Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

KOMENTÁŘ: Přišel čas ždímání VW. Je ale moc velký na to, aby padl

Ještě minulý týden byl Martin Winterkorn neohroženým vládcem koncernu Volkswagen. Frajer, pod jehož vedením se německý mamut dral na pozici největšího výrobce aut na světě. Přesně před týdnem sliboval na autosalonu ve Frankfurtu, že volkswageny budou jako smartphony na kolech, chytré, stále připojené k internetu..

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K73a23r81e31l 49J68o55a71c41h62i19m23s21t69á80l 8636572517486

tak doufám že budou potrastány i jiné automobilky

0/0
7.10.2015 12:23

J61a24k26u90b 40K24o68s31m15á33k 8478207222656

Zřejmě je potřeba odstranit nebo minimálně alespoň dost pošramotit VW na jůes trhu.. a v neposlední řadě, jůes potřebuje přeci snížit schodek, takže obětního beránka si umí najít.

Určitě není vhodné něco obcházet, ale VW rozhodně nebude sama.

0/0
5.10.2015 8:52

M94a16r54e43k 52H88r89u40b92y 6597652951318

Pripada mi to cele dost nafoukle a uprimne netusim, proc se VW chova tak, jak se chova. Uz jenom rozdil predpokladanych pokut - 22mld pro GM za smrtelne nebezpecnou chybu vs. temer 500 mld podvadeni v laboratornich podminkach?8-o8-o

Takhle to nedava smysl, nejspis v tom bude jeste neco jineho...

+3/0
4.10.2015 11:15

V84l21a89s86t71a 23O68n61c49i49r74k 8701190824

Fixlovat se nemá, ale mám pocit, že VW je jen obětní beránek. Zajímavá je určitě i otázka, proč zrovna německá firma a proč zrovna teď? A pokud jde o emise, každý určitě chceme čistý vzduch i mít auta a bůhví, jestli už se někde nechystá směrnice nahrazující fyzikální zákony. Mohla by to být harmonizovaná Směrnice ES č. 1856/2015 O evropských přírodních zákonech, nahrazující původní zákony fyzikální. ;-D A rovnou bych to v Radě dal prohlasovat, beztak je teď v Evropě nuda.

+4/0
1.10.2015 18:09

A72l48e27x97a19n29d33r 79P76e31t97r 5603301634508

Američani museli nějak  umravnit Němce. Je to  výstraha aby  Němce  nenapadlo být méně   loajální k USA v geopolitických  záležitostech. O nic  jiného  nejde.

+4/0
30.9.2015 21:04

I34v39a 28V27a55l17č80í65k57o75v11á 1389918561881

Já mám čím dál silnější pocit, že si někdo jako Hyundai u iDnes zaplatil ataky proti VW. Přitom NOx se v EU neměří. Je to zcela umělý problém, automobilky neútočí, asi vědí proč. iDnes pisálkové ale stále melou své hlouposti o pádu VW. Ne, toto je jen o pokusu nacpat se s diesely na US trh, který nevyšel.

Tady je to popsané celkem trefně:

http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2015092401

+6/−1
28.9.2015 8:54

J56i33ř33í 65H19o63r71á61k 6144754673446

Ekoteroristé mají ale v samotném Německu (dosud) dost silného spojence: Kiffende Angela. Němci o tom slovním spojení vědí své, hlavně ti od čtyřiceti výš.

Proč si myslíte, že mají Němci zavírat jaderné elektrárny? Protože zelení ekoteroristé vnucují ostatním své zkreslené představy. O účinnosti nových hyperkritických kotlů, o možnostech a ekonomičnosti je stavět, ... Vždyť je to všecko na jedno brdo. Něco důležitého se nezahrne do výpočtu a hned nám vyjde ekologická technologie technicky možná, ekonomicky lákavá ... tak jako s tunelem kolem privatizace OKD. Ano, vše na jedno brdo. Podvod stíhá podvod. A daňový poplatníku: drž hubu a krok, a plať to. Ať na to máme. Když bude třeba, tak tě ždímneme ještě víc. Dokud nepřijdeš s vidlema a dokud my ekoteroristi přežijeme.

+1/−1
27.9.2015 17:14

M85a60r67e54k 67H60r79u83b90y 6987692791898

Bohuzel, zpetne to vypada, ze na co Angela sahla, to monstrozne podelala. :-PSmutne je, ze ostatni evropsti politici nejsou schopni ani tech rozhodnuti :-/Rv

0/0
4.10.2015 11:17
Foto

O26n58d70ř73e85j 62V23a26r15o69š92č84á61k 3294637723

"vykuků z řad zákazníků" ... Volkswagen zakaznikum lhal. Tecka. Nemyslim, ze je nutne tuto kauzu hnat do extremu a VW kvuli ni nechat padnout, ale je potreba, a to nanejvys, zcela jasne rict, ze kdo lze, ten krade. A ze takove jednani je proste neomluvitelne.

Vylhavat se na nesmyslnost emisnich vyhlasek je jen vytacka. VW a ostatni automobilky maji dost velky vliv na to, aby prokazaly, ze takove vyhlasky jsou nesmyslne a poskozuji verejny zajem. K tomu vsak nedoslo.

Misto toho zvolil VW cestu naprosto necistou a opovrzenihodnou. Snad dojde k pouceni.

+1/−1
27.9.2015 0:21

M70a73r58e93k 37H95r73u58b15y 6307472751968

VW lhal v parametru, ktere zadneho soudneho cloveka nezajima a tedy mu neveri. Je to podobne, jako kdyz McD tvrdi, ze jeho potraviny jsou zdrave ;-)

0/0
4.10.2015 11:19

T28o81m47á69š 51V91e58j12v67o28d23a 5489799225889

Njn, to se stává. Wankelův motor se taky zdál být zázrakem a tím správným směrem pro zvýšení výkonu. Pak se ale ukázalo, že zplodiny z něj jsou nebezpečné a tak se přestal používat. To samé bude časem i u nafťáků.

+4/0
26.9.2015 16:49

M93i94c72h33a82l 20C42h92a49l42u24p28a 6408880369253

Otázka je, čím to nahradit. U osobních aut je to jednoduché, ale v náklaďácích by benzínový asi použitelný nebyl, když to nikdo nepoužívá.

+1/0
27.9.2015 14:54

H20a31n67a 12P11a73c70u23l48o50v83á 2756776859706

Nikdo z konkurentů si do VW nerýpl a ani to asi neudělá, protože máslo na hlavě (rozuměj tajné vychytávky pro obcházení emisních předpisů) budou mít víceméně všichni. R^

+8/0
26.9.2015 13:17

I53v85a41n 64S65o87t 6339564666398

Tak konečně je zo venku, nač jsou emisní limity: obohacování federální kasy!

+3/0
26.9.2015 1:27

Š54t31ě58p30á33n 55V10o92l57f 8985981388381

"...výrobci dovedly...", a to je jen jedna z mnoha.

Jinak jezdit na elektřinu a bude klid :-).

0/−1
25.9.2015 9:19

J23a26n 19Š12e78s95t78á76k 3378619189664

když to jsou výrobci jako VW, BMW atd. tak je vše ok

0/−1
25.9.2015 23:18

J60i10ř43í 14H66o89r96á22k 6124184263706

Nojo, ale tu elektřinu musí někde vyrobit. Ekoterorista neřekne, možná vůl ani netuší, co vše je třeba udělat pro fotovoltaiku a co energie se do toho vrazí. To do toho jednoduše nezahrne a výsledek? Zkreslený. Buď záměrně nebo vlastní blbostí. Nebo kombinací obojího.

+2/0
27.9.2015 17:18

M24i19l21o69s59l68a82v 90P57i17v63o37ň13k78a 8653948663942

No a úspory ze zavřených jaderných elektráren zaplatí VW, ale za moře šmírákům; to je docela "pohlazení" a k tomu ještě přibude expedice z Mekky. Začíná prima sezóna bez termínu ukončení. Máme se na co těšit...

+3/0
25.9.2015 2:04

P49a64v67e32l 21O52d91r75a85z84i88l 6264689627560

Dvořákův skvělý veletoč. Přidat! Přidat!

0/0
23.9.2015 15:48

T35o20m31á88š 24L49u33d82v51í70k 1930147934492

"neohroženým vládcem koncernu Volkswagen" dál už jsem to nečetl protože to je do očí bijící lež. Pokoušeli se ho odvolat už mnohokrát.

0/0
23.9.2015 13:23

P97e67t85r 68S20e41d40i85v34y 6927528165127

Koncern bude muset pravdepodobne prodat nekterou znacku. Doufejme, ze nepujde o Skodu

0/−1
23.9.2015 10:23

L42á71ď69a 67N92o24v13á30č36e93k 5101617112103

Tak, teď jsme ho namočili a teď ho, Hlaváčku, budeme chvilku ždímat...

+2/0
23.9.2015 9:44

K66a10r45e51l 41J59a45n10í59k 9958722615604

Nebojte se, ČR se jako obvykle nepřidá a nedostane z toho ani drobeček. Vždyť i české tuneláře musí ždímat švýcarská justice...

+1/0
23.9.2015 8:49

M24i63c50h62a95l 10J46a13n55í56k 8704422130937

no, dobrá příležitost nakoupit akcie VW.

+2/0
23.9.2015 8:31

V82l96a31s43t36i59m94i39l 35H38a29l90b55i87c77h 8313175716918

Dělají to všichni.Je to konkurenční boj.Udávaná spotřeba a skutečná spotřeba je potom o něčem jiném.

+3/0
23.9.2015 7:34

M76i98l74o78š 33Ř67e57h17á26k 8686788127245

Je to podobné, jako když se České republice říká "Česko"

0/0
30.9.2015 21:30

J81i64ř15í 74S31c75h81w15a71c45h 8428434898136

a je v návodu doslova uvedeno, že nesmím za jízdy opustit řízení svého karavanu a jít si do kuchyňky uvařit kafe? Není? No tak to je soud pro VW předem vyhraný...;-)

0/0
22.9.2015 23:47

J32i46ř38í 75S33c12h83w95a76c23h 8288294298546

Teď akcie VW padají, investiční poradci radí nekupovat ;-)

.... někdo se ale "nechutně nabalí", když nakoupí v ten pravý čas.....když se vzápětí zjistí, že pokuta bude třeba jen zlomek částky o které se nyní píše....;-)

0/0
22.9.2015 22:02

L94á88ď64a 13N61o46v85á83č51e45k 5861267682693

Finanční poradci? To myslíš ty 16-ti leté děti s gelem na hlavě, co si tak říkají?

+3/0
23.9.2015 9:46

P39a70v97e55l 31O82d61r40a13z50i58l 6814689857740

Ano, vás přesně má na mysli.

0/−3
23.9.2015 15:59

D50a70n68i39e95l 31S29v98o54b27o31d43a 6925752391309

To jsou ale kecy. VW chtělo prodávat dieslové motory v USA. Motory nesplňovali lokální normy a VW se rozhodlo podvádět. Teď VW chytli, dostane pokutu. Celý přiběh.

+1/0
22.9.2015 21:20

V12l29a32d64i72m71í68r 46R59o68z30e48h93n44a32l 5508630637516

Za chyba se platí.... U nás ne, ale v USA

+1/0
22.9.2015 18:43

C89y69r94i35l 75P63a40v77e53l11k60a 4956662408805

Cenzore, co je na tom neslušného???

Pane autore, jste trochu mimo. Vadná součástka není totéž jako úmyslný podvod! 

A podvod proto, aby mohli za A) říkat, že jsou největší a za B) aby si manažeři a velcí akcionáři mohli koupit další tryskáč a lítat za děvčaty do Mexika!

Ona ta kvalita také už není nic moc. U škodovky bylo poslední dobrý auto Octavie I, jinak jsou to krámy.

22. září 2015 14:19 - KOMENTÁŘ: Přišel čas ždímání VW. Je ale moc velký na to, aby padl

Důvod smazání: Příspěvek nepatří do slušné a kultivované diskuse.

0/−1
22.9.2015 17:05

J22i32ř10í 65S35c55h36w46a87c41h 8678764188846

Pane Cyrile vy jste taky poněkud mimo, první Octavie se vyráběli před cca 55 lety a určitě to nebyly poslední dobrý auta u škodovky, na základě čeho byste to mohl asi tak tvrdit, že.....;-)

+1/−1
22.9.2015 22:33

H31o94n66z39a 45M61a75r10e67š 7354979418902

nepsal první Octavie, ale Octavie I.

+1/−1
23.9.2015 9:17

T56o24m58á13š 93V92a67v97e44r18k95a 7851420152474

To vypadá jako pokus o legalizaci a krytí slepé vývojové uličky jménem pumpe- düse.

+1/0
22.9.2015 16:54

P98e67t46r 27S77t11e53j42s34k97a34l 3499348974726

Mr Frantisek, vy a vas ekoterorismus. Nevite nic o emisnich problemech naftovych aut a cele teto problematice.

0/0
22.9.2015 16:20

T96o70m42á86š 38M12a78r44t80í44n13e46k 2325378295219

Já jako spotřebitel zvysoka prdím na to, jaké má auto emise, když vezmu v úvahu to, co řekl pan Jakub Sobotka. Především mi záleží na bezpečnosti, jízdních vlastnostech, komfortu, vzhledu, ceně...

Chápu, že s emisemi zhruba klesá spotřeba, ale se současnými reálnými max. 6 l/100 km u benzínů jsem docela spokojen, o naftě ani nemluvě.

+3/−2
22.9.2015 15:48

M66i59r32o66s42l36a72v 91B66u58d50a 9612412607152

Ekoteroristé mají žně..EURv

+4/−2
22.9.2015 15:45

M39i94r64o73s25l51a39v 68B25u71d48a 9352602287782

...a jednou na tu přehnanou ekologii a bezpečnost dojedeme. Smát se bude Čína a země "třetího světa". Dobře nám tak.

+3/−2
22.9.2015 15:54

J86á10n 97K35o42t82ú74č 2566214648196

No, tí chudáci v Číne alebo Indii, ktorí majú už teraz extrémne zamorené ovzdušie a vody, tí sa asi smiať nebudú...

+4/−1
22.9.2015 15:56

R37e57n42e 46S15t29o39š14e43k 2319600886934

Emise a mereni. O auta se nezajimam do hloubky, proste je jen pouzivam. Jezdim v US. Asi pred pul rokem jsem si uvedomil, ze na emisich spotrebu nemeri, ale vezmou data z komputeru. Test byl hotovy ani ne za minutu a operator sam vysvetlil, ze to nemeri. V ten moment, mi bylo jasne, ze to je dalsi vec, kterou nekdo vyuzije jak se to hodi. Ted momentalne nekdo mel naslapnuto na Woldvagen. Zitra to bude obcan, kde pokud budes mit stare auto, tak proste ani nevyjedes z garaze.

+1/−1
22.9.2015 15:37

D59e48n80i45s 66W44i11t40z19k90u 3113391959317

sem netušil,že v USA se dělá technická a emise

+1/0
22.9.2015 16:14

R33e56n96e 58S58t53o84š46e94k 2469630826534

Kde jste to cetl?

Proste jsem mel errors na palubni desce, check engine, chyby jsem si precet, byly to cidla atd. Na emisich me nevzali pokud tam mam check engine, proste me poslou to "zpravit". Tak jsem se napojil na komputer, vymazal to, prijel jsem zpatky, on si precte hodnotu emisi na komputeru a rekne, ze to je ok, muzu jezduit zase dva roku. Check Engine zase sviti par hodin po kontrole, ale to je jedno.

Proste jsem technikobi rek at mi zmeri emise a nediva se na palubni desku. Ze emise jsou rozhodujici, ne co rika komputer, ze to se da zneuzit. Chapete to? Tohle je ovsem dnes uz nemozne.

0/0
22.9.2015 16:24

J74a22n 46M43a29l64ý 1955949324908

A filtrační jednotky jsou také na hranici vývoje?

0/0
22.9.2015 15:37
Foto

M73a27r24t43i85n 79P60i82š86t60o44r91a 8188968666779

Už někde někdo napsal, proč řídicí jednotka nedrží motor tom ekologičtějším režimu pořád, ale jen při zkouškách? Nějak jsem to nenašel.

Je při tom zvýšená spotřeba nebo se sníží životnost motoru?

0/0
22.9.2015 15:18
Foto

V44o28j47t11ě47c25h 11P47a16v17l27í26k 5824241624458

Zvýšená spotřeba.

+1/0
22.9.2015 15:24

K53a95r23e70l 96L19o92p38a97t79a 8856487351377

Při výšší spotřebě je menší CO?

0/0
22.9.2015 15:27
Foto

V20o98j28t28ě26c89h 86P15a74v89l12í61k 5974421834468

NOx

+2/0
22.9.2015 15:28

K22a88r51e50l 63L19o26p80a39t18a 8896367121297

A já si myslel, že to vzniká spalováním, takže když toho spálím víc, tak toho taky víc vyprodukuji. Asi ne....

+1/0
22.9.2015 15:44







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.