Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nový Opel Astra je v Česku. Prolezli jsme ho skrz naskrz

Úplně nový Opel Astra se teprve chystá na premiéru, kterou bude mít za dva týdny na autosalonu ve Frankfurtu. Čerstvá generace stěžejního modelu značky se na pár dní objevila v Praze. Astru pro iDNES.cz nafotil do detailu Lukáš Hron.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

O33n81d49ř36e53j 45R13a62z40ý73m 2205676555447

No není to Škoda, no...to by se novináři rozplývali nad tím, jak je všechno skvělý a dokonalý :)

+1/0
3.9.2015 19:52

Z55b74y63š64e59k 60N91o16v86o86t44n77ý 4925913572557

hyiundai i30?

0/0
3.9.2015 17:42

J10o73s49e58f 84N63o96v92a67k 5538132396118

No hurá, už to není takový čudlíkový peklo, jako předchozí generace. Dva metráky dolů taky hodnotím pozitivně - bylo to moc těžký a moc to nejelo. Ještě aby oproti loňskému modelu zapracovali na odhlučnění - a pak by to mohlo být prima auto!

+1/0
3.9.2015 13:30

I66v69a51n 51M70a25n79t15a96s 8289464890271

Čudlíkový peklo??  Nechápu, dyť na to nemusíte ani sahat,  vše máte na volantě. :-/

0/0
3.9.2015 15:05

J93o61s90e75f 51N21o14v83a73k 5458282956598

Při výběru nového auta jsem Astrou jel, letos v červnu. Prostě mi to nevyhovovalo, nepřehledný čudlíkový peklo byla jen jedna z věcí, kterou jsem výše vyjmenoval. Holt prostě měl Opel smůlu.

0/0
3.9.2015 18:31

J91a76k69u95b 15Š57a61f15a30n27d91a 7365327751761

Třeba já jsem za čudlíky vděčný. Ovládat něco třeba přes dotykový displej je peklo.

+3/0
4.9.2015 10:57

D50a13v55i13d 67R66y68c45h11e91t12s91k35ý 9266921340330

Problém Opelu v poslední generaci je brutální nadváha a malý prostor ve velkém autě. Zhubnutí o 150 kg u auta, které předtím mělo o 150 kg víc než průměr segmentu tedy není nic moc. A co se týče vnitřního prostoru - ty boční stěny kolem malého kufru mají tloušťku tak 30 cm, proč?

0/0
3.9.2015 13:23

J54o20s33e13f 44V10o22s87i38c22k72y 4433987486283

Na posledni Astre me uhodil udaj o vaze! Vzdyt to vazi 1400 kg !To je jak vyssi stredni trida ! S timhle chteji konkurovat Golfu?

+1/−1
3.9.2015 12:29

J44i37ř43í 69S88c25h38w91a32c41h 8688144138656

jj, taky jsem zaregistroval, že dosavadní Opely byly většinou tak o metrák těžší, než konkurence

0/0
3.9.2015 13:09

P36a87t36r92i68k 80S21v52o73b15o12d42a 3249391546955

byly těžší asi o 200 - 300 kg. Ale je to dost, a je to znát

0/0
3.9.2015 13:10

M11a12r52t82i56n 97K81o32v44á17ř 2261280109716

http://www.auto.cz/test-opel-astra-sports-tourer-1-4-turbo-103-kw-tezka-pohoda-53942

0/0
3.9.2015 19:40

I75v95a19n 31M12a33n46t50a39s 8669174900621

No,  když važil v nějakém testu Švédové Mondeo, bylo přes "tabulky" o 270 kilo těžší, a podobné je to i jinde, opel uvádí váku skutečnou, ne  "váha od..."

0/0
3.9.2015 15:08

J38i67ř55í 11Z98ý46k36a 9399653601290

Focus má také 1400kg, zváženo na mostové váze ... a to ten náš kousek nemá žádnou extra výbavu

0/0
3.9.2015 18:16

P18a38v16e13l 57S61t64a92v52j12a38n15í33k 6918375317581

Vyšší střední 1400 kg? To bych musel mít tank se svými 1800 kg. Nepřehánějte.

0/0
3.9.2015 21:52

D59u72š84a75n 65G44o53g64e87l16a 7261804739418

Vždy jsem měl Opel Astra.Poslední typ 1.6 12V má mizernou karoserii,malý výkon motoru,převodovka ze 70. let.S Astrou končím;neumí diesel,morot není dlouho inovován a Opel patří Genelar Motors...

0/0
3.9.2015 11:53

J20a45k88u22b 72F27e42i91f77a12r 7239489606989

Tak proč jste si to kupoval??? A co melete o dieselu? Já mám 2.0CRDI 121kW a nestěžuji si na výkon ani spotřebu (dlouhodobý průměr 5.9).

+2/−1
3.9.2015 12:02

D62e32j18a71n 25T76a78d92i74c 7532526927627

Ja mam spotrebu na dieselu 7.2 (nemam Opel), ale premyslim o nejake V8 v benzinu, nafta je strasna nuda.

0/−1
3.9.2015 12:25

J48a69k54u48b 21F77e69i28f68a44r 7799639146269

spotřeba je o noze na plynu. V8 mám taky a jezdím průměr za 14,5l 100 oktanového benzínu.

0/0
3.9.2015 12:39

D66e93j82a61n 26T83a53d12i64c 7972546657957

To me nebere... ja pod 25 nechci jit :-)

+1/0
3.9.2015 12:47

J61a26k70u44b 68F79e63i92f32a32r 7629129696899

na okruhu žádný problém:-P

0/0
3.9.2015 13:06

J80a92n 86K37o18n20v59a21l97i90n91k36a 5180181461145

3.0 nafta turbo s AT a dlouhodobě 8.2 - jezdím dost po městě. Osmiválec začíná být v současné produkci downsizingových paskvilů poměrně exotický. Osobně bych to viděl na bmw e60/61 535i nebo 540i. Mou touhou je však stará e38 760iL :-)

0/0
3.9.2015 12:47

D56e92j55a81n 18T11a97d98i20c 7822496337447

Premyslim o 650i :-)

0/0
3.9.2015 12:50
Foto

M71a30r59t55i93n 72K18o77u69b46e54k 3459497278796

v e38 byl V12 ještě "pouze" 750i 5,4l. já zcela vážně do budoucna přemejšlim o generaci novější 760Li, při mým ročním nájezdu tu spotřebu 16l přežiju

0/0
3.9.2015 20:37

J52a42n 70K55o55n27v74a69l56i87n80k78a 5930861271345

Pravda, e38 byla jen do 750, má však oproti e65/66 klasičtější vzhled. Jak do toho zasáhl Bangl, tak to nebylo ono. Až ty úplně nové jsou zase krásné.

0/0
4.9.2015 6:57
Foto

M70a36r76t35i70n 41K79o24u45b37e36k 3859567108456

Úplně ono to neni, ale líp se to bude kupovat, najít dneska hezkou e38 je umění, i když člověk by se neměl bát ani extrémních nájezdů, znám člověka, kterej měl před rokem kus V12 s nájezdem 494 000. Právě to, že se dá takhle dostat k V12, mě na tom láká nejvíc, za chvíli takový motory už nebudou. Ale jinak mě staršně láká i XJR.

0/0
5.9.2015 12:29

J67i82ř27í 56Z77ý21k93a 9769273951590

co to plácáte? 1.6 12V? To má 3 ventily na válec? Pokud mě paměť neklame, tak Opel nikdy takový motor neměl.

Ad diesely, ty mě neberou, ale na rozdíl o Vás si umím ověřit, že poslední inovace opláckého dieselu proběhla někdy v roce 2013. A že to dělá GM? A co jako? Pro Škodovku dělá některé motory VW.

Mimochodem onen "neumí diesel" ve verzi 1.6CDTI je mnohými lidmi velmi pochvalován, pro svůj hladký běh.

0/0
3.9.2015 18:22

R13a67d22e92k 23H89o52r21a83k 4197727906195

Osklive to neni, ale take neni nicim vyjmecna. Co je ale absolutne nechutny je ten kus plastu ktery zustane trcet po otevreni patych dveri, to asi navrhari meli zrovna svacinu a dodelavala to uklizecka. Astra by musela byt tak o 70 000,- levnejsi nez treba Focus aby stalo za to o ni uvazovat

0/−4
3.9.2015 11:48

J20a61n 56K20o27n89v87a23l55i52n23k94a 5760401491225

Předváděčky v plné výbavě vypadají vždy pěkně. Oholená verze, po které sáhne spousta lidí, bude někde jinde. 

Zkušenost ze včerejška: Dostal se nám do rodiny úplně nový Hyundai i30 kombi jako náhradní vůz za nabouraný Ford. Hyundai je v maximální možné a myslitelné výbavě včetně parádního zpětného zrcátka s integrovaným displejem couvací kamery, koženého čalounění, infotainmentu........ No zkrátka to bylo auto, díky kterému jsem částečně přehodnotil náhled na tuhle značku. Když bych si ale odmyslel všechny ty výdobytky techniky a dostal se tak na přijatelnou pořizovací hodnotu, zůstalo by víceméně pitomé obyčejné auto s průměrnými jízdními vlastnostmi a nulovou radostí z řízení. 

Totéž vidím i na té vyobrazené Astře. Top verze s pěkným vnitřkem, příplatkovými koly, chromovými lištami atd. Lidovka bude vypadat o dost jinak. V tomhle bych u automobilek uvítal větší upřímnost. Ať se domluví a prezentují "průměrný model".

+5/−4
3.9.2015 11:37

J75o59s58e39f 20V38o22s11i51c23k46y 4433447256353

Sportovni jizdni vlastnosti, nebo pohodlna jizda - musite si vybrat, oboji mit nemuzete !

+4/0
3.9.2015 12:33

J93a90n 18K46o25n64v83a58l36i17n46k56a 5240981971465

O sportovních vlastnostech nemůže být u Astry (vyjma OPC) a už vůbec ne u H i30 řeč. Pohodlná jízda je u těchto aut také kontroverzní téma. 

Jinak, to, co píšete, že nemůžu mít, tak mám.

0/0
3.9.2015 12:42

I59v12a98n 18M59a24n61t97a80s 8499544670131

Nezlobte se, ale Astru jsem nafasoval po Octavii II FL a předtím po Aurisu 1 generace.... na rozíl od obou je nejkomfortnější a nejlépe jezdí,    a bezkonkurenčně má Astra nejlepší sedačky,   nikdy   nejste , na rozdílo od Octavie a Aurise, rozlámaný. A výbava??  Mám zlatý střed, a  podobné to bylo v Aurisu, Octavia byla v Ambiente proti tomuto holobyt, s 5 rychlostní  převodovkou...

0/0
3.9.2015 15:14

P53e54t78r 40S26l28o13v67á92k 9335565917109

neviem jako teraz, ale před rokom a pol nebol problém kupit i30 v slusnej vybave za vyborne peniaze... samozrejme, clovek nesmel pozerat na cennikove ceny, ale realne prist do autosalonu a chciet dobru nabidku..

0/0
3.9.2015 16:36

M31a31r73t81i96n 12M52a76r86š40á44l 5161753797394

Zepředu mazda, z boku citroen, zezadu toyota...

Z hlediska designu tam z opelu nezůstalo nic. :-(

0/−3
3.9.2015 11:25

M19a64r75e20k 25H54r82u62b67y 6257972801948

Fotky ridicova pracoviste dost odbyte, pritom to je to, co nejspis budouci zakazniky zajima nejvic - nebo prinejmensim to budou mit pred ocima nejvic casu;-)

Jinak interier nevypada zle, ale vzhledem k vyse zminenemu to bude chtit posoudit nekde jinde:-P

+2/0
3.9.2015 11:16

R78o65b78e51r25t 58G91o40r34c 6982513523

Pěkný, líbí, doufám že se z "J"éčkové generace poučili a zaměřili se na kvalitu lakování/životnosti lakování, nicméně nenašel jsem v tom "motor":-)

0/0
3.9.2015 9:41

I24v36a66n 23M43a33n49t47a73s 8579384570461

1,4Turbo, to jde, ne??

0/0
3.9.2015 15:15
Foto

J76i55ř48í 67F16e65i97x 2309573960306

Zajímavé je, že tu ten článek byl už 1.9.2015, pak se na 2 dny ztratil a teď opět vydáno jako novinka...

+4/0
3.9.2015 9:15

T61o92m90á26š 87L97e84k64n33e66r 2105274261

A ještě v rubrice "Stará auta" ;-D Miluji křišťálovou lupu...

0/0
3.9.2015 10:06

J49a33n 90D57l42o30u30h36ý 7304149480139

Pane boze!!! Ty motory jsou otresne. Litrovy 3 valec s turbem a primym vstrikem?! To at si kupujou poslanci v Bruseli! 1.4 je zase jenom s turbem a primovstrikem.... Auto co nema atmosferu 4 valec ( a vic ) o objemu 1.6 a vic proste nekoupim. Momentalne je problem vubec koupit nove auto se solidnim atmosferickym motorem.

+8/0
3.9.2015 8:26

J53i72ř28í 43Z52ý31k66a 9389453611490

Opel umí dělat turbomotory, neměl bych obavy co se týče životnosti.

+1/0
3.9.2015 8:47

V42ě33r58a 74F72o73l33t79ý75n37o31v28á 1818736507869

Tak to zkuste říct mému bratrovi. Turbomotor vydržel necelých 30.000km.

 I při pečlivých servisních kontrolách a výměnách oleje už mu měnili turbo i písty s kroužky. Auto za 410.000 k tomu opravy za 50.000 Kč.

No nekup to.

+1/0
3.9.2015 14:08

J36i76ř93í 40Z87ý51k23a 9449343651300

u Opelu? 8-o Co má za motor?

0/0
4.9.2015 0:54

J80a44k43u88b 80Š87a82f58a34n83d54a 7565627961341

A to nešlo na záruku? Nebo autem za 400t najezdí tak málo, že už záruka není?

0/0
4.9.2015 11:02

V71ě75r31a 54F46o68l12t43ý39n61o50v30á 1608896197249

Koupil v září 2010, je to druhý vůz v rodině, proto má jenom 30.000 km.

0/0
4.9.2015 17:26

J50a17n 52K52o44n42v48a50l40i97n25k25a 5130811291415

Mazda je má v nabídce.

+2/0
3.9.2015 11:25

L43u63d78v47í22k 79G28a60j78d10o13š36í39k 2665323674242

Já mám dojem, že ten problém bude pane Dlouhý spíš ve vaší hlavě než u Oplu.

+1/0
3.9.2015 13:33

O68n14d49ř19e54j 89L39e36v80ý 7230480536857

Zkus Mazdu 3

+1/0
3.9.2015 13:34

J40a57n 41S19t85a96r20ý 8717110692875

Mazda, Hyundai, Kia...

+1/0
4.9.2015 6:15

S90t73a43n38i21s20l72a75v 56S10r44b76a 4785314888734

jen je zajímavé, že tento článek je v rubrice Stará auta :-)

0/0
3.9.2015 8:19

D49a20n41i65e79l 16K91r69o55n93e30r 7804344566527

Nejhezci male auto.

+2/0
3.9.2015 8:17







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.