdysi jsem o něm uvažoval avšak po zmiňovaných úvahách a spekulacích jsem koupil něco jiného. Doteď to auto má švih a šarm.

+2/0
1.10.2015 18:09

I82v96a66n63a 64K20a44d61l43e73c33o50v25á 7157695292729

Nádherné auto, nedám na něj dopustit......

0/−1
1.10.2015 15:54
Foto

D81a15n90a 70H42a15n35g40e77b13r24a42u57k 7191419782169

My jsme ho meli. Vevnitr kuze a drevo, nadherna sedadla. Zvenku nadherna anglicka elegance. To nebylo Auto, ale basen. Nejkrasnejsi ato, co jsme kdy meli.

+5/0
1.10.2015 13:02

V53i78k25y52r 10B29o44h29u63m52i65l 30S54t46r76a30n64s62k58y 9327798496909

Ano, míra pohledové unifikace současných plasťáků již překročila únosnou míru a tak se jeden s potěchou ohlédne za křivkami vozů, které ještě nemalovaly - při stále stejných zadání - počítače. Připomeňme si dobu Peugeotů 505, pián, Opelů Ascon a dalších. Dobu, kdy se ještě z dálky dalo poznat co přijíždí za vůz v protisměru.

+10/0
1.10.2015 11:05

J40i33ř86í 17E30r29b84e64n 1913704186617

Nonono, zdálky v protisměru od sebe nerozeznáte VW Golfa a užovku Š 105, například (oboje karosoval Giugiaro) :-)

0/0
1.10.2015 20:51

J89i14ř30í 81S85c56h50w77a62c69h 8198324658466

tvůj příspěvek je nostalgií motivovaný nesmysl, deformovaný pohled na minulost. To že dnes něco vzniká na počítači rozhodně neznamená, že to "nakreslil počítač"....

Samozřejmě, že v dřívějších dobách taky vznikala auta ve stejném stylu, byla doba "hranatá", byla doba "oblin". To že se dnes subjektivně vytrhneš jen několik aut je naprostá deformace průměru výroby. Dělala se i auta naprosto průměrná, fádní až hnusná.....ale dnes jejich fandové o nich sveřepě hlásají jaká je to nádhera.... Já si naopak myslím, že průměrná auta "pro masy" jsou dnes mnohem hezčí, než auta z 60-80 let minulého století.... 

A za 50 let samozřejmě zase někdo o dnešní době prohlásí něco podobného: ....připomeňme si dobu Mazd 6, Civiců  a  Roomsterů ;-),  dobu kdy auta měla ještě duši ne jako ty dnešní plechovky....;-)

+1/0
1.10.2015 22:28

L22u91m55í81r 56V35i13t86h83a 2297237226242

Krásný auto, pořád na něj mám pifku. Vím o jednom pěkným kombíku... :-)

+5/0
1.10.2015 10:41
Foto

D10a78n86a 73H59a45n83g86e25b43r80a72u75k 7391719382709

My jsme meli kobbik Celest. Ale uz nedostanete dily a opravny nejsou;-(

0/0
1.10.2015 13:03

M23a63r50e82k 16J91a18n20e24č81k58a 1137296103681

V tom případě bych doporučil koupit hned dva. Druhý na ND ;-)

+1/0
1.10.2015 15:15

J73i41ř49í 98K74o95c59u86r80e59k 6955584745188

Občas je k zahlédnutí. Mezi tím vším "čím víc křivka tím víc dizajn" to auto vypadá jako z jiného vesmíru ... asi jako když člověk potká Piáno.

+2/0
1.10.2015 10:37

J80a95n 40K57o23n16v58a70l41i93n85k78a 5630451621355

Je to stále krásné auto.

+5/0
1.10.2015 9:43

V82i95k43y22r 98B43o88h71u63m74i62l 76S69t32r20a43n43s11k42y 9857278546169

Tiše závidím příteli, který jedním denně jezdí v super stavu, druhého má jako vetoše a dalšího ve stodole na díly.....

0/0
1.10.2015 8:53

P93e19t12r 98H55r23u94b42ý 9241331552758

Já to auto měl a doteď lituji toho, že jsem jej prodal. Luxusní, nádherné, pohodlné auto, se kterým jsem jezdil do 7 litrů nafty na 100 km. Teď se z toho auta pomalu stává velmi dobrá investice jakožto do budoucího veterána...

+1/−2
1.10.2015 7:58

R10a24d62i19m 46D16r68b93o47h52l81a11v 5191826513457

Já zas doteď lituji, že jsem ho před pěti lety, když jsem kupoval auto, nekoupil. Vždycky se za ním na cestě ohlédnu. Parádní auto.

+1/0
1.10.2015 8:46

J61i12ř75í 17E38r88b48e12n 1963444436587

Dokonalý případ toho, jak jeden aktivní pitomec na dobře placené manažerské pozici dokáže svou nadutostí a bohorovností zničit léta snahy a práce mnoha tisíc lidí...

I když možná to byl úmysl, jinak by se o pár let později nedostal do Volkswagenu.

+4/0
1.10.2015 7:51

K67a42r47e52l 23H55o19r28á80k 2918959793583

Chybí mi tam zmínka jak ten nadutec dopadl, jestli zaplatil škodu do výše 4,5 násobku platu nebo co?

0/0
1.10.2015 9:22

Z59d67e50n36ě11k 89H71a70n59z79l 1211566482474

Šel do VW a dostal zlatej padák

0/0
4.10.2015 13:35

M20a75r59e22k 12H72r19u36b15y 6147392861628

Jeho uspech o par let pozdeji zopakoval jiny manazer v Nokii ;-)

0/0
4.10.2015 12:17







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.