Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nový Opel Astra je v Česku. Prolezli jsme ho skrz naskrz

Úplně nový Opel Astra se teprve chystá na premiéru, kterou bude mít za dva týdny na autosalonu ve Frankfurtu. Čerstvá generace stěžejního modelu značky se na pár dní objevila v Praze. Astru pro iDNES.cz nafotil do detailu Lukáš Hron.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

O18n60d39ř89e91j 88R41a49z98ý72m 2165386325317

No není to Škoda, no...to by se novináři rozplývali nad tím, jak je všechno skvělý a dokonalý :)

+1/0
3.9.2015 19:52

Z80b74y47š25e54k 55N35o72v64o57t38n44ý 4895973612727

hyiundai i30?

0/0
3.9.2015 17:42

J55o64s73e23f 65N44o95v87a10k 5668432956308

No hurá, už to není takový čudlíkový peklo, jako předchozí generace. Dva metráky dolů taky hodnotím pozitivně - bylo to moc těžký a moc to nejelo. Ještě aby oproti loňskému modelu zapracovali na odhlučnění - a pak by to mohlo být prima auto!

+1/0
3.9.2015 13:30

I97v61a87n 96M48a44n85t82a81s 8489464820521

Čudlíkový peklo??  Nechápu, dyť na to nemusíte ani sahat,  vše máte na volantě. :-/

0/0
3.9.2015 15:05

J12o10s54e12f 89N79o76v52a18k 5418252656868

Při výběru nového auta jsem Astrou jel, letos v červnu. Prostě mi to nevyhovovalo, nepřehledný čudlíkový peklo byla jen jedna z věcí, kterou jsem výše vyjmenoval. Holt prostě měl Opel smůlu.

0/0
3.9.2015 18:31

J84a85k47u57b 21Š59a14f73a13n69d41a 7955547221781

Třeba já jsem za čudlíky vděčný. Ovládat něco třeba přes dotykový displej je peklo.

+3/0
4.9.2015 10:57

D90a17v27i90d 69R62y44c50h85e19t86s66k53ý 9226661450310

Problém Opelu v poslední generaci je brutální nadváha a malý prostor ve velkém autě. Zhubnutí o 150 kg u auta, které předtím mělo o 150 kg víc než průměr segmentu tedy není nic moc. A co se týče vnitřního prostoru - ty boční stěny kolem malého kufru mají tloušťku tak 30 cm, proč?

0/0
3.9.2015 13:23

J19o62s57e47f 34V69o88s42i19c49k42y 4673587576773

Na posledni Astre me uhodil udaj o vaze! Vzdyt to vazi 1400 kg !To je jak vyssi stredni trida ! S timhle chteji konkurovat Golfu?

+1/−1
3.9.2015 12:29

J10i84ř44í 89S50c55h13w51a44c10h 8378704548166

jj, taky jsem zaregistroval, že dosavadní Opely byly většinou tak o metrák těžší, než konkurence

0/0
3.9.2015 13:09

P91a17t66r47i31k 42S95v73o53b30o28d84a 3809291306765

byly těžší asi o 200 - 300 kg. Ale je to dost, a je to znát

0/0
3.9.2015 13:10

M90a37r41t85i80n 18K31o25v89á28ř 2671270579206

http://www.auto.cz/test-opel-astra-sports-tourer-1-4-turbo-103-kw-tezka-pohoda-53942

0/0
3.9.2015 19:40

I63v25a81n 50M11a81n94t45a25s 8609134560631

No,  když važil v nějakém testu Švédové Mondeo, bylo přes "tabulky" o 270 kilo těžší, a podobné je to i jinde, opel uvádí váku skutečnou, ne  "váha od..."

0/0
3.9.2015 15:08

J26i14ř69í 35Z81ý74k53a 9719953831730

Focus má také 1400kg, zváženo na mostové váze ... a to ten náš kousek nemá žádnou extra výbavu

0/0
3.9.2015 18:16

P96a69v91e76l 28S63t24a48v63j89a15n45í44k 6788465357401

Vyšší střední 1400 kg? To bych musel mít tank se svými 1800 kg. Nepřehánějte.

0/0
3.9.2015 21:52

D74u76š37a39n 26G91o27g55e63l45a 7911734849248

Vždy jsem měl Opel Astra.Poslední typ 1.6 12V má mizernou karoserii,malý výkon motoru,převodovka ze 70. let.S Astrou končím;neumí diesel,morot není dlouho inovován a Opel patří Genelar Motors...

0/0
3.9.2015 11:53

J78a51k84u79b 19F15e75i81f11a22r 7499659576799

Tak proč jste si to kupoval??? A co melete o dieselu? Já mám 2.0CRDI 121kW a nestěžuji si na výkon ani spotřebu (dlouhodobý průměr 5.9).

+2/−1
3.9.2015 12:02

D69e89j87a56n 43T77a94d67i53c 7562156527457

Ja mam spotrebu na dieselu 7.2 (nemam Opel), ale premyslim o nejake V8 v benzinu, nafta je strasna nuda.

0/−1
3.9.2015 12:25

J22a82k70u50b 62F49e20i63f60a63r 7699419596589

spotřeba je o noze na plynu. V8 mám taky a jezdím průměr za 14,5l 100 oktanového benzínu.

0/0
3.9.2015 12:39

D73e63j87a73n 68T21a56d65i74c 7882586947887

To me nebere... ja pod 25 nechci jit :-)

+1/0
3.9.2015 12:47

J55a34k93u78b 37F72e91i92f20a59r 7589109546929

na okruhu žádný problém:-P

0/0
3.9.2015 13:06

J29a15n 29K56o96n84v14a41l78i79n87k93a 5940791461925

3.0 nafta turbo s AT a dlouhodobě 8.2 - jezdím dost po městě. Osmiválec začíná být v současné produkci downsizingových paskvilů poměrně exotický. Osobně bych to viděl na bmw e60/61 535i nebo 540i. Mou touhou je však stará e38 760iL :-)

0/0
3.9.2015 12:47

D22e54j73a92n 84T69a80d35i95c 7482656487237

Premyslim o 650i :-)

0/0
3.9.2015 12:50
Foto

M14a86r28t74i90n 50K45o28u90b72e90k 3579767548166

v e38 byl V12 ještě "pouze" 750i 5,4l. já zcela vážně do budoucna přemejšlim o generaci novější 760Li, při mým ročním nájezdu tu spotřebu 16l přežiju

0/0
3.9.2015 20:37

J84a41n 92K54o98n96v15a84l17i69n33k48a 5790331171405

Pravda, e38 byla jen do 750, má však oproti e65/66 klasičtější vzhled. Jak do toho zasáhl Bangl, tak to nebylo ono. Až ty úplně nové jsou zase krásné.

0/0
4.9.2015 6:57
Foto

M45a89r36t90i61n 22K12o54u44b28e12k 3489627268266

Úplně ono to neni, ale líp se to bude kupovat, najít dneska hezkou e38 je umění, i když člověk by se neměl bát ani extrémních nájezdů, znám člověka, kterej měl před rokem kus V12 s nájezdem 494 000. Právě to, že se dá takhle dostat k V12, mě na tom láká nejvíc, za chvíli takový motory už nebudou. Ale jinak mě staršně láká i XJR.

0/0
5.9.2015 12:29

J40i62ř95í 92Z13ý93k66a 9509183291790

co to plácáte? 1.6 12V? To má 3 ventily na válec? Pokud mě paměť neklame, tak Opel nikdy takový motor neměl.

Ad diesely, ty mě neberou, ale na rozdíl o Vás si umím ověřit, že poslední inovace opláckého dieselu proběhla někdy v roce 2013. A že to dělá GM? A co jako? Pro Škodovku dělá některé motory VW.

Mimochodem onen "neumí diesel" ve verzi 1.6CDTI je mnohými lidmi velmi pochvalován, pro svůj hladký běh.

0/0
3.9.2015 18:22

R58a50d52e70k 21H21o60r37a10k 4317847916925

Osklive to neni, ale take neni nicim vyjmecna. Co je ale absolutne nechutny je ten kus plastu ktery zustane trcet po otevreni patych dveri, to asi navrhari meli zrovna svacinu a dodelavala to uklizecka. Astra by musela byt tak o 70 000,- levnejsi nez treba Focus aby stalo za to o ni uvazovat

0/−4
3.9.2015 11:48

J81a86n 57K36o96n57v51a68l90i38n70k51a 5850301231735

Předváděčky v plné výbavě vypadají vždy pěkně. Oholená verze, po které sáhne spousta lidí, bude někde jinde. 

Zkušenost ze včerejška: Dostal se nám do rodiny úplně nový Hyundai i30 kombi jako náhradní vůz za nabouraný Ford. Hyundai je v maximální možné a myslitelné výbavě včetně parádního zpětného zrcátka s integrovaným displejem couvací kamery, koženého čalounění, infotainmentu........ No zkrátka to bylo auto, díky kterému jsem částečně přehodnotil náhled na tuhle značku. Když bych si ale odmyslel všechny ty výdobytky techniky a dostal se tak na přijatelnou pořizovací hodnotu, zůstalo by víceméně pitomé obyčejné auto s průměrnými jízdními vlastnostmi a nulovou radostí z řízení. 

Totéž vidím i na té vyobrazené Astře. Top verze s pěkným vnitřkem, příplatkovými koly, chromovými lištami atd. Lidovka bude vypadat o dost jinak. V tomhle bych u automobilek uvítal větší upřímnost. Ať se domluví a prezentují "průměrný model".

+5/−4
3.9.2015 11:37

J94o81s16e21f 13V71o59s82i32c16k50y 4213627946413

Sportovni jizdni vlastnosti, nebo pohodlna jizda - musite si vybrat, oboji mit nemuzete !

+4/0
3.9.2015 12:33

J48a68n 24K16o54n66v68a91l65i60n88k29a 5790101841905

O sportovních vlastnostech nemůže být u Astry (vyjma OPC) a už vůbec ne u H i30 řeč. Pohodlná jízda je u těchto aut také kontroverzní téma. 

Jinak, to, co píšete, že nemůžu mít, tak mám.

0/0
3.9.2015 12:42

I96v85a42n 28M24a72n88t31a31s 8149344300551

Nezlobte se, ale Astru jsem nafasoval po Octavii II FL a předtím po Aurisu 1 generace.... na rozíl od obou je nejkomfortnější a nejlépe jezdí,    a bezkonkurenčně má Astra nejlepší sedačky,   nikdy   nejste , na rozdílo od Octavie a Aurise, rozlámaný. A výbava??  Mám zlatý střed, a  podobné to bylo v Aurisu, Octavia byla v Ambiente proti tomuto holobyt, s 5 rychlostní  převodovkou...

0/0
3.9.2015 15:14

P46e88t73r 58S89l11o37v79á74k 9565145127259

neviem jako teraz, ale před rokom a pol nebol problém kupit i30 v slusnej vybave za vyborne peniaze... samozrejme, clovek nesmel pozerat na cennikove ceny, ale realne prist do autosalonu a chciet dobru nabidku..

0/0
3.9.2015 16:36

M55a31r82t90i58n 97M41a18r64š78á43l 5791673587474

Zepředu mazda, z boku citroen, zezadu toyota...

Z hlediska designu tam z opelu nezůstalo nic. :-(

0/−3
3.9.2015 11:25

M91a11r29e46k 23H55r76u86b39y 6397782721158

Fotky ridicova pracoviste dost odbyte, pritom to je to, co nejspis budouci zakazniky zajima nejvic - nebo prinejmensim to budou mit pred ocima nejvic casu;-)

Jinak interier nevypada zle, ale vzhledem k vyse zminenemu to bude chtit posoudit nekde jinde:-P

+2/0
3.9.2015 11:16

R26o50b81e39r13t 68G51o15r39c 6712163923

Pěkný, líbí, doufám že se z "J"éčkové generace poučili a zaměřili se na kvalitu lakování/životnosti lakování, nicméně nenašel jsem v tom "motor":-)

0/0
3.9.2015 9:41

I21v90a67n 54M92a90n40t62a45s 8779544200891

1,4Turbo, to jde, ne??

0/0
3.9.2015 15:15
Foto

J56i47ř67í 90F53e22i85x 2919243670816

Zajímavé je, že tu ten článek byl už 1.9.2015, pak se na 2 dny ztratil a teď opět vydáno jako novinka...

+4/0
3.9.2015 9:15

T48o40m21á25š 53L17e29k94n36e34r 2325864321

A ještě v rubrice "Stará auta" ;-D Miluji křišťálovou lupu...

0/0
3.9.2015 10:06

J92a47n 97D25l36o37u70h40ý 7904829640109

Pane boze!!! Ty motory jsou otresne. Litrovy 3 valec s turbem a primym vstrikem?! To at si kupujou poslanci v Bruseli! 1.4 je zase jenom s turbem a primovstrikem.... Auto co nema atmosferu 4 valec ( a vic ) o objemu 1.6 a vic proste nekoupim. Momentalne je problem vubec koupit nove auto se solidnim atmosferickym motorem.

+8/0
3.9.2015 8:26

J59i60ř27í 85Z23ý77k53a 9189293241810

Opel umí dělat turbomotory, neměl bych obavy co se týče životnosti.

+1/0
3.9.2015 8:47

V75ě85r55a 26F82o28l84t67ý68n25o73v52á 1558956597649

Tak to zkuste říct mému bratrovi. Turbomotor vydržel necelých 30.000km.

 I při pečlivých servisních kontrolách a výměnách oleje už mu měnili turbo i písty s kroužky. Auto za 410.000 k tomu opravy za 50.000 Kč.

No nekup to.

+1/0
3.9.2015 14:08

J53i36ř90í 64Z74ý20k65a 9929893431800

u Opelu? 8-o Co má za motor?

0/0
4.9.2015 0:54

J57a80k23u67b 17Š21a71f21a69n20d53a 7525557321241

A to nešlo na záruku? Nebo autem za 400t najezdí tak málo, že už záruka není?

0/0
4.9.2015 11:02

V49ě36r16a 15F30o36l58t34ý26n26o63v49á 1718206927649

Koupil v září 2010, je to druhý vůz v rodině, proto má jenom 30.000 km.

0/0
4.9.2015 17:26

J82a11n 70K13o53n11v17a61l79i43n36k48a 5200101791675

Mazda je má v nabídce.

+2/0
3.9.2015 11:25

L50u34d82v58í86k 68G16a32j32d63o96š13í67k 2495613274142

Já mám dojem, že ten problém bude pane Dlouhý spíš ve vaší hlavě než u Oplu.

+1/0
3.9.2015 13:33

O37n52d80ř52e77j 23L41e73v36ý 7700930866477

Zkus Mazdu 3

+1/0
3.9.2015 13:34

J33a46n 57S23t24a87r60ý 8157950752785

Mazda, Hyundai, Kia...

+1/0
4.9.2015 6:15

S48t48a56n96i49s22l27a25v 31S21r67b29a 4375894378924

jen je zajímavé, že tento článek je v rubrice Stará auta :-)

0/0
3.9.2015 8:19

D19a31n26i74e29l 83K97r27o48n89e53r 7614104216187

Nejhezci male auto.

+2/0
3.9.2015 8:17







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.