Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

První jízda novým Audi A4. Je jako pírko, co po dálnici frčí skoro samo

Mezi prvními na světě jsme vyzkoušeli novou, už čtvrtou generaci Audi A4. Prozatím jsme na silnicích v okolí italských Benátek projeli jen verzi sedan. Na pohled je to stále audi, ale pod povrchem se skrývá úplně nové auto. Nejchytřejší A4 všech dob se právě chystá do prodeje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J10o95s73e92f 27N92o19v72a27k 5788852316478

Hm. Asi docela pěkný, ale ta masivnost by mě asi v takhle drahým autě chyběla. Tak, a teď zpět do 13 let starý toyoty. :-)

0/0
10.9.2015 21:56

J22o88s45e91f 96V57a84l76a 9840623233103

jestli ma nove Audi navigaci na stejne urovni jako v r. 2012  tak potes koste. Jezdil jsem rok s Q5 po faceliftu datum vyroby XII/13 a musel jsem jezdit s dvema navigacemi, protoze original vybaveni MMI nestacilo ani na mapy Navigon o 2 roky starsi. Navic mi vadilo extremne komplikovane ovladani navigace a schazelo mi taky par funkci (treba trasa s vyloucenim dalnice). MMI ani nemelo udaje o povolene rychlosti v danem miste. Podvozek by ovsem byl vynikajici, kdyby nemel vsechny ty asistencni programy, ktere ani nedovoli v terenu prohrabnout u quattra kola

0/0
10.9.2015 19:51

J33a46r31o65s86l85a35v 63K38a17d35l73e34c 5821639172201

Na mne už jsou tyhle vozy moc nízké.

0/0
10.9.2015 17:34

R28a17d57i17m 68S53v45o42b84o34d62a 9293969516212

no a kolik ze je ta hmotnost? nejak jsem ji v clanku nemohl najit

+2/0
10.9.2015 15:33

J95i18ř64í 79S19c49h80w56a29c43h 8608864358166

přesně tak, pořád jako pírko, pírko, pírko... ale kolik vlastně váží, tak o tom ani muk....Rv

+3/0
10.9.2015 20:59

A83n70d83r59e93j 30M55a12s81a26r87y24k 9960433506920

porovnavat A4 so superbom je trochu z cesty nie? ja myslim ze mozno s ochcavkou skor by to slo porovnat.... aj ked skoda nieje premiova znacka takze sa to vlastne porovnavat neda.... ale velkostou urcite ochcavka a nie superb

+1/0
10.9.2015 14:33

R77a14d53i16m 75S81v71o66b97o55d47a 9973189366212

octavia je o tridu niz

+2/−2
10.9.2015 15:27

P34e11t80r 97H97o55r44á35k 1679603129864

Podle adacu je to střední třída oboje, tak je to střední třída.

0/0
10.9.2015 16:27

J18i77n36d33ř91i42c31h 10L20u92k57á12š 8407641170775

a4 je stejná třída jako superb a passat

+2/−1
10.9.2015 15:53

I32g63n56á55c 43M27r78k86v84i18č48k21a 2788152979715

co jako definuje "třídu" cena???

0/0
10.9.2015 15:57

P50e24t20r 64H20o46r69á70k 1849433789124

Třídu definuje to, co si jako kritérium stanovíš.

+1/0
10.9.2015 16:24

J10i69n15d50ř53i14c70h 60L82u79k33á60š 8317921150225

třídu definuje souhrn vlastností od rozměrů (ne pouze délka, ale také šířka) po použité motorizace a techniku

+1/0
10.9.2015 16:40

P54e45t90r 71H80o78r95á41k 1929663639214

A4 je soupeř maximálně pro octavii.

+1/−1
10.9.2015 16:24

J98i45n18d72ř56i93c53h 15L15u47k51á73š 8647541660785

opravdu? jakou třeba nabízí octávka motorizaci kolem 200kW?

+1/0
10.9.2015 16:50

P62e37t83r 86H84o48r76á79k 1309343669184

Tvoje otázka je z tohoto hlediska úplně irelevantní.

0/−2
10.9.2015 16:56

J97i33n70d56ř71i77c92h 28L67u33k24á22š 8297571280105

ale vůbec ne, délka a velikost kufru opravdu nejsou rozhodující pro řazení do tříd, to by pak byla střední třída i logan

0/0
10.9.2015 17:09

P40e84t33r 39H15o41r86á35k 1869103839244

O prodejnosti nerozhoduje výkon nejsilnějšího motoru daného modelu. A už vůbec ne o zařazení do třídy. To už je relevantnější ta délka i velikost kufru.

0/0
10.9.2015 17:12

J58i32n34d78ř24i33c80h 48L38u52k49á92š 8967931110695

o prodejnosti nikdo nemluví... a co šířka ta už důležitá není? tu měl minulý superb sotva na úrovni střední, přesto spousta lidí měla absurdní tendenci srovnávat ho s a6

ostavia je stejná třída jako golf, leon a a3, stačí porovnat použitou techniku

+1/0
10.9.2015 17:21

P18e26t62r 69M35i57c31h11a34l 2360334731922

Vypadá to hodně dobře.

+2/−1
10.9.2015 12:26

L65i25b84o51r 16P28e82t19r65á88š 6945779148769

Dá se  vypnout  systém stop - start ?

0/0
10.9.2015 10:43

K58a46r93e85l 64N47o88v40o84t40n75y 6969941619975

U me Audiny pouze v autorizovanem servisu. Ale je blbost to delat.

0/0
10.9.2015 10:47

K31a91r31e56l 22N15o78v56o37t81n19y 6599631899435

Teda pokud myslite trvale vypnuti, jinak se to da samozrejme vypnout tlacitkem v aute, napr. pri popojizdeni v kolone. Ale pri dalsim nastartovani se to automaticky znovu zapne.

+1/0
10.9.2015 11:07

L53i14b45o61r 53P96e56t76r85á79š 6175119768949

děkuji . právě  na  tu kolonu jsem myslel ......

0/0
10.9.2015 13:23
Foto

P20e30t87r 17D21o69k36t95o55r 8218550126331

no tak je fakt že audiny jsou nové hrozně předražený, tak jako bmw a další, ale zase je to držák, nic se nerozbije, kvalitní auta, dobře vypadaj, a pokud si jí pořídíte tak máte o závist lidí postaráno.

+3/−6
10.9.2015 9:37

K88a17r18e20l 17N30o35v76o85t63n51y 6579611689475

Kupuju 1-2 leta auta u autorizovanych prodejcu. Dostanu auto s jasnym puvodem, poctem kilometru a 12ti mesicni zarukou za priblizne polovicni, max. dvoutretinouvou cenu, co stoji nove. Prodam to jako 6ti lete. Funguje to skvele.

+2/−1
10.9.2015 9:44

D33e98j45a28n 98T48a35d14i24c 7482426117357

Odbornik promluvil. ;-D

+3/0
10.9.2015 9:44

C41y43r19i65l 96P84a11v73e62l89k10a 4916652868885

Ha ha ha, kolik jste měl audin? Audi ( stejně jako BMW od cca 2005) jsou značně poruchové z drahými opravami.

+2/0
10.9.2015 11:47
Foto

P94e21t31r 57D27o78k43t85o72r 8318130866691

hodně, každé 2 roky mám nové, ted mám A7, předtím A6, předtím Q7, předtím A4, předtím A6...s audinama spokojenost, nikdy porucha, nikdy reklamace.

+2/−2
10.9.2015 12:35

J18a68n 83M12a16l85ý 9438837372207

a máš tam namontovaný i blinkry?

+3/0
10.9.2015 14:18

C24y52r13i50l 47P97a70v65e18l48k43a 4476372588475

A na základě zkušeností s novými auty tvrdíte, že jsou to držáci? Že se nic nerozbije? Dva tři roky vydrží bez problému většina nových aut. Podle toho se nedá říkat, že je kvalitní.

+3/0
10.9.2015 14:31

T89o14m83á25š 39F31i20r21b78a70c75h30e90r 9330810834820

Nejdříve brečí jak jsou drahé a pak vychrlí jak vlastnil celou produkci Audi AG ;-D Tipuji že jako záložní auto pro případ poruchy těch tvých Audi máš Bugatti Veyron ;-)

+2/0
10.9.2015 15:34

K18a76r47e29l 17N64o90v82o32t83n14y 6259141109295

Vypada dobre. Moje soucasna A4 uz ma 6 let, pomalu musi z baraku a tohle vypada na dustojneho nastupce. Teda pokud neni o hodne mensi, nez ta moje. Jinak bych musel do A6.

0/0
10.9.2015 9:18

F50r64a78n37t95i92s33e36k 97M22i81k39e35s 8283107880862

Sami experti co jezdi s Favoritem!!

+4/−1
10.9.2015 8:43

M57a20r65e52k 74O38p 9239663630183

Pěkné auto, ale uvnitř to bude zase hodně malé, již podle fotek.

+1/0
10.9.2015 8:22

K74a40r37e88l 94N65o59v26o90t13n40y 6299141809795

Mam A4 z roku 2010 a ta je pro 2 lidi skoro mala. Audi nove modely jeste zmensilo. Chci se na tuhle podivat a pokud bude o hodne mensi, tak budu muset jit do A6, pripadne se chci kouknout na BMW 5.

0/0
10.9.2015 9:20

M53a94r79e65k 77O10p 9919573850253

Ono je i v A6 méně mista nez v Octavii, nebo Passatu/Superbu

+1/0
10.9.2015 11:26

J24a22r71o40s97l35a61v 67K79a66d71l89e47c 5511119462321

Je to furt dokola. Image značky, jinak tuctový vůz ve své kategorii. Jako pírko pod pantoflem českého řidiče, no nevím.

+4/−4
10.9.2015 7:33

J43a39n 70J65a16n34e32č70e57k 9420223680376

Spoustě lidem to asi vyhovuje, ale mě by takové bezpohlavní auto nebavilo.

+2/0
10.9.2015 8:18

L19e62o36š 95N47a79v44r11á78t40i10l 9313770285225

a cim jezdis?  Giulietou?  Deltou?

0/0
10.9.2015 13:44

C72y37r18i75l 39P58a89v21e62l80k83a 4506162338725

A škodovky k té bezpohlavnosti přidala ještě impontenci. Ale TT bezpohlavní není, to je teplý.

0/0
10.9.2015 14:33

J13a90n 19M47i53n13a62ř38í87k 1744495846633

"Auto začne pozvolna samo zpomalovat, pak zase začne samo pozvolna zrychlovat" - A vás ta jízda jako bavila???

+6/−3
10.9.2015 2:47

J94i69ř86í 75P34a11n91t38l29í48k 8403283424323

Ja bych se tem tech. vychytavkam nebranil, obzvlast kdyz je muzete vypnout. Vetsinou vyrobci aut nemysli na to jake jsou podminky v Ceske republice. Rad "plne" ridim  sve auto , ale jsou chvile, kdy na 8 hodinove ceste na dalnici (jsem v USA) ocenite takove nove technologicke lahudky.

+9/0
10.9.2015 3:17

P77e15t35r 26D62v26o37r34a75k 3581740377129

Kdybyste jezdil stovky km po dálnicích, tak byste taky hodně rychle přešel na automat + adaptivní tempomat + jakýkoliv asistent jako hlídání jízdy v pruhu, signalizaci mrtvého úhlu a podobně. Jsou to skvělí pomocníci...a dají se vypnout ;-)R^

+5/0
10.9.2015 12:23

M35i83l14a22n 11V69o25t70a77v27a 5884806281562

přední světla myslím Seat, zadní Superb, navigace Mercedes, klima trochu BMW..... takové multikulturní ;-)

+4/−1
10.9.2015 0:37

K47a12r98e80l 27N14o71v43á94k 8658954447582

je pekne kdyz to vsechno funguje. Ale jak se tam neco z ty elektroniky podela najit servis co to dokaze opravit je zazrak, Uz pres pul roku jezdim se svym bmw po servisech a bohuzel zatim nikde nic a zavada stale. ( autorizovany servisy jsem po prvni navsteve okamzite zavrhnulm, kdy tam bylo auto tyden rekli si nehoraznout castku a na nic se neprislo)

+3/−3
10.9.2015 0:32

L46a41d52i59s51l57a52v 26S11o26k23o56l 1230292305172

On je servis BMW drahý?

+2/0
10.9.2015 5:13

J88a64r48o45s36l55a15v 29K20a72d38l31e18c 5781429782161

Asi kupujete vozidla na které nemáte dostatek finančních prostředků. V Česku běžné...;-D

+3/0
10.9.2015 7:49

J14a29k35u28b 79F56e38i68f15a89r 7589819796109

když platíte servisům a oni nedokáží závadu odstranit, tak to myslím oprávněně naštve každého.

+1/0
10.9.2015 9:36

K90a25r29e74l 44N87o54v93o97t95n25y 6139461389415

Zkuste poridit auto, na ktere mate penize. A tim nemyslim jen kupni cenu.

+2/0
10.9.2015 9:32

C53y72r94i15l 77P80a50v24e13l69k38a 4306652798275

BMW stojí od roku 2004 za prd. Mám Auto Bild (Auto Tip) kde bavoráky strašně strhali. Hlavně trojku, kdo to koupí jako ojetinu, zapláče.

+1/0
10.9.2015 14:35







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.