Diskuze
Největší zklamání autosalonu: z Borgwardu se vyklubal čínský průměr
Děkujeme za pochopení.
L18u68k76á26š 70N83e45m11e91č78e67k
To auto vyzerá nemastno-neslano. Nič proti nemu nemám, ale ani nezaujme. No mohli ste ukázať aj tie nedostatky. Lebo tie foto čo ste urobili ukazujú to auto v normálnom svetle, a ja by som rád videl aj tie nedostatky. Lebo z tých fotiek vyzerá ten interiér normálne, aj keď chápem že vôňa plastov sa odfotiť nedá :-D
D83u25š26a87n 77P75e22r93n96ý
Možná jsem jen náročný čtenář této rubriky, ale článek (jako celek) na mě působí velice tendenčně. Zmiňuje se "strašlivé zpracování" Borgwardu, Číňané v zádech a vše čínské je špatné,... Nalijme si čistého vína. Kdo že dnes vlastní Volvo? A jak že na tom je v prodejích nová XC90? Pokud někdo na někoho kydá hnůj, měl by to podložit důkazem. Kde na fotografiích toho Borgwardu nelícují části karoserie? Pokud je to skutečně tak strašné, kde je důkaz? Na uvedených fotografiích nikde nic neodstává ani nejsou zřetelné žádné zuby či odskoky jednotlivých dílů, stejně tak ani na vozidle, jež jezdí v přiloženém videu...
Další věc je továrna v Číně. "Božská" Škoda s takovou tradicí nemá továrnu v Číně? Má, má jí tam i Mercedes, má jí tam i VW a další automobilky.. A proč? Protože stále ještě je tam levnější pracovní síla, díky níž mohou být auta levnější. A o to Borgwardu jde. Nejsem zastánce Číňanů, ale ani Škodovky (která je zmiňována v článku).
Design je věc velice subjektivní, což platí jak o interiéru, tak o exteriéru, takže vnucovat názor, jak je něco ošklivé či překrásné, je v novinářském článku zcela neprofesionální. Stejně tak neprofesionální mi přijdou úvahy o tom, že asi nejspíše tam budou motory Mitsubishi, které jsou pro čínský trh velice hojně používané.. A v dalším z odstavců je popsán hybrid 2,0i turbo s 13,2 kWh a výkonem 295 kW. Jaká že pohonná soustava od Mitsubishi to asi je, pane autore?
Tak jako by mi nevadil nový Superb, myslím, že stejně tak by mi nevadil ani Borgward s výkonem přes 400 koní za rozumné peníze. Nic to však nemění na tom, že mi připadá, jako by se zde udržovala živná půda pro připravovanou sedmimístnou Škodu a jen tak pro jistotu odradíme případné zájemce, kteří by chtěli uvažovat o koupi jiné značky. Přes toto všechno děkuji za postřehy z autosalonu ve Frankfurtu.
M81i16c69h87a97l 80H31r82u22b16o25š
Znovuzrodenie kedysi udajne slavnej znacky by som skor ocakaval uvedenim nejakeho styloveho a cenovo pristupneho elegantneho sedanu a nie tuctoveho SUV, ktore asi nebude pritazlive ani cenou...
M22i90l82a75n 30P18o94k26o85r27a
opravdu v případě bogwardu netuším, proč by si evropan raději nekoupil auto osvědčené a prestižní značky, jako jsou mercedes, audi, bmw a pod. Podle obrázků Bogward nenabízí nic, co by bylo tak vyjímečného. Nehledě na to, že jak chtějí řešit servisní síť ?
J64a19r68o30s26l92a61v 68S31i98r45o90k11y
Cinani se nauci vyrabet vynikajici auta, stejne jako maji spickove mobily atd., je to jen otazka casu, max 10 let, pak to muze Skodofka se svyma drncatkama zabalit
S82v88a39t10o34p12l82u74k 68S18i60l50n85ý
To se říkalo o Japoncích taky. Ano, dnes dokáží vyrábět skvělá auta, ale nemám pocit, že by kvůli tomu někdo jiný musel zavřít krám ;)
S43v42a95t72o58p55l53u59k 39S76i95l11n17ý
Číňané si asi myslí, že jsou Evropani debilové a skočí na jejich tapné marketingové triky. Ale tak domácí publikum na to určitě bude slyšet, že auto je "německé", jen je škoda, že tím bude trpět pověst německé preciznosti.
P21e51t46r 56J71a47k32e46š
okopírované audi, ty auta dneska, všechno na jedno kopyto, každej dělá všechno, malé auta,velké auta,suv, a taky to tak vypadá
J73a45n 85S74l31a10v40í96k
No nic, ťamani nepochopili vůbec nic, o autech ani nemluvě...
V42o70j86t30a 57S61u19k
snad se jednou zase svezu v nem,naposledy 1969 pres Kalahari.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Prodej, Byty 2+1, 74,4 m2 - Hrádek nad Nisou - Donín
Donínská, Hrádek nad Nisou - Donín, okres Liberec
3 482 400 Kč