Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

KOMENTÁŘ: Přišel čas ždímání VW. Je ale moc velký na to, aby padl

Ještě minulý týden byl Martin Winterkorn neohroženým vládcem koncernu Volkswagen. Frajer, pod jehož vedením se německý mamut dral na pozici největšího výrobce aut na světě. Přesně před týdnem sliboval na autosalonu ve Frankfurtu, že volkswageny budou jako smartphony na kolech, chytré, stále připojené k internetu..

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K13a38r58e79l 18J37o12a19c44h21i41m87s14t73á71l 8906952717616

tak doufám že budou potrastány i jiné automobilky

0/0
7.10.2015 12:23

J59a29k34u22b 47K47o10s46m91á54k 8198327872696

Zřejmě je potřeba odstranit nebo minimálně alespoň dost pošramotit VW na jůes trhu.. a v neposlední řadě, jůes potřebuje přeci snížit schodek, takže obětního beránka si umí najít.

Určitě není vhodné něco obcházet, ale VW rozhodně nebude sama.

0/0
5.10.2015 8:52

M37a60r49e23k 79H21r82u79b39y 6277602211628

Pripada mi to cele dost nafoukle a uprimne netusim, proc se VW chova tak, jak se chova. Uz jenom rozdil predpokladanych pokut - 22mld pro GM za smrtelne nebezpecnou chybu vs. temer 500 mld podvadeni v laboratornich podminkach?8-o8-o

Takhle to nedava smysl, nejspis v tom bude jeste neco jineho...

+3/0
4.10.2015 11:15


V90l35a34s89t58a 78O16n65c77i63r27k 1832469365198

Fixlovat se nemá, ale mám pocit, že VW je jen obětní beránek. Zajímavá je určitě i otázka, proč zrovna německá firma a proč zrovna teď? A pokud jde o emise, každý určitě chceme čistý vzduch i mít auta a bůhví, jestli už se někde nechystá směrnice nahrazující fyzikální zákony. Mohla by to být harmonizovaná Směrnice ES č. 1856/2015 O evropských přírodních zákonech, nahrazující původní zákony fyzikální. ;-D A rovnou bych to v Radě dal prohlasovat, beztak je teď v Evropě nuda.

+4/0
1.10.2015 18:09

A69l27e21x84a86n96d85r 66P80e71t38r 5923691184488

Američani museli nějak  umravnit Němce. Je to  výstraha aby  Němce  nenapadlo být méně   loajální k USA v geopolitických  záležitostech. O nic  jiného  nejde.

+4/0
30.9.2015 21:04

I98v78a 19V98a86l61č19í94k56o59v95á 1329388431841

Já mám čím dál silnější pocit, že si někdo jako Hyundai u iDnes zaplatil ataky proti VW. Přitom NOx se v EU neměří. Je to zcela umělý problém, automobilky neútočí, asi vědí proč. iDnes pisálkové ale stále melou své hlouposti o pádu VW. Ne, toto je jen o pokusu nacpat se s diesely na US trh, který nevyšel.

Tady je to popsané celkem trefně:

http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2015092401

+6/−1
28.9.2015 8:54

J72i81ř37í 21H90o93r51á16k 6474374143916

Ekoteroristé mají ale v samotném Německu (dosud) dost silného spojence: Kiffende Angela. Němci o tom slovním spojení vědí své, hlavně ti od čtyřiceti výš.

Proč si myslíte, že mají Němci zavírat jaderné elektrárny? Protože zelení ekoteroristé vnucují ostatním své zkreslené představy. O účinnosti nových hyperkritických kotlů, o možnostech a ekonomičnosti je stavět, ... Vždyť je to všecko na jedno brdo. Něco důležitého se nezahrne do výpočtu a hned nám vyjde ekologická technologie technicky možná, ekonomicky lákavá ... tak jako s tunelem kolem privatizace OKD. Ano, vše na jedno brdo. Podvod stíhá podvod. A daňový poplatníku: drž hubu a krok, a plať to. Ať na to máme. Když bude třeba, tak tě ždímneme ještě víc. Dokud nepřijdeš s vidlema a dokud my ekoteroristi přežijeme.

+1/−1
27.9.2015 17:14

M97a44r36e84k 92H18r44u46b56y 6107962241538

Bohuzel, zpetne to vypada, ze na co Angela sahla, to monstrozne podelala. :-PSmutne je, ze ostatni evropsti politici nejsou schopni ani tech rozhodnuti :-/Rv

0/0
4.10.2015 11:17

O59n31d63ř34e89j 73V56a33r95o98š56č64á58k 3274537573

"vykuků z řad zákazníků" ... Volkswagen zakaznikum lhal. Tecka. Nemyslim, ze je nutne tuto kauzu hnat do extremu a VW kvuli ni nechat padnout, ale je potreba, a to nanejvys, zcela jasne rict, ze kdo lze, ten krade. A ze takove jednani je proste neomluvitelne.

Vylhavat se na nesmyslnost emisnich vyhlasek je jen vytacka. VW a ostatni automobilky maji dost velky vliv na to, aby prokazaly, ze takove vyhlasky jsou nesmyslne a poskozuji verejny zajem. K tomu vsak nedoslo.

Misto toho zvolil VW cestu naprosto necistou a opovrzenihodnou. Snad dojde k pouceni.

+1/−1
27.9.2015 0:21

M71a70r71e82k 69H21r60u29b74y 6137242931958

VW lhal v parametru, ktere zadneho soudneho cloveka nezajima a tedy mu neveri. Je to podobne, jako kdyz McD tvrdi, ze jeho potraviny jsou zdrave ;-)

0/0
4.10.2015 11:19

T28o25m92á23š 68V15e92j77v27o68d53a 5159429685749

Njn, to se stává. Wankelův motor se taky zdál být zázrakem a tím správným směrem pro zvýšení výkonu. Pak se ale ukázalo, že zplodiny z něj jsou nebezpečné a tak se přestal používat. To samé bude časem i u nafťáků.

+4/0
26.9.2015 16:49

M47i69c75h17a61l 87C32h56a31l16u90p97a 6228950899473

Otázka je, čím to nahradit. U osobních aut je to jednoduché, ale v náklaďácích by benzínový asi použitelný nebyl, když to nikdo nepoužívá.

+1/0
27.9.2015 14:54

H41a16n71a 60P63a68c32u70l97o49v32á 2536396369496

Nikdo z konkurentů si do VW nerýpl a ani to asi neudělá, protože máslo na hlavě (rozuměj tajné vychytávky pro obcházení emisních předpisů) budou mít víceméně všichni. R^

+8/0
26.9.2015 13:17

I56v47a86n 49S44o34t 6919654806338

Tak konečně je zo venku, nač jsou emisní limity: obohacování federální kasy!

+3/0
26.9.2015 1:27

Š20t68ě71p44á23n 33V65o40l36f 8495151688321

"...výrobci dovedly...", a to je jen jedna z mnoha.

Jinak jezdit na elektřinu a bude klid :-).

0/−1
25.9.2015 9:19

J15a22n 48Š94e17s15t90á22k 3968729649924

když to jsou výrobci jako VW, BMW atd. tak je vše ok

0/−1
25.9.2015 23:18

J96i40ř18í 50H84o48r49á90k 6364524103606

Nojo, ale tu elektřinu musí někde vyrobit. Ekoterorista neřekne, možná vůl ani netuší, co vše je třeba udělat pro fotovoltaiku a co energie se do toho vrazí. To do toho jednoduše nezahrne a výsledek? Zkreslený. Buď záměrně nebo vlastní blbostí. Nebo kombinací obojího.

+2/0
27.9.2015 17:18

M35i84l26o66s22l12a86v 44P86i24v80o37ň94k39a 8833608893202

No a úspory ze zavřených jaderných elektráren zaplatí VW, ale za moře šmírákům; to je docela "pohlazení" a k tomu ještě přibude expedice z Mekky. Začíná prima sezóna bez termínu ukončení. Máme se na co těšit...

+3/0
25.9.2015 2:04

P33a98v94e85l 30O16d82r58a79z54i55l 6634889117250

Dvořákův skvělý veletoč. Přidat! Přidat!

0/0
23.9.2015 15:48

T40o14m53á84š 68L33u19d32v60í85k 1780187284282

"neohroženým vládcem koncernu Volkswagen" dál už jsem to nečetl protože to je do očí bijící lež. Pokoušeli se ho odvolat už mnohokrát.

0/0
23.9.2015 13:23

P25e17t69r 60S71e65d21i27v18y 6857438425437

Koncern bude muset pravdepodobne prodat nekterou znacku. Doufejme, ze nepujde o Skodu

0/−1
23.9.2015 10:23

L76á44ď95a 45N74o76v79á31č17e43k 5831637642243

Tak, teď jsme ho namočili a teď ho, Hlaváčku, budeme chvilku ždímat...

+2/0
23.9.2015 9:44

K14a22r94e66l 51J36a89n42í86k 9648502135414

Nebojte se, ČR se jako obvykle nepřidá a nedostane z toho ani drobeček. Vždyť i české tuneláře musí ždímat švýcarská justice...

+1/0
23.9.2015 8:49

M48i96c17h72a85l 96J16a50n43í83k 8184452460777

no, dobrá příležitost nakoupit akcie VW.

+2/0
23.9.2015 8:31

V13l21a96s20t42i57m41i74l 18H21a76l42b37i74c80h 8883785586468

Dělají to všichni.Je to konkurenční boj.Udávaná spotřeba a skutečná spotřeba je potom o něčem jiném.

+3/0
23.9.2015 7:34

M64i25l42o57š 73Ř98e15h20á93k 8706388857315

Je to podobné, jako když se České republice říká "Česko"

0/0
30.9.2015 21:30

J14i57ř85í 30S89c53h17w54a10c72h 8878944958536

a je v návodu doslova uvedeno, že nesmím za jízdy opustit řízení svého karavanu a jít si do kuchyňky uvařit kafe? Není? No tak to je soud pro VW předem vyhraný...;-)

0/0
22.9.2015 23:47

J69i41ř68í 53S15c59h97w80a62c69h 8638324208366

Teď akcie VW padají, investiční poradci radí nekupovat ;-)

.... někdo se ale "nechutně nabalí", když nakoupí v ten pravý čas.....když se vzápětí zjistí, že pokuta bude třeba jen zlomek částky o které se nyní píše....;-)

0/0
22.9.2015 22:02

L47á14ď79a 34N54o37v78á87č60e97k 5341517902643

Finanční poradci? To myslíš ty 16-ti leté děti s gelem na hlavě, co si tak říkají?

+3/0
23.9.2015 9:46

P52a54v61e76l 55O45d78r34a26z33i36l 6324339937260

Ano, vás přesně má na mysli.

0/−3
23.9.2015 15:59

D66a67n43i80e17l 61S67v17o70b51o25d89a 6525182551799

To jsou ale kecy. VW chtělo prodávat dieslové motory v USA. Motory nesplňovali lokální normy a VW se rozhodlo podvádět. Teď VW chytli, dostane pokutu. Celý přiběh.

+1/0
22.9.2015 21:20

V17l17a25d20i24m11í54r 64R90o68z23e87h55n96a32l 5138840717926

Za chyba se platí.... U nás ne, ale v USA

+1/0
22.9.2015 18:43

C40y89r70i83l 13P83a47v90e35l39k54a 4356252698525

Cenzore, co je na tom neslušného???

Pane autore, jste trochu mimo. Vadná součástka není totéž jako úmyslný podvod! 

A podvod proto, aby mohli za A) říkat, že jsou největší a za B) aby si manažeři a velcí akcionáři mohli koupit další tryskáč a lítat za děvčaty do Mexika!

Ona ta kvalita také už není nic moc. U škodovky bylo poslední dobrý auto Octavie I, jinak jsou to krámy.

22. září 2015 14:19 - KOMENTÁŘ: Přišel čas ždímání VW. Je ale moc velký na to, aby padl

Důvod smazání: Příspěvek nepatří do slušné a kultivované diskuse.

0/−1
22.9.2015 17:05

J29i25ř17í 83S11c65h22w78a88c47h 8488794618726

Pane Cyrile vy jste taky poněkud mimo, první Octavie se vyráběli před cca 55 lety a určitě to nebyly poslední dobrý auta u škodovky, na základě čeho byste to mohl asi tak tvrdit, že.....;-)

+1/−1
22.9.2015 22:33

H28o21n15z79a 25M24a88r46e32š 7224369768202

nepsal první Octavie, ale Octavie I.

+1/−1
23.9.2015 9:17

T29o34m45á42š 96V27a12v77e16r95k10a 7701370282214

To vypadá jako pokus o legalizaci a krytí slepé vývojové uličky jménem pumpe- düse.

+1/0
22.9.2015 16:54

P28e16t28r 49S55t10e55j62s81k91a94l 3569348544916

Mr Frantisek, vy a vas ekoterorismus. Nevite nic o emisnich problemech naftovych aut a cele teto problematice.

0/0
22.9.2015 16:20

T54o53m14á50š 62M58a93r22t25í14n19e87k 2955778655869

Já jako spotřebitel zvysoka prdím na to, jaké má auto emise, když vezmu v úvahu to, co řekl pan Jakub Sobotka. Především mi záleží na bezpečnosti, jízdních vlastnostech, komfortu, vzhledu, ceně...

Chápu, že s emisemi zhruba klesá spotřeba, ale se současnými reálnými max. 6 l/100 km u benzínů jsem docela spokojen, o naftě ani nemluvě.

+3/−2
22.9.2015 15:48

M22i16r94o86s96l70a48v 95B24u10d52a 9452812357662

Ekoteroristé mají žně..EURv

+4/−2
22.9.2015 15:45

M37i41r23o50s36l33a93v 12B45u45d21a 9592842267152

...a jednou na tu přehnanou ekologii a bezpečnost dojedeme. Smát se bude Čína a země "třetího světa". Dobře nám tak.

+3/−2
22.9.2015 15:54

J46á34n 42K62o79t48ú57č 2276524908196

No, tí chudáci v Číne alebo Indii, ktorí majú už teraz extrémne zamorené ovzdušie a vody, tí sa asi smiať nebudú...

+4/−1
22.9.2015 15:56

R60e72n15e 69S20t38o55š44e81k 2639670286134

Emise a mereni. O auta se nezajimam do hloubky, proste je jen pouzivam. Jezdim v US. Asi pred pul rokem jsem si uvedomil, ze na emisich spotrebu nemeri, ale vezmou data z komputeru. Test byl hotovy ani ne za minutu a operator sam vysvetlil, ze to nemeri. V ten moment, mi bylo jasne, ze to je dalsi vec, kterou nekdo vyuzije jak se to hodi. Ted momentalne nekdo mel naslapnuto na Woldvagen. Zitra to bude obcan, kde pokud budes mit stare auto, tak proste ani nevyjedes z garaze.

+1/−1
22.9.2015 15:37

D59e50n84i21s 63W79i18t62z28k13u 3283551289787

sem netušil,že v USA se dělá technická a emise

+1/0
22.9.2015 16:14

R23e69n59e 27S35t95o86š83e72k 2169880746874

Kde jste to cetl?

Proste jsem mel errors na palubni desce, check engine, chyby jsem si precet, byly to cidla atd. Na emisich me nevzali pokud tam mam check engine, proste me poslou to "zpravit". Tak jsem se napojil na komputer, vymazal to, prijel jsem zpatky, on si precte hodnotu emisi na komputeru a rekne, ze to je ok, muzu jezduit zase dva roku. Check Engine zase sviti par hodin po kontrole, ale to je jedno.

Proste jsem technikobi rek at mi zmeri emise a nediva se na palubni desku. Ze emise jsou rozhodujici, ne co rika komputer, ze to se da zneuzit. Chapete to? Tohle je ovsem dnes uz nemozne.

0/0
22.9.2015 16:24

J59a12n 52M78a94l61ý 1445969754678

A filtrační jednotky jsou také na hranici vývoje?

0/0
22.9.2015 15:37

M41a69r85t23i90n 58P41i74š31t45o41r31a 8268758776789

Už někde někdo napsal, proč řídicí jednotka nedrží motor tom ekologičtějším režimu pořád, ale jen při zkouškách? Nějak jsem to nenašel.

Je při tom zvýšená spotřeba nebo se sníží životnost motoru?

0/0
22.9.2015 15:18
Foto

V31o87j91t58ě60c75h 33P33a93v83l80í47k 5124791714178

Zvýšená spotřeba.

+1/0
22.9.2015 15:24

K17a34r51e12l 29L74o83p38a27t37a 8306427621397

Při výšší spotřebě je menší CO?

0/0
22.9.2015 15:27
Foto

V27o31j97t87ě56c66h 35P39a11v65l45í62k 5294171764938

NOx

+2/0
22.9.2015 15:28

K33a23r90e33l 74L59o55p13a62t40a 8326557901707

A já si myslel, že to vzniká spalováním, takže když toho spálím víc, tak toho taky víc vyprodukuji. Asi ne....

+1/0
22.9.2015 15:44





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.