- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak po Korejcích, Japoncích došlo i na Němce. Mě to bylo divný, že by VW bylo křišťálově čisté.
Ony mají tato auta v motoru vestavěné GPS moduly? To koukám. A snímač na otevření kapoty? Tak to je mazec, co tam všechno nacpou.
Vypada to , že snižování emisí se navrhovalo v excelu, aby tabulka s grafem vypadala dobře :)
Emise prakticky řeší jen Evropa a USA, Čína bude asi muset taky, pokud budou chtít dýchat něco s jménem vzduch..
Spíš vidím problém v přístupu...stále máme malá auta, která mají přes 1000kg, střední třída přes 1500 kg..
Budoucnost vidím ve zmenšení vozidel pro městský provoz a elektrifikace vozidel...nicméně dokud se některé patenty budou držet stále v tajnosti, tak k této transformaci jentak nedojde..Holt naší páni jsou ropáci
Emise resi vsichni krom Severni Korei. V Cine presli na EU4 a v dohledne dobe chteji az EU6. Spis ale maji vlastni normu. Sude a liche SPZ, pripadne loterii na povleni koupit si auto do aglomeraci
Tohle ale neni problem toho, ze by chteli podvadet. Bohuzel limity jsou nastavene naprosto nerealne. Z logiky veci, jelikoz spotreba vozidla se da presne spocitat ze zmerenych emisi, funguje to i obracene. Ze spotreby se daji urcit emise. A na to aby se snizovaly emise, musela by umerne klesat i spotreba, coz se nedeje. Pokud by byly nastaveny realne limity, nikdo by to nemusel obchazet.
Ne limity NOx se daji splnit jedine SCR s Adblue. VW chtel samozrejme usetrit nebo snizit cenu aut, takze tam dal jenom oxidacni katalyzator.
jestli by nebylo lepší si přiznat že jsme motory co se týče emisí dostaly až na hranici fyzikálních možností a že toto je prostě rozumný strop...
pokud chceme nižsí emise, nejspíše nezbude než se porozhlédnout po jiné technologii a tu podporovat. Nebo se prostě smířit s tím jak to je a například podpořit veřejnou dopravu, car sharing apod.
No jo, ale to ropná lobby nepovolí. A navíc, kam by stát přišel, kdyby nebylo spotřební daně z paliv? ... I když, on by zdanil něco jiného.
A neměli by nějakou odpovědnost nést i úředníci kteří stanovují nereslistické hodnoty? Ideálně formou spoluúčasti na opravách těch motorků do sekaček, které dnes kvůli těm nesmyslným normám dávají do aut
Kvůli nesmyslným normám švindlují softwarově skoro všichni. VW je první, koho za to popotahují, záhy dojde na další, pak bublina splaskne a vymyslí nějaký nový škandál na podobně nesmyslné téma.
Před pár lety jsem četl , že mercedes má v americe problémy u dieslu splnit emise .Proto od nich tam ustoupil . Je to možné , že by byly tak rozdílné předpisy pro ameriku a evropu ? Tady se přeci naftaky běžně prodávají a jsou oblíbené.
V usa jsou jiné předpisy. Dávají větší smysl. Proto tam většina nafťáků nemá šanci.
Podezření, obvinění, nic nikdo neplatí, ani nemění, ale Franta Dvořák už všeobecně známo ví, má jasno a soudí. Docela dobrý bulvár v prý seriózním médiu.
nemáte tušení co je to motor takový pořádný big blog hemi nebo small blog hemi je paráda. Jsou to nejefektivnější a nejsplehlivější motory. Však se dělají od padesátých let s obměnami ale základ je stejný. Sám jsem jezdil na šestiválci třílitr a koukám že si zas pořídím něco podobného hlavně atmosféru co jede a nežere.