- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kdyby to nebylo tak hnusný... První SMART byl krasavec, ale tenhle prasečí čumák...
Tak dávám za možnost stahování i zadního dílu za jízdy bez nutnosti zastavovat a zaklapnout tu "spadlou" část jak tomu bylo u předchůdce, ale tedy ze nesmyslně vyřešené ukládání příčníků do víka kufru... Vždyť ho to půlku zabere
Miniautíčko s výkonem 90k dělá stovku přes 10s? Čekal bych, že bude podstatně hbitější...
Nemůžu si pomoct, ale na Smartu mi přijdou některé věci špatně. První je parkování kolmo k chodníku, nechápu, proč o něj Smart přišel, tohle byla obrovská konkurenční výhoda. Další věc, nechápu přeplňovaný motor, k čemu dávat do čistě městského auta turbo? A ještě převodovka - kam jinam dát klasickou automatickou než do městského auta? Manuál mi v něm přijde celkem k ničemu, dvouspojka naopak moc předimenzovaná...
O tuto možnost přišel Smart s modelem 451 již v roce 2007. Turbomotůrek byl v začátku nutnost přeci jen 0,6l toho moc nezvládne. A díky tomu to není jen městské auto Bohužel převodovka je/byla kapitola samo o sobě do starších se dával manuál s elektrickým řazením suplujícím automatiku. Efektní leč prudce neefektivní řešení. Na nový s manuálem jsem hodně zvědavý protože to je to jediné co mi na starém Smartu hodně vadí.