Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Indiánskému mladíkovi žádná neodolá. Jeho kouzlu propadne i drsňák

Po úspěšném comebacku navozeném modelem Chief, který odkazuje hlavně na tradice předků, představila společnost Polaris na letošní Sturgis Rally mladou krev. Dospívajícího válečníka tím vyslali na zkoušku mužnosti rovnou do jámy lvové. Po mnoha kilometrech v jeho sedle zcela rozumím tomu, proč obstál na jedničku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V81á59c60l12a68v 67M89a66š79e38k 5130866612288

Indiánovi podle mě víc sluší vzducháč osumnáctka. Ale i tohle má svůj půvab, pro jezdce nižšího vzrůstu a pro holky.

0/0
21.9.2015 11:48

R15o87b28e44r84t 85G24o53r35c 6192363803

Já teda na tom nevidím nic co by zaujalo.

0/−1
21.9.2015 10:13

M22i61l53a39n 48Š54v18a67g87r81o74v76s23k48ý 9502819275898

Tomu žádná neodolá, posezení frndou na blatníku.

+2/−1
21.9.2015 8:38


M81a82r47t81i27n 72L22a76c75o 7403276388

12,5 l nádrž a (optimistická spotreba) 5,1 l. Pri rezerve cca 3,5 l  vychádza bezpečný dojazd cca 150 km. :-/

0/0
21.9.2015 7:43

V34á50c74l86a54v 37M23a49š88e57k 5780936402338

Jezdím už roky se stejně mrňavou nádrží a ještě víc žíznivým motorem. A vůbec mě to neomezuje.

0/0
21.9.2015 11:46

M22a51r30t46i45n 41L35a44c37o 7533436408

Ja musím na malom Hornete tankovať po cca 180 km bežným tempom a celkom mi to vadí. Ľudia sú rôzni...

0/0
21.9.2015 15:49





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.