Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

KOMENTÁŘ: Přišel čas ždímání VW. Je ale moc velký na to, aby padl

Ještě minulý týden byl Martin Winterkorn neohroženým vládcem koncernu Volkswagen. Frajer, pod jehož vedením se německý mamut dral na pozici největšího výrobce aut na světě. Přesně před týdnem sliboval na autosalonu ve Frankfurtu, že volkswageny budou jako smartphony na kolech, chytré, stále připojené k internetu..

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K37a16r22e13l 62J72o74a78c52h37i25m69s74t34á76l 8546102117636

tak doufám že budou potrastány i jiné automobilky

0/0
7.10.2015 12:23

J14a34k46u25b 38K65o80s10m61á68k 8768397742436

Zřejmě je potřeba odstranit nebo minimálně alespoň dost pošramotit VW na jůes trhu.. a v neposlední řadě, jůes potřebuje přeci snížit schodek, takže obětního beránka si umí najít.

Určitě není vhodné něco obcházet, ale VW rozhodně nebude sama.

0/0
5.10.2015 8:52

M37a70r40e46k 37H85r29u42b19y 6377222481518

Pripada mi to cele dost nafoukle a uprimne netusim, proc se VW chova tak, jak se chova. Uz jenom rozdil predpokladanych pokut - 22mld pro GM za smrtelne nebezpecnou chybu vs. temer 500 mld podvadeni v laboratornich podminkach?8-o8-o

Takhle to nedava smysl, nejspis v tom bude jeste neco jineho...

+3/0
4.10.2015 11:15

V62l79a39s36t11a 20O40n46c53i98r50k 8401120104

Fixlovat se nemá, ale mám pocit, že VW je jen obětní beránek. Zajímavá je určitě i otázka, proč zrovna německá firma a proč zrovna teď? A pokud jde o emise, každý určitě chceme čistý vzduch i mít auta a bůhví, jestli už se někde nechystá směrnice nahrazující fyzikální zákony. Mohla by to být harmonizovaná Směrnice ES č. 1856/2015 O evropských přírodních zákonech, nahrazující původní zákony fyzikální. ;-D A rovnou bych to v Radě dal prohlasovat, beztak je teď v Evropě nuda.

+4/0
1.10.2015 18:09

A13l96e48x77a93n87d97r 44P87e49t67r 5803671544768

Američani museli nějak  umravnit Němce. Je to  výstraha aby  Němce  nenapadlo být méně   loajální k USA v geopolitických  záležitostech. O nic  jiného  nejde.

+4/0
30.9.2015 21:04

I22v97a 73V75a84l51č72í60k58o46v92á 1309448861401

Já mám čím dál silnější pocit, že si někdo jako Hyundai u iDnes zaplatil ataky proti VW. Přitom NOx se v EU neměří. Je to zcela umělý problém, automobilky neútočí, asi vědí proč. iDnes pisálkové ale stále melou své hlouposti o pádu VW. Ne, toto je jen o pokusu nacpat se s diesely na US trh, který nevyšel.

Tady je to popsané celkem trefně:

http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2015092401

+6/−1
28.9.2015 8:54

J38i45ř33í 88H79o63r25á48k 6244144623236

Ekoteroristé mají ale v samotném Německu (dosud) dost silného spojence: Kiffende Angela. Němci o tom slovním spojení vědí své, hlavně ti od čtyřiceti výš.

Proč si myslíte, že mají Němci zavírat jaderné elektrárny? Protože zelení ekoteroristé vnucují ostatním své zkreslené představy. O účinnosti nových hyperkritických kotlů, o možnostech a ekonomičnosti je stavět, ... Vždyť je to všecko na jedno brdo. Něco důležitého se nezahrne do výpočtu a hned nám vyjde ekologická technologie technicky možná, ekonomicky lákavá ... tak jako s tunelem kolem privatizace OKD. Ano, vše na jedno brdo. Podvod stíhá podvod. A daňový poplatníku: drž hubu a krok, a plať to. Ať na to máme. Když bude třeba, tak tě ždímneme ještě víc. Dokud nepřijdeš s vidlema a dokud my ekoteroristi přežijeme.

+1/−1
27.9.2015 17:14

M22a58r68e55k 42H28r48u79b32y 6647882381498

Bohuzel, zpetne to vypada, ze na co Angela sahla, to monstrozne podelala. :-PSmutne je, ze ostatni evropsti politici nejsou schopni ani tech rozhodnuti :-/Rv

0/0
4.10.2015 11:17
Foto

O54n59d54ř57e59j 11V67a16r52o25š77č10á13k 3394387973

"vykuků z řad zákazníků" ... Volkswagen zakaznikum lhal. Tecka. Nemyslim, ze je nutne tuto kauzu hnat do extremu a VW kvuli ni nechat padnout, ale je potreba, a to nanejvys, zcela jasne rict, ze kdo lze, ten krade. A ze takove jednani je proste neomluvitelne.

Vylhavat se na nesmyslnost emisnich vyhlasek je jen vytacka. VW a ostatni automobilky maji dost velky vliv na to, aby prokazaly, ze takove vyhlasky jsou nesmyslne a poskozuji verejny zajem. K tomu vsak nedoslo.

Misto toho zvolil VW cestu naprosto necistou a opovrzenihodnou. Snad dojde k pouceni.

+1/−1
27.9.2015 0:21

M92a20r62e72k 91H14r15u25b27y 6547502211318

VW lhal v parametru, ktere zadneho soudneho cloveka nezajima a tedy mu neveri. Je to podobne, jako kdyz McD tvrdi, ze jeho potraviny jsou zdrave ;-)

0/0
4.10.2015 11:19

T50o98m94á77š 38V35e16j65v47o55d97a 5209969435589

Njn, to se stává. Wankelův motor se taky zdál být zázrakem a tím správným směrem pro zvýšení výkonu. Pak se ale ukázalo, že zplodiny z něj jsou nebezpečné a tak se přestal používat. To samé bude časem i u nafťáků.

+4/0
26.9.2015 16:49

M64i26c14h30a54l 69C69h90a95l33u44p39a 6428100169473

Otázka je, čím to nahradit. U osobních aut je to jednoduché, ale v náklaďácích by benzínový asi použitelný nebyl, když to nikdo nepoužívá.

+1/0
27.9.2015 14:54

H78a27n16a 56P47a49c73u95l73o89v51á 2936106649396

Nikdo z konkurentů si do VW nerýpl a ani to asi neudělá, protože máslo na hlavě (rozuměj tajné vychytávky pro obcházení emisních předpisů) budou mít víceméně všichni. R^

+8/0
26.9.2015 13:17

I43v48a87n 20S96o98t 6799504406538

Tak konečně je zo venku, nač jsou emisní limity: obohacování federální kasy!

+3/0
26.9.2015 1:27

Š74t60ě47p95á34n 10V27o67l38f 8915621598921

"...výrobci dovedly...", a to je jen jedna z mnoha.

Jinak jezdit na elektřinu a bude klid :-).

0/−1
25.9.2015 9:19

J83a68n 51Š23e77s60t69á15k 3608629849554

když to jsou výrobci jako VW, BMW atd. tak je vše ok

0/−1
25.9.2015 23:18

J28i44ř10í 35H96o48r72á40k 6954984523486

Nojo, ale tu elektřinu musí někde vyrobit. Ekoterorista neřekne, možná vůl ani netuší, co vše je třeba udělat pro fotovoltaiku a co energie se do toho vrazí. To do toho jednoduše nezahrne a výsledek? Zkreslený. Buď záměrně nebo vlastní blbostí. Nebo kombinací obojího.

+2/0
27.9.2015 17:18

M95i55l31o23s12l46a14v 45P58i79v46o95ň28k48a 8203458793892

No a úspory ze zavřených jaderných elektráren zaplatí VW, ale za moře šmírákům; to je docela "pohlazení" a k tomu ještě přibude expedice z Mekky. Začíná prima sezóna bez termínu ukončení. Máme se na co těšit...

+3/0
25.9.2015 2:04

P89a15v28e60l 34O73d30r29a64z60i66l 6604509447710

Dvořákův skvělý veletoč. Přidat! Přidat!

0/0
23.9.2015 15:48

T94o90m63á57š 32L10u24d14v14í19k 1320257614252

"neohroženým vládcem koncernu Volkswagen" dál už jsem to nečetl protože to je do očí bijící lež. Pokoušeli se ho odvolat už mnohokrát.

0/0
23.9.2015 13:23

P60e68t81r 49S89e79d91i24v32y 6357128585507

Koncern bude muset pravdepodobne prodat nekterou znacku. Doufejme, ze nepujde o Skodu

0/−1
23.9.2015 10:23

L79á53ď94a 23N18o50v14á64č89e87k 5451647852853

Tak, teď jsme ho namočili a teď ho, Hlaváčku, budeme chvilku ždímat...

+2/0
23.9.2015 9:44

K44a72r58e68l 60J82a20n75í80k 9578302495694

Nebojte se, ČR se jako obvykle nepřidá a nedostane z toho ani drobeček. Vždyť i české tuneláře musí ždímat švýcarská justice...

+1/0
23.9.2015 8:49

M51i73c65h50a75l 39J13a72n47í67k 8794252580827

no, dobrá příležitost nakoupit akcie VW.

+2/0
23.9.2015 8:31

V45l88a45s95t88i37m78i82l 11H31a53l57b86i56c81h 8963105776758

Dělají to všichni.Je to konkurenční boj.Udávaná spotřeba a skutečná spotřeba je potom o něčem jiném.

+3/0
23.9.2015 7:34

M13i48l39o76š 48Ř82e80h95á37k 8876118127875

Je to podobné, jako když se České republice říká "Česko"

0/0
30.9.2015 21:30

J90i35ř67í 98S74c66h14w73a49c51h 8218924878826

a je v návodu doslova uvedeno, že nesmím za jízdy opustit řízení svého karavanu a jít si do kuchyňky uvařit kafe? Není? No tak to je soud pro VW předem vyhraný...;-)

0/0
22.9.2015 23:47

J31i74ř46í 24S91c76h76w29a15c95h 8168634108606

Teď akcie VW padají, investiční poradci radí nekupovat ;-)

.... někdo se ale "nechutně nabalí", když nakoupí v ten pravý čas.....když se vzápětí zjistí, že pokuta bude třeba jen zlomek částky o které se nyní píše....;-)

0/0
22.9.2015 22:02

L48á76ď80a 23N39o28v88á87č80e25k 5921367382333

Finanční poradci? To myslíš ty 16-ti leté děti s gelem na hlavě, co si tak říkají?

+3/0
23.9.2015 9:46

P90a54v50e93l 27O17d44r80a45z21i34l 6824819947280

Ano, vás přesně má na mysli.

0/−3
23.9.2015 15:59

D13a97n23i27e36l 91S35v22o92b13o10d11a 6155812191859

To jsou ale kecy. VW chtělo prodávat dieslové motory v USA. Motory nesplňovali lokální normy a VW se rozhodlo podvádět. Teď VW chytli, dostane pokutu. Celý přiběh.

+1/0
22.9.2015 21:20

V67l84a31d77i21m77í97r 29R28o25z37e51h97n40a44l 5988850887676

Za chyba se platí.... U nás ne, ale v USA

+1/0
22.9.2015 18:43

C97y65r44i13l 21P97a51v50e91l22k35a 4356942768365

Cenzore, co je na tom neslušného???

Pane autore, jste trochu mimo. Vadná součástka není totéž jako úmyslný podvod! 

A podvod proto, aby mohli za A) říkat, že jsou největší a za B) aby si manažeři a velcí akcionáři mohli koupit další tryskáč a lítat za děvčaty do Mexika!

Ona ta kvalita také už není nic moc. U škodovky bylo poslední dobrý auto Octavie I, jinak jsou to krámy.

22. září 2015 14:19 - KOMENTÁŘ: Přišel čas ždímání VW. Je ale moc velký na to, aby padl

Důvod smazání: Příspěvek nepatří do slušné a kultivované diskuse.

0/−1
22.9.2015 17:05

J13i14ř70í 26S29c82h79w96a88c83h 8928934768926

Pane Cyrile vy jste taky poněkud mimo, první Octavie se vyráběli před cca 55 lety a určitě to nebyly poslední dobrý auta u škodovky, na základě čeho byste to mohl asi tak tvrdit, že.....;-)

+1/−1
22.9.2015 22:33

H26o20n43z17a 25M73a82r56e85š 7794369288652

nepsal první Octavie, ale Octavie I.

+1/−1
23.9.2015 9:17

T72o93m32á47š 11V48a92v69e28r78k13a 7191690182804

To vypadá jako pokus o legalizaci a krytí slepé vývojové uličky jménem pumpe- düse.

+1/0
22.9.2015 16:54

P50e18t43r 14S34t40e58j14s19k60a22l 3309498324776

Mr Frantisek, vy a vas ekoterorismus. Nevite nic o emisnich problemech naftovych aut a cele teto problematice.

0/0
22.9.2015 16:20

T51o59m56á88š 56M59a87r45t10í34n58e24k 2235118725979

Já jako spotřebitel zvysoka prdím na to, jaké má auto emise, když vezmu v úvahu to, co řekl pan Jakub Sobotka. Především mi záleží na bezpečnosti, jízdních vlastnostech, komfortu, vzhledu, ceně...

Chápu, že s emisemi zhruba klesá spotřeba, ale se současnými reálnými max. 6 l/100 km u benzínů jsem docela spokojen, o naftě ani nemluvě.

+3/−2
22.9.2015 15:48

M43i33r73o22s80l55a95v 69B61u63d42a 9202262607252

Ekoteroristé mají žně..EURv

+4/−2
22.9.2015 15:45

M25i28r67o32s24l62a20v 30B45u50d82a 9842892217382

...a jednou na tu přehnanou ekologii a bezpečnost dojedeme. Smát se bude Čína a země "třetího světa". Dobře nám tak.

+3/−2
22.9.2015 15:54

J84á16n 74K37o47t18ú68č 2766814808976

No, tí chudáci v Číne alebo Indii, ktorí majú už teraz extrémne zamorené ovzdušie a vody, tí sa asi smiať nebudú...

+4/−1
22.9.2015 15:56

R91e55n45e 42S37t30o84š16e89k 2919970486624

Emise a mereni. O auta se nezajimam do hloubky, proste je jen pouzivam. Jezdim v US. Asi pred pul rokem jsem si uvedomil, ze na emisich spotrebu nemeri, ale vezmou data z komputeru. Test byl hotovy ani ne za minutu a operator sam vysvetlil, ze to nemeri. V ten moment, mi bylo jasne, ze to je dalsi vec, kterou nekdo vyuzije jak se to hodi. Ted momentalne nekdo mel naslapnuto na Woldvagen. Zitra to bude obcan, kde pokud budes mit stare auto, tak proste ani nevyjedes z garaze.

+1/−1
22.9.2015 15:37

D77e97n81i89s 36W90i43t66z84k55u 3873151719187

sem netušil,že v USA se dělá technická a emise

+1/0
22.9.2015 16:14

R91e47n42e 46S69t39o68š26e76k 2929250656764

Kde jste to cetl?

Proste jsem mel errors na palubni desce, check engine, chyby jsem si precet, byly to cidla atd. Na emisich me nevzali pokud tam mam check engine, proste me poslou to "zpravit". Tak jsem se napojil na komputer, vymazal to, prijel jsem zpatky, on si precte hodnotu emisi na komputeru a rekne, ze to je ok, muzu jezduit zase dva roku. Check Engine zase sviti par hodin po kontrole, ale to je jedno.

Proste jsem technikobi rek at mi zmeri emise a nediva se na palubni desku. Ze emise jsou rozhodujici, ne co rika komputer, ze to se da zneuzit. Chapete to? Tohle je ovsem dnes uz nemozne.

0/0
22.9.2015 16:24

J93a97n 22M89a31l37ý 1765549564808

A filtrační jednotky jsou také na hranici vývoje?

0/0
22.9.2015 15:37
Foto

M76a42r24t94i52n 14P49i72š33t44o81r51a 8688308616399

Už někde někdo napsal, proč řídicí jednotka nedrží motor tom ekologičtějším režimu pořád, ale jen při zkouškách? Nějak jsem to nenašel.

Je při tom zvýšená spotřeba nebo se sníží životnost motoru?

0/0
22.9.2015 15:18
Foto

V31o84j84t82ě26c23h 42P92a31v75l63í27k 5204601254378

Zvýšená spotřeba.

+1/0
22.9.2015 15:24

K24a14r27e50l 27L35o28p52a52t57a 8426247181727

Při výšší spotřebě je menší CO?

0/0
22.9.2015 15:27
Foto

V45o81j68t45ě51c93h 38P43a47v83l21í48k 5414341924888

NOx

+2/0
22.9.2015 15:28

K57a95r30e76l 33L27o13p35a21t78a 8416377491117

A já si myslel, že to vzniká spalováním, takže když toho spálím víc, tak toho taky víc vyprodukuji. Asi ne....

+1/0
22.9.2015 15:44







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.