Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

OBRAZEM: Krasavci, kterým noc přidá na sexappealu

Noční tuningové srazy pořádané spolkem XS Edition mají v Německu dlouholetou tradici. Zvykem je obměna nejen místa jejich konání, ale i zaměření každé akce. Letošní druhý sraz XS CarNight byl věnován výhradně vozům vyrobeným mezi roky 1900 až 1999. V drážďanském Ostraparku fotil fotograf Auto.iDNES.cz Lukáš Hron.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M35a53r51t89i79n 20K18o34v79a16r 9896209344673

To je tedy tuzing... Čest výjimkám.

0/0
30.11.2015 15:12

J28a11n 78K15o63n95v54a11l14i68n39k78a 5130381561325

Na tuning zpravidla nadávají ti, kteří považují za vrchol úprav vozu přezutí na zimní gumy. Každému co jeho jest. Tunerům se taky nelíbí vaše tuctové piksly se slabými motory. A to že to má kufr jako stodolu, táhne to "vocpoda" a žere to tři litry po městě, jim je úplně jedno. 

Jediné, s čím souhlasím, je odpor k upraveným klasickým autům. To je opravdu nevkusné - viz ta 100ka od Audi.

0/0
18.11.2015 11:46

D35e86n41i59s 61W10i36t59z76k77u 3633681439377

čekal jsem, že se tu objeví reportáž ze SEMA 2015 a ono zase nic, jako každý rok

0/0
18.11.2015 5:36

M36a55r70e47k 31J39a40n77e22č97k65a 1347486823601

Cpát elektrony na staré klasiky a na to tenoučké pneu je vrchol nevkusu. Jak vidím některá zprzněná auta jejími majiteli, spíše je mi těch aut líto. Citlivý a povedený tunning je prostě umění. Občas co potkávám na silnicích je doslova k zblití, co někteří mlaďoši s těmi auty provedli a pak když je prodávají, člověk se takovým vozům raději obloukem vyhne, protože ty auta doslova zmrzačili. Pro ně je to ale dokonalost sama ;-D

+4/0
17.11.2015 18:30

I10v17a79n 77M56o79r13a77v73c16i28k 3734290385852

Jak môže nejaké hovado urobiť  to, ako na obrázku 7/56 ? :-( ;-( Audi 100 (1972)

+3/0
17.11.2015 15:49

M42a84r67t76i41n 82K17r64o17u26p91a 2571733429930

Naprostá většina výtvorů je vrchol nevkusu a kýčovitosti. Je to na úrovni člověka co si na auto dá samolepku nýtovaného vička nádrže. Pouze s tím rozdílem že tvůrci výše uvedených "krasavců" na to mají mnohem víc peněz. :-P

+4/−3
17.11.2015 9:25

R36a60d53i97m 75S69v83o90b85o56d33a 9763969416132

vsichni uznate, ze nejhezci kousky jsou ty, ktere jsou nejbliz stavu, v jakem byly v momente kdyz sjely z vyrobniho pasu.

ale muze mi nekdo vysvetlit, proc maji nektere (treba e36 na 3 nebo4 obrazku) ty vykroucene kola? vzdyt to ani nesmi na silnici. pneumatiky znicene behem par kilometru

+3/0
17.11.2015 9:19

R64o20b48e36r65t 79G66o71r50c 6762913513

v dnešní době už většinou zvedací podvozek, přijede zaparkuje, zmáčkne čudlík a auto si takhle kecne na zem.

0/0
17.11.2015 9:25

R71a60d64i31m 39S45v79o78b66o30d30a 9613259586922

8-o. tak to jsem fakt netusil. zvedaci podvozek? a k cemu je to dobre? uzitna hodnota 0 jen si do.... podvozek.

+1/0
17.11.2015 9:29

M80a30r18t16i20n 33K14r61o80u18p47a 2761233699880

Tak u těch hrůz na fotkách to je pouze na masáž ega, ale u některých sériových vozů se tím dájí vyřešit různé nároky na podvozek při jízdě po kvalitní silnici nebo po polňačce.

0/0
17.11.2015 9:32

R12a31d82i27m 21S40v30o34b93o41d26a 9613459436882

ale u tech seriove vyrabenych aut to ma opodstatneni a a je to neco uplne jine jako u techto znicenych aut

+1/0
17.11.2015 12:06

R86o20b16e86r84t 51G42o70r80c 6282673973

Jednu věc němcům závidím, že nemusej jezdit na STK do ČR ;-D

+1/0
17.11.2015 9:17

D82a22n90i67e66l 19S76o28b98o77t96a 9479614606940

Když tuhle sestavu vidím, tak se divím, že tam někdo vystavil Integralu nebo Stratose. Takové nádherné kousky mezi bastlem.

+6/0
17.11.2015 8:33

J24i73ř93í 70N67e27u91m31e36i69s35t83e47r 2692605113981

Aneb jak zprasit pěkný kousek.

+6/0
17.11.2015 7:49

J52i41ř47í 22P12š72e59n52i67č25k89a 6184227682359

Nejradši mám ty snížený podvozky... Rv:-P

+4/0
17.11.2015 7:53







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.