Diskuze

Drahý průšvih VW v USA se týká motorů TDI. Značka se moc nebrání

Volkswagen vyšetří případ manipulování s měřením emisí u vozů vybavených slavnými turbodiesely TDI. Americká agentura pro ochranu životního prostředí u nich odhalila speciální software, díky němuž mohou obejít předpisy na množství vypouštěných emisí. Reakce vedení VW působí velmi krotce.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IV

Nafta patří do traktoru a ne do osobního vozu.Rv

1 1
možnosti
KL

40x vic? To se asi upsali ne?

0 0
možnosti
PK

P52e66t91r 47K38o55z64á41k

22. 9. 2015 8:56

To je tak, když ekoteroristé vymýšlí pořád přísnější a přísnější normy - ty emise prostě nejdou do nekonečna snižovat, nebo za nová auta budeme muset platit mnohem víc peněz, navíc proč nové motory nevydrží tolik co ty staré? Proč máme v autě močovinu, DPF apof?......

3 1
možnosti
JD

J20a11n 61D91l95o72u47h32ý

22. 9. 2015 7:15

To jako ze vw vsem majitelum TDI na prikaz EPA "zhorsi" vykon motoru TDI v urcitem spektru otacek? No nekupte to!!! :-D

1 0
možnosti
ZI

Někde jsem četl článek, že 15 největších nákladních lodí vydá za rok stejný počet emisí jako 760 milionů aut na celé planetě. Pak tam byla ještě poznámka, že takových velkých lodí je na světě 15 000.Je to z důvodu, že pálí nijak neupravenou naftu. Tak hlavně, že se řeší pomalu EURo 1000 norma ale do lodní dopravy se nehrabe vůbec. Naše auta jsou ničena řepkou, zbytečně se snižují obsahy a k čemu to je, když tu naši planetku tímto vůbec nezachraňujeme? odkaz: http://www.autorevue.cz/15-nejvetsich-nakladnich-lodi-znecistuje-ovzdusi-jako-760-milionu-aut_6

4 0
možnosti
KK

Není to neupravená nafta, ale mazut, tedy neodpařený zbytek při frakční destilaci ropy. Je samozřejmě plný síry a různých kovů, takže fakt ňamka. Biopaliva jsou svinstvo, ale na druhou stranu lodě nejezdí centry měst, proto musí být na auta uplatňována přísnější kritéria. A lodě už to mají taky nahnuté, někomu došlo, že v přístavních městech taky bydlí lidi.

1 0
možnosti
MH

M60a80r38e40k 79H86r63u18b80y

21. 9. 2015 23:39

K tomu se da rict jenom jedno: na hloupe zadani hloupa odpoved.

Dokud si urednici budou myslet, ze fyzikalni zakony obejdou pomoci narizeni, budou se dockavat takovychto vysledku :-P

4 0
možnosti
JM

no jo, auta s hákovým křížem ve znaku :-/

0 8
možnosti
JJ

J51i79ř97í 96J67u48r71s92a

22. 9. 2015 12:39

Fakt inteligentní poznámka, Honzíku.

2 0
možnosti
BH

To jako když někdo vytáčí motor před semaforem, tak to spaluje 40x víc (hůř), než když se to samé udělá napojené na diagnostiku?

1 0
možnosti
MH

M51a44r48e13k 10H80r68u78b66y

21. 9. 2015 23:35

Presne. Protoze pred semaforem malokdy miva otevrenou kapotu ;-)

0 0
možnosti
JV

Business is business...

0 0
možnosti
JN

J93a34n 86N29o70v91á85k

21. 9. 2015 16:07

To mají z toho, že pro homologace měří emise v laboratoři ve speciálním režimu (motor běží bez zátěže delší dobu na vysoké otáčky).

Kdyby je měřili na testovacím okruhu v jedoucím autě, tak to SW od běžné jízdy nerozliší (pokud nebudu uvažovat GPS).

On se vlastně ten SW chová korektně - motor běžící stabilně naprázdno přece nepotřebuje vypouštět stejné emise, jako když je pod plnou zátěží při razantnějším rozjezdu.

4 1
možnosti
JM

J26a79n 45M37a93j56z63n95e48r

21. 9. 2015 17:00

a to jako přijedeš na STK a maník sedne do auta a objede s ním okruh za barákem? a měřící mašina pojede za nima připojená hadicí ? ;-D

1 2
možnosti