Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

OBRAZEM: Krasavci, kterým noc přidá na sexappealu

Noční tuningové srazy pořádané spolkem XS Edition mají v Německu dlouholetou tradici. Zvykem je obměna nejen místa jejich konání, ale i zaměření každé akce. Letošní druhý sraz XS CarNight byl věnován výhradně vozům vyrobeným mezi roky 1900 až 1999. V drážďanském Ostraparku fotil fotograf Auto.iDNES.cz Lukáš Hron.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M45a46r70t21i75n 40K59o34v24a37r 9646989414593

To je tedy tuzing... Čest výjimkám.

0/0
30.11.2015 15:12

J26a10n 87K16o65n10v81a52l86i95n64k94a 5220901531905

Na tuning zpravidla nadávají ti, kteří považují za vrchol úprav vozu přezutí na zimní gumy. Každému co jeho jest. Tunerům se taky nelíbí vaše tuctové piksly se slabými motory. A to že to má kufr jako stodolu, táhne to "vocpoda" a žere to tři litry po městě, jim je úplně jedno. 

Jediné, s čím souhlasím, je odpor k upraveným klasickým autům. To je opravdu nevkusné - viz ta 100ka od Audi.

0/0
18.11.2015 11:46

D64e24n16i20s 91W63i88t41z97k26u 3553301199427

čekal jsem, že se tu objeví reportáž ze SEMA 2015 a ono zase nic, jako každý rok

0/0
18.11.2015 5:36


M97a91r23e41k 49J57a73n54e45č98k69a 1917586743551

Cpát elektrony na staré klasiky a na to tenoučké pneu je vrchol nevkusu. Jak vidím některá zprzněná auta jejími majiteli, spíše je mi těch aut líto. Citlivý a povedený tunning je prostě umění. Občas co potkávám na silnicích je doslova k zblití, co někteří mlaďoši s těmi auty provedli a pak když je prodávají, člověk se takovým vozům raději obloukem vyhne, protože ty auta doslova zmrzačili. Pro ně je to ale dokonalost sama ;-D

+4/0
17.11.2015 18:30

I55v18a49n 54M61o43r54a96v71c80i79k 3514950275192

Jak môže nejaké hovado urobiť  to, ako na obrázku 7/56 ? :-( ;-( Audi 100 (1972)

+3/0
17.11.2015 15:49

M91a51r66t21i55n 84K48r71o88u15p63a 2591103729820

Naprostá většina výtvorů je vrchol nevkusu a kýčovitosti. Je to na úrovni člověka co si na auto dá samolepku nýtovaného vička nádrže. Pouze s tím rozdílem že tvůrci výše uvedených "krasavců" na to mají mnohem víc peněz. :-P

+4/−3
17.11.2015 9:25

R10a45d11i27m 60S70v66o81b16o85d24a 9213189406492

vsichni uznate, ze nejhezci kousky jsou ty, ktere jsou nejbliz stavu, v jakem byly v momente kdyz sjely z vyrobniho pasu.

ale muze mi nekdo vysvetlit, proc maji nektere (treba e36 na 3 nebo4 obrazku) ty vykroucene kola? vzdyt to ani nesmi na silnici. pneumatiky znicene behem par kilometru

+3/0
17.11.2015 9:19

R12o29b38e21r20t 41G61o32r14c 6882873323

v dnešní době už většinou zvedací podvozek, přijede zaparkuje, zmáčkne čudlík a auto si takhle kecne na zem.

0/0
17.11.2015 9:25

R32a20d52i28m 38S74v45o47b80o17d88a 9163289196432

8-o. tak to jsem fakt netusil. zvedaci podvozek? a k cemu je to dobre? uzitna hodnota 0 jen si do.... podvozek.

+1/0
17.11.2015 9:29

M70a85r20t95i61n 63K65r13o15u48p31a 2641493739820

Tak u těch hrůz na fotkách to je pouze na masáž ega, ale u některých sériových vozů se tím dájí vyřešit různé nároky na podvozek při jízdě po kvalitní silnici nebo po polňačce.

0/0
17.11.2015 9:32

R40a33d80i41m 57S73v19o61b75o38d50a 9683759816912

ale u tech seriove vyrabenych aut to ma opodstatneni a a je to neco uplne jine jako u techto znicenych aut

+1/0
17.11.2015 12:06

R11o13b40e22r30t 10G89o52r57c 6832363253

Jednu věc němcům závidím, že nemusej jezdit na STK do ČR ;-D

+1/0
17.11.2015 9:17

D66a32n64i34e35l 63S25o96b28o16t43a 9359274276620

Když tuhle sestavu vidím, tak se divím, že tam někdo vystavil Integralu nebo Stratose. Takové nádherné kousky mezi bastlem.

+6/0
17.11.2015 8:33

J24i24ř89í 58N91e79u79m33e28i71s31t50e95r 2602985383481

Aneb jak zprasit pěkný kousek.

+6/0
17.11.2015 7:49

J26i70ř76í 30P59š54e90n78i50č48k89a 6904647162739

Nejradši mám ty snížený podvozky... Rv:-P

+4/0
17.11.2015 7:53





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.