Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Na průšvihu Volkswagenu může mít podíl špatné pochopení zákonů v USA

O příčině průšvihu automobilky Volkswagen s emisemi oxidů dusíku u modelů prodávaných v USA toho zatím víme málo. Automobilka jistě nese svůj díl viny, který odhalí vyšetřování. Je však možné, že částečně lze z kauzy vinit i nedorozumění či nepochopení některých specifik amerických předpisů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AP

Medální masáž začala. "Jistě nesou část viny... ale může za to i nepochopení amerických zákonů"... no jděte do řiti, jakože ta armáda odborníků a právníků ve VW si špatně vyložila zákon??? Jestli jo, tak kromě toho že jsou naivní podvodníci, jsou i hloupí jak tágo... A přitom máme pro takový krásný český slovo - šmejdi!

0 0
možnosti
JK

J21a52n 22K64r73p94e13c

24. 9. 2015 8:32

malem jsem po tomto clanku za VW uronil slzu...

1 0
možnosti
AP

samozřejmě, masáž začala.... šmejdi zlodějský, nemají ani hrdost přiznat svou chybu. musejí to svést na ostatní, chudáččci.

0 0
možnosti
JK

J28a16n 31K80r79p68e69c

24. 9. 2015 8:32

palivo samozrejme dusik obsahuje. proboha, kde bere ty odborniky...

0 0
možnosti
AEA

Autor clanku ma spatne informace kdyz pise:

>> v Kalifornii úřady emise netestují tak, že by používaly sondu ve výfuku.<<

Kazde testovaci centrum v Californii pouziva sondu ve vyfuku. Navic Californie ma nejprisnejsi kriteria na testovani aut na svete, ty normy byli schvaleny v dobe kdy Arnold Schwarzenegger byl governorem. Jakekoliv auto dovezene z jineho statu anebo svetadilu musi projit tzv modifikaci na Californii jinak tady nemuze byt registrovane. Treba katalizatory ktere jsou OK kdekoliv na svete nesplnuji pozadavky pro Californii. Tady musi byt specielne vyrobene pro Californii... atd

1 0
možnosti
AP

Pochopte, autor článku píše záměrně dezinformace a polopravdy, domělá nařčení a osočení. Píše to za peníze a snaží se tím změnit mediální obraz šmejdů z VW.

0 0
možnosti
SM

Cele mi to pripada jako cilena kampan proti uspornym dieselovym motorum, ktere americane nemaji moc radi. Dieselove VW se radu let nesmely v Kalifornii prodavat, i kdyz mely mnohem mensi spotrebu nez benzonove motory. V Kaliformniii jsem dokonce ve vlaku videl napis, ze pouzivani deiselovych motoru zpusobuje rakovinu. Zajimave by bylo srovnat emise "bezneho" americkeho benzinoveho vozu s emisemi dieseloveho auta, ktere ma mnohem mensi spotrebu. Poku by auto za jizdy melo vice emisi, tak by byla asi i vetsi spotreba coz kazdy hned pozna. Pokud stejne motory na testu z vyfuku u nas projdou STK, tak by to nemel byt takovy problem. Mozna je to tim ze se na STK nemeri NOx ale jen pevne castice, ktere zachiti filtry ale nano castice ktere nezachiti jsou pry jeste horsi nez kour z tatrovky. Mozna by pomohlo vstrikovat do sani vodik a kyslik, ktery se da za jizdy snadno a bezpecne vyrabet a ata by mela nizsi spotrebu a emise, ale asi to neni co by automobilky zajimalo. Nejlepsi by bylo prejit na elektriku a dobijet si auta vlastnimi solary na strese a nebo malym uspornym generatorem za jizdy. Elektricka auta jezdila v USA uz pred 100 lety. Podivejte se na film "Kdo zabil elektricke auto" a bude vam jasne proc dnes stale nemame usporna elektricka auta.

0 4
možnosti
VM

A jak budete ten vodík a kyslík vyrábět? Co bude ten malý úsporný generátor pohánět? Pane, každý proces má svoji účinnost a jejich řetězení je tedy neefektivní.

0 0
možnosti
PS

Pan ředitel je ve stejném srabu jako premiérka. Oba to ale ustojí.

1 0
možnosti
PN

Hlavně, když to USA nevyhovovalo kvůli jejich průmyslu, tak bojkotovali Kjótský protokol o emisích a šmytec. Nikdo na ně nemohl.

1 0
možnosti
PS

špatný výklad zákonů. a už to jede. soudy povalí. Nevzdávat to tak rychle. jde o miliardy.

0 0
možnosti
PV

A co takhle spíš přijmout fakt, že diesel, i přes poměrně benevolentní normy proti benzínu, prostě není schopen normy splnit? Zrušil bych je jako slepou vývojovou větev a nahradil hybridy, kdy benzínový motor pracuje v optimálních otáčkách jako generátor s minimálními splodinami. A rovnou bych odpálkoval námitky, že to bude dráhé, protože z motoru rázem odpadnou zbytečnosti jako vícestupňová převodovka nebo spojka nebo nedej bože takové čuňárny jako DSG apod.

2 1
možnosti
JH

J81a90n 23H35a31v74r56d26a

23. 9. 2015 13:45

Tak s likvidací slepé vývojové větvě začněte u: námořních lodí, lokomotiv, záložních zdrojů el. energie, nákladních lodí a až se vám to podaří, všechna čest, začněte s osobáky, které ve srovnání s výše uvedenými zamořují při všech tvrdých normách opravdu jen minimálně.

1 2
možnosti
RK

Konečně trochu kvalifikovaně popsaný problém. Ne že by šlo o pravdu, ale aspoň je to téma rozebrané.

Ještě bych se podíval na americké vozy u nás. Popravdě můj nové koupený má dnes 420.000 km a vyžaduje pouze benzín. Klidně mu stačí 91 oktanů. Naopak Mondeo po 100000 km neprošlo technickou, protože s tím dieselem jezdím pomalu. Peugeot měsíc stál a potřeboval nové kotouče zrezly 70000 km.  

Honda Accord z Japonska má vše původní.

Auta mají kur*Vítka a vw k tomu přidal lepšítko.

0 0
možnosti
PS

kruvítko a lepšítko, matematicky mi to vychází nula od nuly pojde :)

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí

26. dubna 2024

V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...