Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

První jízda novým Audi A4. Je jako pírko, co po dálnici frčí skoro samo

Mezi prvními na světě jsme vyzkoušeli novou, už čtvrtou generaci Audi A4. Prozatím jsme na silnicích v okolí italských Benátek projeli jen verzi sedan. Na pohled je to stále audi, ale pod povrchem se skrývá úplně nové auto. Nejchytřejší A4 všech dob se právě chystá do prodeje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J39o76s76e11f 13N51o91v91a68k 5288482476908

Hm. Asi docela pěkný, ale ta masivnost by mě asi v takhle drahým autě chyběla. Tak, a teď zpět do 13 let starý toyoty. :-)

0/0
10.9.2015 21:56

J97o77s63e16f 29V67a82l50a 9240573123803

jestli ma nove Audi navigaci na stejne urovni jako v r. 2012  tak potes koste. Jezdil jsem rok s Q5 po faceliftu datum vyroby XII/13 a musel jsem jezdit s dvema navigacemi, protoze original vybaveni MMI nestacilo ani na mapy Navigon o 2 roky starsi. Navic mi vadilo extremne komplikovane ovladani navigace a schazelo mi taky par funkci (treba trasa s vyloucenim dalnice). MMI ani nemelo udaje o povolene rychlosti v danem miste. Podvozek by ovsem byl vynikajici, kdyby nemel vsechny ty asistencni programy, ktere ani nedovoli v terenu prohrabnout u quattra kola

0/0
10.9.2015 19:51

J62a30r19o28s84l43a93v 40K21a49d66l54e17c 5521989802641

Na mne už jsou tyhle vozy moc nízké.

0/0
10.9.2015 17:34


R21a55d66i55m 18S17v72o17b35o66d45a 9583829246282

no a kolik ze je ta hmotnost? nejak jsem ji v clanku nemohl najit

+2/0
10.9.2015 15:33

J73i30ř50í 30S82c73h82w83a54c17h 8798584218186

přesně tak, pořád jako pírko, pírko, pírko... ale kolik vlastně váží, tak o tom ani muk....Rv

+3/0
10.9.2015 20:59

A98n75d68r11e84j 12M11a45s34a53r23y46k 9200593766580

porovnavat A4 so superbom je trochu z cesty nie? ja myslim ze mozno s ochcavkou skor by to slo porovnat.... aj ked skoda nieje premiova znacka takze sa to vlastne porovnavat neda.... ale velkostou urcite ochcavka a nie superb

+1/0
10.9.2015 14:33

R37a34d47i79m 85S12v77o97b90o38d70a 9213489376582

octavia je o tridu niz

+2/−2
10.9.2015 15:27

P60e97t35r 89H75o56r96á22k 1279383959954

Podle adacu je to střední třída oboje, tak je to střední třída.

0/0
10.9.2015 16:27

J17i45n62d32ř17i95c34h 52L34u73k38á23š 8737901120925

a4 je stejná třída jako superb a passat

+2/−1
10.9.2015 15:53

I73g39n33á84c 26M63r84k22v34i85č81k34a 2398222299505

co jako definuje "třídu" cena???

0/0
10.9.2015 15:57

P89e16t69r 61H38o15r63á25k 1249833349864

Třídu definuje to, co si jako kritérium stanovíš.

+1/0
10.9.2015 16:24

J68i21n26d84ř53i14c47h 86L15u20k78á52š 8607501970315

třídu definuje souhrn vlastností od rozměrů (ne pouze délka, ale také šířka) po použité motorizace a techniku

+1/0
10.9.2015 16:40

P24e98t22r 21H53o86r32á67k 1309503649684

A4 je soupeř maximálně pro octavii.

+1/−1
10.9.2015 16:24

J75i18n70d41ř39i97c52h 22L69u95k80á35š 8737421450795

opravdu? jakou třeba nabízí octávka motorizaci kolem 200kW?

+1/0
10.9.2015 16:50

P36e26t11r 86H16o42r10á24k 1719223429814

Tvoje otázka je z tohoto hlediska úplně irelevantní.

0/−2
10.9.2015 16:56

J87i57n64d13ř48i78c21h 95L48u46k22á61š 8977841600285

ale vůbec ne, délka a velikost kufru opravdu nejsou rozhodující pro řazení do tříd, to by pak byla střední třída i logan

0/0
10.9.2015 17:09

P28e85t47r 21H50o52r41á13k 1489763619424

O prodejnosti nerozhoduje výkon nejsilnějšího motoru daného modelu. A už vůbec ne o zařazení do třídy. To už je relevantnější ta délka i velikost kufru.

0/0
10.9.2015 17:12

J17i55n69d27ř65i69c33h 21L40u76k85á94š 8307481400885

o prodejnosti nikdo nemluví... a co šířka ta už důležitá není? tu měl minulý superb sotva na úrovni střední, přesto spousta lidí měla absurdní tendenci srovnávat ho s a6

ostavia je stejná třída jako golf, leon a a3, stačí porovnat použitou techniku

+1/0
10.9.2015 17:21

P14e48t88r 31M80i81c95h84a74l 2310404451262

Vypadá to hodně dobře.

+2/−1
10.9.2015 12:26

L61i64b71o27r 77P88e91t76r94á95š 6375619488869

Dá se  vypnout  systém stop - start ?

0/0
10.9.2015 10:43

K51a10r52e89l 11N22o51v98o98t87n40y 6619351599835

U me Audiny pouze v autorizovanem servisu. Ale je blbost to delat.

0/0
10.9.2015 10:47

K52a43r39e87l 94N78o21v24o77t51n59y 6479211189525

Teda pokud myslite trvale vypnuti, jinak se to da samozrejme vypnout tlacitkem v aute, napr. pri popojizdeni v kolone. Ale pri dalsim nastartovani se to automaticky znovu zapne.

+1/0
10.9.2015 11:07

L60i68b42o93r 54P84e31t40r38á33š 6735619648829

děkuji . právě  na  tu kolonu jsem myslel ......

0/0
10.9.2015 13:23
Foto

P85e26t63r 42D92o52k61t97o73r 8538180396841

no tak je fakt že audiny jsou nové hrozně předražený, tak jako bmw a další, ale zase je to držák, nic se nerozbije, kvalitní auta, dobře vypadaj, a pokud si jí pořídíte tak máte o závist lidí postaráno.

+3/−6
10.9.2015 9:37

K73a47r51e73l 40N89o56v36o70t29n40y 6159981309135

Kupuju 1-2 leta auta u autorizovanych prodejcu. Dostanu auto s jasnym puvodem, poctem kilometru a 12ti mesicni zarukou za priblizne polovicni, max. dvoutretinouvou cenu, co stoji nove. Prodam to jako 6ti lete. Funguje to skvele.

+2/−1
10.9.2015 9:44

D11e64j30a26n 55T40a90d35i95c 7152286657897

Odbornik promluvil. ;-D

+3/0
10.9.2015 9:44

C62y94r87i85l 24P98a57v91e86l58k43a 4716182568255

Ha ha ha, kolik jste měl audin? Audi ( stejně jako BMW od cca 2005) jsou značně poruchové z drahými opravami.

+2/0
10.9.2015 11:47
Foto

P96e32t36r 93D31o58k96t18o32r 8908820536821

hodně, každé 2 roky mám nové, ted mám A7, předtím A6, předtím Q7, předtím A4, předtím A6...s audinama spokojenost, nikdy porucha, nikdy reklamace.

+2/−2
10.9.2015 12:35

J22a54n 67M21a34l65ý 9738747402547

a máš tam namontovaný i blinkry?

+3/0
10.9.2015 14:18

C90y98r72i21l 23P15a85v54e47l83k75a 4386722788345

A na základě zkušeností s novými auty tvrdíte, že jsou to držáci? Že se nic nerozbije? Dva tři roky vydrží bez problému většina nových aut. Podle toho se nedá říkat, že je kvalitní.

+3/0
10.9.2015 14:31

T43o41m65á85š 65F93i40r54b73a78c41h90e32r 9460510824490

Nejdříve brečí jak jsou drahé a pak vychrlí jak vlastnil celou produkci Audi AG ;-D Tipuji že jako záložní auto pro případ poruchy těch tvých Audi máš Bugatti Veyron ;-)

+2/0
10.9.2015 15:34

K65a77r45e93l 58N46o82v13o46t46n45y 6699171839805

Vypada dobre. Moje soucasna A4 uz ma 6 let, pomalu musi z baraku a tohle vypada na dustojneho nastupce. Teda pokud neni o hodne mensi, nez ta moje. Jinak bych musel do A6.

0/0
10.9.2015 9:18

F88r86a89n34t17i87s74e59k 59M53i97k41e81s 8233637170942

Sami experti co jezdi s Favoritem!!

+4/−1
10.9.2015 8:43

M11a35r71e94k 42O39p 9839933820823

Pěkné auto, ale uvnitř to bude zase hodně malé, již podle fotek.

+1/0
10.9.2015 8:22

K28a57r94e84l 65N94o59v12o44t56n27y 6749601909285

Mam A4 z roku 2010 a ta je pro 2 lidi skoro mala. Audi nove modely jeste zmensilo. Chci se na tuhle podivat a pokud bude o hodne mensi, tak budu muset jit do A6, pripadne se chci kouknout na BMW 5.

0/0
10.9.2015 9:20

M85a50r59e15k 10O88p 9819393490683

Ono je i v A6 méně mista nez v Octavii, nebo Passatu/Superbu

+1/0
10.9.2015 11:26

J80a21r85o55s57l15a39v 34K15a55d12l63e68c 5421459312211

Je to furt dokola. Image značky, jinak tuctový vůz ve své kategorii. Jako pírko pod pantoflem českého řidiče, no nevím.

+4/−4
10.9.2015 7:33

J28a60n 76J35a74n79e76č56e87k 9340883820926

Spoustě lidem to asi vyhovuje, ale mě by takové bezpohlavní auto nebavilo.

+2/0
10.9.2015 8:18

L46e28o54š 25N84a83v73r55á86t50i87l 9503540455255

a cim jezdis?  Giulietou?  Deltou?

0/0
10.9.2015 13:44

C32y81r27i68l 77P76a62v78e72l43k16a 4416182988685

A škodovky k té bezpohlavnosti přidala ještě impontenci. Ale TT bezpohlavní není, to je teplý.

0/0
10.9.2015 14:33

J80a49n 51M21i19n83a18ř52í56k 1614565646413

"Auto začne pozvolna samo zpomalovat, pak zase začne samo pozvolna zrychlovat" - A vás ta jízda jako bavila???

+6/−3
10.9.2015 2:47

J19i87ř83í 29P44a60n34t16l16í30k 8143263824483

Ja bych se tem tech. vychytavkam nebranil, obzvlast kdyz je muzete vypnout. Vetsinou vyrobci aut nemysli na to jake jsou podminky v Ceske republice. Rad "plne" ridim  sve auto , ale jsou chvile, kdy na 8 hodinove ceste na dalnici (jsem v USA) ocenite takove nove technologicke lahudky.

+9/0
10.9.2015 3:17

P81e81t77r 52D64v56o28r68a48k 3981430357419

Kdybyste jezdil stovky km po dálnicích, tak byste taky hodně rychle přešel na automat + adaptivní tempomat + jakýkoliv asistent jako hlídání jízdy v pruhu, signalizaci mrtvého úhlu a podobně. Jsou to skvělí pomocníci...a dají se vypnout ;-)R^

+5/0
10.9.2015 12:23

M21i31l68a83n 58V85o95t57a73v61a 5734286461942

přední světla myslím Seat, zadní Superb, navigace Mercedes, klima trochu BMW..... takové multikulturní ;-)

+4/−1
10.9.2015 0:37

K36a44r35e70l 78N19o91v18á23k 8498494837842

je pekne kdyz to vsechno funguje. Ale jak se tam neco z ty elektroniky podela najit servis co to dokaze opravit je zazrak, Uz pres pul roku jezdim se svym bmw po servisech a bohuzel zatim nikde nic a zavada stale. ( autorizovany servisy jsem po prvni navsteve okamzite zavrhnulm, kdy tam bylo auto tyden rekli si nehoraznout castku a na nic se neprislo)

+3/−3
10.9.2015 0:32

L18a28d20i77s46l24a82v 14S60o79k97o32l 1900552175812

On je servis BMW drahý?

+2/0
10.9.2015 5:13

J65a94r30o61s48l98a96v 86K67a90d95l38e13c 5171289442731

Asi kupujete vozidla na které nemáte dostatek finančních prostředků. V Česku běžné...;-D

+3/0
10.9.2015 7:49

J11a86k38u63b 82F37e14i63f89a74r 7639379476869

když platíte servisům a oni nedokáží závadu odstranit, tak to myslím oprávněně naštve každého.

+1/0
10.9.2015 9:36

K63a83r35e56l 54N29o32v46o18t31n32y 6209541279535

Zkuste poridit auto, na ktere mate penize. A tim nemyslim jen kupni cenu.

+2/0
10.9.2015 9:32

C10y53r61i62l 57P89a67v77e28l81k66a 4256972578345

BMW stojí od roku 2004 za prd. Mám Auto Bild (Auto Tip) kde bavoráky strašně strhali. Hlavně trojku, kdo to koupí jako ojetinu, zapláče.

+1/0
10.9.2015 14:35





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.