Diskuze

KOMENTÁŘ: Přišel čas ždímání VW. Je ale moc velký na to, aby padl

Ještě minulý týden byl Martin Winterkorn neohroženým vládcem koncernu Volkswagen. Frajer, pod jehož vedením se německý mamut dral na pozici největšího výrobce aut na světě. Přesně před týdnem sliboval na autosalonu ve Frankfurtu, že volkswageny budou jako smartphony na kolech, chytré, stále připojené k internetu..
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

tak doufám že budou potrastány i jiné automobilky

0 0
možnosti

Zřejmě je potřeba odstranit nebo minimálně alespoň dost pošramotit VW na jůes trhu.. a v neposlední řadě, jůes potřebuje přeci snížit schodek, takže obětního beránka si umí najít.

Určitě není vhodné něco obcházet, ale VW rozhodně nebude sama.

0 0
možnosti

M27a24r81e86k 56H40r86u38b32y

4. 10. 2015 11:15

Pripada mi to cele dost nafoukle a uprimne netusim, proc se VW chova tak, jak se chova. Uz jenom rozdil predpokladanych pokut - 22mld pro GM za smrtelne nebezpecnou chybu vs. temer 500 mld podvadeni v laboratornich podminkach?8-o8-o

Takhle to nedava smysl, nejspis v tom bude jeste neco jineho...

3 0
možnosti

Fixlovat se nemá, ale mám pocit, že VW je jen obětní beránek. Zajímavá je určitě i otázka, proč zrovna německá firma a proč zrovna teď? A pokud jde o emise, každý určitě chceme čistý vzduch i mít auta a bůhví, jestli už se někde nechystá směrnice nahrazující fyzikální zákony. Mohla by to být harmonizovaná Směrnice ES č. 1856/2015 O evropských přírodních zákonech, nahrazující původní zákony fyzikální. ;-D A rovnou bych to v Radě dal prohlasovat, beztak je teď v Evropě nuda.

4 0
možnosti

Američani museli nějak  umravnit Němce. Je to  výstraha aby  Němce  nenapadlo být méně   loajální k USA v geopolitických  záležitostech. O nic  jiného  nejde.

4 0
možnosti

Já mám čím dál silnější pocit, že si někdo jako Hyundai u iDnes zaplatil ataky proti VW. Přitom NOx se v EU neměří. Je to zcela umělý problém, automobilky neútočí, asi vědí proč. iDnes pisálkové ale stále melou své hlouposti o pádu VW. Ne, toto je jen o pokusu nacpat se s diesely na US trh, který nevyšel.

Tady je to popsané celkem trefně:

http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2015092401

6 1
možnosti

J80i64ř72í 32H50o31r15á21k

27. 9. 2015 17:14

Ekoteroristé mají ale v samotném Německu (dosud) dost silného spojence: Kiffende Angela. Němci o tom slovním spojení vědí své, hlavně ti od čtyřiceti výš.

Proč si myslíte, že mají Němci zavírat jaderné elektrárny? Protože zelení ekoteroristé vnucují ostatním své zkreslené představy. O účinnosti nových hyperkritických kotlů, o možnostech a ekonomičnosti je stavět, ... Vždyť je to všecko na jedno brdo. Něco důležitého se nezahrne do výpočtu a hned nám vyjde ekologická technologie technicky možná, ekonomicky lákavá ... tak jako s tunelem kolem privatizace OKD. Ano, vše na jedno brdo. Podvod stíhá podvod. A daňový poplatníku: drž hubu a krok, a plať to. Ať na to máme. Když bude třeba, tak tě ždímneme ještě víc. Dokud nepřijdeš s vidlema a dokud my ekoteroristi přežijeme.

1 1
možnosti

M14a50r83e15k 61H69r47u80b56y

4. 10. 2015 11:17

Bohuzel, zpetne to vypada, ze na co Angela sahla, to monstrozne podelala. :-PSmutne je, ze ostatni evropsti politici nejsou schopni ani tech rozhodnuti :-/Rv

0 0
možnosti
Foto

"vykuků z řad zákazníků" ... Volkswagen zakaznikum lhal. Tecka. Nemyslim, ze je nutne tuto kauzu hnat do extremu a VW kvuli ni nechat padnout, ale je potreba, a to nanejvys, zcela jasne rict, ze kdo lze, ten krade. A ze takove jednani je proste neomluvitelne.

Vylhavat se na nesmyslnost emisnich vyhlasek je jen vytacka. VW a ostatni automobilky maji dost velky vliv na to, aby prokazaly, ze takove vyhlasky jsou nesmyslne a poskozuji verejny zajem. K tomu vsak nedoslo.

Misto toho zvolil VW cestu naprosto necistou a opovrzenihodnou. Snad dojde k pouceni.

1 1
možnosti

M68a57r12e61k 74H21r37u16b73y

4. 10. 2015 11:19

VW lhal v parametru, ktere zadneho soudneho cloveka nezajima a tedy mu neveri. Je to podobne, jako kdyz McD tvrdi, ze jeho potraviny jsou zdrave ;-)

0 0
možnosti

Njn, to se stává. Wankelův motor se taky zdál být zázrakem a tím správným směrem pro zvýšení výkonu. Pak se ale ukázalo, že zplodiny z něj jsou nebezpečné a tak se přestal používat. To samé bude časem i u nafťáků.

4 0
možnosti

Otázka je, čím to nahradit. U osobních aut je to jednoduché, ale v náklaďácích by benzínový asi použitelný nebyl, když to nikdo nepoužívá.

1 0
možnosti

Nikdo z konkurentů si do VW nerýpl a ani to asi neudělá, protože máslo na hlavě (rozuměj tajné vychytávky pro obcházení emisních předpisů) budou mít víceméně všichni. R^

8 0
možnosti