Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Skromný sympaťák z Frankfurtu: Suzuki Baleno

V devadesátých letech byl baleno nenápadný model, který možná nevynikal designem ani výkony, díky jednoduchému ovládání a festovnosti na něj však majitelé vzpomínají v dobrém. Před lety zapomenuté jméno Suzuki vrací na silnice.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

V32a58c54l15a65v 50V95a42v55r94a 3807344205307

single nejhorší značka na naprostém konci tabulky spolehlivosti aut prodávaných na americkém trhu. Před ním je Mitsubishi.

Blahopřeji autorovi.

0/0
4.10.2015 21:14

D65e88j22a58n 53T16a26d50i14c 7882546657437

Optimalni auto pro lidi duchodoveho veku.

0/0
24.9.2015 11:05

J19o35s61e58f 66T34r77n18k50a 9109752337929

"a v Suzuki doufali, že získají napojení na hybridní a naftové technologie"....konspirační teorie...nemá s tou eskalací problému ohledně VW TDI něco společného Suzuki, která vyrábí auta v Evropě společně s GM? :-)

0/0
24.9.2015 0:10


J73o36s64e63f 94T88r33n79k42a 9199502147519

Boosterjet :-)....víte co, ač suzuki bylo moje první auto (swift 1.3Gti DOHC twincam 74KW z roku 1990 - made in Japan...).... tohle už "není Suzuki", tohle je paskvil na přání regulací EU.....tzn.konec kreativity...klidně si kupte Opel nebo něco jiného....všechno musí být stejné:-)

+1/0
24.9.2015 0:06

P75e61t80r 54S64k59o10k17a85n 3179929453249

Tak ta atmosfericka 1.2 vypada v pohode.

+1/0
24.9.2015 9:46

J10o41s22e24f 88T45r34n59k42a 9899852507939

To jo-asi bude OK....za zkoušku by stál (jestli se od 4tis...do 7tis otáček chová "jako suzuki", ale za 25 let se mohli s výkonem více vytáhnout...bohužel se musí redukovat spaliny na úkor spotřeby a výkonu....

0/0
24.9.2015 10:07





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.