Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Největší zklamání autosalonu: z Borgwardu se vyklubal čínský průměr

Nelícující díly karoserie, odfláknutý vnitřek bez nápadu, bezkrevný design. Od návratu kdysi velké německé značky Borgward se určitě čekalo víc. Nováčkovi představenému na autosalonu ve Frankfurtu však sebevědomí nechybí, neb má v zádech velký čínský kapitál.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L46u21k50á75š 25N97e89m80e83č56e77k 5983351642263

To auto vyzerá nemastno-neslano. Nič proti nemu nemám, ale ani nezaujme. No mohli ste ukázať aj tie nedostatky. Lebo tie foto čo ste urobili ukazujú to auto v normálnom svetle, a ja by som rád videl aj tie nedostatky. Lebo z tých fotiek vyzerá ten interiér normálne, aj keď chápem že vôňa plastov sa odfotiť nedá :-D

0/0
19.9.2015 13:49

D28u14š75a70n 49P13e37r42n52ý 3314312957911

Možná jsem jen náročný čtenář této rubriky, ale článek (jako celek) na mě působí velice tendenčně. Zmiňuje se "strašlivé zpracování" Borgwardu, Číňané v zádech a vše čínské je špatné,... Nalijme si čistého vína. Kdo že dnes vlastní Volvo? A jak že na tom je v prodejích nová XC90? Pokud někdo na někoho kydá hnůj, měl by to podložit důkazem. Kde na fotografiích toho Borgwardu nelícují části karoserie? Pokud je to skutečně tak strašné, kde je důkaz? Na uvedených fotografiích nikde nic neodstává ani nejsou zřetelné žádné zuby či odskoky jednotlivých dílů, stejně tak ani na vozidle, jež jezdí v přiloženém videu...

Další věc je továrna v Číně. "Božská" Škoda s takovou tradicí nemá továrnu v Číně? Má, má jí tam i Mercedes, má jí tam i VW a další automobilky.. A proč? Protože stále ještě je tam levnější pracovní síla, díky níž mohou být auta levnější. A o to Borgwardu jde. Nejsem zastánce Číňanů, ale ani Škodovky (která je zmiňována v článku). 

Design je věc velice subjektivní, což platí jak o interiéru, tak o exteriéru, takže vnucovat názor, jak je něco ošklivé či překrásné, je v novinářském článku zcela neprofesionální. Stejně tak neprofesionální mi přijdou úvahy o tom, že asi nejspíše tam budou motory Mitsubishi, které jsou pro čínský trh velice hojně používané.. A v dalším z odstavců je popsán hybrid 2,0i turbo s 13,2 kWh a výkonem 295 kW. Jaká že pohonná soustava od Mitsubishi to asi je, pane autore?

Tak jako by mi nevadil nový Superb, myslím, že stejně tak by mi nevadil ani Borgward s výkonem přes 400 koní za rozumné peníze. Nic to však nemění na tom, že mi připadá, jako by se zde udržovala živná půda pro připravovanou sedmimístnou Škodu a jen tak pro jistotu odradíme případné zájemce, kteří by chtěli uvažovat o koupi jiné značky. Přes toto všechno děkuji za postřehy z autosalonu ve Frankfurtu.;-)

+2/0
19.9.2015 0:42

M45i74l69a43n 22Š30v43a60g71r78o82v47s65k21ý 9442849575128

Moje řeč.

+1/0
19.9.2015 7:46

M23a82r66t19i27n 35H31o23u57b19a 6773971539938

myslim, ze srovnavate nesrovnatelne.

ano - volvo patri cinanum. ale design vyvoj a vyroba probiha v evrope.

ano - skoda, mercedes .. maji tovarny v cine, ale jejich vyrobky v evrope nesezenete.

rekl bych, ze clanek reaguje na predchozi medailni masaza o navrati tradicni evropske znacky. rekl bych, ze ten clanek je o tom, ze ten navrat neni tak nejak evropsky. a nejde o to, odkud priteka kapital, ale kde se to odehrava.

co se tyce libivosti ci nelibivosti, v tom se plne shodneme, co se jednomu nelibi, pro jineho muze byt pekne.

jinak na levnou cinskou pracovni silu uz zapomente, to je minulost.

0/0
20.9.2015 15:59

M12i97c45h18a86l 44H86r15u30b64o56š 4340917332835

Znovuzrodenie kedysi udajne slavnej znacky by som skor ocakaval uvedenim nejakeho styloveho a cenovo pristupneho elegantneho sedanu a nie tuctoveho SUV, ktore asi nebude pritazlive ani cenou... :-/

0/0
18.9.2015 16:09

M91i91l56a94n 29P18o22k34o35r57a 6449222984722

opravdu v případě bogwardu netuším, proč by si evropan raději nekoupil auto osvědčené a prestižní značky, jako jsou mercedes, audi, bmw a pod. Podle obrázků Bogward nenabízí nic, co by bylo tak vyjímečného. Nehledě na to, že jak chtějí řešit servisní síť ?

+3/0
18.9.2015 15:06

L34e81o72š 35N87a45v67r74á36t97i22l 9253180625125

logo a la renault... :))

+1/0
18.9.2015 13:13

J61a91r42o96s39l65a26v 31S13i34r84o88k72y 7190593524314

Cinani se nauci vyrabet vynikajici auta, stejne jako maji spickove mobily atd., je to jen otazka casu, max 10 let, pak to muze Skodofka se svyma drncatkama zabalit ;-D;-D

0/−3
18.9.2015 12:26

S86v41a94t81o82p98l14u87k 25S27i65l57n81ý 4132106599318

To se říkalo o Japoncích taky. Ano, dnes dokáží vyrábět skvělá auta, ale nemám pocit, že by kvůli tomu někdo jiný musel zavřít krám ;)

0/0
18.9.2015 12:33

M72a65r11t24i69n 17H18o60u69b10a 6133551939648

jojo, to se rikalo uz pred vice nez 10-ti lety. on ale mobil je neco jineho. je to takova mechanicka skladacka, kam se da necinsky SW (Android).

0/0
20.9.2015 16:01

S75v55a89t38o75p66l29u78k 91S38i19l23n47ý 4592726309318

Číňané si asi myslí, že jsou Evropani debilové a skočí na jejich tapné marketingové triky. Ale tak domácí publikum na to určitě bude slyšet, že auto je "německé", jen je škoda, že tím bude trpět pověst německé preciznosti.

0/−1
18.9.2015 10:26

P84e38t51r 46J93a50k17e26š 8340863317228

okopírované audi, ty auta dneska, všechno na jedno kopyto, každej dělá všechno, malé auta,velké auta,suv, a taky to tak vypadá

0/0
18.9.2015 10:01

J98a10n 41S30l61a88v12í90k 2741349920116

No nic, ťamani nepochopili vůbec nic, o autech ani nemluvě...

0/−1
18.9.2015 7:07

V93o72j72t14a 55S68u57k 3867485787271

snad se jednou zase svezu v nem,naposledy 1969 pres Kalahari.;-)

0/0
18.9.2015 2:45

L26a52d28i81s14l82a21v 50V79a97s65i92c37k77a 3912842707702

čínské šmejdy-jak vše

+4/−2
18.9.2015 1:25

D55a60n45i49e51l 30Š77e12r69á65k 5383443731308

Hnus.

0/−4
18.9.2015 0:58

I82g24n77á43c 16M97r18k62v82i23č13k37a 2798442369635

kdyby na tom bylo logo škodovky, vw nebo bmw tak tu slintáte... co je na tom autě jako zklamání?

+2/0
18.9.2015 11:20

L82u85d26ě19k 32N66o80v12á75k 4611354796509

Od pohledu podle fotek to není zlé, je to zkrátka okopírovaná audina lehounce stříknutá kií a aby se neřeklo, že borgward kde nic tu nic, tak je tam docela neorganicky prdnuté částečné retro čalounění. Ve výsledku nic, co by vysloveně uráželo, ale rozhodně to nenachne jako vzkříšení slavné značky.   No a jak to vypadá se zpracováním (plus pachy levných materiálů a všechno, co ve výsledku působí), to musí člověk vidět fyzicky. Osobně jsem viděl v Ženevě první vlnu čínských aut a tedy si dovedu představit, co znechutilo pány redaktory.

0/0
18.9.2015 11:53







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.