- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Hm. Asi docela pěkný, ale ta masivnost by mě asi v takhle drahým autě chyběla. Tak, a teď zpět do 13 let starý toyoty.
jestli ma nove Audi navigaci na stejne urovni jako v r. 2012 tak potes koste. Jezdil jsem rok s Q5 po faceliftu datum vyroby XII/13 a musel jsem jezdit s dvema navigacemi, protoze original vybaveni MMI nestacilo ani na mapy Navigon o 2 roky starsi. Navic mi vadilo extremne komplikovane ovladani navigace a schazelo mi taky par funkci (treba trasa s vyloucenim dalnice). MMI ani nemelo udaje o povolene rychlosti v danem miste. Podvozek by ovsem byl vynikajici, kdyby nemel vsechny ty asistencni programy, ktere ani nedovoli v terenu prohrabnout u quattra kola
Na mne už jsou tyhle vozy moc nízké.
no a kolik ze je ta hmotnost? nejak jsem ji v clanku nemohl najit
přesně tak, pořád jako pírko, pírko, pírko... ale kolik vlastně váží, tak o tom ani muk....
porovnavat A4 so superbom je trochu z cesty nie? ja myslim ze mozno s ochcavkou skor by to slo porovnat.... aj ked skoda nieje premiova znacka takze sa to vlastne porovnavat neda.... ale velkostou urcite ochcavka a nie superb
U me Audiny pouze v autorizovanem servisu. Ale je blbost to delat.
no tak je fakt že audiny jsou nové hrozně předražený, tak jako bmw a další, ale zase je to držák, nic se nerozbije, kvalitní auta, dobře vypadaj, a pokud si jí pořídíte tak máte o závist lidí postaráno.
Kupuju 1-2 leta auta u autorizovanych prodejcu. Dostanu auto s jasnym puvodem, poctem kilometru a 12ti mesicni zarukou za priblizne polovicni, max. dvoutretinouvou cenu, co stoji nove. Prodam to jako 6ti lete. Funguje to skvele.
Vypada dobre. Moje soucasna A4 uz ma 6 let, pomalu musi z baraku a tohle vypada na dustojneho nastupce. Teda pokud neni o hodne mensi, nez ta moje. Jinak bych musel do A6.
Sami experti co jezdi s Favoritem