Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Největší zklamání autosalonu: z Borgwardu se vyklubal čínský průměr

Nelícující díly karoserie, odfláknutý vnitřek bez nápadu, bezkrevný design. Od návratu kdysi velké německé značky Borgward se určitě čekalo víc. Nováčkovi představenému na autosalonu ve Frankfurtu však sebevědomí nechybí, neb má v zádech velký čínský kapitál.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L24u54k64á49š 77N12e66m91e22č65e19k 5723151472393

To auto vyzerá nemastno-neslano. Nič proti nemu nemám, ale ani nezaujme. No mohli ste ukázať aj tie nedostatky. Lebo tie foto čo ste urobili ukazujú to auto v normálnom svetle, a ja by som rád videl aj tie nedostatky. Lebo z tých fotiek vyzerá ten interiér normálne, aj keď chápem že vôňa plastov sa odfotiť nedá :-D

0/0
19.9.2015 13:49

D95u12š58a96n 74P25e58r45n65ý 3544922127751

Možná jsem jen náročný čtenář této rubriky, ale článek (jako celek) na mě působí velice tendenčně. Zmiňuje se "strašlivé zpracování" Borgwardu, Číňané v zádech a vše čínské je špatné,... Nalijme si čistého vína. Kdo že dnes vlastní Volvo? A jak že na tom je v prodejích nová XC90? Pokud někdo na někoho kydá hnůj, měl by to podložit důkazem. Kde na fotografiích toho Borgwardu nelícují části karoserie? Pokud je to skutečně tak strašné, kde je důkaz? Na uvedených fotografiích nikde nic neodstává ani nejsou zřetelné žádné zuby či odskoky jednotlivých dílů, stejně tak ani na vozidle, jež jezdí v přiloženém videu...

Další věc je továrna v Číně. "Božská" Škoda s takovou tradicí nemá továrnu v Číně? Má, má jí tam i Mercedes, má jí tam i VW a další automobilky.. A proč? Protože stále ještě je tam levnější pracovní síla, díky níž mohou být auta levnější. A o to Borgwardu jde. Nejsem zastánce Číňanů, ale ani Škodovky (která je zmiňována v článku). 

Design je věc velice subjektivní, což platí jak o interiéru, tak o exteriéru, takže vnucovat názor, jak je něco ošklivé či překrásné, je v novinářském článku zcela neprofesionální. Stejně tak neprofesionální mi přijdou úvahy o tom, že asi nejspíše tam budou motory Mitsubishi, které jsou pro čínský trh velice hojně používané.. A v dalším z odstavců je popsán hybrid 2,0i turbo s 13,2 kWh a výkonem 295 kW. Jaká že pohonná soustava od Mitsubishi to asi je, pane autore?

Tak jako by mi nevadil nový Superb, myslím, že stejně tak by mi nevadil ani Borgward s výkonem přes 400 koní za rozumné peníze. Nic to však nemění na tom, že mi připadá, jako by se zde udržovala živná půda pro připravovanou sedmimístnou Škodu a jen tak pro jistotu odradíme případné zájemce, kteří by chtěli uvažovat o koupi jiné značky. Přes toto všechno děkuji za postřehy z autosalonu ve Frankfurtu.;-)

+2/0
19.9.2015 0:42

M41i61l98a94n 56Š74v27a47g91r51o19v24s88k69ý 9912669115738

Moje řeč.

+1/0
19.9.2015 7:46

M31a23r51t62i80n 92H18o17u15b49a 6393161149218

myslim, ze srovnavate nesrovnatelne.

ano - volvo patri cinanum. ale design vyvoj a vyroba probiha v evrope.

ano - skoda, mercedes .. maji tovarny v cine, ale jejich vyrobky v evrope nesezenete.

rekl bych, ze clanek reaguje na predchozi medailni masaza o navrati tradicni evropske znacky. rekl bych, ze ten clanek je o tom, ze ten navrat neni tak nejak evropsky. a nejde o to, odkud priteka kapital, ale kde se to odehrava.

co se tyce libivosti ci nelibivosti, v tom se plne shodneme, co se jednomu nelibi, pro jineho muze byt pekne.

jinak na levnou cinskou pracovni silu uz zapomente, to je minulost.

0/0
20.9.2015 15:59

M56i72c89h45a34l 57H73r20u90b63o77š 4630667542655

Znovuzrodenie kedysi udajne slavnej znacky by som skor ocakaval uvedenim nejakeho styloveho a cenovo pristupneho elegantneho sedanu a nie tuctoveho SUV, ktore asi nebude pritazlive ani cenou... :-/

0/0
18.9.2015 16:09

M10i68l75a73n 87P91o38k53o28r19a 6459242624662

opravdu v případě bogwardu netuším, proč by si evropan raději nekoupil auto osvědčené a prestižní značky, jako jsou mercedes, audi, bmw a pod. Podle obrázků Bogward nenabízí nic, co by bylo tak vyjímečného. Nehledě na to, že jak chtějí řešit servisní síť ?

+3/0
18.9.2015 15:06

L20e41o52š 22N12a20v77r23á29t75i65l 9483730485415

logo a la renault... :))

+1/0
18.9.2015 13:13

J71a26r24o53s50l60a82v 38S47i37r47o68k80y 7610913154474

Cinani se nauci vyrabet vynikajici auta, stejne jako maji spickove mobily atd., je to jen otazka casu, max 10 let, pak to muze Skodofka se svyma drncatkama zabalit ;-D;-D

0/−3
18.9.2015 12:26

S37v94a37t95o67p32l24u42k 63S89i90l62n54ý 4212366889788

To se říkalo o Japoncích taky. Ano, dnes dokáží vyrábět skvělá auta, ale nemám pocit, že by kvůli tomu někdo jiný musel zavřít krám ;)

0/0
18.9.2015 12:33

M78a76r73t96i48n 23H68o80u68b82a 6633811399538

jojo, to se rikalo uz pred vice nez 10-ti lety. on ale mobil je neco jineho. je to takova mechanicka skladacka, kam se da necinsky SW (Android).

0/0
20.9.2015 16:01

S47v24a73t43o36p21l45u44k 29S56i31l35n28ý 4292476569748

Číňané si asi myslí, že jsou Evropani debilové a skočí na jejich tapné marketingové triky. Ale tak domácí publikum na to určitě bude slyšet, že auto je "německé", jen je škoda, že tím bude trpět pověst německé preciznosti.

0/−1
18.9.2015 10:26

P92e57t54r 72J22a36k69e63š 8970873827978

okopírované audi, ty auta dneska, všechno na jedno kopyto, každej dělá všechno, malé auta,velké auta,suv, a taky to tak vypadá

0/0
18.9.2015 10:01

J51a54n 58S98l18a61v18í16k 2951629550526

No nic, ťamani nepochopili vůbec nic, o autech ani nemluvě...

0/−1
18.9.2015 7:07

V66o41j38t76a 91S90u43k 3617485447171

snad se jednou zase svezu v nem,naposledy 1969 pres Kalahari.;-)

0/0
18.9.2015 2:45

L16a45d95i92s50l60a16v 66V57a47s55i45c57k79a 3792692307392

čínské šmejdy-jak vše

+4/−2
18.9.2015 1:25

D94a66n86i60e91l 27Š68e69r38á34k 5313953901648

Hnus.

0/−4
18.9.2015 0:58

I88g16n23á90c 11M25r21k22v55i11č48k85a 2188932829405

kdyby na tom bylo logo škodovky, vw nebo bmw tak tu slintáte... co je na tom autě jako zklamání?

+2/0
18.9.2015 11:20

L43u21d62ě91k 28N14o22v49á57k 4451114336919

Od pohledu podle fotek to není zlé, je to zkrátka okopírovaná audina lehounce stříknutá kií a aby se neřeklo, že borgward kde nic tu nic, tak je tam docela neorganicky prdnuté částečné retro čalounění. Ve výsledku nic, co by vysloveně uráželo, ale rozhodně to nenachne jako vzkříšení slavné značky.   No a jak to vypadá se zpracováním (plus pachy levných materiálů a všechno, co ve výsledku působí), to musí člověk vidět fyzicky. Osobně jsem viděl v Ženevě první vlnu čínských aut a tedy si dovedu představit, co znechutilo pány redaktory.

0/0
18.9.2015 11:53







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.