- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Předek má svoji tvář - agresivní, ale vlastně milou - jako z animáku (Hungry Birds?). Boční silueta je v pořádku a zadek kromě složitého víka kufru s průhledem, je také designersky čistý. Kdyby bylo zadní víko v designu zbytku auta a plné (v době parkovací signalizace to není problém), tak je to zcela "neulítlé" pěkné auto.
hybrid je úplně špatná větev vývoje. U Toyoty ještě podpořená hnusným designem a levným interiérem. To raději diesel - jezdím levněji, auto je levnější, a pro ekology - výroba baterky je opravdu "EKO" a ještě cestuje přes půl zeměkoule
hmmm...takže v renaultu designéra vyhodili a toyotě ho přijali? :D né dělám si srandu, tak hrozné to není, ale když už se jedná o hybridní auto tak by to mělo být aspoň aerodynamické :)
Novy Prius vypada stejne jako stary, jen ponechany dyl na slunci Samozrejme prehanim, ale tech zmen neni toli, a na prvni pohled doslo jenom k "proslapnuti" puvodne rovnych tvaru.
Interier prisel o originalni "most" ktery me osobne prisel pohodlnejsi. Kazdopadne jako celek to rozhodne neni nezajimave auto
Ty přední lampy jsou zhomologované? Chtěl bych ty funkce vidět zaplé, tam je hned několik diskutabilních prvků...
Z dosavadních Priusů zatím nejhezčí
Vsichni tady resite vzhled, ale ten je majitelum Priusu celkem ukradeny. Jde o to, ze jezdite za levno, u benzinky se zastavite jednou do mesice a jeste okoli prezentujete, ze vy prirodu nicit nechcete. Rok jezdim v podobnem aute, Honda Insight, a muzu potvrdit, ze tyhle auta urcite maji neco do sebe. Cena me neprijde tak silena. Obcas me stve, ze na dalnici nemuzu predjizdet, kdyz jedu do kopce, ale na to se da zvyknout
typický hráč ( ne řidič ), kolik máte zelených lístků na displeji? A dali vám tam taky cca 60000 do mínusu za výrobu baterky?