Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Stáhněte si střechu dle libosti. Mrňous Smart pobaví i barvami

Smart na autosalonu ve Frankfurtu představil třetí generaci otevřeného dvoumístného modelu označenou ForTwo Cabrio. Ta se stejně jako v případě předchůdců spoléhá na plátěný top, který umožňuje několik způsobů otevření.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

I31g68n96á23c 60M92r20k80v11i56č97k17a 2408852909185

Kdyby to nebylo tak hnusný... První SMART byl krasavec, ale tenhle prasečí čumák...

0/0
22.9.2015 12:26

L90u36k72a77s 15V70o14l36f 4599272408465

Tak dávám R^ za možnost stahování i zadního dílu za jízdy bez nutnosti zastavovat a zaklapnout tu "spadlou" část jak tomu bylo u předchůdce, ale tedy Rv ze nesmyslně vyřešené ukládání příčníků do víka kufru... Vždyť ho to půlku zabere :-/

0/0
22.9.2015 12:01

M79i45r96o63s21l61a66v 23Š70i47m27k67o 7385123222815

Miniautíčko s výkonem 90k dělá stovku přes 10s? Čekal bych, že bude podstatně hbitější...

+1/0
22.9.2015 10:41


P82e88t41r 27K35m52í72n28e75k 5627534601633

Nemůžu si pomoct, ale na Smartu mi přijdou některé věci špatně. První je parkování kolmo k chodníku, nechápu, proč o něj Smart přišel, tohle byla obrovská konkurenční výhoda. Další věc, nechápu přeplňovaný motor, k čemu dávat do čistě městského auta turbo? A ještě převodovka - kam jinam dát klasickou automatickou než do městského auta? Manuál mi v něm přijde celkem k ničemu, dvouspojka naopak moc předimenzovaná...

+4/0
22.9.2015 1:13

L70u63k42a62s 73V11o65l58f 4449952778295

O tuto možnost přišel Smart s modelem 451 již v roce 2007. Turbomotůrek byl v začátku nutnost přeci jen 0,6l toho moc nezvládne. A díky tomu to není jen městské auto ;-) Bohužel převodovka je/byla kapitola samo o sobě do starších se dával manuál s elektrickým řazením suplujícím automatiku. Efektní leč prudce neefektivní řešení. Na nový s manuálem jsem hodně zvědavý protože to je to jediné co mi na starém Smartu hodně vadí.

0/0
22.9.2015 12:06

P76e46t52r 18K15m48í12n58e32k 5537694851223

No, já viděl v reálu parkovat kolmo i Smarty model 451, takže to mě překvapilo, že už u těch to bylo zakázaný... U motorů je otázka, jestli je lepší tam dát atmosférický litrový tříválec, nebo radši přeplňovanou 0,6 příp. v novém modelu 0,9 (obzvlášť ta 0,9 nedává moc smyslu)... Automatizovaná převodovka rozhodně je problém, ať už je to ASG u škody Citigo, nebo ta u Smarta. Pokud nabízí manuál jako alternativu k automatu (možná by stačil i čtyřstupňový), proč ne. Ale dvouspojku opravdu nechápu...

0/0
22.9.2015 14:53

L20u36k71a78s 86V57o18l16f 4589102838835

451 již přesahuje zákonem danou délku/šířku 2,5m takže by neměla parkovat kolmo tam kde to není povoleno. Motor 0,6 má jedinou nevýhodu a to je po 100 - 150 000km se musí udělat GO protože se zadře. 0,7 už na tom byly lépe a ty 1,0 také. 0,9l je od Renaultu a je to ten zástavbově nejmenší ;-) S převodovkou bych si tipl to bude stejné. Již to není unikátní vůz co býval ,ale pouze klon ;-(

0/0
22.9.2015 15:05





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.