Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Skromný sympaťák z Frankfurtu: Suzuki Baleno

V devadesátých letech byl baleno nenápadný model, který možná nevynikal designem ani výkony, díky jednoduchému ovládání a festovnosti na něj však majitelé vzpomínají v dobrém. Před lety zapomenuté jméno Suzuki vrací na silnice.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

V89a50c87l16a84v 35V10a12v38r34a 3547984735917

single nejhorší značka na naprostém konci tabulky spolehlivosti aut prodávaných na americkém trhu. Před ním je Mitsubishi.

Blahopřeji autorovi.

0/0
4.10.2015 21:14

D72e78j23a36n 71T97a26d90i84c 7632236547557

Optimalni auto pro lidi duchodoveho veku.

0/0
24.9.2015 11:05

J65o24s91e67f 52T83r87n75k54a 9949522247349

"a v Suzuki doufali, že získají napojení na hybridní a naftové technologie"....konspirační teorie...nemá s tou eskalací problému ohledně VW TDI něco společného Suzuki, která vyrábí auta v Evropě společně s GM? :-)

0/0
24.9.2015 0:10


J43o42s95e12f 84T47r26n32k59a 9689862717869

Boosterjet :-)....víte co, ač suzuki bylo moje první auto (swift 1.3Gti DOHC twincam 74KW z roku 1990 - made in Japan...).... tohle už "není Suzuki", tohle je paskvil na přání regulací EU.....tzn.konec kreativity...klidně si kupte Opel nebo něco jiného....všechno musí být stejné:-)

+1/0
24.9.2015 0:06

P27e79t27r 51S70k25o98k70a85n 3569829683399

Tak ta atmosfericka 1.2 vypada v pohode.

+1/0
24.9.2015 9:46

J17o15s48e87f 89T47r80n75k55a 9129662517319

To jo-asi bude OK....za zkoušku by stál (jestli se od 4tis...do 7tis otáček chová "jako suzuki", ale za 25 let se mohli s výkonem více vytáhnout...bohužel se musí redukovat spaliny na úkor spotřeby a výkonu....

0/0
24.9.2015 10:07







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.