Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Rover 75: příběh dobrého auta předem odsouzeného k neúspěchu

Rover 75 se představil v roce 1998 a v Evropě se prodával následujících sedm let. Nebylo to špatné auto, vždyť se v Číně dodnes vyrábí v modifikovaném provedení. Ve skutečnosti byl však propadákem, který přispěl ke krachu Roveru.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K61a86r26e57l 61N31e44d89o62p71i93l 7588476729494

Rover by sel ke dnu bez ohledu na obsah projevu pri predstaveni modelu 75. Nekolik mesicu jsem s tim jezdil a byl to vuz co se tyce kvality zpracovani podprumerny. Nefunkcni navigace, rozbite otvirani dveri ze vnitr ( muselo se stahnout okno a otevrit venkem) a jedno okno se nestahovalo vubec. To vse u tri mesice stareho vozu.

+1/0
2.10.2015 5:33

R59i39c67h44a90r48d 95L30e67s75k20l55ý 6348205827667

A teď ještě tu o Karkulce.

0/−1
2.10.2015 8:09

J37i42ř11í 89S31c81h20w30a51c67h 8898784478976

má pravdu předsedo, to auto spolehlivostí zrovna neoplývalo. Jako nové ho měl můj šéf (majitel firmy) a dost si stěžoval, i v servisu nějaký čas strávilo (už nevím proč).

..... a třeba benzínové šestiválce co se do nich montovaly (obecně motory zde vždy uváděné jako vzor spolehlivosti a výdrže), tak ty měly (mají) více neduhů jak čtyřválce.....;-)

....já bych ho tedy jako ojetinu nikomu moc nedoporučoval....

+1/0
2.10.2015 21:08

L88u37k16á77š 17N64e87m27e39č83e65k 5653581802513

Ešte dodám, že práva na značku Rover sa cez Ford-a dostali k Tata Motors, čím sa Rover a Land Rover dostali znova pod jednu strechu. Ale komu patrí MG neviem...

0/0
1.10.2015 21:55

L75u19k78á78š 14N65e25m45e82č28e76k 5293461922323

Tak MG sa dostalo cez Nanjing do SAIC.

0/0
1.10.2015 21:59

J58a26k82u68b 86F81e48i55f12a28r 7779209126279

Pravda pravda, kdysi jsem o něm uvažoval avšak po zmiňovaných úvahách a spekulacích jsem koupil něco jiného. Doteď to auto má švih a šarm.

+2/0
1.10.2015 18:09

I34v64a33n38a 78K75a57d20l10e42c41o72v90á 7327595392449

Nádherné auto, nedám na něj dopustit......

0/−1
1.10.2015 15:54
Foto

D34a17n34a 48H82a88n93g68e36b62r75a59u36k 7551229272589

My jsme ho meli. Vevnitr kuze a drevo, nadherna sedadla. Zvenku nadherna anglicka elegance. To nebylo Auto, ale basen. Nejkrasnejsi ato, co jsme kdy meli.

+5/0
1.10.2015 13:02

V63i53k89y67r 27B73o47h26u49m37i23l 89S25t95r71a82n36s85k94y 9917848816449

Ano, míra pohledové unifikace současných plasťáků již překročila únosnou míru a tak se jeden s potěchou ohlédne za křivkami vozů, které ještě nemalovaly - při stále stejných zadání - počítače. Připomeňme si dobu Peugeotů 505, pián, Opelů Ascon a dalších. Dobu, kdy se ještě z dálky dalo poznat co přijíždí za vůz v protisměru.

+10/0
1.10.2015 11:05

J43i19ř48í 93E43r49b16e85n 1603734736947

Nonono, zdálky v protisměru od sebe nerozeznáte VW Golfa a užovku Š 105, například (oboje karosoval Giugiaro) :-)

0/0
1.10.2015 20:51

J85i54ř83í 17S42c86h32w42a60c80h 8788204668136

tvůj příspěvek je nostalgií motivovaný nesmysl, deformovaný pohled na minulost. To že dnes něco vzniká na počítači rozhodně neznamená, že to "nakreslil počítač"....

Samozřejmě, že v dřívějších dobách taky vznikala auta ve stejném stylu, byla doba "hranatá", byla doba "oblin". To že se dnes subjektivně vytrhneš jen několik aut je naprostá deformace průměru výroby. Dělala se i auta naprosto průměrná, fádní až hnusná.....ale dnes jejich fandové o nich sveřepě hlásají jaká je to nádhera.... Já si naopak myslím, že průměrná auta "pro masy" jsou dnes mnohem hezčí, než auta z 60-80 let minulého století.... 

A za 50 let samozřejmě zase někdo o dnešní době prohlásí něco podobného: ....připomeňme si dobu Mazd 6, Civiců  a  Roomsterů ;-),  dobu kdy auta měla ještě duši ne jako ty dnešní plechovky....;-)

+1/0
1.10.2015 22:28

L76u98m68í27r 34V72i80t18h55a 2577777786132

Krásný auto, pořád na něj mám pifku. Vím o jednom pěkným kombíku... :-)

+5/0
1.10.2015 10:41
Foto

D75a42n50a 62H26a51n10g85e38b51r78a62u15k 7621489822629

My jsme meli kobbik Celest. Ale uz nedostanete dily a opravny nejsou;-(

0/0
1.10.2015 13:03

M40a37r37e40k 72J16a26n42e48č11k24a 1767976353381

V tom případě bych doporučil koupit hned dva. Druhý na ND ;-)

+1/0
1.10.2015 15:15

J62i83ř55í 98K19o28c61u68r65e27k 6485564895648

Občas je k zahlédnutí. Mezi tím vším "čím víc křivka tím víc dizajn" to auto vypadá jako z jiného vesmíru ... asi jako když člověk potká Piáno.

+2/0
1.10.2015 10:37

J29a19n 42K35o92n27v50a50l72i13n35k34a 5290771491855

Je to stále krásné auto.

+5/0
1.10.2015 9:43

V18i39k26y49r 98B31o16h48u72m44i77l 67S71t22r34a59n35s77k29y 9907808516149

Tiše závidím příteli, který jedním denně jezdí v super stavu, druhého má jako vetoše a dalšího ve stodole na díly.....

0/0
1.10.2015 8:53

P17e87t22r 21H52r72u84b98ý 9831291782198

Já to auto měl a doteď lituji toho, že jsem jej prodal. Luxusní, nádherné, pohodlné auto, se kterým jsem jezdil do 7 litrů nafty na 100 km. Teď se z toho auta pomalu stává velmi dobrá investice jakožto do budoucího veterána...

+1/−2
1.10.2015 7:58

R18a40d49i64m 97D12r92b61o58h48l81a77v 5591786753977

Já zas doteď lituji, že jsem ho před pěti lety, když jsem kupoval auto, nekoupil. Vždycky se za ním na cestě ohlédnu. Parádní auto.

+1/0
1.10.2015 8:46

J50i57ř57í 15E65r34b18e61n 1863204636747

Dokonalý případ toho, jak jeden aktivní pitomec na dobře placené manažerské pozici dokáže svou nadutostí a bohorovností zničit léta snahy a práce mnoha tisíc lidí...

I když možná to byl úmysl, jinak by se o pár let později nedostal do Volkswagenu.

+4/0
1.10.2015 7:51

K86a45r93e48l 92H13o25r28á84k 2238309873863

Chybí mi tam zmínka jak ten nadutec dopadl, jestli zaplatil škodu do výše 4,5 násobku platu nebo co?

0/0
1.10.2015 9:22

Z88d55e68n15ě43k 60H73a96n85z57l 1351706722524

Šel do VW a dostal zlatej padák

0/0
4.10.2015 13:35

M82a31r87e77k 87H48r28u74b23y 6547432841568

Jeho uspech o par let pozdeji zopakoval jiny manazer v Nokii ;-)

0/0
4.10.2015 12:17







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.