Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Indiánskému mladíkovi žádná neodolá. Jeho kouzlu propadne i drsňák

Po úspěšném comebacku navozeném modelem Chief, který odkazuje hlavně na tradice předků, představila společnost Polaris na letošní Sturgis Rally mladou krev. Dospívajícího válečníka tím vyslali na zkoušku mužnosti rovnou do jámy lvové. Po mnoha kilometrech v jeho sedle zcela rozumím tomu, proč obstál na jedničku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V40á97c27l82a67v 66M90a88š78e11k 5940426682928

Indiánovi podle mě víc sluší vzducháč osumnáctka. Ale i tohle má svůj půvab, pro jezdce nižšího vzrůstu a pro holky.

0/0
21.9.2015 11:48

R62o84b24e50r28t 82G69o37r63c 6772813243

Já teda na tom nevidím nic co by zaujalo.

0/−1
21.9.2015 10:13

M11i55l25a29n 56Š50v46a79g66r47o16v43s87k80ý 9262559695648

Tomu žádná neodolá, posezení frndou na blatníku.

+2/−1
21.9.2015 8:38

M48a35r27t55i34n 51L73a15c89o 7273126138

12,5 l nádrž a (optimistická spotreba) 5,1 l. Pri rezerve cca 3,5 l  vychádza bezpečný dojazd cca 150 km. :-/

0/0
21.9.2015 7:43

V44á49c11l52a65v 45M72a59š54e53k 5950886352248

Jezdím už roky se stejně mrňavou nádrží a ještě víc žíznivým motorem. A vůbec mě to neomezuje.

0/0
21.9.2015 11:46

M77a79r62t47i66n 24L66a97c38o 7563966548

Ja musím na malom Hornete tankovať po cca 180 km bežným tempom a celkom mi to vadí. Ľudia sú rôzni...

0/0
21.9.2015 15:49







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.