Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kia chce letos v Evropě prodat 385 tisíc aut, obnovený cee´d startuje

Jihokorejská značka Kia Motors chce letos v Evropě zvýšit prodej aut o devět procent na 385 tisíc vozů. Celosvětově pak očekává růst z loňských 2,9 milionu na 3,15 milionu prodaných aut. Uvedl to viceprezident marketingu Kia Motors v Evropě Arthur Martins při uvedení modernizovaného modelu cee´d.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D35á69š92a 63D50o79s51t13á63l87o11v64á 1889893440482

Killed In Action R^

0/0
1.9.2015 21:24

P33e34t35r 31N83e45s53v68a94d59b86a 2124365716519

Já bych toho chtěl. Bohužel pro korejce neznám nikoho kdo by si jej koupil podruhé. A to moc majitelů H/K neznám..... O to je to horší :D

0/0
1.9.2015 21:11

T94o91m68á12š 80H25o43r83a 2179885208685

Tak už znáte prvního.;-)

PS: opravdu si myslíte že těch 3 milionu vozů KIA a 5 milionu vozu HYUNDAY si kupují idioti?

+3/0
1.9.2015 21:24

D63a37n11i82e98l 62S69p10á62č30i11l 5716885259343

No a já jich znám již několik.:-)

+1/0
1.9.2015 21:39

P68e90t92r 48M76a90r46e15č72e30k 1863621339898

Sice Korejce nemusím , ale tohle se jim docela povidlo :-) .. navíc je mi Kia sympatičtější než Hnůjdej .

0/0
1.9.2015 19:54

J49e28n41d73a 76K88r40á92s75a 1869496658

Nedávno jej dlouhodobě testovali v Autobildu,a redaktoři pěli ódy ! Lepší jak Golf ! R^;-)

+2/0
1.9.2015 19:44

V70l87a74d89i96m23í64r 90F74i92b24i50g42e76r 5274321381624

Kdo do Autobildu nasype nejvíc za reklamy ten je nejlepší:-).

Obecně jsou včechna auta +/- stejná pokud není nějaká špatná serie komponent nebo nedoladěný motor.

Kiu máme v práci RV 2006 a to auto vypadá děsně. Má najeto hodně ale tohle konkrétně bych nechtěl ani zadarmo. Kia servis nepatří k nejlevnějším

0/−2
1.9.2015 21:25

P21e10t46r 20S22l11o69v97á21k 9365935747249

Podla 9 rocneho auta sudit ako je na tom

Kia v roku 2015, zaujimave:)

+3/0
1.9.2015 22:58

V15l98a20d29i57m39í81r 32F73i96b42i25g56e14r 5904401101704

To auto vypadalo děsně i nové. Vypadalo jako z 2 půlky 90. let.

0/0
2.9.2015 9:41

T17o64m22á75š 49H29o60r75a 2729305978115

Tak KIA za tu dobu ušla dost cesty a jejich vozy jsou dnes někde jinde než byly v době kdy vstupovali na evropské trhy. Pokud jde o KIA servis tak máte pravdu není nejlevnější, ale to asi žádný značkový servis. Ale vždy je to o domluvě, já tam měl servisní prohlídku, výměnu oleje filtrů a ještě dalších pitomostí. Chtěli za to 10,5 tisíce, tak jsem si sedli nad cenama, předložil jsem jim tržní ceny za komponwenty a vysvětlil že horskou přirážku platit nebudu. Zaplatil jsem ve výsledku 6,5 tisíce. Ale chápu že zákazníci mají strach toto řešit a nechají se natáhnout.

0/0
3.9.2015 14:54

V38l95a98d77i19m51í32r 56F69i91b56i39g46e12r 5134941651964

Já platil za servis Citroen 4200 ale teď po záruce si měním olej sám a vyjde to na 800 když nepočétím práci :-)

0/0
5.9.2015 0:58

J78a66r21o64s85l20a12v 38P58o90r68t 7809667609335

Korejský auto se mi přijde nebezpečný i když parkuje ..

0/−10
1.9.2015 11:58

M72a68r45i25a77n 93K48a18r52a11b25a 4173811380462

Keci

+6/0
1.9.2015 13:19

J25e64n20d75a 51K41r88á72s20a 1889756798

Ti s volšovými nohami,se  bojí všeho ! Doporučuji hromadnou dopravu ! ;-D

0/0
1.9.2015 19:51

D91a41v86i87d 35R94y16c73h43e67t79s86k12ý 9396581670630

Ani atmosférická 1.6 podle mě v tuto chvíli nedosahuje kvalit 1.2 TSI, tak jsem se těšil na 1,2 nebo 1,4 turbo z Koreje. Litrové TGDI jako příští favorit do auta co má o 150 kilo víc než Rapid mě teda docela zklamalo.

+3/−2
1.9.2015 11:39

M70a12r29i98a21n 74K14a70r89a19b91a 4823941340362

druhé auto mame skodovku tak nove som kupil korejske. O bajnej spolahluvosti TSI motorov si nerobte iluzie. Fyziku a ani skusenosti majitelov nepopriete...

+3/−1
1.9.2015 13:18

D12a24v56i76d 65R22y88c22h75e63t13s57k84ý 9326721210810

Spolehlivost TSI byla poznamenaná problémy s rozvody, existují mraky porouchaných TSÍček z let 2009-10. Od 6/2011 je tam ale přepracovaný napínák a řetěz, tzn. například všechny Rapidy jsou už ok. Jinak u životnosti myslím rozhoduje spíše údržba, třeba výměna oleje po 15tkm a taky poučené zacházení. Jinak 1.6 jede hůř a žere o litr víc než TSI. V rodině máme 2x Škodu a 2x Kiu,

+1/0
1.9.2015 13:37

T31o19m49á86š 55H79o79r65a 2829275448845

My máme doma jednoho Ceeda s atmosferou 1,6 litru CVVT a spotřeba 6,5 litru (s tím jezdí žena) A druhého Ceeda v kombíku s 1,6 CRDI a spotřebou cca. 4,4 litru. Oba motory jsou vykonově pro běžný provoz naprosto dostačující, i když je fakt že CVVTčko je malinko línější, ale to je celkem logické.

+3/0
1.9.2015 17:23

M23a90r47t42i52n 84K87o82v81á12ř 2501800889536

Letošní modelový rok Rapida už má taky 2. generaci motorů TSI a s těma žádné zásadní problémy zatím nejsou.

+2/0
1.9.2015 20:48

D44a18v26i28d 47R26y97c20h60e85t84s48k55ý 9436751200810

Nové motory i přes vyšší papírový výkon hůře jedou v nejpoužívanějších otáčkách, bylo třeba snížit CO2 (125g na 110). A mají povinný start-stop. takže v tuto chvíli jsem rád za loňský model..

+1/0
2.9.2015 9:30

P94e54t36r 62D72o64k25t41o46r 8848380106281

tak komu zase co ukradli a okopírovali? palubka bude zase audi? zadek opel? předek mazda? ...tak to chodí u korejců, technika to samé, co jiné automobilky vymyslí, to okopírujeme a dáme do svých vozů.

+3/−13
1.9.2015 9:50

R67u67d96o12l45f 71H49r64a78z27d86í12r39a 1615569143398

to si pletete s Čínou asi...

0/0
1.9.2015 14:55

T53o16m70á30š 55H35o61r89a 2719525108855

Koukám že jste znalec.R^

+7/0
1.9.2015 17:25

J10e41n69d20a 42K28r26á51s52a 1979146698

Tipnul bych ho jinak,ale škoda íček;-D

0/0
1.9.2015 19:46

T27o25m36á49š 59H42o13r67a 2379175408315

Já jsem rád ironický, pokud není tak hloupí, jak ze sebe dělá, pochopí to.

+1/−1
1.9.2015 21:26

J38a96n 21K42o44n22v72a28l48i77n78k85a 5270911961425

Já nevím. To auto je snad i pěkné. Ale nějak mi pořád vadí, že je to jen korejská Kia.

+3/−3
1.9.2015 7:10

M39a61r85i55a12n 11K13a40r98a22b40a 4393491410582

Jasne ze neviete. Dokonca nemáte ani vlastný názor, len trolujete. ..

+2/0
1.9.2015 13:11

J92a10n 47K80o44n17v83a16l40i34n85k31a 5480461501325

Co tu melete? Můj názor je ten, který jsem napsal. Že mi prostě vadí, že je to korejská Kia. Co se týče aut, mívám mnoho národnostních předsudků. Kdyby tu byla Dacia, tak řeknu, že je to Rumunský pelech. Víte, co se říká o vozech Kia ve Velké Británii? Pokud sám vůz této značky máte, nechtějte vědět.

0/−2
1.9.2015 13:28

T66o44m69á38š 74H30o84r29a 2379935798425

My máme v rodině dva, 6 let starou Kia Ceed 1,6 CVVT, najeto cca. 175 tisíc km, po zimě počítám že se jí zbavíme, původně to byl rodinný vůz jako náhrada za Fabii kombi druhé generace, ale žena pokukuje po Riu. Jako rodinný vůz máme nyní Ceeda třetí generace s 1,6 CRDi motorem. A tou etmosferou mám já nejato cca. 120 tisíc km, zbytek žena, provozně spolehlivý vůz, kromě běžných výměn náplní pochopitelně i obložení spojky, tlumiče, brzdy, ale nic co by neodpovídalo běžné spotřebě (mám v osobních vozech různých značek najeto cca. 850 tisíc km). Toho Ceeda s dieselem těžko soudit, má najeto jen 45 tisíc, takže zatím v podstatě bez servisu (jen běžné výměny oleje a filtrů). Ale je radost ho řídit. Jinak s touto značkou mám velkou zkušenost i jako se služebním vozem, vlastně proto jsem do ní šel když Škodovka přestala vyhovovat.

+3/0
1.9.2015 17:32

J32e80n43d77a 16K28r84á84s78a 1209626358

Měl jsem Ceeda,jako náhradní vůz po nezaviněné nehodě měsíc a R^!

0/0
1.9.2015 19:49

M55a54r55t31i25n 78K63o93v58á89ř 2721930789136

U Hyundai/Kia jsou dle mého naftové motory řidičsky příjemnější. U benzínových se hodně lidí shodne, že jsou spíš na pohodovou jízdu než na sportovnější.

0/0
1.9.2015 20:56

T82o71m25á28š 53H49o36r51a 2839585898175

Tak nafťáky mají u nich turbo, "nafta" má obecně lepší kroutící moment a turbo tomu hodně pomůže. Atmosfera je pokud jde o výkon lomeno spotřeba pasé, protože potřebný kroutící moment dosáhne motor ve výrazně vyšších otáčkách (a to roste spotřeba a hluk), na druhou stranu je ten motor jednodušší a teoreticky méně poruchový. Ale budoucnost dle mě patří přeplńování, zvláště v kombinaci s tlakem na snižování spotřeby a emisí.

0/0
1.9.2015 21:29

V24o30j60t64ě52c55h 81R44e82m29e74š 1625133576408

Nemůžu souhlasit s tím, že by atmosféra proti turbu nutně žrala. Ano, s lehkou nohou s maloobjemovým turbem budete jezdit za 5,5-6 litrů, s atmosférou 7-7,5 litrů. To je právě ta situace, kdy se změří normovaná spotřeba kvůli emisím. Ale právě pokud chcete jet svižně, točíte samozřejmě i to turbo a to si pak říká mnohem víc.

Viz "Když se rozhodnete s 1,4 TSI trhat asfalt (moc to nejde, ale pár šrámů na silnici zůstane), připravte se na více než 20litrovou spotřebu, Také 1,2 TSI v podobném případě podívá k 15 litrům, GDI ale taková čísla ani nezná."

http://www.autoforum.cz/testy-aut/test-skoda-octavia-iii-vs-vw-golf-vii-vs-hyundai-i30-rozstrel/?3

0/0
1.9.2015 22:45

J84i83ř41í 18S49c97h13w45a23c69h 8598654228976

ten test nejspíše jen dokazuje, jak computer v i30 lže a redaktorovu "serióznost". Vůbec se nezmiňuje, kde vlastně při těch testech jezdí, proč třeba měl tak rozdílnou průměrnou rychlost u Golfu a i30. A hlavně jak tu spotřebu měří! Asi z toho computeru....

To GDIcko by bylo jakýsi atmo zázrak, protože s atmo 1.8 v Civicu není problém se ke 20 litrům v plné zátěži dostat a v Mazdě 2.0 zrovna tak . Při akceleraci a max vytáčení motoru na nízké převodové stupně se spotřeba dostává i nad 30-40 litrů, ale jde o to co udělá computer, který má rozsah stupnice třeba jen do 20 litrů, co vlastně do průměru v této chvíli započítává. A pokud tuto špičku jen "uřízne" tak čím více je motor vytěžován k maximu, tím více se průměrná spotřeba computeru odlišuje od skutečné spotřeby třeba i o 50%. Viz třeba zde:  http://autobild.cas.sk/clanok/198860/test-aka-je-spotreba-pri-jazde-na-plny-plyn. 

Z tohoto testu jasně vyplývá, že spotřeba v zátěži je úměrná odebíranému výkonu a je úplně jedno jestli jde o atmo nebo turbo.

+1/−2
2.9.2015 1:17

T14o70m96á40š 18H64o43r43a 2929465268215

Já s tím taktéž nesouhlasím, i když jsem to napsal, ale chtěšl jsem říct že turbo díky vyššímu kroutícímu momentu nemusíte tolik točit a tudíž je nižší spotřeba. Atmosféru také nemusíte točit a spotřeba bude podobná, ale už brzdíte provoz. Jinak já jsem na spotřebu celkem vysazený, takže jsem třeba s Felicií Combi 1,3 50 kw v létě jezdil za 5,5 litru, v zimě za 6,2, ale vyžadovalo to hodinářskou práci.;-D

0/0
3.9.2015 14:59

T44o30m62á96š 61H25o95r19a 2519665518495

To přece není problém, kupte něco jiného.;-)

+1/0
1.9.2015 17:26







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.