- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Vida, když článek nepíše Dvořák, jde to věcně a bez zbytečných superlativů.
Yeti 4x4 je velmi dobré, ale vzdy je to auto na pevny povrch, na snih, na blativou cestu, na mokrou cestu. Ale ve vetsim terenu konci na krizeni naprav, na malou svetlost, na chybejici redukci a na nevhodne pneumatiky.
Menší křížení náprav by nevadilo. Když jsou uzávěrky diferenciálu, tak kolo ve vzduchu vubec nevadí. Ovšem když uzávěrky diferenciálu nejsou a diferenciál ani není samosvorný ...
A co takhle nějakou lepší motorizaci do Fábky? Ten současný výběr je žalostný.
a kdo nabízí v dané třídě něco výrazně lepšího než 1.2/81kW?
Fábie do terénu - to je přece Yeti. To chtějí udělat SUV z CitiGo?
Yeti stojí na platformě Octavie druhé generace.
Sloda neni spatne auto, ale jsou vsechny hrozne predrazene. Hlavne pokud clovek chce lepsi vybavu.
No to už existuje a má to označení - služební.
Kupé jen do Asie. Ještě aby Čech jezdil v něčem hezkém...
Velké SUV je v 99% případů známkou okázalosti a stylu. Pochybuji, že by si někdo, kdo chce dávat na odiv své prachy, kupoval škodovku, byť je to celkem solidní značka. Prestiž je to, o co tu jde a co škodovka prostě nemá.
A někdo ma prostě jen velkou rodinu a má rád škodovku;-)