Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

OBRAZEM: Krasavci, kterým noc přidá na sexappealu

Noční tuningové srazy pořádané spolkem XS Edition mají v Německu dlouholetou tradici. Zvykem je obměna nejen místa jejich konání, ale i zaměření každé akce. Letošní druhý sraz XS CarNight byl věnován výhradně vozům vyrobeným mezi roky 1900 až 1999. V drážďanském Ostraparku fotil fotograf Auto.iDNES.cz Lukáš Hron.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M32a54r85t53i79n 77K31o64v15a96r 9896299584693

To je tedy tuzing... Čest výjimkám.

0/0
30.11.2015 15:12

J56a83n 44K39o48n45v30a38l18i94n67k83a 5260951741625

Na tuning zpravidla nadávají ti, kteří považují za vrchol úprav vozu přezutí na zimní gumy. Každému co jeho jest. Tunerům se taky nelíbí vaše tuctové piksly se slabými motory. A to že to má kufr jako stodolu, táhne to "vocpoda" a žere to tři litry po městě, jim je úplně jedno. 

Jediné, s čím souhlasím, je odpor k upraveným klasickým autům. To je opravdu nevkusné - viz ta 100ka od Audi.

0/0
18.11.2015 11:46

D47e34n32i40s 24W11i48t84z37k58u 3493301229937

čekal jsem, že se tu objeví reportáž ze SEMA 2015 a ono zase nic, jako každý rok

0/0
18.11.2015 5:36

M39a51r94e74k 98J75a24n62e58č47k43a 1937456893851

Cpát elektrony na staré klasiky a na to tenoučké pneu je vrchol nevkusu. Jak vidím některá zprzněná auta jejími majiteli, spíše je mi těch aut líto. Citlivý a povedený tunning je prostě umění. Občas co potkávám na silnicích je doslova k zblití, co někteří mlaďoši s těmi auty provedli a pak když je prodávají, člověk se takovým vozům raději obloukem vyhne, protože ty auta doslova zmrzačili. Pro ně je to ale dokonalost sama ;-D

+4/0
17.11.2015 18:30

I94v60a35n 89M52o58r65a96v27c55i55k 3454590125892

Jak môže nejaké hovado urobiť  to, ako na obrázku 7/56 ? :-( ;-( Audi 100 (1972)

+3/0
17.11.2015 15:49

M94a98r25t24i65n 26K88r50o95u97p48a 2841753839960

Naprostá většina výtvorů je vrchol nevkusu a kýčovitosti. Je to na úrovni člověka co si na auto dá samolepku nýtovaného vička nádrže. Pouze s tím rozdílem že tvůrci výše uvedených "krasavců" na to mají mnohem víc peněz. :-P

+4/−3
17.11.2015 9:25

R30a64d57i97m 41S96v24o40b69o45d73a 9533769296532

vsichni uznate, ze nejhezci kousky jsou ty, ktere jsou nejbliz stavu, v jakem byly v momente kdyz sjely z vyrobniho pasu.

ale muze mi nekdo vysvetlit, proc maji nektere (treba e36 na 3 nebo4 obrazku) ty vykroucene kola? vzdyt to ani nesmi na silnici. pneumatiky znicene behem par kilometru

+3/0
17.11.2015 9:19

R40o64b59e68r51t 43G77o31r34c 6692163193

v dnešní době už většinou zvedací podvozek, přijede zaparkuje, zmáčkne čudlík a auto si takhle kecne na zem.

0/0
17.11.2015 9:25

R38a90d13i72m 89S22v30o35b89o86d60a 9693919806672

8-o. tak to jsem fakt netusil. zvedaci podvozek? a k cemu je to dobre? uzitna hodnota 0 jen si do.... podvozek.

+1/0
17.11.2015 9:29

M55a77r90t71i21n 31K52r66o83u35p16a 2421623519420

Tak u těch hrůz na fotkách to je pouze na masáž ega, ale u některých sériových vozů se tím dájí vyřešit různé nároky na podvozek při jízdě po kvalitní silnici nebo po polňačce.

0/0
17.11.2015 9:32

R32a38d35i86m 85S48v65o72b83o41d56a 9933629526132

ale u tech seriove vyrabenych aut to ma opodstatneni a a je to neco uplne jine jako u techto znicenych aut

+1/0
17.11.2015 12:06

R88o76b70e74r32t 52G42o97r94c 6872843333

Jednu věc němcům závidím, že nemusej jezdit na STK do ČR ;-D

+1/0
17.11.2015 9:17

D29a46n82i79e67l 82S57o64b32o44t14a 9939294886150

Když tuhle sestavu vidím, tak se divím, že tam někdo vystavil Integralu nebo Stratose. Takové nádherné kousky mezi bastlem.

+6/0
17.11.2015 8:33

J17i40ř64í 37N89e23u79m45e39i71s86t28e88r 2882395403981

Aneb jak zprasit pěkný kousek.

+6/0
17.11.2015 7:49

J10i24ř45í 35P10š61e87n20i15č87k80a 6544717752559

Nejradši mám ty snížený podvozky... Rv:-P

+4/0
17.11.2015 7:53







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.