Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Skromný sympaťák z Frankfurtu: Suzuki Baleno

V devadesátých letech byl baleno nenápadný model, který možná nevynikal designem ani výkony, díky jednoduchému ovládání a festovnosti na něj však majitelé vzpomínají v dobrém. Před lety zapomenuté jméno Suzuki vrací na silnice.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

V28a39c60l15a96v 74V45a43v10r50a 3597464975397

single nejhorší značka na naprostém konci tabulky spolehlivosti aut prodávaných na americkém trhu. Před ním je Mitsubishi.

Blahopřeji autorovi.

0/0
4.10.2015 21:14

D34e20j88a27n 44T26a30d34i20c 7452356267457

Optimalni auto pro lidi duchodoveho veku.

0/0
24.9.2015 11:05

J73o49s91e76f 16T75r41n98k66a 9649362347459

"a v Suzuki doufali, že získají napojení na hybridní a naftové technologie"....konspirační teorie...nemá s tou eskalací problému ohledně VW TDI něco společného Suzuki, která vyrábí auta v Evropě společně s GM? :-)

0/0
24.9.2015 0:10

J69o28s10e79f 91T88r20n68k17a 9519472597659

Boosterjet :-)....víte co, ač suzuki bylo moje první auto (swift 1.3Gti DOHC twincam 74KW z roku 1990 - made in Japan...).... tohle už "není Suzuki", tohle je paskvil na přání regulací EU.....tzn.konec kreativity...klidně si kupte Opel nebo něco jiného....všechno musí být stejné:-)

+1/0
24.9.2015 0:06

P58e31t92r 29S25k78o80k38a70n 3939179723529

Tak ta atmosfericka 1.2 vypada v pohode.

+1/0
24.9.2015 9:46

J70o66s39e66f 55T62r92n97k55a 9119342397539

To jo-asi bude OK....za zkoušku by stál (jestli se od 4tis...do 7tis otáček chová "jako suzuki", ale za 25 let se mohli s výkonem více vytáhnout...bohužel se musí redukovat spaliny na úkor spotřeby a výkonu....

0/0
24.9.2015 10:07







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.