- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To auto vyzerá nemastno-neslano. Nič proti nemu nemám, ale ani nezaujme. No mohli ste ukázať aj tie nedostatky. Lebo tie foto čo ste urobili ukazujú to auto v normálnom svetle, a ja by som rád videl aj tie nedostatky. Lebo z tých fotiek vyzerá ten interiér normálne, aj keď chápem že vôňa plastov sa odfotiť nedá :-D
Možná jsem jen náročný čtenář této rubriky, ale článek (jako celek) na mě působí velice tendenčně. Zmiňuje se "strašlivé zpracování" Borgwardu, Číňané v zádech a vše čínské je špatné,... Nalijme si čistého vína. Kdo že dnes vlastní Volvo? A jak že na tom je v prodejích nová XC90? Pokud někdo na někoho kydá hnůj, měl by to podložit důkazem. Kde na fotografiích toho Borgwardu nelícují části karoserie? Pokud je to skutečně tak strašné, kde je důkaz? Na uvedených fotografiích nikde nic neodstává ani nejsou zřetelné žádné zuby či odskoky jednotlivých dílů, stejně tak ani na vozidle, jež jezdí v přiloženém videu...
Další věc je továrna v Číně. "Božská" Škoda s takovou tradicí nemá továrnu v Číně? Má, má jí tam i Mercedes, má jí tam i VW a další automobilky.. A proč? Protože stále ještě je tam levnější pracovní síla, díky níž mohou být auta levnější. A o to Borgwardu jde. Nejsem zastánce Číňanů, ale ani Škodovky (která je zmiňována v článku).
Design je věc velice subjektivní, což platí jak o interiéru, tak o exteriéru, takže vnucovat názor, jak je něco ošklivé či překrásné, je v novinářském článku zcela neprofesionální. Stejně tak neprofesionální mi přijdou úvahy o tom, že asi nejspíše tam budou motory Mitsubishi, které jsou pro čínský trh velice hojně používané.. A v dalším z odstavců je popsán hybrid 2,0i turbo s 13,2 kWh a výkonem 295 kW. Jaká že pohonná soustava od Mitsubishi to asi je, pane autore?
Tak jako by mi nevadil nový Superb, myslím, že stejně tak by mi nevadil ani Borgward s výkonem přes 400 koní za rozumné peníze. Nic to však nemění na tom, že mi připadá, jako by se zde udržovala živná půda pro připravovanou sedmimístnou Škodu a jen tak pro jistotu odradíme případné zájemce, kteří by chtěli uvažovat o koupi jiné značky. Přes toto všechno děkuji za postřehy z autosalonu ve Frankfurtu.
Znovuzrodenie kedysi udajne slavnej znacky by som skor ocakaval uvedenim nejakeho styloveho a cenovo pristupneho elegantneho sedanu a nie tuctoveho SUV, ktore asi nebude pritazlive ani cenou...
opravdu v případě bogwardu netuším, proč by si evropan raději nekoupil auto osvědčené a prestižní značky, jako jsou mercedes, audi, bmw a pod. Podle obrázků Bogward nenabízí nic, co by bylo tak vyjímečného. Nehledě na to, že jak chtějí řešit servisní síť ?
Cinani se nauci vyrabet vynikajici auta, stejne jako maji spickove mobily atd., je to jen otazka casu, max 10 let, pak to muze Skodofka se svyma drncatkama zabalit
To se říkalo o Japoncích taky. Ano, dnes dokáží vyrábět skvělá auta, ale nemám pocit, že by kvůli tomu někdo jiný musel zavřít krám ;)
Číňané si asi myslí, že jsou Evropani debilové a skočí na jejich tapné marketingové triky. Ale tak domácí publikum na to určitě bude slyšet, že auto je "německé", jen je škoda, že tím bude trpět pověst německé preciznosti.
okopírované audi, ty auta dneska, všechno na jedno kopyto, každej dělá všechno, malé auta,velké auta,suv, a taky to tak vypadá
No nic, ťamani nepochopili vůbec nic, o autech ani nemluvě...
snad se jednou zase svezu v nem,naposledy 1969 pres Kalahari.