Diskuze

Největší zácpy znají v Belgii a Londýně

Zapomeňte na drobné dopravní potíže na pražské magistrále či skutečnou melu na výpadovce z Dolní Lhoty do Horní Lhoty. Přecpanost silnic je jednou z mnoha měřítek kvality života, v níž za vyspělým světem poněkud zaostáváme. A existuje dokonce důvod, proč by nás to mohlo i mrzet.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J36i27ř97í 34E83r38b85e51n

31. 8. 2015 9:15

Jinak řečeno: čím víc času ztratím bezúčelným čekáním v dopravní zácpě, tím vyšší je ekonomická produktivita národní ekonomiky a tím víc přispívám k růstu HDP? ;-)

V tom případě navrhuju odpustit daně například firmě COLAS, která dokázala blokovat dopravu na I/14 ve Vrchlabí čtvrt roku (díky pracovní době kopáčů a asfaltérů Po-Pá 7-15).;-€ A naopak napařit nějaký trest smluvním partnerům SŽDC, kteří na trati Stará Paka - Turnov repasují kolejiště, opravují přejezdy, vyměňují zabezpečovací zařízení a dělají tam denně od rána do večera, včetně nedělí (zrovna včera podsejpali nová kolejová pole, dneska tam bude vrčet podbíječka, kterou v neděli odpoledne neměli odvahu zapnout).R^

0 0
možnosti
PM

Nevím, jestli je přecpanost silnic měřítkem kvality života, ale určitě je měřítkem lidské blbosti a bezohlednosti.

2 0
možnosti
Foto

J59i51ř52í 58E42r58b58e19n

31. 8. 2015 9:19

Bylo zvláštní jet trasu Mnichov - Innsbruck - Modena:

- v Německu jede kolona 120 - 140 km/h, s velkými odstupy vozidel, krása.

- v Rakousku tatáž kolona zpomalí na 100 km/h, odstupy se zahustí, ale stále se jede plynule.

- v Itálii hned za hranicemi bum, tatáž kolona stojí deset minut v zácpě, pak se to rozjede na 100 - 110 km/h a po pěti kilometrech jdou všichni na brzdy, je tam nová zácpa. Technicky nepochopitelné a neodůvodnitelné, takže to musí být v lidech.

0 0
možnosti