- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
bože zase to slovíčkaření o tom, co je či není "sportovní"....Octa (kombi) samozřejmě není pravověrný sporťák, to by musela vypadat trochu jinak, že....
A to srovnání s Volvem? Proč rovnou jako výkonový etalon nevezmeš třeba "sedany" RR nebo Bentley, to by pak "sportovní" nebylo lecjaký Porsche či Ferrari
A kolik že sportovní auto musí mit jako koní?
Takovej Caterham s 240 koníky je na stovce za 2.9sec ale asi není dostatečně sportovní, protože Volvo to má jako základní výkonovou variantu, to mě tedy taky baví.....
Tak tak, nemluvě o tom, že sportovní auto dělají i jiné atributy, než jen výkon nebo zrychlení. Třeba Suzuki Swift Sport je mnohem sportovnější auto než třeba Octavia RS s dieslem, ačkoliv má oproti ní podtatně nižší výkon.
za cenu RS 2 auta: rodinný kombík + sporťák nepořídíte. z tohohle pohledu jde o velmi dobrý produkt.
Bavi me, jak Skoda vzdycky prijde s tim ze sportovni verze ma 230 koni ... Kdyz se clovek podiva treba na standardni vykonove varianty u Volva, zjisti ze nabizeji 2 sinejsi benzinove varianty jako bezne, ne jako sportovni. Kdy uz konecne udelaji neco, co se bude pravem nazyvat sportovni.
to video je o ničem ...čekal jsem video z průjezdu nějaké pasáže a ne dvouvteřinový záběr
Pane redaktore, už několik desetiletí jste zaspal dobu. Platnou jednotkou výkonu je kW. Údaje v koních alespoň mě o výkonu moc nevypovídají. Svoji neprofesionalitou jste přispěl k tomu zmatku, který ohledně jednotek výkonu panuje.
A proč má tedy to auto označení "230"? Podobně jako u hromady jiných aut, to vyjadřuje výkon v koňských silách, které, ačkoliv oficiální jednotkou výkonu je Watt (nikoliv kiloWatt), se v motorismu stále používají a pro 99% lidí kolem aut o výkonu vypovídají dosti přesně
tak třeba Octavia WRC měla oproti konkurenci kvůli rozměrům problémy se hbitostí v zatáčkách, ale naopak vynikala stabilitou ve vyšších rychlostech. O3 má ještě delší rozvor, takže o stabilitu ve 250 km/hod bych se opravdu vůbec nebál....
Další katastrofální článek s ještě odpornějším videem.....
však na cestě je civic 1.6 turbo cca 270 koní to bude mazec
Honda je co se týče motorů schopná ledasčeho, ale 270 je opravdu dost... navíc jsem slyšel spíš o motoru 1.5
a jakej to bude mít zvuk,když si odpojím repráky?bude to vůbec slyšet?
Toť záludná otázka. Každopádně to ale bude zvuk vlastní. Ale vlastní zvuk má i tramvaj.
Takhle potkávám spoustu vidláků v Octaviích, i na silnicích si myslí, že jsou na okruhu. Neklamným znamením je SPZ ústeckého kraje, košile s krátkým rukávem a věk 30-40, zvláštní sorta, něco jako další level osmnáctiletých typanů s kšiltem dozadu v ojetých Golfech.
Něco podobného jako nagelovaní nedonošenci ve vylítanejch E36kách. Ale souhlasím Octávka v dehtu na hlínách s ústeckou značkou je diagnóza.