Diskuze

Autofotka týdne: Českou aerodynamickou kapku obdivoval i sám Porsche

První československý automobil s aerodynamickou karosérií byl Wikov 35 Kapka. Naděje do něj vkládané jak výrobcem, tak dobovým tiskem však nenaplnil. Přesto zaujímá významné místo v českém průmyslovém designu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nj, ceska kapka z Prostejova. Idnesacka klasika.

0 0
možnosti

jojo než jste vyhnali Porscheho rodinu z Vratislavic nad Nisou po válce a jeho autodílnu zabrali pro sebe, soudruzi.

Kde je on dnes a kde vy?

1 2
možnosti

Jasně, Ferda měl za války ve Vratislavicích "garážovku".....;-D

1 0
možnosti

Pane Folprecht - k vaší poznámce o tehdejších cenách automobilů na Československém trhu, by jste jako srovnání měl uvést i platy redaktorů Lidových novin a pod.(Mladá fronta začala vycházet až po roce 1945) případně platy státních zaměstnanců v ČSR. Jinak jsou totiž tyto vaše informace zavádějící, a určené pro plebejce kteří nemyslí a nezjištují podrobnosti.

0 1
možnosti

myslím, že ceny aut jsou uvedeny jen pro srovnání mezi nimi a jen jako fakt, že tato aerodynamická verze byla velmi drahá, což nepochybně přispělo v podstatě k minimálním prodejům. Je v podstatě jedno jaké byly tehdy platy, normální auta obdobné kategorie byly prostě mnohem lacinější.

4 0
možnosti

Když je to moc aerodynamické, tak to musí nadnášet. Správně by mělo přitlačovat. ;-)

0 6
možnosti

R54a81d51e75k 66R16a36i55d83a

21. 2. 2016 14:52

Takže formule je podle vás neaerodynamická? Aby se nezvnesla? :D

0 0
možnosti

Nadherky kousek. Vubec bych se nezlobil mit ho v garazi :-)

9 0
možnosti

Na mne silně působí dojmem, že když otevřu kapotu, tak spatřím hvězdicový motor ;-) ...

22 0
možnosti