- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tahle dementní móda mě taky štve. Speciálně ve městě
dyť je to humus,začali to takzvaní podnikatelé a ostatní se opičí...
Jako starší člověk nechci nasedat v autě skoro na zem. Když musím zaparkovat u chodníku, chci vystoupit z auta , nechci vylézat z podpalubí. Nyní mám zvýšené auto a další bude ještě vyšší :-). Ve dvaceti člověk dá na sportovní vzhled, od padesáti hledáte hlavně pohodlí, dnes nová auta nekupují hlavně mladí, proto se auta posunují k pohodlí
Ono lézt do patra mi také nepřijde ideální.
nezačínají mám honda civic aerodeck z roku 1998 atmo 1.4 úsporná jízda 5.8 normal 6.5 hodně svižně lehce pres sedm dálnice kolem 150 tacho cca 7.8.
A auto bude sloužit ještě klidně deset let. Mechanická zrcátka skoro žádná elektronika a pohoda. A uvažuji opět si zpětně pořídit z roku 199á honda accord coupe 3.0 kdysi jsem vlastnil luxusni super kára. normal 10.5 dálnice tacho 200 12.8
já myslím, že mnohem větší průšvih je přestavba automobilů od BMW ze zadokolek na předokolky.. SUV mám, jezdí hůř než naše druhé auto Focus, ale nemyslím si, že by bylo nepraktické a a bůh ví co ještě.. mám skoro 2 m výšku, takže mě naopak přijde SUV praktičtější... jinak autor prezentuje ukázkový "nezávislý" novinářský pohled..
Vzhledem k tomu, jak jsou zde na iDnes prezentována koncernová vozidla, se vsadím, že až bude mít Škoda pořádné SUV, hned se tu bude psát jinak
Proč autor ventiluje svůj evidentně negativní názor na vyšší auta?
Osobně mám teď nového dvoudveřového VW Golfa a předtím jsem měl SUV od Hondy a musím konstatovat, že rozhodně mám raději Golf, protože je s ním radost jezdit.
Z vlastní zkušenosti ale nemohu souhlasit s autorem v tom, že SUV jsou nepraktická monstra. Pro někoho kdo má malé děti, psa, vozí spoustu krámů, je vyšší postavy, nebo je třeba starší, je víc místa v autě nesrovnatelně praktičtější. A s vyšší světlou výškou, sem tam, nechtě přejedu i obrubník.
Chci tím říct, že je každého věc co si pro své potřeby pořídí.
tebou vyjmenovaným požadavkům mnohem lépe vyhoví jakékoliv MPV! Hlavně tedy co se potřeby prostoru týká....
Ten Bentley hrůza nic než hrůza SUV jsou jenom hnusné škatule k ničemu
SUV jsou módní a prestižní záležitostí. Málokdo je opravdu využívá k jízdám v terénu, pro což jsou původem určena. Dívenka 25 let zápasící s volantem 2t SUV vypadá tristně, ale přehlédnout se nedá. Také hloupá móda pro mnoho lidí, kteří potřebují zvýšit sebevědomí.
Auto na výlet do přírody s okny malými tak, že není vidět ven? A podvozkem sice vysokým, ale dále nevybaveným, aby to mimo silnice nic nevyjelo? Používané v městském provozu, aniž by se podívalo byť jen na štěrkovou cestu? To už leckterá vesnická Felcka jezdí horší terény... pravidelně.
No jo, normální auta jsou hezká a mají lepší jízdní vlastnosti. Být sám a mladší, asi bych měl nějaké to "normální auto", ale už mi není 20, abych si do auta téměř lehal a co hůř se z něj pak horko těžko soukal s posezu nízko nad zemí úzkými dveřmi, taky mám 3 děti a když někam jedem, tak taháme spoustu zbytečných krámů, krabicí lega počínaje a jízdními koly konče a když naložíme ještě nějakou tu babičku, tak je každé normální auto malé. Pořídáíl jsem si tedy 8 místnou dodávku, mít méně dětí, asi by mi stačilo i nějaké SUV, ale protože 3 řadu sedadel využíváme relativně často, nechtěl jsem nějaké pseudo 7-místné auto, kde ty 2 sedadla navíc jsou v kufru a cestující mají hlavu pomalu opřenou o zadní sklo, takže při nárazu zezadu jsou mrtví. A dodávka nebo SUV nebo crossover, vše mají jedno společné, snadné nastupování a vystupování a dobrý výhled. Jsme prostě pohodlní.
Tak ano, na dojíždění do práce stačí i skůtr, v létě super. Ale pokud má člověk vozit sebe, ženu, tři děti a psa (opravdového psa, ne kabelkovou bonsai), tak většina běžných aut dost rychle končí v pozadí výběru jako nouzovka, když se nesežene aspoň "šmoulí autobus".