Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

KOMENTÁŘ: Přišel čas ždímání VW. Je ale moc velký na to, aby padl

Ještě minulý týden byl Martin Winterkorn neohroženým vládcem koncernu Volkswagen. Frajer, pod jehož vedením se německý mamut dral na pozici největšího výrobce aut na světě. Přesně před týdnem sliboval na autosalonu ve Frankfurtu, že volkswageny budou jako smartphony na kolech, chytré, stále připojené k internetu..

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K54a20r92e47l 62J74o69a54c33h91i18m29s55t77á70l 8706262667306

tak doufám že budou potrastány i jiné automobilky

0/0
7.10.2015 12:23

J14a37k27u52b 65K42o82s92m18á66k 8528427772216

Zřejmě je potřeba odstranit nebo minimálně alespoň dost pošramotit VW na jůes trhu.. a v neposlední řadě, jůes potřebuje přeci snížit schodek, takže obětního beránka si umí najít.

Určitě není vhodné něco obcházet, ale VW rozhodně nebude sama.

0/0
5.10.2015 8:52

M82a73r32e44k 35H95r56u68b32y 6207612261848

Pripada mi to cele dost nafoukle a uprimne netusim, proc se VW chova tak, jak se chova. Uz jenom rozdil predpokladanych pokut - 22mld pro GM za smrtelne nebezpecnou chybu vs. temer 500 mld podvadeni v laboratornich podminkach?8-o8-o

Takhle to nedava smysl, nejspis v tom bude jeste neco jineho...

+3/0
4.10.2015 11:15

V70l20a10s48t28a 90O64n61c69i11r54k 8601630684

Fixlovat se nemá, ale mám pocit, že VW je jen obětní beránek. Zajímavá je určitě i otázka, proč zrovna německá firma a proč zrovna teď? A pokud jde o emise, každý určitě chceme čistý vzduch i mít auta a bůhví, jestli už se někde nechystá směrnice nahrazující fyzikální zákony. Mohla by to být harmonizovaná Směrnice ES č. 1856/2015 O evropských přírodních zákonech, nahrazující původní zákony fyzikální. ;-D A rovnou bych to v Radě dal prohlasovat, beztak je teď v Evropě nuda.

+4/0
1.10.2015 18:09

A66l12e12x90a23n95d46r 81P55e36t44r 5303191614818

Američani museli nějak  umravnit Němce. Je to  výstraha aby  Němce  nenapadlo být méně   loajální k USA v geopolitických  záležitostech. O nic  jiného  nejde.

+4/0
30.9.2015 21:04

I27v64a 35V80a70l72č92í69k48o60v76á 1259508801291

Já mám čím dál silnější pocit, že si někdo jako Hyundai u iDnes zaplatil ataky proti VW. Přitom NOx se v EU neměří. Je to zcela umělý problém, automobilky neútočí, asi vědí proč. iDnes pisálkové ale stále melou své hlouposti o pádu VW. Ne, toto je jen o pokusu nacpat se s diesely na US trh, který nevyšel.

Tady je to popsané celkem trefně:

http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2015092401

+6/−1
28.9.2015 8:54

J70i80ř66í 39H53o65r41á95k 6644794133256

Ekoteroristé mají ale v samotném Německu (dosud) dost silného spojence: Kiffende Angela. Němci o tom slovním spojení vědí své, hlavně ti od čtyřiceti výš.

Proč si myslíte, že mají Němci zavírat jaderné elektrárny? Protože zelení ekoteroristé vnucují ostatním své zkreslené představy. O účinnosti nových hyperkritických kotlů, o možnostech a ekonomičnosti je stavět, ... Vždyť je to všecko na jedno brdo. Něco důležitého se nezahrne do výpočtu a hned nám vyjde ekologická technologie technicky možná, ekonomicky lákavá ... tak jako s tunelem kolem privatizace OKD. Ano, vše na jedno brdo. Podvod stíhá podvod. A daňový poplatníku: drž hubu a krok, a plať to. Ať na to máme. Když bude třeba, tak tě ždímneme ještě víc. Dokud nepřijdeš s vidlema a dokud my ekoteroristi přežijeme.

+1/−1
27.9.2015 17:14

M83a64r28e18k 39H82r44u15b74y 6727892891758

Bohuzel, zpetne to vypada, ze na co Angela sahla, to monstrozne podelala. :-PSmutne je, ze ostatni evropsti politici nejsou schopni ani tech rozhodnuti :-/Rv

0/0
4.10.2015 11:17
Foto

O96n63d50ř23e96j 54V64a61r83o55š77č89á65k 3944497303

"vykuků z řad zákazníků" ... Volkswagen zakaznikum lhal. Tecka. Nemyslim, ze je nutne tuto kauzu hnat do extremu a VW kvuli ni nechat padnout, ale je potreba, a to nanejvys, zcela jasne rict, ze kdo lze, ten krade. A ze takove jednani je proste neomluvitelne.

Vylhavat se na nesmyslnost emisnich vyhlasek je jen vytacka. VW a ostatni automobilky maji dost velky vliv na to, aby prokazaly, ze takove vyhlasky jsou nesmyslne a poskozuji verejny zajem. K tomu vsak nedoslo.

Misto toho zvolil VW cestu naprosto necistou a opovrzenihodnou. Snad dojde k pouceni.

+1/−1
27.9.2015 0:21

M98a55r77e54k 87H37r51u39b31y 6927802451168

VW lhal v parametru, ktere zadneho soudneho cloveka nezajima a tedy mu neveri. Je to podobne, jako kdyz McD tvrdi, ze jeho potraviny jsou zdrave ;-)

0/0
4.10.2015 11:19

T55o80m89á90š 42V88e25j27v97o19d25a 5509419375869

Njn, to se stává. Wankelův motor se taky zdál být zázrakem a tím správným směrem pro zvýšení výkonu. Pak se ale ukázalo, že zplodiny z něj jsou nebezpečné a tak se přestal používat. To samé bude časem i u nafťáků.

+4/0
26.9.2015 16:49

M37i52c44h43a24l 15C29h94a44l12u47p55a 6348280309263

Otázka je, čím to nahradit. U osobních aut je to jednoduché, ale v náklaďácích by benzínový asi použitelný nebyl, když to nikdo nepoužívá.

+1/0
27.9.2015 14:54

H58a16n12a 65P86a57c75u78l32o31v88á 2406376239606

Nikdo z konkurentů si do VW nerýpl a ani to asi neudělá, protože máslo na hlavě (rozuměj tajné vychytávky pro obcházení emisních předpisů) budou mít víceméně všichni. R^

+8/0
26.9.2015 13:17

I50v23a85n 86S59o65t 6399854596468

Tak konečně je zo venku, nač jsou emisní limity: obohacování federální kasy!

+3/0
26.9.2015 1:27

Š87t52ě86p64á96n 96V80o10l66f 8435381718101

"...výrobci dovedly...", a to je jen jedna z mnoha.

Jinak jezdit na elektřinu a bude klid :-).

0/−1
25.9.2015 9:19

J78a75n 64Š20e91s25t88á67k 3308509959414

když to jsou výrobci jako VW, BMW atd. tak je vše ok

0/−1
25.9.2015 23:18

J47i41ř69í 59H78o71r56á65k 6774434703216

Nojo, ale tu elektřinu musí někde vyrobit. Ekoterorista neřekne, možná vůl ani netuší, co vše je třeba udělat pro fotovoltaiku a co energie se do toho vrazí. To do toho jednoduše nezahrne a výsledek? Zkreslený. Buď záměrně nebo vlastní blbostí. Nebo kombinací obojího.

+2/0
27.9.2015 17:18

M81i34l50o88s72l92a84v 87P50i43v20o31ň48k73a 8233968903262

No a úspory ze zavřených jaderných elektráren zaplatí VW, ale za moře šmírákům; to je docela "pohlazení" a k tomu ještě přibude expedice z Mekky. Začíná prima sezóna bez termínu ukončení. Máme se na co těšit...

+3/0
25.9.2015 2:04

P46a56v54e26l 64O36d30r30a94z86i72l 6934659187640

Dvořákův skvělý veletoč. Přidat! Přidat!

0/0
23.9.2015 15:48

T82o84m51á36š 25L74u44d62v55í96k 1370197314852

"neohroženým vládcem koncernu Volkswagen" dál už jsem to nečetl protože to je do očí bijící lež. Pokoušeli se ho odvolat už mnohokrát.

0/0
23.9.2015 13:23

P64e73t64r 49S41e86d25i93v26y 6977298675777

Koncern bude muset pravdepodobne prodat nekterou znacku. Doufejme, ze nepujde o Skodu

0/−1
23.9.2015 10:23

L16á22ď93a 83N35o55v48á62č32e86k 5811267802833

Tak, teď jsme ho namočili a teď ho, Hlaváčku, budeme chvilku ždímat...

+2/0
23.9.2015 9:44

K10a57r88e54l 15J44a64n30í31k 9328622785914

Nebojte se, ČR se jako obvykle nepřidá a nedostane z toho ani drobeček. Vždyť i české tuneláře musí ždímat švýcarská justice...

+1/0
23.9.2015 8:49

M69i66c86h31a67l 46J68a32n67í71k 8714802700677

no, dobrá příležitost nakoupit akcie VW.

+2/0
23.9.2015 8:31

V62l77a91s48t67i57m85i67l 15H70a92l83b12i57c83h 8883415146428

Dělají to všichni.Je to konkurenční boj.Udávaná spotřeba a skutečná spotřeba je potom o něčem jiném.

+3/0
23.9.2015 7:34

M85i80l75o10š 28Ř44e57h57á25k 8386848177835

Je to podobné, jako když se České republice říká "Česko"

0/0
30.9.2015 21:30

J46i80ř86í 37S82c64h15w92a34c63h 8948934468646

a je v návodu doslova uvedeno, že nesmím za jízdy opustit řízení svého karavanu a jít si do kuchyňky uvařit kafe? Není? No tak to je soud pro VW předem vyhraný...;-)

0/0
22.9.2015 23:47

J88i84ř43í 36S66c39h94w88a91c62h 8598574908196

Teď akcie VW padají, investiční poradci radí nekupovat ;-)

.... někdo se ale "nechutně nabalí", když nakoupí v ten pravý čas.....když se vzápětí zjistí, že pokuta bude třeba jen zlomek částky o které se nyní píše....;-)

0/0
22.9.2015 22:02

L41á57ď81a 96N86o55v13á25č29e10k 5341367212173

Finanční poradci? To myslíš ty 16-ti leté děti s gelem na hlavě, co si tak říkají?

+3/0
23.9.2015 9:46

P31a85v81e62l 62O55d71r24a88z70i55l 6224939537280

Ano, vás přesně má na mysli.

0/−3
23.9.2015 15:59

D37a79n91i54e72l 44S52v66o17b47o43d48a 6695832181989

To jsou ale kecy. VW chtělo prodávat dieslové motory v USA. Motory nesplňovali lokální normy a VW se rozhodlo podvádět. Teď VW chytli, dostane pokutu. Celý přiběh.

+1/0
22.9.2015 21:20

V55l31a73d13i20m98í95r 11R28o94z52e85h35n84a92l 5118840877486

Za chyba se platí.... U nás ne, ale v USA

+1/0
22.9.2015 18:43

C17y78r62i75l 64P64a77v43e29l23k84a 4876152888255

Cenzore, co je na tom neslušného???

Pane autore, jste trochu mimo. Vadná součástka není totéž jako úmyslný podvod! 

A podvod proto, aby mohli za A) říkat, že jsou největší a za B) aby si manažeři a velcí akcionáři mohli koupit další tryskáč a lítat za děvčaty do Mexika!

Ona ta kvalita také už není nic moc. U škodovky bylo poslední dobrý auto Octavie I, jinak jsou to krámy.

22. září 2015 14:19 - KOMENTÁŘ: Přišel čas ždímání VW. Je ale moc velký na to, aby padl

Důvod smazání: Příspěvek nepatří do slušné a kultivované diskuse.

0/−1
22.9.2015 17:05

J34i48ř89í 43S28c41h77w73a59c30h 8578264808246

Pane Cyrile vy jste taky poněkud mimo, první Octavie se vyráběli před cca 55 lety a určitě to nebyly poslední dobrý auta u škodovky, na základě čeho byste to mohl asi tak tvrdit, že.....;-)

+1/−1
22.9.2015 22:33

H45o58n60z30a 76M38a45r78e66š 7184349758792

nepsal první Octavie, ale Octavie I.

+1/−1
23.9.2015 9:17

T81o26m40á88š 62V70a11v46e12r67k66a 7561690422294

To vypadá jako pokus o legalizaci a krytí slepé vývojové uličky jménem pumpe- düse.

+1/0
22.9.2015 16:54

P42e28t47r 82S62t97e69j62s64k20a75l 3529468664396

Mr Frantisek, vy a vas ekoterorismus. Nevite nic o emisnich problemech naftovych aut a cele teto problematice.

0/0
22.9.2015 16:20

T65o66m47á58š 61M43a69r66t86í24n44e22k 2765918135609

Já jako spotřebitel zvysoka prdím na to, jaké má auto emise, když vezmu v úvahu to, co řekl pan Jakub Sobotka. Především mi záleží na bezpečnosti, jízdních vlastnostech, komfortu, vzhledu, ceně...

Chápu, že s emisemi zhruba klesá spotřeba, ale se současnými reálnými max. 6 l/100 km u benzínů jsem docela spokojen, o naftě ani nemluvě.

+3/−2
22.9.2015 15:48

M19i12r59o28s34l70a77v 19B28u60d29a 9222202337432

Ekoteroristé mají žně..EURv

+4/−2
22.9.2015 15:45

M46i10r28o96s17l97a58v 75B40u32d48a 9502302777592

...a jednou na tu přehnanou ekologii a bezpečnost dojedeme. Smát se bude Čína a země "třetího světa". Dobře nám tak.

+3/−2
22.9.2015 15:54

J14á75n 66K49o85t48ú14č 2936884388406

No, tí chudáci v Číne alebo Indii, ktorí majú už teraz extrémne zamorené ovzdušie a vody, tí sa asi smiať nebudú...

+4/−1
22.9.2015 15:56

R11e24n57e 56S63t80o37š75e76k 2729150526454

Emise a mereni. O auta se nezajimam do hloubky, proste je jen pouzivam. Jezdim v US. Asi pred pul rokem jsem si uvedomil, ze na emisich spotrebu nemeri, ale vezmou data z komputeru. Test byl hotovy ani ne za minutu a operator sam vysvetlil, ze to nemeri. V ten moment, mi bylo jasne, ze to je dalsi vec, kterou nekdo vyuzije jak se to hodi. Ted momentalne nekdo mel naslapnuto na Woldvagen. Zitra to bude obcan, kde pokud budes mit stare auto, tak proste ani nevyjedes z garaze.

+1/−1
22.9.2015 15:37

D59e36n29i94s 85W29i56t40z68k56u 3533541699467

sem netušil,že v USA se dělá technická a emise

+1/0
22.9.2015 16:14

R94e11n51e 21S89t66o16š83e11k 2299750516214

Kde jste to cetl?

Proste jsem mel errors na palubni desce, check engine, chyby jsem si precet, byly to cidla atd. Na emisich me nevzali pokud tam mam check engine, proste me poslou to "zpravit". Tak jsem se napojil na komputer, vymazal to, prijel jsem zpatky, on si precte hodnotu emisi na komputeru a rekne, ze to je ok, muzu jezduit zase dva roku. Check Engine zase sviti par hodin po kontrole, ale to je jedno.

Proste jsem technikobi rek at mi zmeri emise a nediva se na palubni desku. Ze emise jsou rozhodujici, ne co rika komputer, ze to se da zneuzit. Chapete to? Tohle je ovsem dnes uz nemozne.

0/0
22.9.2015 16:24

J74a53n 15M53a60l40ý 1175239664538

A filtrační jednotky jsou také na hranici vývoje?

0/0
22.9.2015 15:37
Foto

M28a73r41t96i71n 53P70i13š85t26o85r35a 8338648826489

Už někde někdo napsal, proč řídicí jednotka nedrží motor tom ekologičtějším režimu pořád, ale jen při zkouškách? Nějak jsem to nenašel.

Je při tom zvýšená spotřeba nebo se sníží životnost motoru?

0/0
22.9.2015 15:18
Foto

V45o60j58t16ě52c52h 74P54a13v35l24í94k 5224461554798

Zvýšená spotřeba.

+1/0
22.9.2015 15:24

K50a82r77e78l 92L94o61p23a97t43a 8596657841517

Při výšší spotřebě je menší CO?

0/0
22.9.2015 15:27
Foto

V88o31j14t25ě78c58h 17P23a10v53l29í38k 5704561584578

NOx

+2/0
22.9.2015 15:28

K65a40r45e44l 52L54o84p89a53t83a 8476597721927

A já si myslel, že to vzniká spalováním, takže když toho spálím víc, tak toho taky víc vyprodukuji. Asi ne....

+1/0
22.9.2015 15:44







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.