Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kia chce letos v Evropě prodat 385 tisíc aut, obnovený cee´d startuje

Jihokorejská značka Kia Motors chce letos v Evropě zvýšit prodej aut o devět procent na 385 tisíc vozů. Celosvětově pak očekává růst z loňských 2,9 milionu na 3,15 milionu prodaných aut. Uvedl to viceprezident marketingu Kia Motors v Evropě Arthur Martins při uvedení modernizovaného modelu cee´d.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D55á26š73a 48D93o83s18t50á55l37o64v52á 1939153350812

Killed In Action R^

0/0
1.9.2015 21:24

P73e19t18r 52N56e82s39v89a35d33b34a 2894695456359

Já bych toho chtěl. Bohužel pro korejce neznám nikoho kdo by si jej koupil podruhé. A to moc majitelů H/K neznám..... O to je to horší :D

0/0
1.9.2015 21:11

T91o49m30á63š 12H78o95r66a 2629585648165

Tak už znáte prvního.;-)

PS: opravdu si myslíte že těch 3 milionu vozů KIA a 5 milionu vozu HYUNDAY si kupují idioti?

+3/0
1.9.2015 21:24

D12a27n92i39e44l 44S44p57á46č78i10l 5746465739263

No a já jich znám již několik.:-)

+1/0
1.9.2015 21:39

P64e63t92r 82M27a31r46e94č17e67k 1223851619198

Sice Korejce nemusím , ale tohle se jim docela povidlo :-) .. navíc je mi Kia sympatičtější než Hnůjdej .

0/0
1.9.2015 19:54

J16e39n55d89a 29K80r35á29s30a 1179966398

Nedávno jej dlouhodobě testovali v Autobildu,a redaktoři pěli ódy ! Lepší jak Golf ! R^;-)

+2/0
1.9.2015 19:44

V11l89a57d90i83m83í11r 14F59i92b46i92g10e22r 5294101701924

Kdo do Autobildu nasype nejvíc za reklamy ten je nejlepší:-).

Obecně jsou včechna auta +/- stejná pokud není nějaká špatná serie komponent nebo nedoladěný motor.

Kiu máme v práci RV 2006 a to auto vypadá děsně. Má najeto hodně ale tohle konkrétně bych nechtěl ani zadarmo. Kia servis nepatří k nejlevnějším

0/−2
1.9.2015 21:25

P48e37t75r 44S59l27o90v67á16k 9285365457829

Podla 9 rocneho auta sudit ako je na tom

Kia v roku 2015, zaujimave:)

+3/0
1.9.2015 22:58

V66l63a95d24i49m65í15r 76F64i93b76i34g15e35r 5944961811874

To auto vypadalo děsně i nové. Vypadalo jako z 2 půlky 90. let.

0/0
2.9.2015 9:41

T34o16m11á16š 35H46o61r62a 2819555338665

Tak KIA za tu dobu ušla dost cesty a jejich vozy jsou dnes někde jinde než byly v době kdy vstupovali na evropské trhy. Pokud jde o KIA servis tak máte pravdu není nejlevnější, ale to asi žádný značkový servis. Ale vždy je to o domluvě, já tam měl servisní prohlídku, výměnu oleje filtrů a ještě dalších pitomostí. Chtěli za to 10,5 tisíce, tak jsem si sedli nad cenama, předložil jsem jim tržní ceny za komponwenty a vysvětlil že horskou přirážku platit nebudu. Zaplatil jsem ve výsledku 6,5 tisíce. Ale chápu že zákazníci mají strach toto řešit a nechají se natáhnout.

0/0
3.9.2015 14:54

V20l45a52d73i20m56í27r 54F64i13b56i52g82e31r 5974791641494

Já platil za servis Citroen 4200 ale teď po záruce si měním olej sám a vyjde to na 800 když nepočétím práci :-)

0/0
5.9.2015 0:58

J65a61r80o32s38l62a94v 42P57o94r17t 7249287539245

Korejský auto se mi přijde nebezpečný i když parkuje ..

0/−10
1.9.2015 11:58

M82a48r52i67a94n 88K51a32r71a41b16a 4603451130772

Keci

+6/0
1.9.2015 13:19

J93e78n40d82a 75K68r26á53s82a 1719516808

Ti s volšovými nohami,se  bojí všeho ! Doporučuji hromadnou dopravu ! ;-D

0/0
1.9.2015 19:51

D92a32v22i17d 18R49y37c63h77e82t95s26k95ý 9966661910800

Ani atmosférická 1.6 podle mě v tuto chvíli nedosahuje kvalit 1.2 TSI, tak jsem se těšil na 1,2 nebo 1,4 turbo z Koreje. Litrové TGDI jako příští favorit do auta co má o 150 kilo víc než Rapid mě teda docela zklamalo.

+3/−2
1.9.2015 11:39

M16a90r63i35a96n 59K14a45r34a73b83a 4983711830512

druhé auto mame skodovku tak nove som kupil korejske. O bajnej spolahluvosti TSI motorov si nerobte iluzie. Fyziku a ani skusenosti majitelov nepopriete...

+3/−1
1.9.2015 13:18

D50a15v79i80d 90R47y83c47h37e93t38s65k24ý 9626981780510

Spolehlivost TSI byla poznamenaná problémy s rozvody, existují mraky porouchaných TSÍček z let 2009-10. Od 6/2011 je tam ale přepracovaný napínák a řetěz, tzn. například všechny Rapidy jsou už ok. Jinak u životnosti myslím rozhoduje spíše údržba, třeba výměna oleje po 15tkm a taky poučené zacházení. Jinak 1.6 jede hůř a žere o litr víc než TSI. V rodině máme 2x Škodu a 2x Kiu,

+1/0
1.9.2015 13:37

T29o56m26á78š 69H73o11r68a 2859205578445

My máme doma jednoho Ceeda s atmosferou 1,6 litru CVVT a spotřeba 6,5 litru (s tím jezdí žena) A druhého Ceeda v kombíku s 1,6 CRDI a spotřebou cca. 4,4 litru. Oba motory jsou vykonově pro běžný provoz naprosto dostačující, i když je fakt že CVVTčko je malinko línější, ale to je celkem logické.

+3/0
1.9.2015 17:23

M90a39r13t98i95n 53K22o55v26á85ř 2101350109256

Letošní modelový rok Rapida už má taky 2. generaci motorů TSI a s těma žádné zásadní problémy zatím nejsou.

+2/0
1.9.2015 20:48

D50a58v31i19d 17R67y59c31h10e92t41s31k93ý 9886101200260

Nové motory i přes vyšší papírový výkon hůře jedou v nejpoužívanějších otáčkách, bylo třeba snížit CO2 (125g na 110). A mají povinný start-stop. takže v tuto chvíli jsem rád za loňský model..

+1/0
2.9.2015 9:30
Foto

P45e25t61r 27D46o92k74t84o58r 8988810966171

tak komu zase co ukradli a okopírovali? palubka bude zase audi? zadek opel? předek mazda? ...tak to chodí u korejců, technika to samé, co jiné automobilky vymyslí, to okopírujeme a dáme do svých vozů.

+3/−13
1.9.2015 9:50

R10u98d92o69l48f 11H52r44a60z36d35í83r70a 1535779953608

to si pletete s Čínou asi...

0/0
1.9.2015 14:55

T79o33m31á96š 10H25o83r78a 2359965138725

Koukám že jste znalec.R^

+7/0
1.9.2015 17:25

J23e92n73d71a 10K20r44á24s92a 1889176508

Tipnul bych ho jinak,ale škoda íček;-D

0/0
1.9.2015 19:46

T76o44m71á26š 65H19o67r90a 2249145318845

Já jsem rád ironický, pokud není tak hloupí, jak ze sebe dělá, pochopí to.

+1/−1
1.9.2015 21:26

J45a36n 75K77o94n69v33a27l73i19n63k33a 5620691761795

Já nevím. To auto je snad i pěkné. Ale nějak mi pořád vadí, že je to jen korejská Kia.

+3/−3
1.9.2015 7:10

M15a95r50i45a19n 38K17a91r74a16b44a 4623791460622

Jasne ze neviete. Dokonca nemáte ani vlastný názor, len trolujete. ..

+2/0
1.9.2015 13:11

J55a12n 59K67o77n34v97a86l27i21n21k80a 5530271971165

Co tu melete? Můj názor je ten, který jsem napsal. Že mi prostě vadí, že je to korejská Kia. Co se týče aut, mívám mnoho národnostních předsudků. Kdyby tu byla Dacia, tak řeknu, že je to Rumunský pelech. Víte, co se říká o vozech Kia ve Velké Británii? Pokud sám vůz této značky máte, nechtějte vědět.

0/−2
1.9.2015 13:28

T12o85m14á31š 46H34o25r88a 2949905668485

My máme v rodině dva, 6 let starou Kia Ceed 1,6 CVVT, najeto cca. 175 tisíc km, po zimě počítám že se jí zbavíme, původně to byl rodinný vůz jako náhrada za Fabii kombi druhé generace, ale žena pokukuje po Riu. Jako rodinný vůz máme nyní Ceeda třetí generace s 1,6 CRDi motorem. A tou etmosferou mám já nejato cca. 120 tisíc km, zbytek žena, provozně spolehlivý vůz, kromě běžných výměn náplní pochopitelně i obložení spojky, tlumiče, brzdy, ale nic co by neodpovídalo běžné spotřebě (mám v osobních vozech různých značek najeto cca. 850 tisíc km). Toho Ceeda s dieselem těžko soudit, má najeto jen 45 tisíc, takže zatím v podstatě bez servisu (jen běžné výměny oleje a filtrů). Ale je radost ho řídit. Jinak s touto značkou mám velkou zkušenost i jako se služebním vozem, vlastně proto jsem do ní šel když Škodovka přestala vyhovovat.

+3/0
1.9.2015 17:32

J87e76n58d21a 39K56r82á85s98a 1239746298

Měl jsem Ceeda,jako náhradní vůz po nezaviněné nehodě měsíc a R^!

0/0
1.9.2015 19:49

M47a27r25t46i31n 20K95o79v92á61ř 2261630729446

U Hyundai/Kia jsou dle mého naftové motory řidičsky příjemnější. U benzínových se hodně lidí shodne, že jsou spíš na pohodovou jízdu než na sportovnější.

0/0
1.9.2015 20:56

T76o50m80á23š 43H61o45r12a 2959605718335

Tak nafťáky mají u nich turbo, "nafta" má obecně lepší kroutící moment a turbo tomu hodně pomůže. Atmosfera je pokud jde o výkon lomeno spotřeba pasé, protože potřebný kroutící moment dosáhne motor ve výrazně vyšších otáčkách (a to roste spotřeba a hluk), na druhou stranu je ten motor jednodušší a teoreticky méně poruchový. Ale budoucnost dle mě patří přeplńování, zvláště v kombinaci s tlakem na snižování spotřeby a emisí.

0/0
1.9.2015 21:29

V13o94j16t68ě59c28h 10R15e17m70e14š 1775703786538

Nemůžu souhlasit s tím, že by atmosféra proti turbu nutně žrala. Ano, s lehkou nohou s maloobjemovým turbem budete jezdit za 5,5-6 litrů, s atmosférou 7-7,5 litrů. To je právě ta situace, kdy se změří normovaná spotřeba kvůli emisím. Ale právě pokud chcete jet svižně, točíte samozřejmě i to turbo a to si pak říká mnohem víc.

Viz "Když se rozhodnete s 1,4 TSI trhat asfalt (moc to nejde, ale pár šrámů na silnici zůstane), připravte se na více než 20litrovou spotřebu, Také 1,2 TSI v podobném případě podívá k 15 litrům, GDI ale taková čísla ani nezná."

http://www.autoforum.cz/testy-aut/test-skoda-octavia-iii-vs-vw-golf-vii-vs-hyundai-i30-rozstrel/?3

0/0
1.9.2015 22:45

J44i38ř91í 96S64c58h22w91a19c50h 8318714938166

ten test nejspíše jen dokazuje, jak computer v i30 lže a redaktorovu "serióznost". Vůbec se nezmiňuje, kde vlastně při těch testech jezdí, proč třeba měl tak rozdílnou průměrnou rychlost u Golfu a i30. A hlavně jak tu spotřebu měří! Asi z toho computeru....

To GDIcko by bylo jakýsi atmo zázrak, protože s atmo 1.8 v Civicu není problém se ke 20 litrům v plné zátěži dostat a v Mazdě 2.0 zrovna tak . Při akceleraci a max vytáčení motoru na nízké převodové stupně se spotřeba dostává i nad 30-40 litrů, ale jde o to co udělá computer, který má rozsah stupnice třeba jen do 20 litrů, co vlastně do průměru v této chvíli započítává. A pokud tuto špičku jen "uřízne" tak čím více je motor vytěžován k maximu, tím více se průměrná spotřeba computeru odlišuje od skutečné spotřeby třeba i o 50%. Viz třeba zde:  http://autobild.cas.sk/clanok/198860/test-aka-je-spotreba-pri-jazde-na-plny-plyn. 

Z tohoto testu jasně vyplývá, že spotřeba v zátěži je úměrná odebíranému výkonu a je úplně jedno jestli jde o atmo nebo turbo.

+1/−2
2.9.2015 1:17

T14o64m79á43š 35H59o33r55a 2899655208935

Já s tím taktéž nesouhlasím, i když jsem to napsal, ale chtěšl jsem říct že turbo díky vyššímu kroutícímu momentu nemusíte tolik točit a tudíž je nižší spotřeba. Atmosféru také nemusíte točit a spotřeba bude podobná, ale už brzdíte provoz. Jinak já jsem na spotřebu celkem vysazený, takže jsem třeba s Felicií Combi 1,3 50 kw v létě jezdil za 5,5 litru, v zimě za 6,2, ale vyžadovalo to hodinářskou práci.;-D

0/0
3.9.2015 14:59

T23o26m76á44š 72H51o38r82a 2739335518255

To přece není problém, kupte něco jiného.;-)

+1/0
1.9.2015 17:26







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.