Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Největší zklamání autosalonu: z Borgwardu se vyklubal čínský průměr

Nelícující díly karoserie, odfláknutý vnitřek bez nápadu, bezkrevný design. Od návratu kdysi velké německé značky Borgward se určitě čekalo víc. Nováčkovi představenému na autosalonu ve Frankfurtu však sebevědomí nechybí, neb má v zádech velký čínský kapitál.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L51u12k16á70š 57N88e89m84e44č39e78k 5453161822273

To auto vyzerá nemastno-neslano. Nič proti nemu nemám, ale ani nezaujme. No mohli ste ukázať aj tie nedostatky. Lebo tie foto čo ste urobili ukazujú to auto v normálnom svetle, a ja by som rád videl aj tie nedostatky. Lebo z tých fotiek vyzerá ten interiér normálne, aj keď chápem že vôňa plastov sa odfotiť nedá :-D

0/0
19.9.2015 13:49

D13u40š26a63n 33P65e27r88n42ý 3474312687261

Možná jsem jen náročný čtenář této rubriky, ale článek (jako celek) na mě působí velice tendenčně. Zmiňuje se "strašlivé zpracování" Borgwardu, Číňané v zádech a vše čínské je špatné,... Nalijme si čistého vína. Kdo že dnes vlastní Volvo? A jak že na tom je v prodejích nová XC90? Pokud někdo na někoho kydá hnůj, měl by to podložit důkazem. Kde na fotografiích toho Borgwardu nelícují části karoserie? Pokud je to skutečně tak strašné, kde je důkaz? Na uvedených fotografiích nikde nic neodstává ani nejsou zřetelné žádné zuby či odskoky jednotlivých dílů, stejně tak ani na vozidle, jež jezdí v přiloženém videu...

Další věc je továrna v Číně. "Božská" Škoda s takovou tradicí nemá továrnu v Číně? Má, má jí tam i Mercedes, má jí tam i VW a další automobilky.. A proč? Protože stále ještě je tam levnější pracovní síla, díky níž mohou být auta levnější. A o to Borgwardu jde. Nejsem zastánce Číňanů, ale ani Škodovky (která je zmiňována v článku). 

Design je věc velice subjektivní, což platí jak o interiéru, tak o exteriéru, takže vnucovat názor, jak je něco ošklivé či překrásné, je v novinářském článku zcela neprofesionální. Stejně tak neprofesionální mi přijdou úvahy o tom, že asi nejspíše tam budou motory Mitsubishi, které jsou pro čínský trh velice hojně používané.. A v dalším z odstavců je popsán hybrid 2,0i turbo s 13,2 kWh a výkonem 295 kW. Jaká že pohonná soustava od Mitsubishi to asi je, pane autore?

Tak jako by mi nevadil nový Superb, myslím, že stejně tak by mi nevadil ani Borgward s výkonem přes 400 koní za rozumné peníze. Nic to však nemění na tom, že mi připadá, jako by se zde udržovala živná půda pro připravovanou sedmimístnou Škodu a jen tak pro jistotu odradíme případné zájemce, kteří by chtěli uvažovat o koupi jiné značky. Přes toto všechno děkuji za postřehy z autosalonu ve Frankfurtu.;-)

+2/0
19.9.2015 0:42

M44i32l63a95n 87Š21v65a19g33r62o45v37s15k11ý 9502669205808

Moje řeč.

+1/0
19.9.2015 7:46


M88a44r71t23i52n 35H87o77u50b52a 6683561519638

myslim, ze srovnavate nesrovnatelne.

ano - volvo patri cinanum. ale design vyvoj a vyroba probiha v evrope.

ano - skoda, mercedes .. maji tovarny v cine, ale jejich vyrobky v evrope nesezenete.

rekl bych, ze clanek reaguje na predchozi medailni masaza o navrati tradicni evropske znacky. rekl bych, ze ten clanek je o tom, ze ten navrat neni tak nejak evropsky. a nejde o to, odkud priteka kapital, ale kde se to odehrava.

co se tyce libivosti ci nelibivosti, v tom se plne shodneme, co se jednomu nelibi, pro jineho muze byt pekne.

jinak na levnou cinskou pracovni silu uz zapomente, to je minulost.

0/0
20.9.2015 15:59

M75i22c43h22a51l 85H39r86u14b98o78š 4770807352285

Znovuzrodenie kedysi udajne slavnej znacky by som skor ocakaval uvedenim nejakeho styloveho a cenovo pristupneho elegantneho sedanu a nie tuctoveho SUV, ktore asi nebude pritazlive ani cenou... :-/

0/0
18.9.2015 16:09

M64i76l31a32n 66P41o33k53o30r79a 6389182204702

opravdu v případě bogwardu netuším, proč by si evropan raději nekoupil auto osvědčené a prestižní značky, jako jsou mercedes, audi, bmw a pod. Podle obrázků Bogward nenabízí nic, co by bylo tak vyjímečného. Nehledě na to, že jak chtějí řešit servisní síť ?

+3/0
18.9.2015 15:06

L23e49o76š 20N81a60v91r66á37t25i33l 9513110405725

logo a la renault... :))

+1/0
18.9.2015 13:13

J44a74r53o61s58l85a75v 47S34i84r31o51k68y 7230423234774

Cinani se nauci vyrabet vynikajici auta, stejne jako maji spickove mobily atd., je to jen otazka casu, max 10 let, pak to muze Skodofka se svyma drncatkama zabalit ;-D;-D

0/−3
18.9.2015 12:26

S28v26a90t58o11p66l98u74k 36S96i49l16n97ý 4242396929798

To se říkalo o Japoncích taky. Ano, dnes dokáží vyrábět skvělá auta, ale nemám pocit, že by kvůli tomu někdo jiný musel zavřít krám ;)

0/0
18.9.2015 12:33

M85a15r83t55i61n 84H47o12u52b34a 6593191329528

jojo, to se rikalo uz pred vice nez 10-ti lety. on ale mobil je neco jineho. je to takova mechanicka skladacka, kam se da necinsky SW (Android).

0/0
20.9.2015 16:01

S94v12a55t33o84p49l24u42k 17S54i86l31n87ý 4362416359698

Číňané si asi myslí, že jsou Evropani debilové a skočí na jejich tapné marketingové triky. Ale tak domácí publikum na to určitě bude slyšet, že auto je "německé", jen je škoda, že tím bude trpět pověst německé preciznosti.

0/−1
18.9.2015 10:26

P90e58t87r 37J36a38k32e65š 8400533557588

okopírované audi, ty auta dneska, všechno na jedno kopyto, každej dělá všechno, malé auta,velké auta,suv, a taky to tak vypadá

0/0
18.9.2015 10:01

J41a48n 64S13l54a53v13í52k 2901549530646

No nic, ťamani nepochopili vůbec nic, o autech ani nemluvě...

0/−1
18.9.2015 7:07

V52o96j39t67a 39S96u20k 3707265647681

snad se jednou zase svezu v nem,naposledy 1969 pres Kalahari.;-)

0/0
18.9.2015 2:45

L59a44d25i67s72l33a66v 53V94a68s82i75c15k31a 3282422817372

čínské šmejdy-jak vše

+4/−2
18.9.2015 1:25

D82a78n46i15e32l 83Š39e97r63á36k 5433423841428

Hnus.

0/−4
18.9.2015 0:58

I76g79n15á68c 39M85r39k29v34i10č57k95a 2688312349465

kdyby na tom bylo logo škodovky, vw nebo bmw tak tu slintáte... co je na tom autě jako zklamání?

+2/0
18.9.2015 11:20

L21u63d38ě43k 43N84o31v53á21k 4401374746689

Od pohledu podle fotek to není zlé, je to zkrátka okopírovaná audina lehounce stříknutá kií a aby se neřeklo, že borgward kde nic tu nic, tak je tam docela neorganicky prdnuté částečné retro čalounění. Ve výsledku nic, co by vysloveně uráželo, ale rozhodně to nenachne jako vzkříšení slavné značky.   No a jak to vypadá se zpracováním (plus pachy levných materiálů a všechno, co ve výsledku působí), to musí člověk vidět fyzicky. Osobně jsem viděl v Ženevě první vlnu čínských aut a tedy si dovedu představit, co znechutilo pány redaktory.

0/0
18.9.2015 11:53





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.