Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

První jízda novým Audi A4. Je jako pírko, co po dálnici frčí skoro samo

Mezi prvními na světě jsme vyzkoušeli novou, už čtvrtou generaci Audi A4. Prozatím jsme na silnicích v okolí italských Benátek projeli jen verzi sedan. Na pohled je to stále audi, ale pod povrchem se skrývá úplně nové auto. Nejchytřejší A4 všech dob se právě chystá do prodeje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J26o73s77e83f 42N44o55v47a48k 5728462416968

Hm. Asi docela pěkný, ale ta masivnost by mě asi v takhle drahým autě chyběla. Tak, a teď zpět do 13 let starý toyoty. :-)

0/0
10.9.2015 21:56

J25o33s15e97f 25V57a37l39a 9850753943713

jestli ma nove Audi navigaci na stejne urovni jako v r. 2012  tak potes koste. Jezdil jsem rok s Q5 po faceliftu datum vyroby XII/13 a musel jsem jezdit s dvema navigacemi, protoze original vybaveni MMI nestacilo ani na mapy Navigon o 2 roky starsi. Navic mi vadilo extremne komplikovane ovladani navigace a schazelo mi taky par funkci (treba trasa s vyloucenim dalnice). MMI ani nemelo udaje o povolene rychlosti v danem miste. Podvozek by ovsem byl vynikajici, kdyby nemel vsechny ty asistencni programy, ktere ani nedovoli v terenu prohrabnout u quattra kola

0/0
10.9.2015 19:51

J61a92r85o34s56l52a69v 53K13a25d30l26e94c 5801529662281

Na mne už jsou tyhle vozy moc nízké.

0/0
10.9.2015 17:34

R43a63d75i60m 57S85v84o48b71o73d42a 9373449856872

no a kolik ze je ta hmotnost? nejak jsem ji v clanku nemohl najit

+2/0
10.9.2015 15:33

J11i87ř70í 81S61c61h24w25a92c71h 8538214188836

přesně tak, pořád jako pírko, pírko, pírko... ale kolik vlastně váží, tak o tom ani muk....Rv

+3/0
10.9.2015 20:59

A81n30d75r84e72j 66M41a41s94a11r45y98k 9480183806940

porovnavat A4 so superbom je trochu z cesty nie? ja myslim ze mozno s ochcavkou skor by to slo porovnat.... aj ked skoda nieje premiova znacka takze sa to vlastne porovnavat neda.... ale velkostou urcite ochcavka a nie superb

+1/0
10.9.2015 14:33

R20a75d79i44m 38S92v92o80b84o65d81a 9483609676842

octavia je o tridu niz

+2/−2
10.9.2015 15:27

P42e72t40r 86H91o22r60á58k 1239303689554

Podle adacu je to střední třída oboje, tak je to střední třída.

0/0
10.9.2015 16:27

J74i80n25d61ř74i17c22h 75L42u45k37á49š 8527371820135

a4 je stejná třída jako superb a passat

+2/−1
10.9.2015 15:53

I86g10n59á91c 44M42r60k65v74i77č92k13a 2978242309305

co jako definuje "třídu" cena???

0/0
10.9.2015 15:57

P17e33t46r 16H13o50r29á73k 1539543199104

Třídu definuje to, co si jako kritérium stanovíš.

+1/0
10.9.2015 16:24

J37i12n47d48ř83i77c55h 35L30u19k63á40š 8477641950985

třídu definuje souhrn vlastností od rozměrů (ne pouze délka, ale také šířka) po použité motorizace a techniku

+1/0
10.9.2015 16:40

P38e28t71r 43H31o17r29á45k 1139463969824

A4 je soupeř maximálně pro octavii.

+1/−1
10.9.2015 16:24

J59i39n28d90ř87i50c65h 47L75u55k64á24š 8457741930855

opravdu? jakou třeba nabízí octávka motorizaci kolem 200kW?

+1/0
10.9.2015 16:50

P23e81t74r 65H84o33r73á24k 1369473659154

Tvoje otázka je z tohoto hlediska úplně irelevantní.

0/−2
10.9.2015 16:56

J94i27n12d79ř41i58c52h 70L79u44k48á59š 8247391610625

ale vůbec ne, délka a velikost kufru opravdu nejsou rozhodující pro řazení do tříd, to by pak byla střední třída i logan

0/0
10.9.2015 17:09

P72e17t29r 84H41o35r59á89k 1639313279744

O prodejnosti nerozhoduje výkon nejsilnějšího motoru daného modelu. A už vůbec ne o zařazení do třídy. To už je relevantnější ta délka i velikost kufru.

0/0
10.9.2015 17:12

J15i54n75d61ř13i10c42h 79L37u61k43á14š 8267511250425

o prodejnosti nikdo nemluví... a co šířka ta už důležitá není? tu měl minulý superb sotva na úrovni střední, přesto spousta lidí měla absurdní tendenci srovnávat ho s a6

ostavia je stejná třída jako golf, leon a a3, stačí porovnat použitou techniku

+1/0
10.9.2015 17:21

P47e35t16r 69M93i22c60h62a39l 2460294621912

Vypadá to hodně dobře.

+2/−1
10.9.2015 12:26

L52i89b76o36r 34P95e73t89r72á97š 6205389298819

Dá se  vypnout  systém stop - start ?

0/0
10.9.2015 10:43

K45a54r85e80l 25N82o43v56o26t94n21y 6149211419255

U me Audiny pouze v autorizovanem servisu. Ale je blbost to delat.

0/0
10.9.2015 10:47

K97a72r62e22l 27N44o19v52o36t88n26y 6299671569625

Teda pokud myslite trvale vypnuti, jinak se to da samozrejme vypnout tlacitkem v aute, napr. pri popojizdeni v kolone. Ale pri dalsim nastartovani se to automaticky znovu zapne.

+1/0
10.9.2015 11:07

L17i58b64o91r 77P27e84t60r48á47š 6185189428609

děkuji . právě  na  tu kolonu jsem myslel ......

0/0
10.9.2015 13:23

P41e22t90r 62D57o57k98t47o75r 8168640106451

no tak je fakt že audiny jsou nové hrozně předražený, tak jako bmw a další, ale zase je to držák, nic se nerozbije, kvalitní auta, dobře vypadaj, a pokud si jí pořídíte tak máte o závist lidí postaráno.

+3/−6
10.9.2015 9:37

K42a53r35e65l 24N87o69v41o13t54n55y 6489461809875

Kupuju 1-2 leta auta u autorizovanych prodejcu. Dostanu auto s jasnym puvodem, poctem kilometru a 12ti mesicni zarukou za priblizne polovicni, max. dvoutretinouvou cenu, co stoji nove. Prodam to jako 6ti lete. Funguje to skvele.

+2/−1
10.9.2015 9:44

D12e73j78a35n 10T20a75d57i13c 7372146977157

Odbornik promluvil. ;-D

+3/0
10.9.2015 9:44

C18y21r88i85l 22P26a48v27e94l21k52a 4936532908985

Ha ha ha, kolik jste měl audin? Audi ( stejně jako BMW od cca 2005) jsou značně poruchové z drahými opravami.

+2/0
10.9.2015 11:47

P19e46t17r 18D20o28k58t72o41r 8848730446321

hodně, každé 2 roky mám nové, ted mám A7, předtím A6, předtím Q7, předtím A4, předtím A6...s audinama spokojenost, nikdy porucha, nikdy reklamace.

+2/−2
10.9.2015 12:35

J76a77n 62M85a82l70ý 9368947422657

a máš tam namontovaný i blinkry?

+3/0
10.9.2015 14:18

C62y33r63i48l 84P78a67v82e15l65k84a 4586932908965

A na základě zkušeností s novými auty tvrdíte, že jsou to držáci? Že se nic nerozbije? Dva tři roky vydrží bez problému většina nových aut. Podle toho se nedá říkat, že je kvalitní.

+3/0
10.9.2015 14:31

T88o93m89á61š 26F53i36r52b14a94c27h42e89r 9180690294720

Nejdříve brečí jak jsou drahé a pak vychrlí jak vlastnil celou produkci Audi AG ;-D Tipuji že jako záložní auto pro případ poruchy těch tvých Audi máš Bugatti Veyron ;-)

+2/0
10.9.2015 15:34

K24a13r50e55l 86N63o19v86o62t27n90y 6389661919295

Vypada dobre. Moje soucasna A4 uz ma 6 let, pomalu musi z baraku a tohle vypada na dustojneho nastupce. Teda pokud neni o hodne mensi, nez ta moje. Jinak bych musel do A6.

0/0
10.9.2015 9:18

F67r93a85n81t41i14s80e49k 18M95i21k44e89s 8613347920962

Sami experti co jezdi s Favoritem!!

+4/−1
10.9.2015 8:43

M94a64r85e79k 87O56p 9439173350513

Pěkné auto, ale uvnitř to bude zase hodně malé, již podle fotek.

+1/0
10.9.2015 8:22

K38a90r19e61l 74N38o34v23o31t23n83y 6479401199325

Mam A4 z roku 2010 a ta je pro 2 lidi skoro mala. Audi nove modely jeste zmensilo. Chci se na tuhle podivat a pokud bude o hodne mensi, tak budu muset jit do A6, pripadne se chci kouknout na BMW 5.

0/0
10.9.2015 9:20

M10a47r90e52k 74O96p 9119913960413

Ono je i v A6 méně mista nez v Octavii, nebo Passatu/Superbu

+1/0
10.9.2015 11:26

J70a37r43o87s16l39a48v 34K78a38d20l27e85c 5591699612361

Je to furt dokola. Image značky, jinak tuctový vůz ve své kategorii. Jako pírko pod pantoflem českého řidiče, no nevím.

+4/−4
10.9.2015 7:33

J21a71n 83J20a27n54e69č65e55k 9940263820766

Spoustě lidem to asi vyhovuje, ale mě by takové bezpohlavní auto nebavilo.

+2/0
10.9.2015 8:18

L40e89o27š 63N43a66v96r79á43t17i54l 9983160395925

a cim jezdis?  Giulietou?  Deltou?

0/0
10.9.2015 13:44

C89y30r14i92l 15P45a73v79e35l56k59a 4206872278505

A škodovky k té bezpohlavnosti přidala ještě impontenci. Ale TT bezpohlavní není, to je teplý.

0/0
10.9.2015 14:33

J83a52n 18M95i60n79a36ř68í94k 1354935396403

"Auto začne pozvolna samo zpomalovat, pak zase začne samo pozvolna zrychlovat" - A vás ta jízda jako bavila???

+6/−3
10.9.2015 2:47

J38i75ř65í 27P48a40n71t65l74í21k 8883713944253

Ja bych se tem tech. vychytavkam nebranil, obzvlast kdyz je muzete vypnout. Vetsinou vyrobci aut nemysli na to jake jsou podminky v Ceske republice. Rad "plne" ridim  sve auto , ale jsou chvile, kdy na 8 hodinove ceste na dalnici (jsem v USA) ocenite takove nove technologicke lahudky.

+9/0
10.9.2015 3:17

P46e38t85r 16D86v91o25r66a70k 3561960437429

Kdybyste jezdil stovky km po dálnicích, tak byste taky hodně rychle přešel na automat + adaptivní tempomat + jakýkoliv asistent jako hlídání jízdy v pruhu, signalizaci mrtvého úhlu a podobně. Jsou to skvělí pomocníci...a dají se vypnout ;-)R^

+5/0
10.9.2015 12:23

M19i92l45a96n 78V50o44t49a96v80a 5934916481862

přední světla myslím Seat, zadní Superb, navigace Mercedes, klima trochu BMW..... takové multikulturní ;-)

+4/−1
10.9.2015 0:37

K77a27r76e95l 16N88o83v21á31k 8668494867512

je pekne kdyz to vsechno funguje. Ale jak se tam neco z ty elektroniky podela najit servis co to dokaze opravit je zazrak, Uz pres pul roku jezdim se svym bmw po servisech a bohuzel zatim nikde nic a zavada stale. ( autorizovany servisy jsem po prvni navsteve okamzite zavrhnulm, kdy tam bylo auto tyden rekli si nehoraznout castku a na nic se neprislo)

+3/−3
10.9.2015 0:32

L48a22d19i94s70l50a95v 39S55o81k75o91l 1910532805962

On je servis BMW drahý?

+2/0
10.9.2015 5:13

J40a15r22o93s52l38a87v 52K78a11d36l52e34c 5801239392391

Asi kupujete vozidla na které nemáte dostatek finančních prostředků. V Česku běžné...;-D

+3/0
10.9.2015 7:49

J62a91k10u84b 70F98e30i96f89a48r 7719939306249

když platíte servisům a oni nedokáží závadu odstranit, tak to myslím oprávněně naštve každého.

+1/0
10.9.2015 9:36

K96a40r40e34l 35N44o74v56o94t82n31y 6519901499695

Zkuste poridit auto, na ktere mate penize. A tim nemyslim jen kupni cenu.

+2/0
10.9.2015 9:32

C85y30r11i61l 61P62a89v87e95l55k43a 4236732548485

BMW stojí od roku 2004 za prd. Mám Auto Bild (Auto Tip) kde bavoráky strašně strhali. Hlavně trojku, kdo to koupí jako ojetinu, zapláče.

+1/0
10.9.2015 14:35







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.