Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nový Opel Astra je v Česku. Prolezli jsme ho skrz naskrz

Úplně nový Opel Astra se teprve chystá na premiéru, kterou bude mít za dva týdny na autosalonu ve Frankfurtu. Čerstvá generace stěžejního modelu značky se na pár dní objevila v Praze. Astru pro iDNES.cz nafotil do detailu Lukáš Hron.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

O39n33d66ř39e83j 56R17a33z79ý31m 2625656515127

No není to Škoda, no...to by se novináři rozplývali nad tím, jak je všechno skvělý a dokonalý :)

+1/0
3.9.2015 19:52

Z19b49y24š56e55k 91N72o77v64o87t21n57ý 4425593252137

hyiundai i30?

0/0
3.9.2015 17:42

J53o62s10e16f 95N67o62v80a19k 5818832366778

No hurá, už to není takový čudlíkový peklo, jako předchozí generace. Dva metráky dolů taky hodnotím pozitivně - bylo to moc těžký a moc to nejelo. Ještě aby oproti loňskému modelu zapracovali na odhlučnění - a pak by to mohlo být prima auto!

+1/0
3.9.2015 13:30


I79v79a27n 10M39a86n63t68a86s 8809814820251

Čudlíkový peklo??  Nechápu, dyť na to nemusíte ani sahat,  vše máte na volantě. :-/

0/0
3.9.2015 15:05

J55o43s16e51f 20N67o57v76a76k 5618212336348

Při výběru nového auta jsem Astrou jel, letos v červnu. Prostě mi to nevyhovovalo, nepřehledný čudlíkový peklo byla jen jedna z věcí, kterou jsem výše vyjmenoval. Holt prostě měl Opel smůlu.

0/0
3.9.2015 18:31

J58a74k95u93b 21Š38a16f41a88n87d68a 7855327191421

Třeba já jsem za čudlíky vděčný. Ovládat něco třeba přes dotykový displej je peklo.

+3/0
4.9.2015 10:57

D48a33v96i61d 43R66y34c82h92e87t76s94k21ý 9196131300710

Problém Opelu v poslední generaci je brutální nadváha a malý prostor ve velkém autě. Zhubnutí o 150 kg u auta, které předtím mělo o 150 kg víc než průměr segmentu tedy není nic moc. A co se týče vnitřního prostoru - ty boční stěny kolem malého kufru mají tloušťku tak 30 cm, proč?

0/0
3.9.2015 13:23

J54o47s64e86f 57V25o37s52i63c58k88y 4663347916123

Na posledni Astre me uhodil udaj o vaze! Vzdyt to vazi 1400 kg !To je jak vyssi stredni trida ! S timhle chteji konkurovat Golfu?

+1/−1
3.9.2015 12:29

J94i80ř60í 65S22c13h64w69a16c40h 8938554808976

jj, taky jsem zaregistroval, že dosavadní Opely byly většinou tak o metrák těžší, než konkurence

0/0
3.9.2015 13:09

P53a95t98r50i33k 11S83v90o44b53o37d73a 3399611656515

byly těžší asi o 200 - 300 kg. Ale je to dost, a je to znát

0/0
3.9.2015 13:10

M91a23r25t64i94n 81K52o90v48á66ř 2671700449736

http://www.auto.cz/test-opel-astra-sports-tourer-1-4-turbo-103-kw-tezka-pohoda-53942

0/0
3.9.2015 19:40

I38v70a73n 13M41a80n79t81a22s 8199774770381

No,  když važil v nějakém testu Švédové Mondeo, bylo přes "tabulky" o 270 kilo těžší, a podobné je to i jinde, opel uvádí váku skutečnou, ne  "váha od..."

0/0
3.9.2015 15:08

J54i70ř23í 97Z34ý23k29a 9539823711300

Focus má také 1400kg, zváženo na mostové váze ... a to ten náš kousek nemá žádnou extra výbavu

0/0
3.9.2015 18:16

P14a20v59e68l 94S55t55a19v49j79a28n80í37k 6748405797581

Vyšší střední 1400 kg? To bych musel mít tank se svými 1800 kg. Nepřehánějte.

0/0
3.9.2015 21:52

D48u21š55a97n 53G93o30g46e44l96a 7971904969858

Vždy jsem měl Opel Astra.Poslední typ 1.6 12V má mizernou karoserii,malý výkon motoru,převodovka ze 70. let.S Astrou končím;neumí diesel,morot není dlouho inovován a Opel patří Genelar Motors...

0/0
3.9.2015 11:53

J91a46k52u19b 86F73e54i33f97a36r 7629799396919

Tak proč jste si to kupoval??? A co melete o dieselu? Já mám 2.0CRDI 121kW a nestěžuji si na výkon ani spotřebu (dlouhodobý průměr 5.9).

+2/−1
3.9.2015 12:02

D62e17j19a82n 47T31a52d34i61c 7292596267397

Ja mam spotrebu na dieselu 7.2 (nemam Opel), ale premyslim o nejake V8 v benzinu, nafta je strasna nuda.

0/−1
3.9.2015 12:25

J32a59k58u57b 27F51e92i36f44a84r 7659539156149

spotřeba je o noze na plynu. V8 mám taky a jezdím průměr za 14,5l 100 oktanového benzínu.

0/0
3.9.2015 12:39

D24e23j28a45n 72T64a38d83i37c 7862256527757

To me nebere... ja pod 25 nechci jit :-)

+1/0
3.9.2015 12:47

J43a66k83u32b 58F70e44i31f72a48r 7789449386459

na okruhu žádný problém:-P

0/0
3.9.2015 13:06

J65a27n 31K52o39n42v27a37l21i43n83k85a 5600101481325

3.0 nafta turbo s AT a dlouhodobě 8.2 - jezdím dost po městě. Osmiválec začíná být v současné produkci downsizingových paskvilů poměrně exotický. Osobně bych to viděl na bmw e60/61 535i nebo 540i. Mou touhou je však stará e38 760iL :-)

0/0
3.9.2015 12:47

D70e41j74a75n 58T68a60d62i17c 7812706817517

Premyslim o 650i :-)

0/0
3.9.2015 12:50
Foto

M73a48r10t44i28n 72K65o16u44b85e20k 3579167558496

v e38 byl V12 ještě "pouze" 750i 5,4l. já zcela vážně do budoucna přemejšlim o generaci novější 760Li, při mým ročním nájezdu tu spotřebu 16l přežiju

0/0
3.9.2015 20:37

J47a71n 20K43o82n50v76a47l69i61n85k95a 5660671451565

Pravda, e38 byla jen do 750, má však oproti e65/66 klasičtější vzhled. Jak do toho zasáhl Bangl, tak to nebylo ono. Až ty úplně nové jsou zase krásné.

0/0
4.9.2015 6:57
Foto

M70a45r85t46i94n 83K50o41u37b81e25k 3369547638276

Úplně ono to neni, ale líp se to bude kupovat, najít dneska hezkou e38 je umění, i když člověk by se neměl bát ani extrémních nájezdů, znám člověka, kterej měl před rokem kus V12 s nájezdem 494 000. Právě to, že se dá takhle dostat k V12, mě na tom láká nejvíc, za chvíli takový motory už nebudou. Ale jinak mě staršně láká i XJR.

0/0
5.9.2015 12:29

J52i22ř20í 25Z44ý71k36a 9979103951110

co to plácáte? 1.6 12V? To má 3 ventily na válec? Pokud mě paměť neklame, tak Opel nikdy takový motor neměl.

Ad diesely, ty mě neberou, ale na rozdíl o Vás si umím ověřit, že poslední inovace opláckého dieselu proběhla někdy v roce 2013. A že to dělá GM? A co jako? Pro Škodovku dělá některé motory VW.

Mimochodem onen "neumí diesel" ve verzi 1.6CDTI je mnohými lidmi velmi pochvalován, pro svůj hladký běh.

0/0
3.9.2015 18:22

R42a75d97e48k 98H39o48r22a30k 4187547626315

Osklive to neni, ale take neni nicim vyjmecna. Co je ale absolutne nechutny je ten kus plastu ktery zustane trcet po otevreni patych dveri, to asi navrhari meli zrovna svacinu a dodelavala to uklizecka. Astra by musela byt tak o 70 000,- levnejsi nez treba Focus aby stalo za to o ni uvazovat

0/−4
3.9.2015 11:48

J91a15n 44K43o82n56v51a10l84i44n46k84a 5490931531675

Předváděčky v plné výbavě vypadají vždy pěkně. Oholená verze, po které sáhne spousta lidí, bude někde jinde. 

Zkušenost ze včerejška: Dostal se nám do rodiny úplně nový Hyundai i30 kombi jako náhradní vůz za nabouraný Ford. Hyundai je v maximální možné a myslitelné výbavě včetně parádního zpětného zrcátka s integrovaným displejem couvací kamery, koženého čalounění, infotainmentu........ No zkrátka to bylo auto, díky kterému jsem částečně přehodnotil náhled na tuhle značku. Když bych si ale odmyslel všechny ty výdobytky techniky a dostal se tak na přijatelnou pořizovací hodnotu, zůstalo by víceméně pitomé obyčejné auto s průměrnými jízdními vlastnostmi a nulovou radostí z řízení. 

Totéž vidím i na té vyobrazené Astře. Top verze s pěkným vnitřkem, příplatkovými koly, chromovými lištami atd. Lidovka bude vypadat o dost jinak. V tomhle bych u automobilek uvítal větší upřímnost. Ať se domluví a prezentují "průměrný model".

+5/−4
3.9.2015 11:37

J98o60s82e76f 37V25o24s15i32c13k64y 4613237936293

Sportovni jizdni vlastnosti, nebo pohodlna jizda - musite si vybrat, oboji mit nemuzete !

+4/0
3.9.2015 12:33

J96a75n 55K18o34n48v98a91l51i95n97k53a 5140751441685

O sportovních vlastnostech nemůže být u Astry (vyjma OPC) a už vůbec ne u H i30 řeč. Pohodlná jízda je u těchto aut také kontroverzní téma. 

Jinak, to, co píšete, že nemůžu mít, tak mám.

0/0
3.9.2015 12:42

I60v19a62n 77M55a27n56t23a76s 8909384200781

Nezlobte se, ale Astru jsem nafasoval po Octavii II FL a předtím po Aurisu 1 generace.... na rozíl od obou je nejkomfortnější a nejlépe jezdí,    a bezkonkurenčně má Astra nejlepší sedačky,   nikdy   nejste , na rozdílo od Octavie a Aurise, rozlámaný. A výbava??  Mám zlatý střed, a  podobné to bylo v Aurisu, Octavia byla v Ambiente proti tomuto holobyt, s 5 rychlostní  převodovkou...

0/0
3.9.2015 15:14

P90e88t86r 90S24l48o18v93á85k 9295295107679

neviem jako teraz, ale před rokom a pol nebol problém kupit i30 v slusnej vybave za vyborne peniaze... samozrejme, clovek nesmel pozerat na cennikove ceny, ale realne prist do autosalonu a chciet dobru nabidku..

0/0
3.9.2015 16:36

M41a80r39t70i19n 38M86a44r14š52á59l 5251723797284

Zepředu mazda, z boku citroen, zezadu toyota...

Z hlediska designu tam z opelu nezůstalo nic. :-(

0/−3
3.9.2015 11:25

M42a41r42e19k 87H22r59u16b20y 6627882361368

Fotky ridicova pracoviste dost odbyte, pritom to je to, co nejspis budouci zakazniky zajima nejvic - nebo prinejmensim to budou mit pred ocima nejvic casu;-)

Jinak interier nevypada zle, ale vzhledem k vyse zminenemu to bude chtit posoudit nekde jinde:-P

+2/0
3.9.2015 11:16

R73o74b89e43r77t 87G84o75r83c 6152803103

Pěkný, líbí, doufám že se z "J"éčkové generace poučili a zaměřili se na kvalitu lakování/životnosti lakování, nicméně nenašel jsem v tom "motor":-)

0/0
3.9.2015 9:41

I37v74a50n 68M89a60n53t85a20s 8219544800731

1,4Turbo, to jde, ne??

0/0
3.9.2015 15:15
Foto

J28i18ř30í 12F60e69i39x 2629263470846

Zajímavé je, že tu ten článek byl už 1.9.2015, pak se na 2 dny ztratil a teď opět vydáno jako novinka...

+4/0
3.9.2015 9:15

T93o52m58á35š 61L18e64k77n72e69r 2815864481

A ještě v rubrice "Stará auta" ;-D Miluji křišťálovou lupu...

0/0
3.9.2015 10:06

J67a46n 22D30l14o32u65h42ý 7144119640969

Pane boze!!! Ty motory jsou otresne. Litrovy 3 valec s turbem a primym vstrikem?! To at si kupujou poslanci v Bruseli! 1.4 je zase jenom s turbem a primovstrikem.... Auto co nema atmosferu 4 valec ( a vic ) o objemu 1.6 a vic proste nekoupim. Momentalne je problem vubec koupit nove auto se solidnim atmosferickym motorem.

+8/0
3.9.2015 8:26

J60i97ř71í 73Z57ý82k20a 9379653731470

Opel umí dělat turbomotory, neměl bych obavy co se týče životnosti.

+1/0
3.9.2015 8:47

V33ě11r56a 76F18o14l45t30ý81n43o24v56á 1188586927809

Tak to zkuste říct mému bratrovi. Turbomotor vydržel necelých 30.000km.

 I při pečlivých servisních kontrolách a výměnách oleje už mu měnili turbo i písty s kroužky. Auto za 410.000 k tomu opravy za 50.000 Kč.

No nekup to.

+1/0
3.9.2015 14:08

J52i89ř50í 93Z38ý11k20a 9919143241850

u Opelu? 8-o Co má za motor?

0/0
4.9.2015 0:54

J70a59k81u93b 97Š20a11f79a31n19d65a 7945967281751

A to nešlo na záruku? Nebo autem za 400t najezdí tak málo, že už záruka není?

0/0
4.9.2015 11:02

V78ě63r57a 26F48o34l27t55ý22n82o95v18á 1888326897639

Koupil v září 2010, je to druhý vůz v rodině, proto má jenom 30.000 km.

0/0
4.9.2015 17:26

J71a93n 27K73o70n98v49a25l46i16n77k71a 5710851941525

Mazda je má v nabídce.

+2/0
3.9.2015 11:25

L86u75d60v53í13k 69G20a11j11d22o57š40í54k 2925113794532

Já mám dojem, že ten problém bude pane Dlouhý spíš ve vaší hlavě než u Oplu.

+1/0
3.9.2015 13:33

O41n56d54ř83e36j 87L53e42v36ý 7980430286837

Zkus Mazdu 3

+1/0
3.9.2015 13:34

J67a39n 38S23t44a93r30ý 8417260922935

Mazda, Hyundai, Kia...

+1/0
4.9.2015 6:15

S72t31a57n52i41s12l17a43v 14S98r28b42a 4315574678844

jen je zajímavé, že tento článek je v rubrice Stará auta :-)

0/0
3.9.2015 8:19

D95a35n18i82e23l 33K46r49o84n28e43r 7464354236667

Nejhezci male auto.

+2/0
3.9.2015 8:17





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.