Diskuze
Korejec šitý Evropanům dostal litrový turbotříválec. Zní jako wartburg
Děkujeme za pochopení.
J86i69ř65í 25S36c65h36w59a33c28h
tento článek je bohužel typický příspěvek (další z mnoha), co šíří pověru o "žravosti" turbomotorů.
No přece jel jsem s tím piánko, točil jsem to jen mezi 2 až 3 tisíci a ono si to vzalo 8..., pak jsem jel podobnou atmosférou, piánko, točil jsem ji jen mezi 2-3 tisíci a ona, představte si to, si vzala jen 7,5.....čím to asi tak bude???
Že by odebraným výkonem?
L77u17k83á44š 90V17a61ň56u55r79a
U benzíňáku se míchá palivo v přesném poměru benzínu a vzduchu. U dieselu se naopak do co největšího množství vzduchu míchá co nejmíň nafty. Proto je u turbobenzínu mnohem víc citlivá spotřeba na práci s plynem než třeba u turbodieselu. Prostě, když se na to šlápne, tak turbo zabere, napumpuje motor vzduchem a udělá se vír v nádrži. Bohužel při velké zátěži motor tolik netáhne a hodně žere. Největší účinnost je někde kolem 2000ot. Chce to změnit styl jízdy.
Z34d66e45n55ě28k 46H19a21n41z43l
Vždyť je to v pořádku. Automobilky jinou možnost mít nebudou.Honba za emisima a bude hůř. Na prvním místě Emise na druhém Zákazník.
P23e48t16r 13C50h51v46á30t27a13l
Hmm, nemůže někdo těm ekopošukům vysvětlit, že fyzika a chemie platí, i když se jí asi neučili a nerozumí jí??? Prostě když se spáli 8 l paliva, vznikne s vysokou pravděpodobností víc škodlivin, než když se ho spálí 5 litrů.... a jejich slavná CO2 stopa bude skoro dvakrát taková.... hloupost světem vládne...
L38u73k63á37š 97V39a51ň59u64r35a
Tohle nemusí platit, pokud by proces spalování byl v obou případech jiný.
R29i60c27h84a28r89d 14M32i21c14h98a78l40o59w60s13k18i
To si přece nikdo nekoupí.
M57a87r93e58k 55N15e56t35o47l13i31c55k40ý
Litrový tříválec s turbem? To musí být radost, s tím jezdit
J69i83ř39í 18S22c45h51w78a49c46h
do BMW dávají totéž, jen to má 1,5 litru.....a samozřejmě vyšší výkon... a samozřejmě vyšší cenu a to až 3,4 mega
T53o31m85á17š 68Z52e30m90a12n
Ok, příští auto bude Mazda, do malých aut je základ 1.5 atmosferický 4válec a v ostatních 2.0...
M51i71c48h24a72l 54Š69e58d79i85v82ý
už je 3 měsíce doma M3 2.0 na dálku i pod 5l
L79u65k39á94š 11V50a47ň66u65r77a
Motor je srovnatelný s 1.4 CVVT. Jinak moment 1.0T-GDi je 171Nm v rozsahu 1500-4000ot.
L37u95k96á45š 24V44a67ň74u91r97a
Down-sizing je neštěstí. Neboť objem ničím nenahradíš. Tříválec bude vždy jako traktor. A navíc benzín s turbem a ještě přímý vstřik, to dělá vždy potíže. Navíc tyto motory nejsou stavěné na menší otáčky, protože jinak strašně žerou.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
Prodej chaty 66 m2 u řeky s výhledem na hrad, Dobronice u Bechyně, okres Tábor
Dobronice u Bechyně, okres Tábor
3 179 000 Kč