- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To je tedy tuzing... Čest výjimkám.
Na tuning zpravidla nadávají ti, kteří považují za vrchol úprav vozu přezutí na zimní gumy. Každému co jeho jest. Tunerům se taky nelíbí vaše tuctové piksly se slabými motory. A to že to má kufr jako stodolu, táhne to "vocpoda" a žere to tři litry po městě, jim je úplně jedno.
Jediné, s čím souhlasím, je odpor k upraveným klasickým autům. To je opravdu nevkusné - viz ta 100ka od Audi.
čekal jsem, že se tu objeví reportáž ze SEMA 2015 a ono zase nic, jako každý rok
Cpát elektrony na staré klasiky a na to tenoučké pneu je vrchol nevkusu. Jak vidím některá zprzněná auta jejími majiteli, spíše je mi těch aut líto. Citlivý a povedený tunning je prostě umění. Občas co potkávám na silnicích je doslova k zblití, co někteří mlaďoši s těmi auty provedli a pak když je prodávají, člověk se takovým vozům raději obloukem vyhne, protože ty auta doslova zmrzačili. Pro ně je to ale dokonalost sama
Jak môže nejaké hovado urobiť to, ako na obrázku 7/56 ? Audi 100 (1972)
Naprostá většina výtvorů je vrchol nevkusu a kýčovitosti. Je to na úrovni člověka co si na auto dá samolepku nýtovaného vička nádrže. Pouze s tím rozdílem že tvůrci výše uvedených "krasavců" na to mají mnohem víc peněz.
vsichni uznate, ze nejhezci kousky jsou ty, ktere jsou nejbliz stavu, v jakem byly v momente kdyz sjely z vyrobniho pasu.
ale muze mi nekdo vysvetlit, proc maji nektere (treba e36 na 3 nebo4 obrazku) ty vykroucene kola? vzdyt to ani nesmi na silnici. pneumatiky znicene behem par kilometru
v dnešní době už většinou zvedací podvozek, přijede zaparkuje, zmáčkne čudlík a auto si takhle kecne na zem.
Jednu věc němcům závidím, že nemusej jezdit na STK do ČR
Když tuhle sestavu vidím, tak se divím, že tam někdo vystavil Integralu nebo Stratose. Takové nádherné kousky mezi bastlem.
Aneb jak zprasit pěkný kousek.
Nejradši mám ty snížený podvozky...