Diskuze

Cinknutých TDI může být mnohem víc, Američané vyšetřují audi i porsche

Turbodieselových motorů, které umí upravit své chování při měření emisí tak, aby se vešly do požadovaných hodnot, bude pravděpodobně víc, než se předpokládalo. Americký federální Úřad pro ochranu životního prostředí rozšiřuje vyšetřování na šestiválcové motory TDI.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

D89a42d85a14k 29P84e33t93r

24. 9. 2015 5:57

Tak se zdá, že amíci se němčoury pěkně vychutnají.

1 0
možnosti

To je k placi, vsem je ocividne jedno co ve mestech na ulici dychate. V brne, napr. takova ulice Uvoz, Koliste, zkuste si tam ve 4 odpoledne vyvetrat... plus zasedle zaclony... fakt luxus... Nerikam, ze benzinove emise jsou zdrave, ale diesel produkuje mnohem vic sazi a NO. Americka norma nerozlisuje benzinovy/naftovy motor, a je nastavena pro benzin, tzn diesel nikdy neprojde.

Chapu diesel v pripade, ze dotycny s autem najezdi 3000-4000km mesicne, ale co vidim napr. u kolegu v praci, kde si vetsina kupuje uzasne TDI na courani po meste, 500km/mesicne maximum, jen aby usetrili par korun za palivo (a vetsinou maji prijem znatelne vyssi nez prumer)... no comment .. pak breci, ze vstriky, dvouhmota, DPF... kdyby si koupili atmo 1.6 benzin, maji po starosti...

8 0
možnosti

V82í95t 73O66ž91a75n46a

24. 9. 2015 8:14

Přesně tak, koupí si diesel na cestu 7km do práce a 3km do hypermarketu (takže se to ani nestihne zahřát na provozní teplotu). Dál jezdí jednou za měsíc 60km k babičce a jednou za rok do Chorvatska.

1 0
možnosti
Foto

No, jestli to dobře chápu, tak po odinstalování onoho softwaru, který při měření emisí změní charakteristiku motoru, aby se hodnoty vešly do předepsaných norem zapsaných v TP, už mi auto nemůže nikdy projít kontrolou emisí? A tím pádem nedostanu technickou? V tom případě bych byl blázen, kdybych na tu svolávačku kejvnul.

0 0
možnosti

J12a11n 29F53i83l88e79v

23. 9. 2015 17:15

Dle mě se jedná hlavně o USA oblast Kalifornie, kde je norma cca 4 x přísnější než v Evropě. Tady Vám nic nehrozí

1 0
možnosti

Emisní normy, které v reálu k..ví motory jsou nesmysl, o tom žádná.

Ale většině uniká fakt, že to VW dělal jen proto, aby měl větší ZISK! Aby si jeho šéfové mohli kupovat víc holek v Mexiku.

Čili je to podvod a už jim nevěřím.

1 0
možnosti

P25e75t93r 38S82u34c14h47ý

23. 9. 2015 13:56

Mě na autě zajímá spíše to, jak je kvalitní, jak vyhovuje mým potřebám a za jakou cenu se prodává. Pokud dostanu produkt, který mi vyhovuje a souhlasím s cenou, tak jhe mi naprosto jedno co se s těmi penězi bude dělat dál. 

Radši dám 10 000 někomu na holky v mexiku, než 20 000 na ekonesmysly.

0 2
možnosti

Holt diesel Amerika nepřijala. Tak se tam prodávat nebude

1 0
možnosti

Párečky bez masa.

Motory bez emisí.

Pokrok se nedá zastavit.

3 0
možnosti

J66a17n 92K13o11v48á90č

23. 9. 2015 12:27

Celé bych to viděl jako další snahu US dostat Evropu na kolena. Uprchlická krize je taky jejich dílo.

3 4
možnosti

A Obama je obarvený běloch.

2 0
možnosti

Já tomu nějak nerozumím, VW dává do aut, které jdou do prodeje v USA jiné motory, než třeba v EU? Nevím jak v USA, ale tady přeci musí takové výrobky projít nějakou nezávislou zkušebnou a příslušnou certifikací.... Nebo už se to tady nedělá? Nebo mají v USA ty normy tak odlišné, že tam by to neprošlo a tady je to ok?

0 0
možnosti

Spíš by mě zajímalo, jak to udělat, aby se při nesmyslném testu ukázaly hodnoty odpovídající reálnému provozu.

1 0
možnosti

Přesně. Přece motor tůrovaný naprázdno na 3000 otáček musí mít jinou směs, než když bude dávat výkon a potáhne dvě tuny do kopce ...

1 0
možnosti

To by me vubec nenapadlo, ze ty sazomety davaji i do porsche.

1 0
možnosti

Vlastně je s podivem, proč se dávají i do náklaďáků, stejná logika. Vždyť by i náklaďáky mohly jezdit na benzín ...

2 1
možnosti