- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nafta patří do traktoru a ne do osobního vozu.
To je tak, když ekoteroristé vymýšlí pořád přísnější a přísnější normy - ty emise prostě nejdou do nekonečna snižovat, nebo za nová auta budeme muset platit mnohem víc peněz, navíc proč nové motory nevydrží tolik co ty staré? Proč máme v autě močovinu, DPF apof?......
To jako ze vw vsem majitelum TDI na prikaz EPA "zhorsi" vykon motoru TDI v urcitem spektru otacek? No nekupte to!!! :-D
Někde jsem četl článek, že 15 největších nákladních lodí vydá za rok stejný počet emisí jako 760 milionů aut na celé planetě. Pak tam byla ještě poznámka, že takových velkých lodí je na světě 15 000.Je to z důvodu, že pálí nijak neupravenou naftu. Tak hlavně, že se řeší pomalu EURo 1000 norma ale do lodní dopravy se nehrabe vůbec. Naše auta jsou ničena řepkou, zbytečně se snižují obsahy a k čemu to je, když tu naši planetku tímto vůbec nezachraňujeme? odkaz: http://www.autorevue.cz/15-nejvetsich-nakladnich-lodi-znecistuje-ovzdusi-jako-760-milionu-aut_6
Není to neupravená nafta, ale mazut, tedy neodpařený zbytek při frakční destilaci ropy. Je samozřejmě plný síry a různých kovů, takže fakt ňamka. Biopaliva jsou svinstvo, ale na druhou stranu lodě nejezdí centry měst, proto musí být na auta uplatňována přísnější kritéria. A lodě už to mají taky nahnuté, někomu došlo, že v přístavních městech taky bydlí lidi.
K tomu se da rict jenom jedno: na hloupe zadani hloupa odpoved.
Dokud si urednici budou myslet, ze fyzikalni zakony obejdou pomoci narizeni, budou se dockavat takovychto vysledku
no jo, auta s hákovým křížem ve znaku
To jako když někdo vytáčí motor před semaforem, tak to spaluje 40x víc (hůř), než když se to samé udělá napojené na diagnostiku?
Presne. Protoze pred semaforem malokdy miva otevrenou kapotu
To mají z toho, že pro homologace měří emise v laboratoři ve speciálním režimu (motor běží bez zátěže delší dobu na vysoké otáčky).
Kdyby je měřili na testovacím okruhu v jedoucím autě, tak to SW od běžné jízdy nerozliší (pokud nebudu uvažovat GPS).
On se vlastně ten SW chová korektně - motor běžící stabilně naprázdno přece nepotřebuje vypouštět stejné emise, jako když je pod plnou zátěží při razantnějším rozjezdu.
a to jako přijedeš na STK a maník sedne do auta a objede s ním okruh za barákem? a měřící mašina pojede za nima připojená hadicí ?