Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Audi e-tron quattro alias Q6 je připraveno na jízdu bez řidiče

Je to nejprovařenější veřejné tajemství autosalonu. Z petrolejově modrého obra, který je hlavním magnetem monumentálního stánku Audi na frankfurtském výstavišti, bude model Q6. Zatím se ale jmenuje e-tron quattro a namísto silného turbodieselu si hraje na ekologa. A představuje výbavu pro autonomní jízdu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P85e79t16r 55J58a94k87e25š 8950643627478

no je to pěkný, žebych ho vyměnil za mojí Q7?

0/−1
16.9.2015 19:28

L52u47k73á46š 54O59m89á82č36k88a 5551354161686

Super, jen tak dál. :-)

0/0
16.9.2015 15:23

V47l19a94d37i84m30í85r 91M70i25k14s58a 3643511485539

To mi teda někdo vysvětlete, proč si budu kupovat silné, mrštné auto, když ho bude řídit někdo jiný (nějaký šmejd počítač). To si do litrovýho hrkáče koupím vymakanou sedačku protože budu spát.

+1/0
16.9.2015 15:20

P45e14t77r 85T21o94m84e61k 8850425417104

Přesně. To bych nechtěl ani zadarmo. Tedy zadarmo jo a hned bych to prodal nějakýmu joudovi.

0/0
16.9.2015 17:07

P35e77t71r 46J97a23k32e75š 8740413257898

nojo, budeš muset jezdit podle značek a ne podle toho jak chceš, to je špatný co

0/0
16.9.2015 19:59

M23a42r16t88i94n 87M15i23k45o20l28á63š39e49k 7180900793

Zatím se ale jmenuje e-tron quattro a namísto silného turbodieselu si hraje na ekologa.

Naneštěstí ekologové se postarali o to, že taková to auta:  ag  už (nejen) Audi nikdy nevyrobí...;-(;-(

+1/0
16.9.2015 14:11

J76a46k75u84b 84F59e54i60f62a41r 7209569766629

Autonomní jízda je něco, co mě fakt nebere. Když nechci řídit, mohu jet taxíkem, vzít si řidiče anebo použít nějaký hromadný prostředek.

Bez ohledu na to, že se mě řízení baví, nesedl bych s do nějaké Gůgl piksly, kterou mi někdo hackne anebo si to začne žít vlastním životem jako třeba Windows.

+1/−4
16.9.2015 12:56

P82e27t13r 29F82o57l90t29ý31n 9834196787206

Je to budoucnost a doufám, že co nejbližší..

+4/−2
16.9.2015 13:54

J47i72ř67í 94K44o34c21u43r72e58k 6595334605238

A co bicykl? Tam člověk řeší úplně všecko ... lépe vybavené umí šlapat za něj, což šetří síly při dlouhých rychlých přesunech. Rychlých vůči pěškobusu.

0/0
16.9.2015 14:02

P90e23t45r 85F15o15l56t36ý85n 9104536577726

Klimatické podmínky umožňují jen sezónní použití. Komfort žádný, riziko úrazu při nehodě větší. Dojezd kratší, doba jízdy delší a mušky mezi zubama jako bonus

+2/0
16.9.2015 14:31

J97i67ř98í 73C73v74r65č24e96k 8860406760833

Sezónní použití ... no po sezóně převleču sjetý pneu za nový, vytáhnu ze skříně oblečení a jezdím dál ... Za poslední dva roky bylo sněhu ani ne po kotníky, takže se není na co vymlouvat.

Bydlím na horách ;)

+1/−1
16.9.2015 15:18

J61a74n 77S47v74o71r58a23d86a 7170667

takové mamlasy co sebou na kole kroutí v břečce, ty bych nejraději shazoval z krajnice...

0/−1
16.9.2015 15:56

Z34d40e56n52ě30k 44W29e54r59n61h60a62r80t 6487185822948

Myslím, že to hned tak nebude. Je to právní problém, dnes za jízdu odpovídá řidič a ten také je odpovědný za vzniklé škody. Ale je nejasné, jak se tohle vyřeší, pokud bude rozhodovat počítač, kdo bude odpovídat za škody. To je problém, právní systém s něčím takovým vůbec nepočítá, bude se muset změnit celá řada zákonů...

0/0
16.9.2015 14:50
Foto

J27a33r38o98s96l69a30v 54R68e48z21n10i41k 1599212907745

Ja pravni a byznys veci to budou blokovat vic nez technologie. Ale nejvetsi blocker bude infrastruktura, ktera se bude muset kompletne predelat. Zase jak se predela, tak bude moci byt o hodne levnejsi a omezena. Autonomni auta nebudou potrebovat tolik prostoru a nebude potreba tolik silnic atd. Ale zaroven bude potreba, aby ta infrastruktura byla jednoduse pochopitelna pro ten stroj.

0/0
16.9.2015 15:25
Foto

J69a89r60o67s35l79a90v 86R45e77z63n41i46k 1199452157355

No ja prave verim, ze to nahradi ty taxiky, ridice a hromadne prostredky. Proste ted je to drahe, protoze tam sedi clovek. Az tam nebude sedet clovek, tak si proste kdykoliv budu moci zavolat takove auto, nechat se odvezt a neplatit toho draheho cloveka, auto si pojede zase na dalsi zakazku.

+2/0
16.9.2015 14:20

M42a13r98e27k 84V93o59k11á60l 1836664725419

koukám tady fanda Slunečního města, že ... ;-D

+1/−1
16.9.2015 14:28
Foto

R28a69d40o61m31í57r 23Š29r49á67m48e36k 4678100106154

jo.. to bude ideál... lidi nebudou nikde potřeba... hmm, jen mne tedy zajímá kde budou lidi brát peníze, když si je nebudou mít kde vydělat...:-))) no... snad se toho nedožiju...

0/0
16.9.2015 14:57
Foto

J17a72r62o83s39l80a48v 72R12e60z83n15i63k 1329932417535

Ja v to doufam - preci jen mam trosku background v automatizaci a zaroven po prechodne dobe, ktera bude bolet se to ustali na nejakem nepodminenem prijmu. A lidi se zase zacnou bit o praci viz Mechanicke piano od Kurta Vonneguta. I kdyz me proste ta inzenyrskomanazerska spolecnost v te knizce prisla jako vysnena.

0/0
16.9.2015 15:21

J63o50s24e36f 44N89o63v88a34k 5388492716728

Občasné zábavné řízení mě baví. Ale v 90% případů bych přivítal auto s autopilotem. Ono si číst knížku, koukat na film a nebo mastit s rodinou karty, nebo třeba jen cestou do práce zpracovat emaily je lepší, než tupě čumět před sebe.

0/0
16.9.2015 16:01

M96i70l67a83n 41Š63v15a26g70r34o44v35s96k75ý 9712329795788

Bez řidiče? Já si počkám na vûz, který bude jezdit i bez posádky.

0/0
16.9.2015 12:50





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.